Ja, vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef ranja het volgende:
en de vraag is, wat is de vraag?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:35 schreef bartrid het volgende:
dixie chicks?
Nee, ze zijn wel degelijk " bekend" als duo.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef ranja het volgende:
die voorstel lijkt Melissa Etheridge wel...samen met haar vrouw
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef bartrid het volgende:
Ze komen mij wel vaag bekend voor.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Berkery het volgende:
"There is an old Hindu proverb which say that house with red lamp over door is not always headquarters of Communist Party"
Nee, dit is Laura.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef De_Melkboer het volgende:
De bassiste, is dat Kim Deal?
Same here.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:32 schreef ranja het volgende:
Opgezocht, ken de band wel (van naam vooral) maar niet het nummer.
Die dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
guided by voices ?
om hem nou te vergelijken met een aapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
draai het rood en het zwart om en je krijgt jouw avatar
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Burnett het volgende:
Ice Cube?
quote:One of the most innovative producers of the old-school/electro era,'s Greg Broussard recorded a parade of singles during the mid-'80s that proved influential for decades. Influenced himself by Kraftwerk/hip-hop soundclashes like Afrika Bambaataa's "Planet Rock" and Man Parrish's "Hip-Hop Be Bop (Don't Stop)," as well as the extroverted black-lover soul of Prince and Zapp, Broussard began recording from his Los Angeles base in 1983. One year later, he emerged with the breakdancing anthem "
," released on the Freak Beat label.
Toch is hij ooit al wel eens langsgekomen in MU- trivia. En geraden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht, maar werkelijk nog nooit van gehoord.
quote:
eerste woord is goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:11 schreef belsen het volgende:
Egyptian Johnny.
quote:
Sterker nog, ik heb nog een complete CD-I speler met video kaart en zo'n 150 schijven (erfenis vn mijn vader...), incl. die van 2 Unlimited en U2's Zoo Tour. Die laatste is een collectors item geworden, terwijl niemand bijna meer zo'n apparaat heeft...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
en je komt ze af en toe nog tegen op marktplaats
Ik kan me verder eigenlijk alleen die van Tatjana herinneren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog een complete CD-I speler met video kaart en zo'n 150 schijven (erfenis vn mijn vader...), incl. die van 2 Unlimited en U2's Zoo Tour. Die laatste is een collectors item geworden, terwijl niemand bijna meer zo'n apparaat heeft...
Daar heb ik er nog 2 van...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik kan me verder eigenlijk alleen die van Tatjana herinneren.
d-rock toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 2 van...
Hoe heette die gozer van 2bot4f ook al weer?
quote:
methodmich +1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ayreon?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de naam opgezocht, maar ik vraag me af waar ik die precies van moet kennen.
Z'n naam staat trouwens niet eens op de cd, alleen het pseudonymquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Niemand die Guuz Hoogaerts gaat raden dus....
Ja, ik heb hem wel gezien bij DWDD destijds.quote:
ranja +1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:34 schreef ranja het volgende:
Ah, Gary Numan, dat moet dus Tubeway Army zijn.
dat waren precies de songtitels waar ik ook gelijk aan dacht.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef cafca het volgende:
Hm, weinig om een touw aan vast te knopen.
Over and over? In the Getto?
1987.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Burnett het volgende:
Ik was ook al niet verder dan Over And Over...
Gezien de 7 tracks: jaren 70?
Dat moet dat You Can Dance van Madonna zijn ...quote:Op zondag 20 januari 2008 09:02 schreef Grobbel het volgende:
Een album van Madonna? (Holiday / Over and Over / Into the Groove)
Al moet dat dan een soort van compilatie zijn, aangezien Holiday al van '84 is of zo...
quote:is a duo from Germany (Jan St. Werner, from Düsseldorf, and Andi Toma, from Köln) who have been making electronic music since 1993. Their music is a quirky and sometimes kitschy blend of techno, trance, disco, and ambient with a heavy dollop of analog synth sounds. Their music also utilises live conventional rock instruments such as drums, bass and guitar.
Captain_Redbeard +1quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
michael jackson - dangerous
dat is de correcte titelquote:Op zondag 20 januari 2008 18:57 schreef ranja het volgende:
Electric Six - Danger High Voltage
..en biedt ze te koop aan?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef ranja het volgende:
Deze meneer heeft een heleboel (8) lp's van haar...
[ afbeelding ]
Gecheckt, kloptquote:Op maandag 21 januari 2008 07:52 schreef Grobbel het volgende:
Puur een gok op basis van de laatste 'R' op de hoezen... Pat Benatar?
Grobbel +1quote:Op maandag 21 januari 2008 07:52 schreef Grobbel het volgende:
Yep.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:19 schreef Doc het volgende:
Lowlands - volgens mij 2005?
Potverdomme...quote:Op maandag 21 januari 2008 07:52 schreef Grobbel het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef belsen het volgende:
De enge man links komt mij erg bekend voor.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:14 schreef ranja het volgende:
wilde gok op Trio
+1 MadMasterquote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Warpaint
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:10 schreef Doc het volgende:
Kraak en Smaak ???
Mijn prognose: Balkan wordt in 2008 mainstream...quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ah Shantel dan, tuurlijk!
quote:for the time it takes a heart to mend a break
how many moons are reflected in the lake
can you wait forever if time is all it takes
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:02 schreef Mark het volgende:
Beep Beep song van Simone White
Kan niet missen, he? Heb de Best of gekochtquote:Op maandag 21 januari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Babys - Isn't It Time
Zoveel 'Bests' hebben die toch niet gehad, naast 'Piece Of the Action' en die cover van Marco B...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef Mark het volgende:
Kan niet missen, he? Heb de Best of gekocht
Wat van wie?quote:Music non stop, techno-pop
Zo meteen die MRI stelt niks voor (een soort hardcore houseparty waarbij je stil moet liggen), het natraject (vervanging kruisband) kan, bij slechte uitslag, 6 maanden duren.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef Burnett het volgende:
Sterkte met je knie zometeen overigens...
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kraftwerk - Technopop dacht ik?
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen die MRI stelt niks voor (een soort hardcore houseparty waarbij je stil moet liggen), het natraject (vervanging kruisband) kan, bij slechte uitslag, 6 maanden duren.
Dan hang ik helemaal de hele dag aan Fok! vrees ik...
Euh, ik was eigenlijk op zoek naar 'Boing Boom Tschak' waarin dit zo'n beetje de enige tekst is:quote:Op maandag 21 januari 2008 12:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Schrijf je het anders dan? Techno-Pop
Maar ik zie dat Kraftwerk dezelfde tekstregel heeft gebruikt bij 'Technopop'...quote:Boing boom tschak ! peng!
Music non stop, techno-pop
Music non stop, techno-pop
boing boom tschak ! peng!
Helemaal goed en idd een geniaal nummerquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef bigshadow het volgende:
Manic street preachers - Motorcycle emptiness als ik mijzelf niet vergis. Wat een geniaal nummer!
Dat is het toch best al wel? Of ben ik gewoon zo hip? Balkanfeestjes, kutmuziek en sloten drankquote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn prognose: Balkan wordt in 2008 mainstream...
Is Richie Edwards eindelijk teruggevonden?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef bigshadow het volgende:
Welke artiest zien we hier?
[ afbeelding ]
Nee hoor, die heb ik nog steeds goed verstopt.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Is Richie Edwards eindelijk teruggevonden?
quote:is the recording moniker of Finian Greenhall, who has made the unlikely musical journey from being an ambient techno trip-hop artist to a serious singer/songwriter in less than a decade. Born in Bristol, England, Greenhall was obsessed with guitar as a teenager, eagerly exploring the indie scene. Then he discovered raving, and the guitars went out the window as he immersed himself completely in ambient techno. Greenhall recorded an album of techno beats with Lee Jones (aka Hefner) that was eventually released under the name EVA by Kickin? Records in 1995. The record attracted the attention of Ninja Tune Records, which signed Greenhall as a trip-hop artist. Billing himself as
, Greenhall released a pair of EPs, 1997's
funk and 1998's Front Side Blunt Side, on Ninja Tune's Ntune imprint, then delivered the full-length Fresh Produce in 2000. But
was undergoing a sea change, and had picked up the guitar again. By the time the folky and acoustic-based Biscuits for Breakfast was released (again on the Ntune label) in 2006,
had completed the transformation from electronica artist into a full-fledged singer/songwriter, a move that initially baffled his fan base.
'Heater' van Samim was pas de eerste pingel/pongel hit met Balkan invloeden in de zin van 'de Top 40 behaald', ik voorspel er dit jaar veel meer...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is het toch best al wel? Of ben ik gewoon zo hip? Balkanfeestjes, kutmuziek en sloten drank![]()
Rock 'n Roll Junkie RIP...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef bukgeit het volgende:
Freddie van Kampen/Cavalli
quote:were formed in Paris in 1997 by producer Arnaud Rebotini and DJ Ivan Smagghe, and were instrumental in the rise of the electroclash movement in the UK with their breakthrough single Me And Madonna. Originally producing in the house genre, they later became more influenced by music from the 1970s and 1980s, especially industrial post punk and camp, European electronic body music (or EBM). They are heavily influenced by such bands as Cabaret Voltaire, Nitzer Ebb, Front 242 and Depeche Mode.
ik draaide zelfs net hun remix van Junior Boys - In the morningquote:Op maandag 21 januari 2008 20:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik dacht dat die met z'n vieren waren?
Ik had natuurlijk kunnen weten dat jij die gelijk ging inkoppen...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
blackstrobe
Toen ik ze vroeg, stond'ie 3 uur openquote:Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk kunnen weten dat jij die gelijk ging inkoppen...
Burnett +1quote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef Burnett het volgende:
shaquille o'neal
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
muhammad ali en otis redding ?
cafca +1quote:Op maandag 21 januari 2008 21:04 schreef cafca het volgende:
Sam Cooke, dan?
Rubin "Hurricane" Carter idd.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Burnett het volgende:
Bob Dylan? Hurricane
quote:And he carries the reminders of every glove that laid him down or cut him
til he cried out in his anger and his shame
I am leaving, I am leaving, but the fighter still remains
Yes he still remains
Thealexfiles +1quote:Op maandag 21 januari 2008 21:35 schreef Thealexfiles het volgende:
The Boxer - Simon & Garfunkle
Sodeju jij bent snelquote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Burnett het volgende:
live throwing copper
MadMaster +1quote:Op maandag 21 januari 2008 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Motley Crue, gelezen na de bekende tapes...
quote:Fuckhes a fucking jerk
I wish that hed be gone
Chauvanistic republican
Kills animals cause he
Forgot how to write a song
Hes a dick!
Fuck him!
Asshole!
Fuck him!
Fuck, fuck the nra
And fuck their attitude
He thinks riding a buffalo
And wearing oakleys
Will make him look real cool
Hes a dick!
Fuck him!
Asshole!
Fuck him!
He thinks hell get the girls,
By killing little squirrels
Ook zeer snel...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:23 schreef Berkery het volgende:
Demagogue - UDS
Gecheckt, is goed...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:30 schreef Mark het volgende:
Vast Ted Nugent
quote:changed radically when we were in New York. There were some people there that were into harder drugs and a harder lifestyle, and some very weird shit. And so he kind of flew off with those people.
kind of disappeared for a little while. Next time we saw him he had cut off his beard, and he had a black leather jacket on, with his chest hanging out, with some chains and just sweating like a son of a gun. I don't know what the hell he got a hold of, man, but it just whacked him. And the next thing I know, he axed my door down in the Albert Hotel. They said at the reception area that this crazy guy had held an ax to the doorman's head."
was committed to New York's Bellevue Hospital; on the day of his release, he drove a motorcycle dressed in only his pajamas directly to Nashville to record his only solo album, Oar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:56 schreef bukgeit het volgende:
Pas bij Oar valt het kwartje: Alexander 'Skip' Spence.
Achteraf wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef cafca het volgende:
[..]was weer wat Moby Grape aan het luisteren vanmorgen
Kende je het verhaal niet dat hij met een bijl zijn bandleden aanviel?
bukgeit +1
Ik ga er vanuit dat het goed is (ken het niet)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, die gaat tot zeven
Chemical brothers - Base 6
gaafquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef timbob het volgende:
en dan gaat het zo van, boem boem psshhs whiieeep bewheeem boem etc.
het is de B-kant van een single geloof ik..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
gaaf
(op welk album staat die, ik heb er wel 3 van hun)
Singles, die bestaan niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
het is de B-kant van een single geloof ik..
B-kanten, die bestaan niet meerquote:
Ja, Al is het wel een muziekstijl waar je erg je moeite op moet doen om erop te kunnen dansen.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef cafca het volgende:
SackBlabbath?
Ja die.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Venetian Snares
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:39 schreef Berkery het volgende:
Ik zou zeggen Black Sabbath
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Venetian Snares
cafca +1quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:18 schreef cafca het volgende:
10CC
I'm not in love???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef cafca het volgende:
Ik kan alleen INIL en GMJ niet plaatsen
Oja, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef belsen het volgende:
[..]
I'm not in love???
En die andere is Good morning Judge...
Ja, die ook jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pink Floyd - Animals
Ojaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Roadburn ?
Oh yeah.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Roadburn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |