quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zal ik het zelf dan maar even aanpassen
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:37 schreef Blight het volgende:
Weet iemand dat topic van tong80 met 'de stelling van de week' nog te vinden? De search laat het af weten en de posthistory van tong zelf is me te groot..
Ik HAAT grote smurf.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haat medesmurfen.
Senksquote:Op zondag 20 januari 2008 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alstu.
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 13
Yup, zal best zijn dat die al in MEN staat.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef rubbereend het volgende:
er was toch ooit al zo'n reeks in VBL?
ik ben je crew collegaquote:
Ik weet niet of de VBL mods aanwezig zijn, maar het is alvast gemeld achter de schermen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Modjes!
Kan hier AFC Ajax topic #881: Met Uruguayaanse enclave ff wat aangedaan worden please
Dankje.. nogal irritant dat ie komt trollen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef venomsnake het volgende:
Heb één reactie van hem weggehaald.
Voor de rest loopt het alweer los zie ik. Gaat weer over Ajax en hij is weg.
Ik hou het wel even in de gaten.
Ach, er zijn wel meer onderschriften waarvan ik denk: tja.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef djnospinzone het volgende:
Zo'n onderschrift is ook een provocatie.
Ga buiten spelen manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef djnospinzone het volgende:
Zo'n onderschrift is ook een provocatie.
Bedankt voor uw hulp.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:55 schreef venomsnake het volgende:
Nou, zal ik maar op Ray wachten dan??
Leg het me eens uit dan. Het is wel leuk om te roepen dat ik het niet snap, maar leg dan eens uit wat precies de grap is die ik mis?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga buiten spelen man.
Wat je niet snapt is niet meteen fout hoor... Dat zou in jouw geval tot totaal afsluiten van de buitenwereld moeten leiden.
Beste pfaf,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:53 schreef pfaf het volgende:
Hoi modjes,
ik heb zojuist een nieuw topic aangemaakt, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik prompt een grammaticale fout in de titel van het topic gezet. Zou een van u ( Raymania geniet mijn voorkeur) de spatie tussen terug en verlangen willen verwijderen, zodat het weer een normale Nederlandse zin wordt in plaats van een Neder-Engelse verbastering?
Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen en hoop spoedig een antwoord van u te ontvangen.
Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten mijnerzijds,
pfaf
Bijlage 1:
Topic: Uitzendrechten ECV #5: Terugverlangen naar Tien.
Was al ons plan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:26 schreef rubbereend het volgende:
nu dreigt er een discussie dubbel te gaan lopen: Litmanen naar Fulham & Jari Litmanen
merge misschien? Dan loopt het wel weer door
Jazeker, dank je wel.quote:
Even aankijken wat de discussie oplevert in een apart topic, anders lijkt een merge met dit topic mij het beste: Voetbalclub kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:37 schreef VoreG het volgende:
ADO Den Haag te koop
Hierover was toch nog geen topic? En om de discussie alvast voor te zijn, een club in de verkoop is niet niks lijkt mij, best een eigen topic waard.
Nee dan kan je het beter op slot gooien. Dat topic is over een leuk initiatief in Engeland waarbij supporters het voor het zeggen krijgen. Niet vergelijkbaar met dit, het roemruchte Den Haag op Marktplaats.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Even aankijken wat de discussie oplevert in een apart topic, anders lijkt een merge met dit topic mij het beste: Voetbalclub kopen?
Doe je nou sarcastisch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee dan kan je het beter op slot gooien. Dat topic is over een leuk initiatief in Engeland waarbij supporters het voor het zeggen krijgen. Niet vergelijkbaar met dit, het roemruchte Den Haag op Marktplaats.
Ik bedoel dat mergen het topic niet beter maakt, dan kan je het beter op slot gooien of natuurlijk dit open houdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe je nou sarcastisch?. Ik laat het open hoor.
Verwijderd uit het Ajax-topic.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie weer eens wat actiever worden op het live-verslaan in clubtopics?
en wat vonden ze ervan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat hij snel richting MEN vertrekt, maar wil voor de zekerheid nog even m'n collega's raadplegen.
was?quote:
Is dit zulk groot nieuws dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft even open, morgen ziet de grote massa het nieuws en er komen er vast meer van die topics als ik deze nu sluit.
Je weet wel.... verleden tijd van zijnquote:
Ja, nog voordat jij het hier vroegquote:
Wat een nonsens, als er een nieuwe topic wordt geopend vóórdat de oude vol is, dan is het dus dubbel en zou de nieuwe een slotje moeten krijgen totdat de oude vol is... Anders kan ik net zo goed nu al de volgende nieuwe topic openen.... Jullie passen echt elke keer de regels weer aan om je gelijk te halen he!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
...
Maar inderdaad dubbel, iets eerder openen is niet erg.
Probeer het eens met begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat een nonsens, als er een nieuwe topic wordt geopend vóórdat de oude vol is, dan is het dus dubbel en zou de nieuwe een slotje moeten krijgen totdat de oude vol is... Anders kan ik net zo goed nu al de volgende nieuwe topic openen.... Jullie passen echt elke keer de regels weer aan om je gelijk te halen he!
Dat is dus niet iets eerder.quote:Anders kan ik net zo goed nu al de volgende nieuwe topic openen
de mijne was de eerste, die van Sjimz en MONTANA zouden gediskwalificeert moeten worden vanwege een valse start, dat je al vanaf post 299 of 298 een nieuwe mag openen ineens slaat echt helemaal nergens op... let maar op, dan doe ik het de volgende keer bij 299 en dan doen sjimz en montana het ineens bij 296 of zo.... jullie spelen gewoon hardstikke vals en genieten daar nog van ook, walgelijk...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
...
WIj passen niks aan, de OP en TT is keuze van de topicstarter (ik val in herhaling volgens mij). Net zoals jij straks gewoon een 'Marco van Basten wordt wereldkampioen #xx' kan openen, mits je de eerste bent (zoals altijd in VBL, ik val in herhaling), dan blijft-ie open...
Gargamel is zelf vals!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
de mijne was de eerste, die van Sjimz en MONTANA zouden gediskwalificeert moeten worden vanwege een valse start, dat je al vanaf post 299 of 298 een nieuwe mag openen ineens slaat echt helemaal nergens op... let maar op, dan doe ik het de volgende keer bij 299 en dan doen sjimz en montana het ineens bij 296 of zo.... jullie spelen gewoon hardstikke vals en genieten daar nog van ook, walgelijk...
dat kan je wel zien, aan het postnummer namelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef RayMania het volgende:
Wij kunnen niet zien dat M0NTANA misschien het nieuwe topic eerder heeft geopend dan het oude dicht was. De laatste post van sjimz werd in dezelfde minuut geplaatst als het geopende topic door M0NTANA, namelijk 14:35.
Of we moeten zeker continue F5-en welk topic de eerste was na het slotje?.
Gebeurt vaker, bijvoorbeeld bij Livetopics.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Wat een nonsens, als er een nieuwe topic wordt geopend vóórdat de oude vol is, dan is het dus dubbel en zou de nieuwe een slotje moeten krijgen totdat de oude vol is... Anders kan ik net zo goed nu al de volgende nieuwe topic openen.... Jullie passen echt elke keer de regels weer aan om je gelijk te halen he!
ik had al gereageerd in Sjimz zijn topic toen post 300 nog geplaatst moest worden, toén kwam de nieuwe topic van Montana, en toén werd pas post 300 geplaatst in het oude topic... je kan aan de nummers van de topics zien dat die van Sjimz eerder was dan die van Montana, maar toch is die van Montana open gebleven...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef RayMania het volgende:
Wij kunnen niet zien dat M0NTANA misschien het nieuwe topic eerder heeft geopend dan het oude dicht was. De laatste post van sjimz werd in dezelfde minuut geplaatst als het geopende topic door M0NTANA, namelijk 14:35.
Of we moeten zeker continue F5-en welk topic de eerste was na het slotje?.
Oh, en wat Vaduz in dat topic zegt. Enkele posts voor een slotje een nieuw topic openen is geen probleem. Klaar, opgelost.
dankjewel!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan je wel zien, aan het postnummer namelijk
bullshit, wachttijden, pff, doe niet zo vreselijk schijnheilig, je weet best waar het over gaat en wat er aan de hand is...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gebeurt vaker, bijvoorbeeld bij Livetopics.
Verkort de wachttijden wat betreft het wachten op een nieuw topic.
Mag dat dan ook niet meer?
Bovendien is het niet dubbel, want het # is anders.
Dit betekent niet dat je nu al het volgende nummer mag openen, want het duurt nog wel een paar dagen voor deze vol is. Maar rond post 298 ofzo kan er alvast een nieuwe geopend worden.
Nee, want dat is zo. Jij muggenzift, mierenneukt, of hoe je dat wil noemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
bullshit, wachttijden, pff, doe niet zo vreselijk schijnheilig, je weet best waar het over gaat en wat er aan de hand is...
nee, jij ziet alleen wat er in je straatje past... oostindisch blind noemen ze dat geloof ik... Maar je bent nu vast weer "het mannetje" bij je MSN-vriendjes, gefeliciteerd hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef RayMania het volgende:
En ik zie geen reden om hier verder over door te gaan...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jullie passen gewoon elke keer de regels aan om maar voor elkaar te krijgen dat Montana zijn topic openblijft en die van mij een slotje krijgt. Geef dan gewoon eerlijk toe dat jullie partijdig zijn...
klasse justitie, dat is het!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik had al gereageerd in Sjimz zijn topic toen post 300 nog geplaatst moest worden, toén kwam de nieuwe topic van Montana, en toén werd pas post 300 geplaatst in het oude topic... je kan aan de nummers van de topics zien dat die van Sjimz eerder was dan die van Montana, maar toch is die van Montana open gebleven...
Jullie passen gewoon elke keer de regels aan om maar voor elkaar te krijgen dat Montana zijn topic openblijft en die van mij een slotje krijgt. Geef dan gewoon eerlijk toe dat jullie partijdig zijn...
Jullie hoeven niet continu te F5'en, dat doen Montana en Sjimz wel voor jullie... Wat ik van jullie wél verwacht is neutraliteit maar dat is blijkbaar te veel gevraagd...
Het is Oost Indisch doof, nu ook nog die lieve mensen voor blinden uitmaken gaat wel wat ver!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, jij ziet alleen wat er in je straatje past... oostindisch blind noemen ze dat geloof ik... Maar je bent nu vast weer "het mannetje" bij je MSN-vriendjes, gefeliciteerd hoor!
nee, het is valsspelen met toestemming van de moderators en hier is het bewijs, met nogmaals mijn dank voor de tip;quote:
dat ligt eraan of de titel van het betreffende FOKtopic ter zijner tijd wel door de Tennessee beugel kanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tennessee, als je je hier al zo druk over maakt... Hoe reageer je dan als er een meteoriet zich op de aarde gaat storten?
De meteoriet moet ontslagen worden topic #35.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ligt eraan of de titel van het betreffende FOKtopic ter zijner tijd wel door de Tennessee beugel kan
En als de topicsluiter het vergeet/níet doet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan dit soort ongein natuurlijk tegengaan door de regel in te stellen dat elk topic de laatste die het sloot, een nieuwe opent. Dan heb je geen discussie meer. Mod er een twee weken consequent op, en je hebt geen gezeik meer. Ook minder dubbele topics.
Dat Tennessee nu weer volkomen compleet onnodig, debiel, ongefundeerd en met een rode lap voor zijn ogen achter zijn computer aan het posten geslagen is, daar kan geen regel tegenop.
PM je hem. Gooi er even een sticky topic tegenaan. Denk dat het in de vaste reeksen wel duidelijk is, (clubtopics, discussietopics). Wellicht alleen wat duidelijkere in de OP van bijv live verslagen topics of users die er wellicht problemen mee hebben de regel te begrijpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En als de topicsluiter het vergeet/níet doet?
en mij voor debiel uitmaken is vast heel nuttig.... en wat is er nou ongefundeerd? jij begon er zelf ook over een maand geleden, en IK draag bewijs aan, dus wat nou onnodig en ongefundeerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat Tennessee nu weer volkomen compleet onnodig, debiel, ongefundeerd en met een rode lap voor zijn ogen achter zijn computer aan het posten geslagen is, daar kan geen regel tegenop.
nou komt me nog te vaak voor dat iemand van een andere club ineens het clubtopic van de concurent opentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PM je hem. Gooi er even een sticky topic tegenaan. Denk dat het in de vaste reeksen wel duidelijk is, (clubtopics, discussietopics). Wellicht alleen wat duidelijkere in de OP van bijv live verslagen topics of users die er wellicht problemen mee hebben de regel te begrijpen.
Dan zal de Marco van Basten reeks niet ophouden hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we de KNVB niet beter vragen Marco te ontslaan? Dan zijn we er ook vanaf
Hij noemt je geen debiel, hij zegt dat je je in deze als een debiel gedraagt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en mij voor debiel uitmaken is vast heel nuttig....
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij noemt je geen debiel, hij zegt dat je je in deze als een debiel gedraagt.
Wij reageren alleen maar op jou.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Tennessee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...
Ik niet meer op jou, valsspelen doe je maar lekker in je eentje...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij reageren alleen maar op jou.
Hoe(zo) speel ik vals?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik niet meer op jou, valsspelen doe je maar lekker in je eentje...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Tennessee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...
jij bent voor de zoveelste keer terug op mijn ignore-lijst... en MONTANA bij deze ook...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Je kan je ook gewoon druk maken om het mileu!
Dan sluit je hem met 'laatste opent nieuwe'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou komt me nog te vaak voor dat iemand van een andere club ineens het clubtopic van de concurent opent
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa betrapt jongen!quote:
och er is eigenlijk maar één reeks waar een probleem isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan sluit je hem met 'laatste opent nieuwe'.
Ik denk, ondanks sommige momenten, de meeste er nog best volwassen mee om kunnen gaan.
Kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa betrapt jongen!
een stillequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kut.
Nu weet iedereen dat ik een zwarte ben met modknopjes
Doen we dat, degene die de laatste post plaatst mag het nieuwe deel openen, geldt enkel in die reeks. Als het zo moet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och er is eigenlijk maar één reeks waar een probleem isdan hoef je wat mij betreft geen betuttelende regel voor heel VBL in te stellen. Alleen voor de MvB reeks lijkt me voldoende
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Ga de stukken maar lezen in het MvB-topic van toen je gebant was. Toen was er gewoon geen normale discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |