eerste woord is goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:11 schreef belsen het volgende:
Egyptian Johnny.
quote:
Sterker nog, ik heb nog een complete CD-I speler met video kaart en zo'n 150 schijven (erfenis vn mijn vader...), incl. die van 2 Unlimited en U2's Zoo Tour. Die laatste is een collectors item geworden, terwijl niemand bijna meer zo'n apparaat heeft...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
en je komt ze af en toe nog tegen op marktplaats
Ik kan me verder eigenlijk alleen die van Tatjana herinneren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog een complete CD-I speler met video kaart en zo'n 150 schijven (erfenis vn mijn vader...), incl. die van 2 Unlimited en U2's Zoo Tour. Die laatste is een collectors item geworden, terwijl niemand bijna meer zo'n apparaat heeft...
Daar heb ik er nog 2 van...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik kan me verder eigenlijk alleen die van Tatjana herinneren.
d-rock toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 2 van...
Hoe heette die gozer van 2bot4f ook al weer?
quote:
methodmich +1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ayreon?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:58 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de naam opgezocht, maar ik vraag me af waar ik die precies van moet kennen.
Z'n naam staat trouwens niet eens op de cd, alleen het pseudonymquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Niemand die Guuz Hoogaerts gaat raden dus....
Ja, ik heb hem wel gezien bij DWDD destijds.quote:
ranja +1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:34 schreef ranja het volgende:
Ah, Gary Numan, dat moet dus Tubeway Army zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |