Ja, vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef ranja het volgende:
en de vraag is, wat is de vraag?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:35 schreef bartrid het volgende:
dixie chicks?
Nee, ze zijn wel degelijk " bekend" als duo.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef ranja het volgende:
die voorstel lijkt Melissa Etheridge wel...samen met haar vrouw
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef bartrid het volgende:
Ze komen mij wel vaag bekend voor.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Berkery het volgende:
"There is an old Hindu proverb which say that house with red lamp over door is not always headquarters of Communist Party"
Nee, dit is Laura.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef De_Melkboer het volgende:
De bassiste, is dat Kim Deal?
Same here.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:32 schreef ranja het volgende:
Opgezocht, ken de band wel (van naam vooral) maar niet het nummer.
Die dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
guided by voices ?
om hem nou te vergelijken met een aapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
draai het rood en het zwart om en je krijgt jouw avatar
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Burnett het volgende:
Ice Cube?
quote:One of the most innovative producers of the old-school/electro era,'s Greg Broussard recorded a parade of singles during the mid-'80s that proved influential for decades. Influenced himself by Kraftwerk/hip-hop soundclashes like Afrika Bambaataa's "Planet Rock" and Man Parrish's "Hip-Hop Be Bop (Don't Stop)," as well as the extroverted black-lover soul of Prince and Zapp, Broussard began recording from his Los Angeles base in 1983. One year later, he emerged with the breakdancing anthem "
," released on the Freak Beat label.
Toch is hij ooit al wel eens langsgekomen in MU- trivia. En geraden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht, maar werkelijk nog nooit van gehoord.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |