dat ligt eraan of de titel van het betreffende FOKtopic ter zijner tijd wel door de Tennessee beugel kanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tennessee, als je je hier al zo druk over maakt... Hoe reageer je dan als er een meteoriet zich op de aarde gaat storten?
De meteoriet moet ontslagen worden topic #35.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ligt eraan of de titel van het betreffende FOKtopic ter zijner tijd wel door de Tennessee beugel kan
En als de topicsluiter het vergeet/níet doet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan dit soort ongein natuurlijk tegengaan door de regel in te stellen dat elk topic de laatste die het sloot, een nieuwe opent. Dan heb je geen discussie meer. Mod er een twee weken consequent op, en je hebt geen gezeik meer. Ook minder dubbele topics.
Dat Tennessee nu weer volkomen compleet onnodig, debiel, ongefundeerd en met een rode lap voor zijn ogen achter zijn computer aan het posten geslagen is, daar kan geen regel tegenop.
PM je hem. Gooi er even een sticky topic tegenaan. Denk dat het in de vaste reeksen wel duidelijk is, (clubtopics, discussietopics). Wellicht alleen wat duidelijkere in de OP van bijv live verslagen topics of users die er wellicht problemen mee hebben de regel te begrijpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En als de topicsluiter het vergeet/níet doet?
en mij voor debiel uitmaken is vast heel nuttig.... en wat is er nou ongefundeerd? jij begon er zelf ook over een maand geleden, en IK draag bewijs aan, dus wat nou onnodig en ongefundeerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat Tennessee nu weer volkomen compleet onnodig, debiel, ongefundeerd en met een rode lap voor zijn ogen achter zijn computer aan het posten geslagen is, daar kan geen regel tegenop.
nou komt me nog te vaak voor dat iemand van een andere club ineens het clubtopic van de concurent opentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
PM je hem. Gooi er even een sticky topic tegenaan. Denk dat het in de vaste reeksen wel duidelijk is, (clubtopics, discussietopics). Wellicht alleen wat duidelijkere in de OP van bijv live verslagen topics of users die er wellicht problemen mee hebben de regel te begrijpen.
Dan zal de Marco van Basten reeks niet ophouden hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we de KNVB niet beter vragen Marco te ontslaan? Dan zijn we er ook vanaf
Hij noemt je geen debiel, hij zegt dat je je in deze als een debiel gedraagt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en mij voor debiel uitmaken is vast heel nuttig....
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij noemt je geen debiel, hij zegt dat je je in deze als een debiel gedraagt.
Wij reageren alleen maar op jou.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Tennessee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...
Ik niet meer op jou, valsspelen doe je maar lekker in je eentje...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij reageren alleen maar op jou.
Hoe(zo) speel ik vals?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik niet meer op jou, valsspelen doe je maar lekker in je eentje...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Tennessee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, MONTANA en Sjimz natuurlijk, die zich heeel volwassen, eerlijk en sportief gedragen...
jij bent voor de zoveelste keer terug op mijn ignore-lijst... en MONTANA bij deze ook...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Je kan je ook gewoon druk maken om het mileu!
Dan sluit je hem met 'laatste opent nieuwe'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou komt me nog te vaak voor dat iemand van een andere club ineens het clubtopic van de concurent opent
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa betrapt jongen!quote:
och er is eigenlijk maar één reeks waar een probleem isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan sluit je hem met 'laatste opent nieuwe'.
Ik denk, ondanks sommige momenten, de meeste er nog best volwassen mee om kunnen gaan.
Kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa betrapt jongen!
een stillequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kut.
Nu weet iedereen dat ik een zwarte ben met modknopjes
Doen we dat, degene die de laatste post plaatst mag het nieuwe deel openen, geldt enkel in die reeks. Als het zo moet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och er is eigenlijk maar één reeks waar een probleem isdan hoef je wat mij betreft geen betuttelende regel voor heel VBL in te stellen. Alleen voor de MvB reeks lijkt me voldoende
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Ga de stukken maar lezen in het MvB-topic van toen je gebant was. Toen was er gewoon geen normale discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |