abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46622452

Carrière:
2006/07 PSV 24 0
2005/06 PSV 32 0
2004/05 PSV 30 0
2004 Cruzeiro 5 0
2003 Cruzeiro 40 0
2002 Cruzeiro 14 0

De welverdiende sfeeractie voor Gomes:

Vorige delen:
Het grote da Silva Gomes topic
Het grote Gomes-topic parte dois - Redder in nood
Het grote Gomes topic # 3
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46622493
Briljante keeper en de ruggengraat van PSV!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 14:05:00 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46622537
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Selectief geheugen! Dat was jij eend!
ik weet het echt niet meer zeker maar zou goed kunnen! Heb wel vaker over Fok! gesmst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46622621
Held

Niets voor niets staat hij al ruim een jaar in mijn avatar
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46622777
4 topics is nog veel te weinig voor deze held
Patat Friet
pi_46622809
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef ganzenherder het volgende:
4 topics is nog veel te weinig voor deze held
Er valt ook weinig over hem te vertellen. Hij is te onomstreden om over te discussieren
pi_46622976
Gomes

Enige wat ontbreekt is dat ie ooit een penalty moet nemen. Kan ie eens uitgebreid juichen voor een doelpunt van hemzelf
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:24:41 #8
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_46623035
Een van de besten van Europa.

Is het niet leuk om in de OP in plaats van het aantal doelpunten per seizoen, het aantal tegendoelpunten te zetten?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_46623825
Van de wereld
pi_46623927
Gomes
pi_46624039
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef mcyodogg het volgende:

Enige wat ontbreekt is dat ie ooit een penalty moet nemen. Kan ie eens uitgebreid juichen voor een doelpunt van hemzelf
De winnende penalty tegen Arsenal
Цой жив
pi_46624240
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:59 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De winnende penalty tegen Arsenal
Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.
pi_46624301
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nou in een reeks, weet ik nog niet zo. Ik heb nog een licht trauma overgehouden van de laatste keeper die dat probeerde tegen jullie club.
Цой жив
pi_46624402
De mooie Gomes Gifjes horen ook in de OP vind ik

[ Bericht 33% gewijzigd door dndiek op 20-04-2007 15:44:55 ]
pi_46626834
Prachtige saves
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2007 @ 16:34:04 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46626868
op naar milan volgend jaar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46628500
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:34 schreef borisz het volgende:
op naar milan volgend jaar
Alleen voor heeeeel veel centjes
Patat Friet
pi_46628512
En nadat Gomes alle prijzen heeft gewonnen die er bestaan komt ie uiteraard zijn carriere bij PSV afsluiten
Patat Friet
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:36:19 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_46628787
Als hij gaat, krijgt ie een standbeeld

pi_46629010
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:36 schreef leolinedance het volgende:
Als hij gaat, krijgt ie een standbeeld

Opspringend voor een doel
pi_46904727
'AC Milan wil Gomes als opvolger Dida'

Er wordt opnieuw, evenals vorig seizoen, volop gespeculeerd over een eventueel vertrek van doelman Gomes bij PSV. Persbureau Novum weet zondag te melden dat de Braziliaan, die in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2011, een belangrijke kandidaat is om zijn landgenoot Dida op te volgen bij AC Milan.

Het contract van Dida in Milaan loopt komende zomer af, terwijl ook reservekeeper Zeljko Kalac zo goed als zeker zal vertrekken. Aanvankelijk stond Juventus-doelman Gianluigi Buffon bovenaan het verlanglijstje van Milan-coach Carlo Ancelotti, maar de komst van de Italiaanse international lijkt onhaalbaar. Naar verluidt verzet Milan haar bakens nu dan ook naar Gomes (26), die medio 2004 van Cruzeiro naar PSV kwam.
pi_46904845
Als Milan er echt werk van maakt is hij vertrokken.
That's all folks!
pi_46906374
Niet minder dan 16 miljoen denk ik zo ?
pi_46906399
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Milan er echt werk van maakt is hij vertrokken.
Ze zullen diep in de buidel moeten tasten
pi_46906493
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:37 schreef waterreus23 het volgende:
'AC Milan wil Gomes als opvolger Dida'

Er wordt opnieuw, evenals vorig seizoen, volop gespeculeerd over een eventueel vertrek van doelman Gomes bij PSV. Persbureau Novum weet zondag te melden dat de Braziliaan, die in Eindhoven nog een contract heeft tot medio 2011, een belangrijke kandidaat is om zijn landgenoot Dida op te volgen bij AC Milan.

Het contract van Dida in Milaan loopt komende zomer af, terwijl ook reservekeeper Zeljko Kalac zo goed als zeker zal vertrekken. Aanvankelijk stond Juventus-doelman Gianluigi Buffon bovenaan het verlanglijstje van Milan-coach Carlo Ancelotti, maar de komst van de Italiaanse international lijkt onhaalbaar. Naar verluidt verzet Milan haar bakens nu dan ook naar Gomes (26), die medio 2004 van Cruzeiro naar PSV kwam.
Dat werd tijd.
pi_46906584
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ze zullen diep in de buidel moeten tasten
Voor Milan geen probleem
pi_46913863
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat werd tijd.
Net alsof Kalac een goeie keeper voor Milan is

Hij moet blijven

AC milan
Italiaans voetbal

Doe dan Arsenal
pi_47589093
quote:
Gomes vader geworden van tweede zoontje: Luis Felipe

23 maart 2007 16:00

De kleine Flávio Henrique Gomes heeft er een broertje bij: afgelopen nacht is Luis Felipe geboren, het tweede zoontje van PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes en zijn Flávia. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad Belo Horizonte. Moeder en kind maken het goed, liet Gomes weten.

Volgende week terug

Gomes was al een paar dagen in zijn vaderland omdat zijn vrouw elk moment kon bevallen. Luis Felipe weegt ruim drie kilogram en is 49,5 centimeter lang. Zijn grote broer Flávio kreeg flink wat bekendheid toen Gomes samen met hem meewerkte aan een uitgebreide reclamecampagne van hoofdsponsor Philips, toen de Philips PSV shaver geïntroduceerd werd. De populaire doelman blijft nog een aantal dagen bij vrouw en kinderen, volgende week meldt hij zich weer in Eindhoven bij hoofdcoach Ronald Koeman.

Gomes, namens héél PSV en alle supporters: 'Parabens!'
Bron PSV.NL

[ Bericht 3% gewijzigd door Bomenverzameling op 23-03-2007 19:21:16 ]
pi_47589238
Zowel Dida als Kalac hebben bij Milan trouwens hun contract verlengd, dus Gomes naar Milan zit er niet in voorlopig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47590641
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:52 schreef Bos81 het volgende:

Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn. Gomes liet telefonisch weten wederom apetrots te zijn.

Bron PSV.NL

2x zelfs ?
pi_47591557
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

2x zelfs ?

Gomes is trots
pi_47591623
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

2x zelfs ?
MIJn fout. Dat was een onderschrift van de foto die erbij stond. Tevens was dat de alternatieve tekst van de foto, waardoor die ook in beeld kwam. Beide heb ik inmiddels weggehaald

vrijdag 23 maart 2007 @ 19:39:43 #34
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47592322
Gomes

Wat PSV deze man ook betaald, het is niet genoeg.
Ik zeg een levenslang contract en een verdubbeling van zijn salaris.
pi_48531650
Gomes
pi_48535711
Ik hoop dat Lehman bijtekent bij Arse, want dan blijft hij nog minimaal een jaar in Ehv
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48540591
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Lehman bijtekent bij Arse, want dan blijft hij nog minimaal een jaar in Ehv
Of Dida bij Milan
pi_48540644
Dida heeft al bijgetekent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48540705
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida heeft al bijgetekent
inderdaad:
quote:
Doelman Dida blijft waar hij is: in Milaan

11/3/2007 14:53

AC Milan heeft zijn vertrouwen uitgesproken in de doelmannen die de club onder contract heeft staan. Nadat onlangs al de verbintenis met reservedoelman Zeljko Kalac werd verlengd, is ook Dida langer vastgelegd. De 33-jarige doelman tekende bij tot medio 2010.
De geruchten deden de afgelopen weken de ronde dat Dida uit San Siro zou vertrekken. Barcelona zou de nieuwe werkgever worden van de voormalige Braziliaanse international en PSV-doelman Gomes werd genoemd als zijn mogelijke opvolger bij AC Milan.

Die scenario's kunnen worden opgeborgen. Milan maakte zaterdag bekend dat Dida bij de club blijft. Dat betekent dat de drie doelmannen in de Milanese selectie de komende seizoenen nog aan de Rossoneri zijn verbonden. Ook Kalac verlengde onlangs zijn contract, terwijl de inkt op de verbintenis met Marco Storari nog vers is. Hij werd tijdens de winterstop overgenomen van Messina.
pi_52379630
quote:
'Mijn sprongkracht is op het toilet ontstaan'

Gomes is na het vertrek van Phillip Cocu (gestopt) en Alex (naar Chelsea) nog bepalender geworden bij PSV. In de nieuwe Voetbal International praat de Braziliaanse doelman over zijn verleden en toekomst.

Gomes denkt dat het nieuwe PSV tot veel in staat is. 'Wij hebben, gezien de ontwikkelingsmogelijkheden, meer dan afgelopen jaar de kans heel ver te komen', voorspelt de populaire keeper.

De lange Braziliaan doet ook uit de doeken waarom hij zo makkelijk de lucht ingaat. 'Toen ik een jaar of twaalf was, wilde ik graag volleyballer worden. Op televisie zag ik dat die mannen zó enorm hoog sprongen. Ik was veel kleiner, daarom begon ik thuis te oefenen.'

'Dat deed ik in m'n eentje op de wc. Dan probeerde ik met mijn hoofd zo dicht mogelijk bij het plafond te komen, want dat stond ongeveer gelijk aan de hoogte van het volleybalnet. Door het oefenen kwam ik met mijn hoofd tegen het plafond', aldus de explosieve PSV'er.

VI nummer 33 ligt vanaf woensdag in de winkel. Klik hier om de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International te bekijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52379665
LALALALALALALA GOMES GOMES LALALALALALALAAA GOMES GOMES
pi_52623818
Vraag me af of er clubs zijn die hem willen

http://nl.youtube.com/watch?v=cLH0sM1NvKs
pi_52669445

Awww
pi_52698971
Hij was weer goed gister
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_52701311
Hopelijk gaat hij voor een nieuw records goal tegen, want dat betekent dat PSV kampioen wordt
pi_52701456
Een record goals tegen? Je bedoelt niet tegen denk ik .
pi_52940667
pi_52940755
Ik zie nu pas dat ze gewoon een Nike-logo op die schoen gemaakt hebben
pi_53212671
En dit seizoen nog geen goal tegen
pi_53212676
Held!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53431929
Volgens is Gomes blij met het doelpunt van Perez .

pi_53431987
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:

[afbeelding]
Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoort
pi_53432023
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie nu pas dat ze gewoon een Nike-logo op die schoen gemaakt hebben
Is een schoen van hemzelf die ze verbronsificeerd hebben.
pi_53432175
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:

[afbeelding]
Geweldig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53436980
pi_53522555

Who's Alves?

[ Bericht 43% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-09-2007 18:32:59 ]
pi_53522844
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:

[..]

Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoort
Klopt, doet ie bij bijna elk doelpunt. Afgelopen zondag deed hij het in ieder geval in de eerste helft bij alledrie. En telkens liep hij mijn kant op
pi_53523512
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]

Who's Alves?
pi_53576516

Jammer van die eerste kut tegen doelpunt.
pi_55068718
quote:
Gomes contra Reker
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Hij gold als de ideale werknemer, een modelprof, de droom van elke voetbalclub. PSV-doelman Heurelho Gomes wordt in Eindhoven al jaren bemind en gekoesterd om zijn kwaliteiten, charme en warmte. Maar uitgerekend de Braziliaan haalt deze week in Voetbal International hard uit naar de clubleiding van de landskampioen en directeur Jan Reker in het bijzonder.

Het is niet misselijk wat Gomes in de laatste editie van VI laat optekenen. Hij zet onder meer vraagtekens bij zijn ex-trainer Ronald Koeman ("hij had zeker veel kwaliteit, maar nog niet voldoende om het maximale uit jonge spelers te halen"), maar neemt vooral algemeen-directeur Jan Reker onder vuur.

De doelman verwijt Reker dat hij hem eerst een verbeterd contract tot 2013 heeft aangeboden en die aanbieding daarna weer heeft ingetrokken. Die gang van zaken heeft het goede gevoel van Gomes bij PSV vertroebeld en zet een langer verblijf in Nederland onder druk. ,,Als Reker mij het vertrouwen niet geeft dat ik ben kwijtgeraakt, moet ik daarover nadenken," zegt hij in het interview. ,,Hij zegt vandaag ja en morgen zegt hij nee. Daarop kan ik niet bouwen."

Verder gooit Gomes de directeur voor de voeten dat hij te klunzig is geweest bij de opvolging van Ronald Koeman. Ook vindt hij dat met de komst van Reker de teamgeest binnen de clubleiding is verdwenen. En dat grijpt Gomes aan. ,,Ik ben zó begaan met de club dat ik de slechte processen die ik voor mij zie niet kan dulden."

De doorgaans zo benaderbare keeper had gisteren weinig trek om zijn uitspraken verder toe te lichten. Na de training liep hij een cameraploeg voorbij en hij stond slechts kort stil bij de journalisten die PSV dagelijks volgen. ,,Lees het interview maar. Het is niet gericht tegen PSV, het is gericht tegen één persoon," zei Gomes, voordat hij onder de douche stapte.

Binnen PSV is met verbijstering gereageerd op de uitspraken van Gomes, de beminnelijkste van alle selectiespelers. Het trouwe personeel van de Herdgang, het trainingscomplex van PSV, kon niet geloven dat juist de doelman dit soort uitspraken in het openbaar heeft gedaan. Ook mensen uit de omgeving van de Braziliaan betitelden het interview als 'niet des Gomes'.

Ook de doelman zelf leek onder de indruk van de impact van zijn eigen woorden. Van de altijd goedlachse en prima gehumeurde Gomes werd de afgelopen dagen op de Herdgang weinig vernomen.

Toch rolden de complottheorieën gisteren massaal door de Eindhovense straten. Een pittig interview is in de voetballerij vaak een manier om een breuk met een club te forceren. Door een paar stevige uitspraken wordt een onwerkbare situatie gecreëerd, waarna een transfer min of meer onvermijdelijk wordt.

In dat verband viel direct ook de naam van Valencia, de club waar Ronald Koeman nu trainer is. De oefenmeester heeft zijn bewondering voor Gomes nooit onder stoelen of banken gestoken. Toch lijkt het er niet op dat de keeper een breuk zou willen forceren voor Koeman. Daarvoor heeft hij op menselijk vlak te weinig met hem.

Pikant genoeg laat Gomes zich in de gesprekken met PSV over zijn toekomst vertegenwoordigen door Vlado Lemic. Dat is dezelfde man die de club met enige regelmaat informatie verschaft over de mogelijkheden op de transfermarkt.

,,Toch zien wij dat niet als een probleem," zegt technisch-manager Stan Valckx. ,,Vlado kent de markt goed, maar in deze vertegenwoordigt hij Gomes. Wij kunnen dat beiden heel goed scheiden."

In tegenstelling tot Reker - die zich terugtrok in de warmte van zijn kantoor en inkomende telefoontjes simpelweg negeerde - was Valckx best bereid tot commentaar op de uitspraken van Gomes. De technisch-manager sprak zijn begrip uit voor de doelman, maar benadrukte dat PSV blijft proberen de Braziliaan binnenboord te houden.

,,We hopen het gewoon op te lossen, dat moge duidelijk zijn," zei Valckx. ,,Iedereen kan beseffen dat dit niet morgen geregeld is. Maar we gáán weer met hem praten."
pi_55069819
Gomes is zwaar overschat hier in Nederland....hij begon op te vallen toen PSV vaak de nul hield, dit kwam echter door Alex en het sterke middenveld, en niet door Gomes...Hij haalt vaak rare, amateuristische capriolen uit en is in z'n uitkomen niet echt sterk...Op de lijn is het wel een goede keeper, maar zo ken ik er wel meer..
K snap de fufore rondom Gomes eigenlijk al jaren niet..

BTW: Brazilianen blijven Brazilianen

[ Bericht 0% gewijzigd door Han-Pekel op 06-12-2007 00:13:41 ]
4 8 15 16 23 42
pi_55069876
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef Han-Pekel het volgende:
Gomez is zwaar overschat hier in Nederland....hij begon op te vallen toen PSV vaak de nul hield, dit kwam echter door Alex en het sterke middenveld, en niet door Gomez...Hij haalt vaak rare, amateuristische capriolen uit en is in z'n uitkomen niet echt sterk...Op de lijn is het wel een goede keeper, maar zo ken ik er wel meer..
K snap de fufore rondom Gomez eigenlijk al jaren niet..

BTW: Brazilianen blijven Brazilianen
Schrijf eerst z'n naam eens goed.

En hij is gewoon een topkeeper.
pi_55069935
t spijt me...Gomes uiteraard, ipv Gomez....je zou t bijna niet begrijpen
4 8 15 16 23 42
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2007 @ 00:31:55 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55070215
Op naar Milan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 00:33:45 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55070241
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:31 schreef borisz het volgende:
Op naar Milan
we hebben al tegen Inter gespeeld!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2007 @ 00:40:27 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55070304
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we hebben al tegen Inter gespeeld!

Gomes gaat dida's plaats innemen
pi_55070378
Gomes tekent gewoon bij tot 2013 en daarna gaat hij terug naar Brazilië. Gomes is God.
Ik typ straat.
pi_55075684
pi_55112861
Prachtige tranen van Gomes nadat ze al minuten lang zijn naam scanderen.

Gomes Gevoelsmens
pi_55113302
Prachtige emotie. Wat een held.

Dankzij Gomes is het geen 1-8 geworden vanavond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55113320
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:

2-8
pi_55113354
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:

Inderdaad ja. Mag je de handjes mee dicht knijpen.
pi_55113363
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

2-8
Ach, dat ene doelpuntje meer of minder..
pi_55113401
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:

Gomes Gevoelsmens
'Daar hebben we in Eindhoven een passend woord voor, homoseksualiteit...'
pi_55113436
Gomes is aan zijn ere ronde begonnen. Hopen dat het nu toch nog goed komt met de contractverlenging. Jammer dat RTL naar de reclame ging.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:30:47 #77
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55113474
Deze keeper is toch klaar voor de Europese top? Ik snap echt niet waarom het voor hem überhaupt een optie is om tot 2013 bij te tekenen bij PSV...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_55113480
Gomes
Ik typ straat.
pi_55114201
Die blijft dus
pi_55114346
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

'Daar hebben we in Eindhoven een passend woord voor, homoseksualiteit...' [ afbeelding ]
pi_55114639
quote:

Gomes Gevoelsmens
Eens
pi_55114720
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Deze keeper is toch klaar voor de Europese top? Ik snap echt niet waarom het voor hem überhaupt een optie is om tot 2013 bij te tekenen bij PSV...
Dat vroegen sommige mensen zich ook van ene A.Lenstra.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55114820
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dat vroegen sommige mensen zich ook van ene A.Lenstra.
Gelukkig schijnt clubliefde toch nog te bestaan, jammer dat je het meer zelden ziet van een Nederlandse speler die uit de eigen jeugd komt. Ze zullen ongetwijfeld clubliefde hebben, maar ze willen toch allemaal naar een grotere club uiteindelijk als ze begin of mid-20 zijn.
pi_55114905
quote:

Gomes Gevoelsmens
dat dus sympathieke kerel
AFC AJAX
pi_55114920
quote:
Omdat hij geen EU paspoort heeft en PSV gewoon Europese top is
pi_55114965
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en PSV gewoon Europese top is
ROFLOL!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 23:30:34 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55115000
quote:
gezin, clubliefde, omgeving
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55115069
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gezin, clubliefde, omgeving
Heeft Gomes een nederlandse vrouw dan?
pi_55115089
In januari naar Valencia.
pi_55115173
Echt een gave gast. Een van de redenen waarom ik nog een seizoenskaart heb. Echt hoe blij hij elke keer is na een doelpunt. Ongelofelijk. Of het nou de 1-0, 5-0 of 1-4 is (echt waar vandaag weer), hij is telkens 135x blijer dan ik als we gescoord hebben. Supergozer.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 23:41:44 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55115240
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft Gomes een nederlandse vrouw dan?
nee maar hij vertelt elk interview weer hoe hij het met zn gezin naar zn zin heeft in Eindhoven en hoe zn kinderen zo prettig opgroeien hier etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55117828
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

ROFLOL!!!
Noem eens 5 ploegen op die in de laatste 4 seizoenen meer CL wedstrijden gespeeld hebben dan PSV?
pi_55117848
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem eens 5 ploegen op die in de laatste 4 seizoenen meer CL wedstrijden gespeeld hebben dan PSV?
Barca, Lyon, Arsenal, Chelsea, Liverpool
pi_55117860
En volgens de nieuwe naturalisatieregels moet hij zijn Braziliaanse pas opgeven als hij Nederlander wil worden dus dat zal ook niet gebeuren
pi_55117876
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Barca, Lyon, Arsenal, Chelsea, Liverpool
En wie is de 6e?
pi_55117880
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En volgens de nieuwe naturalisatieregels moet hij zijn Braziliaanse pas opgeven als hij Nederlander wil worden dus dat zal ook niet gebeuren
Hij zei dat toch dat 'ie dat wou overwegen?
pi_55117882
quote:

[..]

En wie is de 6e?
Porto.
pi_55117889
quote:

[..]

En wie is de 6e?
Je vroeg er maar 5 hoor

Porto, Man United
pi_55117901
quote:

[..]

En wie is de 6e?
Milan?
pi_55117909
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij zei dat toch dat 'ie dat wou overwegen?
WK opgeven om Nederlander te worden.

Ik schat de kans vrij klein in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')