abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56141329
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is het niet. We praten hier nu over om tot iets te komen. Mijn collega's en ik constateerden dat reageren op provocaties constant leidt tot gedoe, keer op keer, zonder dat de spreekwoordelijke punt er snel achter werd gezet. Dan is het vroeg afkappen van de reacties op provocaties niet meer dan logisch.
Wat voor gedoe dan? De discussie gaat wat mij betreft prima totdat er elke keer een van jullie tussendoor komt om me er even op te wijzen dat dáár niet over gepraat mag worden omdat het off-topic is, terwijl het juist een directe reactie op de TT of de OP is, en méér ON-topic kán niet volgens mij...

Waarom laten jullie de discussie niet gewoon zijn gang gaan, er worden toch verder geen regels overtreden of zo? Ik snap echt niet wat voor jullie nou precies het probleem is...
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 21:50:24 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_56141438
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het een probleem is dat jij dingen over me aanneemt terwijl je me helemaal niet kent.
Gek hè ?

Maar stel je eens voor.

Ik ben tong80.

En jij zo te lezen Tennessee.

Waarom ben je op Fok ?

Ik om een leuke tijd te hebben en vriendjes te maken. En als ze geen vriendjes willen zijn moeten ze niet mijn vijand worden.

Dat vind ik niet leuk. Maar ik wil wel leuk diciscusieren. En als ze dan zeggen dat ik het verkeerd spel ga ik niet gelijk schelden en roepen dat het discussieren bedoel. Want dan blijf ja aan de gang. En ik bedoel gang niet als een klein straatje in je woning maar gewoon gang.

Net zoals ik niet op alle slakken zout leg. Mijn god, het culinaire forum zou dood gebaggerd worden met al dat zout.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56141481
Zullen we met deze opgedane kennis, over en weer, eens kijken hoe het nu verder gaat? Hier kunnen alle partijen wat mee lijkt me.
That's all folks!
pi_56141500
Tennessee, weet je wat ik niet snap. Het MvB-topic ging tot 09-01-08 gewoon prima. Leuke, inhoudelijke discussies over Marco van Basten en Nederland, maar ineens slaat het om. Waarom? Jij vraagt om argumenten waarom MvB ontslagen moet worden, okay, niks mis mee natuurlijk. M0NTANA vraagt waarvoor en jij reageert met dit:
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Argumenten om zodra dit topic vol is te beginnen aan Marco van Basten moet ontslagen worden #36
Dat slaat gewoon nergens op. En daar begint het allemaal, dat is de oorzaak dat dertig dagen na het openen van het topic weer gezeur komt van jouw kant. Jij begint dus met je eigen gezeur. En je gaat maar door om toch een reactie te krijgen:
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

waarom reageer je hier niet op Montana?
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een reactie, of in ieder geval een uitleg waarom je er niét op reageert...
M0NTANA geeft een duidelijke reactie en heeft er gewoon geen zin in:
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Het spijt me, maar ik weet niet hoe en op welke manier ik moet reageren?
En welke draai krijgt het topic?
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:44 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Omdat het nergens op slaat?
Omdat het contraproductief is?
Omdat het niet over Van Basten maar over MONTANA gaat?
Omdat het kwetsend, storend, provocerend, onzinnig, enz, enz, enz is?
Omdat het een goede discussie in de weg staat?

Moet ik doorgaan?
Jij begint er mee, jij zeurt. M0NTANA wimpelt het af en negeert jou zoveel mogelijk. Waarom wil je zo graag die discussie beginnen, dertig dagen na het openen van het topic? Werd je ineens geprovoceerd door de OP dat je weer over de OP en TT moest beginnen?

De OP en TT vinden wij niet provocerend, alleen jij vindt dat. Als jij de volgende keer een provocerende OP en TT opent in onze ogen, dan passen wij dat zonodig aan. Net zoals wij dat overal doen, als wij het provocerend achten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56141503
heeeee, kijk mij eens niet reageren!

(dit sloeg op tong en niet op RayMania, ben nu even op RM aan het reageren)
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 21:54:03 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_56141547
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef Tennessee het volgende:
heeeee, kijk mij eens niet reageren!
En nou een kusje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56141575
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
Tennessee, weet je wat ik niet snap. Het MvB-topic ging tot 09-01-08 gewoon prima. Leuke, inhoudelijke discussies over Marco van Basten en Nederland, maar ineens slaat het om. Waarom? Jij vraagt om argumenten waarom MvB ontslagen moet worden, okay, niks mis mee natuurlijk. M0NTANA vraagt waarvoor en jij reageert met dit:
[..]

Dat slaat gewoon nergens op. En daar begint het allemaal, dat is de oorzaak dat dertig dagen na het openen van het topic weer gezeur komt van jouw kant. Jij begint dus met je eigen gezeur. En je gaat maar door om toch een reactie te krijgen:
[..]

[..]

M0NTANA geeft een duidelijke reactie en heeft er gewoon geen zin in:
[..]

En welke draai krijgt het topic?
[..]

Jij begint er mee, jij zeurt. M0NTANA wimpelt het af en negeert jou zoveel mogelijk. Waarom wil je zo graag die discussie beginnen, dertig dagen na het openen van het topic? Werd je ineens geprovoceerd door de OP dat je weer over de OP en TT moest beginnen?

De OP en TT vinden wij niet provocerend, alleen jij vindt dat. Als jij de volgende keer een provocerende OP en TT opent in onze ogen, dan passen wij dat zonodig aan. Net zoals wij dat overal doen, als wij het provocerend achten.
dit is totaal uit de context RayMania, maar ik ga er graag inhoudelijk op in, tenminste, ik ga er vanuit dat dat nu dus even mag...
quote:
De OP en TT vinden wij niet provocerend, alleen jij vindt dat.
onzin, zelfs sjimz zegt net dat het weldegelijk povocerend is... jij loopt dat nu weer te ontkennen.
quote:
Waarom wil je zo graag die discussie beginnen, dertig dagen na het openen van het topic? Werd je ineens geprovoceerd door de OP dat je weer over de OP en TT moest beginnen?
Die discussie begon al veel eerder en kwam met een omweg weer even op een punt waar jij het nodig vond in te grijpen omdat die discussie jou niet aanstond. Je zegt dat het is omdat het off-topic is maar dat is ook onzin want een directe reactie op de OP of TT is het meest ON-topic dat je kan zijn, maar wat ik zeg bevalt jou niet dus mag het niet. En daar protesteer ik dus tegen want dat is gewoon censuur. Als je het in een discussie niet met iemand zijn mening eens ben kan je dat negeren of er tegen ingaan, je gaat het niet weg-editen en lopen dreigen met bans vind ik...

[ Bericht 4% gewijzigd door Tennessee op 18-01-2008 22:02:11 ]
pi_56141673
Doe dat, dan ga ik ondertussen Feyenoord afkijken en offline.
pi_56141834
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen we met deze opgedane kennis, over en weer, eens kijken hoe het nu verder gaat? Hier kunnen alle partijen wat mee lijkt me.
Daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn...
pi_56141892
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:55 schreef Tennessee het volgende:

onzin, zelfs sjimz zegt net dat het weldegelijk povocerend is... jij loopt dat nu weer te ontkennen.
Liever niet mijn woorden verdraaien
En alsof mijn mening er toe doet
pi_56141944
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Liever niet mijn woorden verdraaien
En alsof mijn mening er toe doet
sorry, dat was echt niet mijn bedoeling...
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:
...

Ik ben het er mee eens dat het provocatie is en in de context van Fok heb ik daar zeker geen problemen mee....
pi_56141987
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn...
Top!

Hou ik het hierbij, een hele avond eraan wijden vind ik ook teveel van het goede, er is genoeg gezegd.
That's all folks!
pi_56142030
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]
Dat het provocatie is wil niet zeggen dat ik het provocerend vind
Ik bedoel, jij bent zo makkelijk te provoceren.
Dat bedoel ik dus met verdraai mijn woorden niet.
pi_56142077
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Top!

Hou ik het hierbij, een hele avond eraan wijden vind ik ook teveel van het goede, er is genoeg gezegd.
opnieuw, heeeelemaal mee eens!
pi_56142113
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat het provocatie is wil niet zeggen dat ik het provocerend vind
Ik bedoel, jij bent zo makkelijk te provoceren.
Dat bedoel ik dus met verdraai mijn woorden niet.
over draaien gesproken
pi_56142201
Zullen we er een draai aangeven en allemaal aan het bier, de borrelnootjes of anders zulks gaan? (mag retorisch opgevat worden )
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 januari 2008 @ 22:22:54 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_56142375
Zuipen !!!!!!!!!!!!!!

Goed voorstel van een mof Sorry ik bedoel mod

pi_56144206
Tennessee... Krijg jij ook nachtmerries als ik nu boe tegen je zeg?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56147128
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]
Had je bijna een arrestatie aan je broek.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 04:34:40 #70
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56147866
En alles wat hij eigenlijk wil is liefde en genegenheid.
pi_56148874
Oh, was het andere FB topic vol..? hehe !!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 11:51:56 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56150280
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:30 schreef Tennessee het volgende:
RayMania; Dat jij het nou eens bent met de mening van MONTANA dat Van Basten ontslagen zou moeten worden, prima, dat moet jij weten, maar nu wordt die topic zelfs aan mij opgedragen... Dat is toch niets anders dan provoceren? Waarom mag er wél geprovoceert worden maar mag daar niet op gereageerd worden? Als je écht puur discussie wil over Van Basten en geen gezeik over de TT en de OP, dan moet je de TT en OP aanpassen, dat doe je niet, prima, maar als je dan de TT en de OP toestaat, dan moet je toch ook discussie daarover toestaan? Anders is het toch gewoon niet eerlijk?

en voor de duidelijkheid; Ik vraag dus niét om de TT en de OP te veranderen, ik vraag om discussie erover toe te staan omdat ik het belachelijk vindt dat je een provocerende TT en OP wél mag blijven herhalen maar dat je daar geen kritiek op mag geven... Het is hier toch een discussieforum en geen mee-eens-zijn-en-anders-je-bek-houden-forum?
Mijn mening:
- MvB moet NIET ontslagen worden
- jij moet eens ophouden over die titel - het is uitgelegd
- als je zeurt waarom die titel mag is dat offtopic want gaat over moderatie
- de discussie daarover is al heel lang gevoerd: de mods hebben hun redelijke mening gegeven en als je het daar niet mee eens bent stuur je een mailtje naar Danny of welke hotemetoot boven de mods dan ook - misschien geven ze je gelijk, maar ik geef je weiinig kans.
- als je het over het al dan niet ontslaan van MvB heb is dat ontopic

[... OK dit was mosterd na de maaltijd - maar goed mosterd is ook na de maaltijd best lekkker ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56164777
Ik zie een foutje in het overzicht van het jubileumtopic

Bij de mods staat bij dndiek als einddatum 3-1-2007. Dit moet natuurlijk 3-1-2008 zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56164815
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie een foutje in het overzicht van het jubileumtopic

Bij de mods staat bij dndiek als einddatum 3-1-2007. Dit moet natuurlijk 3-1-2008 zijn
Zal ik het zelf dan maar even aanpassen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56164843
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zal ik het zelf dan maar even aanpassen
Doe maar, ookal ben je hier geen mod meer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56172097
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:51 schreef Doc het volgende:
...
- jij moet eens ophouden over die titel - het is uitgelegd
Soort Pavlov-reactie dit... wat er is uitgelegd is dat de titel niet aangepast gaat worden, dat is maaaaanden geleden en daar heb ik het helemaal niet meer over...
quote:
- als je zeurt waarom die titel mag is dat offtopic want gaat over moderatie
hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik het daar helemaal niet over heb!!
quote:
- de discussie daarover is al heel lang gevoerd: de mods hebben hun redelijke mening gegeven en als je het daar niet mee eens bent stuur je een mailtje naar Danny of welke hotemetoot boven de mods dan ook - misschien geven ze je gelijk, maar ik geef je weiinig kans.
en nu weer voor de derde keer vandaag, daar gáát het niet over!!!!
quote:
- als je het over het al dan niet ontslaan van MvB heb is dat ontopic
dus je begrijt het wél, dank je! Maar tot een paar dagen geleden was dat dus verboten, dus is er vooruitgang geboekt...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 januari 2008 @ 10:42:20 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56172399
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:14 schreef Tennessee het volgende:
Soort Pavlov-reactie dit... wat er is uitgelegd is dat de titel niet aangepast gaat worden, dat is maaaaanden geleden en daar heb ik het helemaal niet meer over...

-----

hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik het daar helemaal niet over heb!!
Zie jij hier ook enige tegenstrijdigheid?? Jij eist wel dat de mods het keer op keer uitleggen (waarbij die uitleg niet verandert), maar je bent niet geneigd zelf nog iets uit te leggen.
quote:

en nu weer voor de derde keer vandaag, daar gáát het niet over!!!!
Als dit de derde keer is dan weet je blijkbaar niet echt helder over te brengen waar het danwel over gaat. Misschien ook iets om over na te denken.
quote:

dus je begrijt het wél, dank je! Maar tot een paar dagen geleden was dat dus verboten, dus is er vooruitgang geboekt...
Het punt is echter dat jij (en MONTANA) het over het al dan niet gebruiken van deze titel hebt (hebben).

Lees deze post eens na: Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 - hoeveel gaat daarin over MvB en zijn rol in het NLs elftal? En dan nog niet te vergeten de posts van 9 januari ...
  Trouwste user 2022 zondag 20 januari 2008 @ 10:43:44 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_56172405
Doc ik heb je een PM gestuurd.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 januari 2008 @ 10:49:45 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56172469
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:43 schreef tong80 het volgende:
Doc ik heb je een PM gestuurd.

Jij hebt mail (ik heb PM niet ingeschakeld volgens mij)
pi_56172531
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:42 schreef Doc het volgende:

Zie jij hier ook enige tegenstrijdigheid?? Jij eist wel dat de mods het keer op keer uitleggen (waarbij die uitleg niet verandert), maar je bent niet geneigd zelf nog iets uit te leggen.

Nee Doc, dat is nou juist het probleem... Ik heb het niet over het aanpassen of verbieden van die TT/OP maar om de een of andere reden schijnt (bijna) iedereen (inclusief mods en ex-mods) te denken dat ik het daar wél over heb en dat hebben ze/jullie dus gewoon fout... Nogmaals, soort Pavlov-reactie volgens mij....
quote:
Als dit de derde keer is dan weet je blijkbaar niet echt helder over te brengen waar het danwel over gaat. Misschien ook iets om over na te denken.
Ok, nog één keer dan, zo helder mogelijk; De TT/OP wordt niét aangepast, goed, dat vind ik niet leuk maar daar leg ik me bij neer (al maanden geleden)... Ik vind dus wél dat er dan in de topic op gereageerd zou moeten mogen worden, dus als MONTANA de topic aan mij opdraagt, dat ik daar dan iets van mag zeggen, en als MONTANA roept dat MvB ontslagen moet worden, dat ik dan mag zeggen dat ik dat onzin vind en dat als MONTANA twee middelvingers op mag steken, dat ik dan minstens mijn tong uit mag steken. En dat mocht dus niet, en nu wél (als ik het tenminste goed heb begrepen). Is het nu duidelijker?
quote:
Het punt is echter dat jij (en MONTANA) het over het al dan niet gebruiken van deze titel hebt (hebben).
Precies, MONTANA mag hem gebruiken en ik mag daar dan op reageren, dat is dus nieuw want tot voor een paar dagen mocht hij hem wél gebruiken maar mocht ik er niet op reageren.
quote:
Lees deze post eens na: Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 - hoeveel gaat daarin over MvB en zijn rol in het NLs elftal? En dan nog niet te vergeten de posts van 9 januari ...

dat is ook weer een reactie op iets anders; ik zit midden in een discussie en dat komt er ineens een moderator die me een kinderachtige zeikerige zeurder noemt enz enz enz, terwijl hij gewoon niet begrijpt waar het over gaat... Zeg me alsjeblieft dat jij het nu wél begrijpt want ik wil er niet wéér een hele dag aan besteden....
pi_56173118
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:55 schreef Tennessee het volgende:

want ik wil er niet wéér een hele dag aan besteden....
Mooi, dan kappen we bij dezen gelijk met het gezeur om het MvB-topic, waar het ook over mag gaan (TT, OP, ontopic, offtopic, waarschuwing moderator etc).

Volg het advies op van -Vaduz-, we gaan het gewoon in het MvB-topic hebben over Marco van Basten, over Oranje, waarom hij ontslagen zou moet worden, waarom hij niet ontslagen zou moet worden, over de selectie en alles wat daar gewoon mee te maken heeft. Dat is toch niet moeilijk?

Mooi, kan ik straks voetbal kijken en andere dingen doen.
pi_56173180
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:

Mooi, kan ik straks voetbal kijken en andere dingen doen.
Deze hele discussie komt voort uit JOUW post RayMania... Als jij de discussie gewoon zijn gang had laten gaan was déze discussie helemaal niet weer opnieuw begonnen....

Veel plezier met voetbal kijken allemaal!

ps, nu vergeet ik je gewoon te bedanken want dankzij die post van jou zijn we nu wél een stuk opgeschoten nu, al zal dat vast niet je bedoeling zijn geweest... Dus, bedankt Ray!
pi_56173216
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Deze hele discussie komt voort uit JOUW post RayMania... Als jij de discussie gewoon zijn gang had laten gaan was déze discussie helemaal niet weer opnieuw begonnen....

Veel plezier met voetbal kijken allemaal!
Prima, mijn schuld. Toch is het gezeur afgelopen.
pi_56173254
Oh, en hier verder discussieren hoeft ook niet. Ik verwijder het gewoon, ik heb er geen zin meer in. En anders ga je maar naar een FA en wijs je op dit Feedbacktopic. Succes.
pi_56173862
voor Ray.

Als je kalmeringsmiddel nodig hebt, bel je maar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56178150
Kennedy Bakirçioglu topic #1: Kalende klasbak

Kan de TT niet veranderd worden in Falende glasbak?

pi_56181937
Ik ben op zoek naar hetBEZOCHTE STADIONS topic. Bestaat dit nog ? Kan me er nog iets van herinneren van vroeger. Lijstjes met stadions waar je geweest bent.
U MAD?
pi_56181964
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben op zoek naar hetBEZOCHTE STADIONS topic. Bestaat dit nog ? Kan me er nog iets van herinneren van vroeger. Lijstjes met stadions waar je geweest bent.
Alstu.
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 13
pi_56181977
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:49 schreef sjimz het volgende:
Kennedy Bakirçioglu topic #1: Kalende klasbak

Kan de TT niet veranderd worden in Falende glasbak?

Nee , hoe graag ik het ook zou willen.
pi_56183056
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef RayMania het volgende:
Zullen we in dit topic wat meer de nadruk leggen op schwalbes etc dan hoe goed of slecht Gomes wel niet is? . Daarvoor is een apart topic, is handiger: Het grote Gomes topic #4: Gomes O Goleiro Grande
Als het een schwalbetopic is, dan kan het toch dicht en hier verder: "De Schwalbe": Wat vinden wij er eigenlijk van?
pi_56183114
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Heee.. kijk Ray, een medesmurf!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56183635
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als het een schwalbetopic is, dan kan het toch dicht en hier verder: "De Schwalbe": Wat vinden wij er eigenlijk van?
, even bespreken met m'n medemods of het dicht gaat, gemerged wordt of dat er verder gegaan wordt.
pi_56183661
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heee.. kijk Ray, een medesmurf!!

Ik haat medesmurfen.
pi_56185008
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

[ afbeelding ], even bespreken met m'n medemods of het dicht gaat, gemerged wordt of dat er verder gegaan wordt.
Topics worden gemerged met jouwe als parent.
pi_56185320
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Topics worden gemerged met jouwe als parent.
Vandaar dat mijn post in het topic van sjimz opeens weg was, en ik met vernieuwen in het Schwalbe topic kwam.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56185382
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn post in het topic van sjimz opeens weg was, en ik met vernieuwen in het Schwalbe topic kwam.
Yup, de posts uit het sjimz topic worden samengevoegd met het topic van BS, in chronologische volgorde .
pi_56186422
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Topic kan wel gelijk worden opgeschoond, sommigen menen weer alleen op elkaar en over elkaar te moeten reageren ipv mbt subject.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_56186481
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Topic kan wel gelijk worden opgeschoond, sommigen menen weer alleen op elkaar en over elkaar te moeten reageren ipv mbt subject.
Yup, dat was ook mijn bedoeling na de merge .
pi_56187821
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Excuus, het was weer eens bloed onder mijn nagel haal tijd...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56187922
Kan best maar het was een aardig topic (het oude dan) en dat is nu en vernaggeld en bijna vol.
Tijdelijk slotje om puin te ruimen zou ik adviseren.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')