En mag de dansMariekeMargriet blijven slapen.. de vraag is alleen: waar??quote:A: Ga je me iets vragen of iets zeggen?
B: waar hoor je een fokking vraagteken?
Eigenlijk is er wel verdomd weinig slaapruimte in zo'n dure villaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat ze slapen als ze mag blijven slapen ?
Dat jaquote:
Ik vond Marieke leukerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja
Maar als een modje "Marieke" ff kan veranderen in "Margriet".... dan ben ik ook weer blij
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Trapt Claire in de slijmpogingen van Selene?
Misschien mogen ze nog wel een theelichtje aansteken op het nachtkastje en er dan een kussen opgooienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voice over dat er niet gerookt mag worden in de slaapkamer
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaanquote:
Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaan
Zo inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
dansmarieke Nathalie is wel veul mooier als deze
[ afbeelding ]
Volgens mij valt dat wel wat tegen..heeft alleen maar wat vingers in Naad gestoken zover ik het bekeken heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
Met hoeveel vrouwen heeft LL het inmiddels gedaan in de Kooi ??
[ afbeelding ]
Echt wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zou goed staan naast draaiorgel.
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebit
Hahaha... wat een snelle switch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet!
edit. Echt wel!![]()
Dit is een ordi
![]()
Met geen één, als je iets met Luc zou willen ben je geen vrouw, maar hopeloosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
Met hoeveel vrouwen heeft LL het inmiddels gedaan in de Kooi ??
[ afbeelding ]
Of anders...?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
Ah, volgens Brian lopen Huub en Jaap haar te fucken.
Hij onderbrak Selene net toen ze zelf iets wilde zeggen:"Luister naar wat ik je te zeggen heb."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |