quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Selectief geheugen! Dat was jij eend!
Er valt ook weinig over hem te vertellen. Hij is te onomstreden om over te discussierenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef ganzenherder het volgende:
4 topics is nog veel te weinig voor deze held![]()
![]()
De winnende penalty tegen Arsenalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Enige wat ontbreekt is dat ie ooit een penalty moet nemen. Kan ie eens uitgebreid juichen voor een doelpunt van hemzelf![]()
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De winnende penalty tegen Arsenal![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.
Alleen voor heeeeel veel centjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
op naar milan volgend jaar
Opspringend voor een doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Als hij gaat, krijgt ie een standbeeld![]()
![]()
Ze zullen diep in de buidel moeten tastenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Milan er echt werk van maakt is hij vertrokken.
Dat werd tijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:37 schreef waterreus23 het volgende:
'AC Milan wil Gomes als opvolger Dida'
Er wordt opnieuw, evenals vorig seizoen, volop gespeculeerd over een eventueel vertrek van doelman Gomes bij PSV. Persbureau Novum weet zondag te melden dat de Braziliaan, die in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2011, een belangrijke kandidaat is om zijn landgenoot Dida op te volgen bij AC Milan.
Het contract van Dida in Milaan loopt komende zomer af, terwijl ook reservekeeper Zeljko Kalac zo goed als zeker zal vertrekken. Aanvankelijk stond Juventus-doelman Gianluigi Buffon bovenaan het verlanglijstje van Milan-coach Carlo Ancelotti, maar de komst van de Italiaanse international lijkt onhaalbaar. Naar verluidt verzet Milan haar bakens nu dan ook naar Gomes (26), die medio 2004 van Cruzeiro naar PSV kwam.
Voor Milan geen probleemquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze zullen diep in de buidel moeten tasten
Net alsof Kalac een goeie keeper voor Milan isquote:
Bron PSV.NLquote:Gomes vader geworden van tweede zoontje: Luis Felipe
23 maart 2007 16:00
De kleine Flávio Henrique Gomes heeft er een broertje bij: afgelopen nacht is Luis Felipe geboren, het tweede zoontje van PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes en zijn Flávia. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad Belo Horizonte. Moeder en kind maken het goed, liet Gomes weten.
Volgende week terug
Gomes was al een paar dagen in zijn vaderland omdat zijn vrouw elk moment kon bevallen. Luis Felipe weegt ruim drie kilogram en is 49,5 centimeter lang. Zijn grote broer Flávio kreeg flink wat bekendheid toen Gomes samen met hem meewerkte aan een uitgebreide reclamecampagne van hoofdsponsor Philips, toen de Philips PSV shaver geïntroduceerd werd. De populaire doelman blijft nog een aantal dagen bij vrouw en kinderen, volgende week meldt hij zich weer in Eindhoven bij hoofdcoach Ronald Koeman.
Gomes, namens héél PSV en alle supporters: 'Parabens!'
2x zelfsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn. Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn.
Bron PSV.NL
![]()
MIJn fout. Dat was een onderschrift van de foto die erbij stond. Tevens was dat de alternatieve tekst van de foto, waardoor die ook in beeld kwam. Beide heb ik inmiddels weggehaaldquote:
Of Dida bij Milanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Lehman bijtekent bij Arse, want dan blijft hij nog minimaal een jaar in Ehv
inderdaad:quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida heeft al bijgetekent
quote:Doelman Dida blijft waar hij is: in Milaan
11/3/2007 14:53
AC Milan heeft zijn vertrouwen uitgesproken in de doelmannen die de club onder contract heeft staan. Nadat onlangs al de verbintenis met reservedoelman Zeljko Kalac werd verlengd, is ook Dida langer vastgelegd. De 33-jarige doelman tekende bij tot medio 2010.
De geruchten deden de afgelopen weken de ronde dat Dida uit San Siro zou vertrekken. Barcelona zou de nieuwe werkgever worden van de voormalige Braziliaanse international en PSV-doelman Gomes werd genoemd als zijn mogelijke opvolger bij AC Milan.
Die scenario's kunnen worden opgeborgen. Milan maakte zaterdag bekend dat Dida bij de club blijft. Dat betekent dat de drie doelmannen in de Milanese selectie de komende seizoenen nog aan de Rossoneri zijn verbonden. Ook Kalac verlengde onlangs zijn contract, terwijl de inkt op de verbintenis met Marco Storari nog vers is. Hij werd tijdens de winterstop overgenomen van Messina.
quote:'Mijn sprongkracht is op het toilet ontstaan'
Gomes is na het vertrek van Phillip Cocu (gestopt) en Alex (naar Chelsea) nog bepalender geworden bij PSV. In de nieuwe Voetbal International praat de Braziliaanse doelman over zijn verleden en toekomst.
Gomes denkt dat het nieuwe PSV tot veel in staat is. 'Wij hebben, gezien de ontwikkelingsmogelijkheden, meer dan afgelopen jaar de kans heel ver te komen', voorspelt de populaire keeper.
De lange Braziliaan doet ook uit de doeken waarom hij zo makkelijk de lucht ingaat. 'Toen ik een jaar of twaalf was, wilde ik graag volleyballer worden. Op televisie zag ik dat die mannen zó enorm hoog sprongen. Ik was veel kleiner, daarom begon ik thuis te oefenen.'
'Dat deed ik in m'n eentje op de wc. Dan probeerde ik met mijn hoofd zo dicht mogelijk bij het plafond te komen, want dat stond ongeveer gelijk aan de hoogte van het volleybalnet. Door het oefenen kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond', aldus de explosieve PSV'er.
VI nummer 33 ligt vanaf woensdag in de winkel. Klik hier om de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |