quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Selectief geheugen! Dat was jij eend!
Er valt ook weinig over hem te vertellen. Hij is te onomstreden om over te discussierenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef ganzenherder het volgende:
4 topics is nog veel te weinig voor deze held![]()
![]()
De winnende penalty tegen Arsenalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Enige wat ontbreekt is dat ie ooit een penalty moet nemen. Kan ie eens uitgebreid juichen voor een doelpunt van hemzelf![]()
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De winnende penalty tegen Arsenal![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.
Alleen voor heeeeel veel centjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
op naar milan volgend jaar
Opspringend voor een doelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Als hij gaat, krijgt ie een standbeeld![]()
![]()
Ze zullen diep in de buidel moeten tastenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Milan er echt werk van maakt is hij vertrokken.
Dat werd tijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:37 schreef waterreus23 het volgende:
'AC Milan wil Gomes als opvolger Dida'
Er wordt opnieuw, evenals vorig seizoen, volop gespeculeerd over een eventueel vertrek van doelman Gomes bij PSV. Persbureau Novum weet zondag te melden dat de Braziliaan, die in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2011, een belangrijke kandidaat is om zijn landgenoot Dida op te volgen bij AC Milan.
Het contract van Dida in Milaan loopt komende zomer af, terwijl ook reservekeeper Zeljko Kalac zo goed als zeker zal vertrekken. Aanvankelijk stond Juventus-doelman Gianluigi Buffon bovenaan het verlanglijstje van Milan-coach Carlo Ancelotti, maar de komst van de Italiaanse international lijkt onhaalbaar. Naar verluidt verzet Milan haar bakens nu dan ook naar Gomes (26), die medio 2004 van Cruzeiro naar PSV kwam.
Voor Milan geen probleemquote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze zullen diep in de buidel moeten tasten
Net alsof Kalac een goeie keeper voor Milan isquote:
Bron PSV.NLquote:Gomes vader geworden van tweede zoontje: Luis Felipe
23 maart 2007 16:00
De kleine Flávio Henrique Gomes heeft er een broertje bij: afgelopen nacht is Luis Felipe geboren, het tweede zoontje van PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes en zijn Flávia. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad Belo Horizonte. Moeder en kind maken het goed, liet Gomes weten.
Volgende week terug
Gomes was al een paar dagen in zijn vaderland omdat zijn vrouw elk moment kon bevallen. Luis Felipe weegt ruim drie kilogram en is 49,5 centimeter lang. Zijn grote broer Flávio kreeg flink wat bekendheid toen Gomes samen met hem meewerkte aan een uitgebreide reclamecampagne van hoofdsponsor Philips, toen de Philips PSV shaver geïntroduceerd werd. De populaire doelman blijft nog een aantal dagen bij vrouw en kinderen, volgende week meldt hij zich weer in Eindhoven bij hoofdcoach Ronald Koeman.
Gomes, namens héél PSV en alle supporters: 'Parabens!'
2x zelfsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn. Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn.
Bron PSV.NL
![]()
MIJn fout. Dat was een onderschrift van de foto die erbij stond. Tevens was dat de alternatieve tekst van de foto, waardoor die ook in beeld kwam. Beide heb ik inmiddels weggehaaldquote:
Of Dida bij Milanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Lehman bijtekent bij Arse, want dan blijft hij nog minimaal een jaar in Ehv
inderdaad:quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida heeft al bijgetekent
quote:Doelman Dida blijft waar hij is: in Milaan
11/3/2007 14:53
AC Milan heeft zijn vertrouwen uitgesproken in de doelmannen die de club onder contract heeft staan. Nadat onlangs al de verbintenis met reservedoelman Zeljko Kalac werd verlengd, is ook Dida langer vastgelegd. De 33-jarige doelman tekende bij tot medio 2010.
De geruchten deden de afgelopen weken de ronde dat Dida uit San Siro zou vertrekken. Barcelona zou de nieuwe werkgever worden van de voormalige Braziliaanse international en PSV-doelman Gomes werd genoemd als zijn mogelijke opvolger bij AC Milan.
Die scenario's kunnen worden opgeborgen. Milan maakte zaterdag bekend dat Dida bij de club blijft. Dat betekent dat de drie doelmannen in de Milanese selectie de komende seizoenen nog aan de Rossoneri zijn verbonden. Ook Kalac verlengde onlangs zijn contract, terwijl de inkt op de verbintenis met Marco Storari nog vers is. Hij werd tijdens de winterstop overgenomen van Messina.
quote:'Mijn sprongkracht is op het toilet ontstaan'
Gomes is na het vertrek van Phillip Cocu (gestopt) en Alex (naar Chelsea) nog bepalender geworden bij PSV. In de nieuwe Voetbal International praat de Braziliaanse doelman over zijn verleden en toekomst.
Gomes denkt dat het nieuwe PSV tot veel in staat is. 'Wij hebben, gezien de ontwikkelingsmogelijkheden, meer dan afgelopen jaar de kans heel ver te komen', voorspelt de populaire keeper.
De lange Braziliaan doet ook uit de doeken waarom hij zo makkelijk de lucht ingaat. 'Toen ik een jaar of twaalf was, wilde ik graag volleyballer worden. Op televisie zag ik dat die mannen zó enorm hoog sprongen. Ik was veel kleiner, daarom begon ik thuis te oefenen.'
'Dat deed ik in m'n eentje op de wc. Dan probeerde ik met mijn hoofd zo dicht mogelijk bij het plafond te komen, want dat stond ongeveer gelijk aan de hoogte van het volleybalnet. Door het oefenen kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond', aldus de explosieve PSV'er.
VI nummer 33 ligt vanaf woensdag in de winkel. Klik hier om de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International te bekijken.
Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoortquote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:
Volgens is Gomes blij met het doelpunt van Perez.
[afbeelding]
Is een schoen van hemzelf die ze verbronsificeerd hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie nu pas dat ze gewoon een Nike-logo op die schoen gemaakt hebben
Geweldig.quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:
Volgens is Gomes blij met het doelpunt van Perez.
[afbeelding]
Klopt, doet ie bij bijna elk doelpunt. Afgelopen zondag deed hij het in ieder geval in de eerste helft bij alledrie. En telkens liep hij mijn kant opquote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoort
quote:Gomes contra Reker
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Hij gold als de ideale werknemer, een modelprof, de droom van elke voetbalclub. PSV-doelman Heurelho Gomes wordt in Eindhoven al jaren bemind en gekoesterd om zijn kwaliteiten, charme en warmte. Maar uitgerekend de Braziliaan haalt deze week in Voetbal International hard uit naar de clubleiding van de landskampioen en directeur Jan Reker in het bijzonder.
Het is niet misselijk wat Gomes in de laatste editie van VI laat optekenen. Hij zet onder meer vraagtekens bij zijn ex-trainer Ronald Koeman ("hij had zeker veel kwaliteit, maar nog niet voldoende om het maximale uit jonge spelers te halen"), maar neemt vooral algemeen-directeur Jan Reker onder vuur.
De doelman verwijt Reker dat hij hem eerst een verbeterd contract tot 2013 heeft aangeboden en die aanbieding daarna weer heeft ingetrokken. Die gang van zaken heeft het goede gevoel van Gomes bij PSV vertroebeld en zet een langer verblijf in Nederland onder druk. ,,Als Reker mij het vertrouwen niet geeft dat ik ben kwijtgeraakt, moet ik daarover nadenken," zegt hij in het interview. ,,Hij zegt vandaag ja en morgen zegt hij nee. Daarop kan ik niet bouwen."
Verder gooit Gomes de directeur voor de voeten dat hij te klunzig is geweest bij de opvolging van Ronald Koeman. Ook vindt hij dat met de komst van Reker de teamgeest binnen de clubleiding is verdwenen. En dat grijpt Gomes aan. ,,Ik ben zó begaan met de club dat ik de slechte processen die ik voor mij zie niet kan dulden."
De doorgaans zo benaderbare keeper had gisteren weinig trek om zijn uitspraken verder toe te lichten. Na de training liep hij een cameraploeg voorbij en hij stond slechts kort stil bij de journalisten die PSV dagelijks volgen. ,,Lees het interview maar. Het is niet gericht tegen PSV, het is gericht tegen één persoon," zei Gomes, voordat hij onder de douche stapte.
Binnen PSV is met verbijstering gereageerd op de uitspraken van Gomes, de beminnelijkste van alle selectiespelers. Het trouwe personeel van de Herdgang, het trainingscomplex van PSV, kon niet geloven dat juist de doelman dit soort uitspraken in het openbaar heeft gedaan. Ook mensen uit de omgeving van de Braziliaan betitelden het interview als 'niet des Gomes'.
Ook de doelman zelf leek onder de indruk van de impact van zijn eigen woorden. Van de altijd goedlachse en prima gehumeurde Gomes werd de afgelopen dagen op de Herdgang weinig vernomen.
Toch rolden de complottheorieën gisteren massaal door de Eindhovense straten. Een pittig interview is in de voetballerij vaak een manier om een breuk met een club te forceren. Door een paar stevige uitspraken wordt een onwerkbare situatie gecreëerd, waarna een transfer min of meer onvermijdelijk wordt.
In dat verband viel direct ook de naam van Valencia, de club waar Ronald Koeman nu trainer is. De oefenmeester heeft zijn bewondering voor Gomes nooit onder stoelen of banken gestoken. Toch lijkt het er niet op dat de keeper een breuk zou willen forceren voor Koeman. Daarvoor heeft hij op menselijk vlak te weinig met hem.
Pikant genoeg laat Gomes zich in de gesprekken met PSV over zijn toekomst vertegenwoordigen door Vlado Lemic. Dat is dezelfde man die de club met enige regelmaat informatie verschaft over de mogelijkheden op de transfermarkt.
,,Toch zien wij dat niet als een probleem," zegt technisch-manager Stan Valckx. ,,Vlado kent de markt goed, maar in deze vertegenwoordigt hij Gomes. Wij kunnen dat beiden heel goed scheiden."
In tegenstelling tot Reker - die zich terugtrok in de warmte van zijn kantoor en inkomende telefoontjes simpelweg negeerde - was Valckx best bereid tot commentaar op de uitspraken van Gomes. De technisch-manager sprak zijn begrip uit voor de doelman, maar benadrukte dat PSV blijft proberen de Braziliaan binnenboord te houden.
,,We hopen het gewoon op te lossen, dat moge duidelijk zijn," zei Valckx. ,,Iedereen kan beseffen dat dit niet morgen geregeld is. Maar we gáán weer met hem praten."
Schrijf eerst z'n naam eens goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef Han-Pekel het volgende:
Gomez is zwaar overschat hier in Nederland....hij begon op te vallen toen PSV vaak de nul hield, dit kwam echter door Alex en het sterke middenveld, en niet door Gomez...Hij haalt vaak rare, amateuristische capriolen uit en is in z'n uitkomen niet echt sterk...Op de lijn is het wel een goede keeper, maar zo ken ik er wel meer..
K snap de fufore rondom Gomez eigenlijk al jaren niet..
BTW: Brazilianen blijven Brazilianen
we hebben al tegen Inter gespeeld!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:31 schreef borisz het volgende:
Op naar Milan
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben al tegen Inter gespeeld!
2-8quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Prachtige emotie. Wat een held.![]()
Dankzij Gomes is het geen 1-8 geworden vanavond.
Inderdaad ja. Mag je de handjes mee dicht knijpen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Prachtige emotie. Wat een held.![]()
Dankzij Gomes is het geen 1-8 geworden vanavond.
Ach, dat ene doelpuntje meer of minder..quote:
'Daar hebben we in Eindhoven een passend woord voor, homoseksualiteit...'quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
Prachtige tranen van Gomes nadat ze al minuten lang zijn naam scanderen.
GomesGevoelsmens
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
'Daar hebben we in Eindhoven een passend woord voor, homoseksualiteit...' [ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
GomesGevoelsmens
Dat vroegen sommige mensen zich ook van ene A.Lenstra.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Deze keeper is toch klaar voor de Europese top? Ik snap echt niet waarom het voor hem überhaupt een optie is om tot 2013 bij te tekenen bij PSV...
Gelukkig schijnt clubliefde toch nog te bestaan, jammer dat je het meer zelden ziet van een Nederlandse speler die uit de eigen jeugd komt. Ze zullen ongetwijfeld clubliefde hebben, maar ze willen toch allemaal naar een grotere club uiteindelijk als ze begin of mid-20 zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat vroegen sommige mensen zich ook van ene A.Lenstra.
dat dus sympathieke kerelquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
GomesGevoelsmens
Omdat hij geen EU paspoort heeft en PSV gewoon Europese top isquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Deze keeper is toch klaar voor de Europese top? Ik snap echt niet waarom het voor hem überhaupt een optie is om tot 2013 bij te tekenen bij PSV...
ROFLOL!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
en PSV gewoon Europese top is
gezin, clubliefde, omgevingquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
nee maar hij vertelt elk interview weer hoe hij het met zn gezin naar zn zin heeft in Eindhoven en hoe zn kinderen zo prettig opgroeien hier etc. etc.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft Gomes een nederlandse vrouw dan?
Noem eens 5 ploegen op die in de laatste 4 seizoenen meer CL wedstrijden gespeeld hebben dan PSV?quote:
Barca, Lyon, Arsenal, Chelsea, Liverpoolquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens 5 ploegen op die in de laatste 4 seizoenen meer CL wedstrijden gespeeld hebben dan PSV?
En wie is de 6e?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Barca, Lyon, Arsenal, Chelsea, Liverpool
Hij zei dat toch dat 'ie dat wou overwegen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En volgens de nieuwe naturalisatieregels moet hij zijn Braziliaanse pas opgeven als hij Nederlander wil worden dus dat zal ook niet gebeuren
WK opgeven om Nederlander te worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij zei dat toch dat 'ie dat wou overwegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |