En mag de dansMariekeMargriet blijven slapen.. de vraag is alleen: waar??quote:A: Ga je me iets vragen of iets zeggen?
B: waar hoor je een fokking vraagteken?
Eigenlijk is er wel verdomd weinig slaapruimte in zo'n dure villaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat ze slapen als ze mag blijven slapen ?
Dat jaquote:
Ik vond Marieke leukerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ja
Maar als een modje "Marieke" ff kan veranderen in "Margriet".... dan ben ik ook weer blij
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
Trapt Claire in de slijmpogingen van Selene?
Misschien mogen ze nog wel een theelichtje aansteken op het nachtkastje en er dan een kussen opgooienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voice over dat er niet gerookt mag worden in de slaapkamer
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaanquote:
Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zag al weer een extra speler naar B en A gaan
Zo inderdaad zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
dansmarieke Nathalie is wel veul mooier als deze
[ afbeelding ]
Volgens mij valt dat wel wat tegen..heeft alleen maar wat vingers in Naad gestoken zover ik het bekeken heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
Met hoeveel vrouwen heeft LL het inmiddels gedaan in de Kooi ??
[ afbeelding ]
Echt wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zou goed staan naast draaiorgel.
Absoluut.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een gedeelte van haar gebit
Hahaha... wat een snelle switch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet!
edit. Echt wel!![]()
Dit is een ordi
![]()
Met geen één, als je iets met Luc zou willen ben je geen vrouw, maar hopeloosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders...?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
Ah, volgens Brian lopen Huub en Jaap haar te fucken.
Hij onderbrak Selene net toen ze zelf iets wilde zeggen:"Luister naar wat ik je te zeggen heb."
Bijna elke zaterdagnacht te bewonderen rond 04.00u....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, je zou er in verdrinken zeg...
Deze week had hij een gesprek met Brian, waar duidelijk werd dat hij vandaag naar huis zou gaan..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef Nostalgist het volgende:
Luc probeert wanhopig om langer in de kooi te blijven.....
Yepquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
Maar kortom, volgens Brian en Amanda is het gewoon Huub's schuld?
Dan verdrink ik meestal ergens andersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Bijna elke zaterdagnacht te bewonderen rond 04.00u....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
Brian is behoorlijk para
Ha. Dat doet zij natuurlijk liever voor de anderen zoals altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene pissed dat er besloten wordt waar ze moet gaan slapen
De teringlijer komt buiten waar Jaap, Huub, Luc en Mariekje bij de jacuzzi lol maken. Direct is er weer de bedrukkende spanning en zelfs dreiging. "Nu ben je bang he?"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef noekje het volgende:
Jezus wat is die Brian opgefokt
ze is weer vrijgezelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik benijd haar vriend ... Lucky bastard
Als die gozer maar iets tegenstand krijgt flipt hij al.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap spetterde Brian nat...Brian helemaal para!
Begint te schelden en roept ' afstand' ....
Als Jaap zometeen gaat roepen 'BEVEILIGING' is er echt stont aan de knikkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Gatverdamme. Oprotten dan bij de jacuzzi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Minder dan Huubquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Mikey is vrijgesteldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
Ook Selene is wanhopig TV aan het maken.... kennelijk moeten er mensen weg
Er zijn zelfs mensen die boos worden als ze spetters op hen hoofd krijgen als ze in het zwembad zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatverdamme. Oprotten dan bij de jacuzzi.
Heb je ook in real life. Van die opgetutte moeders die pontificaal bij het zwembad gaan liggen en dan pissig worden als ze nat gespat worden.![]()
Ha, dochter, ga die mevrouw maar per ongeluk nat spatten schatje
Ja en nu zijn Huub en Lieke bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Er lopen nu dus verschillende 'discussies' door elkaar?
Wat is er gaande dan? wie is er nu weer voor het ordi koppel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, je hebt net gezien waarom niet. Zeg dat je nu niet met hem wil praten of spetter hem nat met een paar druppeltjes water en hij dreigt de hele villa te verbouwen....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
En hoppa weer iemand erbij die voor Amanda en Brian is.Het is toch echt ongelooflijk.Waarom is er nooit iemand daarbinnen die eens tegen Brian tekeer mag gaan.
Het wordt ietwat verwarrend nu............quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:36 schreef Nostalgist het volgende:
Great OP !
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb sowieso al niet meegekregen waarom die paalmeid moet blijven slapen... iemand?
Dat klinkt wel plausibel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef fredfik het volgende:
de aandacht moet even van de del en de rat af....dat de rat weer rustig wordt!!!
Dankjewel. Ik zie trouwens geen enkele reden om dat mens daar te houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze dan "wat kan drinken"
en ze wil graag de kooi in.
Meen je. Wat belachelijk zeg. Opdonderen, niksige Luc.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
omdat Luc haar uitgenodigd heeft...hij moest eigenlijk naar huis vandaag maar wil blijven.
en daarom gaatie nu tv maken met Margriet.
5 op hol geslagen scripten..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het wordt ietwat verwarrend nu............
Dat ze misschien naar huis moet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar maakt die Selene zich druk over!!
samen tegen Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
Ze is nog steeds een speelster.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Nog heel eventjes niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Zeurlene heeft ook een grote bek ....kan ze niet gewoon opzouten?
ik zie Amanda net voorbij lopen in de slaapkamer en Huub legt de ruzie volgens mij net uit aan Brian (staat net buiten beeld)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene versus Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Yes, nu komen we ergens.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Op vakantie..........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Waar zijn A en B
Selene moet Claire naar het A en B kamp trekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom is clair opeens met Selene? Kan iemand me ff uitleggen ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Ze is nog steeds niet weg.En dit kan mooi de laatste zet zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef ToughLove het volgende:
Huub was toch altijd van het als iemand geen speler meer is dan laten we diegene met rust?
Zoniet maanden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog heel eventjes niet.
Zo fijn altijd, dat gemierenneuk om één zinnetje die gezegd zou zijn. Dat gaat dágen duren.
Nee nee,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
Huub versus Lieke
Brian versus Amanda
Jaap versus Brian
Selene versus Huub
Zoiets?
Die fragiele trut kan inderdaad beter met een psycholoog/seksuoloog gaan praten over d'r vaginisme dan een beetje populair lopen bleren in De Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
En who fucking cares !! Ze gaat toch al naar huis !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene versus Lieke
Huub versus Lieke
Claire versus Lieke
Om iets dat Lieke heeft gezegd, hetgeen door 2 mensen werd gehoord, maar dat Lieke ontkent gezegd te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |