quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Selectief geheugen! Dat was jij eend!
Er valt ook weinig over hem te vertellen. Hij is te onomstreden om over te discussierenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef ganzenherder het volgende:
4 topics is nog veel te weinig voor deze held![]()
![]()
De winnende penalty tegen Arsenalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Enige wat ontbreekt is dat ie ooit een penalty moet nemen. Kan ie eens uitgebreid juichen voor een doelpunt van hemzelf![]()
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De winnende penalty tegen Arsenal![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.
Alleen voor heeeeel veel centjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
op naar milan volgend jaar
Opspringend voor een doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Als hij gaat, krijgt ie een standbeeld![]()
![]()
Ze zullen diep in de buidel moeten tastenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Milan er echt werk van maakt is hij vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |