Ze leert snel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe zal VV dit samenvatten?
Alle bewoners en gastspelers en de enige bezoekster hebben een zware avond. De discussies zijn niet van de lucht. Gelukkig zijn Amanda en Brian verstandig, en houden zich afzijdig. Tja, echte liefde kan wel wat hebben.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Ik vind het nog niet vol genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
Het is gewoon chaos!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Dat de zenders van de anderen door de stream heen lopen verduidelijkt de boel niet
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
die zoen vanavond toen Amanda naar Brian toekwam met haar lippen voor de fokking magnetron.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!
Nou, van Claire niet volgens mij. Zij begrijpt er echt geen fuck van. Zij is ervan overtuigd dat er dingen gezegd zijn en Lieke ontkent alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
En niet alleen Selène... het is idd te laf voor woordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |