Ja en nu zijn Huub en Lieke bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Er lopen nu dus verschillende 'discussies' door elkaar?
Wat is er gaande dan? wie is er nu weer voor het ordi koppel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, je hebt net gezien waarom niet. Zeg dat je nu niet met hem wil praten of spetter hem nat met een paar druppeltjes water en hij dreigt de hele villa te verbouwen....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
Het wordt ietwat verwarrend nu............quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Great OP !
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat klinkt wel plausibel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
de aandacht moet even van de del en de rat af....dat de rat weer rustig wordt!!!
Dankjewel. Ik zie trouwens geen enkele reden om dat mens daar te houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"
en ze wil graag de kooi in.
Meen je. Wat belachelijk zeg. Opdonderen, niksige Luc.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.
en daarom gaatie nu tv maken met Margriet.
5 op hol geslagen scripten..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het wordt ietwat verwarrend nu............
Dat ze misschien naar huis moet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar maakt die Selene zich druk over!!
samen tegen Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
Ze is nog steeds een speelster.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Nog heel eventjes niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Zeurlene heeft ook een grote bek ....kan ze niet gewoon opzouten?
ik zie Amanda net voorbij lopen in de slaapkamer en Huub legt de ruzie volgens mij net uit aan Brian (staat net buiten beeld)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene versus Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Yes, nu komen we ergens.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Op vakantie..........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene moet Claire naar het A en B kamp trekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is nog steeds niet weg.En dit kan mooi de laatste zet zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Zoniet maanden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog heel eventjes niet.
Zo fijn altijd, dat gemierenneuk om één zinnetje die gezegd zou zijn. Dat gaat dágen duren.
Nee nee,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Die fragiele trut kan inderdaad beter met een psycholoog/seksuoloog gaan praten over d'r vaginisme dan een beetje populair lopen bleren in De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
En who fucking cares !! Ze gaat toch al naar huis !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
Ik heb er niets op tegen als ze als hypocriet en leugenares de poort (over)morgen uitgaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En who fucking cares !! Ze gaat toch al naar huis !
Claire heeft eerder al aangegeven dat ze pas tegen Lieke kan spelen als Lieke iets TEGEN haar doet..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Waarom? Lieke gaat weg, laat haar gewoon met rust
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef noekje het volgende:
Mickey vs zijn alcoholverslaving en hij verliest het.
Dat Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toetrekt dan andersom.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
En is dat 'iets' ook duidelijk?
JJa daag.... Lieke zou naar huis.....quote:
Wou net zeggen, misschien durft ze vanaf vandaag ook een beetje der mond open te trekken, hoop ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Claire heeft eerder al aangegeven dat ze pas tegen Lieke kan spelen als Lieke iets TEGEN haar doet..
Dit is de gelegenheid die ze zocht..
Nee en nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef JaapLiekefan het volgende:
kortom: zouden jullie het willen en denken jullie dat het gebeurd?
Op zich een leuk onderwerp maar niet geschikt voor de COS.. ik denk dat het als eigen topic wel potentie heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef JaapLiekefan het volgende:
Even een vraagje... denken jullie dat er ooit nog een tweede seizoen komt van de Gouden Kooi?
En zitten jullie hier persoonlijk op te wachten?
Ik moet zeggen dat ik BB nooit een reet aan hem gevonden, maar dat ik de GK helemaal geweldig vind. Het concept is leuk, het decor is schitterend en grootste deel van de bewoners was ook helemaal top. Buiten dat waren er ook een hoop leuke verhaallijnen. Persoonlijk denk ik dat deze reeks niet meer te overtreffen valt in zowel media-aandacht, kijkcijfers als bewoners... (natasia, terrorjaap en huub blijven toch echt uniek in hun soort)...
kortom: zouden jullie het willen en denken jullie dat het gebeurd?
The dramaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
Dat Lieke heeft gezegd dat Selene meer naar Lieke toetrekt dan andersom.
Verder heeft ze ook nog ergens over Selene gezegd dat ze een probleem met zichzelf heeft.
Simpel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef fredfik het volgende:
wie liegt er nou????
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef grazygirl het volgende:
Lieke en Selene straks knokken en dan allebei exit
Ze leert snel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe zal VV dit samenvatten?
Alle bewoners en gastspelers en de enige bezoekster hebben een zware avond. De discussies zijn niet van de lucht. Gelukkig zijn Amanda en Brian verstandig, en houden zich afzijdig. Tja, echte liefde kan wel wat hebben.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:
Op één of andere manier vind ik Clair best sexy. Ze heeft wel iets geils.
Ik vind het nog niet vol genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
Het is gewoon chaos!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Dat de zenders van de anderen door de stream heen lopen verduidelijkt de boel niet
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk dat Lieke de volle laag krijgt.
die zoen vanavond toen Amanda naar Brian toekwam met haar lippen voor de fokking magnetron.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even een knuffelmoment eronder en het plaatje is weer perfect ingekleurd!
Nou, van Claire niet volgens mij. Zij begrijpt er echt geen fuck van. Zij is ervan overtuigd dat er dingen gezegd zijn en Lieke ontkent alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
En niet alleen Selène... het is idd te laf voor woordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het komt op mij een beetje laf over... Lieke vertrekt morgen en Selene denkt nu nog even tv te maken over haar rug...
Op vol lees ik dat er alleen maar over koetjes en kalfjes is gepraat toen Zeurlene onder de dj tafel zat. En heeft Lieke dus gelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, van Claire niet volgens mij. Zij begrijpt er echt geen fuck van. Zij is ervan overtuigd dat er dingen gezegd zijn en Lieke ontkent alles.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian oefent voor kunstboobies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |