abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53431929
Volgens is Gomes blij met het doelpunt van Perez .

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53431987
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:

[afbeelding]
Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoort
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53432023
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie nu pas dat ze gewoon een Nike-logo op die schoen gemaakt hebben
Is een schoen van hemzelf die ze verbronsificeerd hebben.
pi_53432175
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:

[afbeelding]
Geweldig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53436980
pi_53522555

Who's Alves?

[ Bericht 43% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-09-2007 18:32:59 ]
pi_53522844
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:

[..]

Volgens mij maakt dat niet echt uit wie er scoort
Klopt, doet ie bij bijna elk doelpunt. Afgelopen zondag deed hij het in ieder geval in de eerste helft bij alledrie. En telkens liep hij mijn kant op
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_53523512
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]

Who's Alves?
pi_53576516

Jammer van die eerste kut tegen doelpunt.
pi_55068718
quote:
Gomes contra Reker
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Hij gold als de ideale werknemer, een modelprof, de droom van elke voetbalclub. PSV-doelman Heurelho Gomes wordt in Eindhoven al jaren bemind en gekoesterd om zijn kwaliteiten, charme en warmte. Maar uitgerekend de Braziliaan haalt deze week in Voetbal International hard uit naar de clubleiding van de landskampioen en directeur Jan Reker in het bijzonder.

Het is niet misselijk wat Gomes in de laatste editie van VI laat optekenen. Hij zet onder meer vraagtekens bij zijn ex-trainer Ronald Koeman ("hij had zeker veel kwaliteit, maar nog niet voldoende om het maximale uit jonge spelers te halen"), maar neemt vooral algemeen-directeur Jan Reker onder vuur.

De doelman verwijt Reker dat hij hem eerst een verbeterd contract tot 2013 heeft aangeboden en die aanbieding daarna weer heeft ingetrokken. Die gang van zaken heeft het goede gevoel van Gomes bij PSV vertroebeld en zet een langer verblijf in Nederland onder druk. ,,Als Reker mij het vertrouwen niet geeft dat ik ben kwijtgeraakt, moet ik daarover nadenken," zegt hij in het interview. ,,Hij zegt vandaag ja en morgen zegt hij nee. Daarop kan ik niet bouwen."

Verder gooit Gomes de directeur voor de voeten dat hij te klunzig is geweest bij de opvolging van Ronald Koeman. Ook vindt hij dat met de komst van Reker de teamgeest binnen de clubleiding is verdwenen. En dat grijpt Gomes aan. ,,Ik ben zó begaan met de club dat ik de slechte processen die ik voor mij zie niet kan dulden."

De doorgaans zo benaderbare keeper had gisteren weinig trek om zijn uitspraken verder toe te lichten. Na de training liep hij een cameraploeg voorbij en hij stond slechts kort stil bij de journalisten die PSV dagelijks volgen. ,,Lees het interview maar. Het is niet gericht tegen PSV, het is gericht tegen één persoon," zei Gomes, voordat hij onder de douche stapte.

Binnen PSV is met verbijstering gereageerd op de uitspraken van Gomes, de beminnelijkste van alle selectiespelers. Het trouwe personeel van de Herdgang, het trainingscomplex van PSV, kon niet geloven dat juist de doelman dit soort uitspraken in het openbaar heeft gedaan. Ook mensen uit de omgeving van de Braziliaan betitelden het interview als 'niet des Gomes'.

Ook de doelman zelf leek onder de indruk van de impact van zijn eigen woorden. Van de altijd goedlachse en prima gehumeurde Gomes werd de afgelopen dagen op de Herdgang weinig vernomen.

Toch rolden de complottheorieën gisteren massaal door de Eindhovense straten. Een pittig interview is in de voetballerij vaak een manier om een breuk met een club te forceren. Door een paar stevige uitspraken wordt een onwerkbare situatie gecreëerd, waarna een transfer min of meer onvermijdelijk wordt.

In dat verband viel direct ook de naam van Valencia, de club waar Ronald Koeman nu trainer is. De oefenmeester heeft zijn bewondering voor Gomes nooit onder stoelen of banken gestoken. Toch lijkt het er niet op dat de keeper een breuk zou willen forceren voor Koeman. Daarvoor heeft hij op menselijk vlak te weinig met hem.

Pikant genoeg laat Gomes zich in de gesprekken met PSV over zijn toekomst vertegenwoordigen door Vlado Lemic. Dat is dezelfde man die de club met enige regelmaat informatie verschaft over de mogelijkheden op de transfermarkt.

,,Toch zien wij dat niet als een probleem," zegt technisch-manager Stan Valckx. ,,Vlado kent de markt goed, maar in deze vertegenwoordigt hij Gomes. Wij kunnen dat beiden heel goed scheiden."

In tegenstelling tot Reker - die zich terugtrok in de warmte van zijn kantoor en inkomende telefoontjes simpelweg negeerde - was Valckx best bereid tot commentaar op de uitspraken van Gomes. De technisch-manager sprak zijn begrip uit voor de doelman, maar benadrukte dat PSV blijft proberen de Braziliaan binnenboord te houden.

,,We hopen het gewoon op te lossen, dat moge duidelijk zijn," zei Valckx. ,,Iedereen kan beseffen dat dit niet morgen geregeld is. Maar we gáán weer met hem praten."
pi_55069819
Gomes is zwaar overschat hier in Nederland....hij begon op te vallen toen PSV vaak de nul hield, dit kwam echter door Alex en het sterke middenveld, en niet door Gomes...Hij haalt vaak rare, amateuristische capriolen uit en is in z'n uitkomen niet echt sterk...Op de lijn is het wel een goede keeper, maar zo ken ik er wel meer..
K snap de fufore rondom Gomes eigenlijk al jaren niet..

BTW: Brazilianen blijven Brazilianen

[ Bericht 0% gewijzigd door Han-Pekel op 06-12-2007 00:13:41 ]
4 8 15 16 23 42
pi_55069876
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef Han-Pekel het volgende:
Gomez is zwaar overschat hier in Nederland....hij begon op te vallen toen PSV vaak de nul hield, dit kwam echter door Alex en het sterke middenveld, en niet door Gomez...Hij haalt vaak rare, amateuristische capriolen uit en is in z'n uitkomen niet echt sterk...Op de lijn is het wel een goede keeper, maar zo ken ik er wel meer..
K snap de fufore rondom Gomez eigenlijk al jaren niet..

BTW: Brazilianen blijven Brazilianen
Schrijf eerst z'n naam eens goed.

En hij is gewoon een topkeeper.
pi_55069935
t spijt me...Gomes uiteraard, ipv Gomez....je zou t bijna niet begrijpen
4 8 15 16 23 42
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2007 @ 00:31:55 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55070215
Op naar Milan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 00:33:45 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55070241
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:31 schreef borisz het volgende:
Op naar Milan
we hebben al tegen Inter gespeeld!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 december 2007 @ 00:40:27 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55070304
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we hebben al tegen Inter gespeeld!

Gomes gaat dida's plaats innemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55070378
Gomes tekent gewoon bij tot 2013 en daarna gaat hij terug naar Brazilië. Gomes is God.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55075684
pi_55112861
Prachtige tranen van Gomes nadat ze al minuten lang zijn naam scanderen.

Gomes Gevoelsmens
pi_55113302
Prachtige emotie. Wat een held.

Dankzij Gomes is het geen 1-8 geworden vanavond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55113320
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:

2-8
pi_55113354
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:

Inderdaad ja. Mag je de handjes mee dicht knijpen.
pi_55113363
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

2-8
Ach, dat ene doelpuntje meer of minder..
pi_55113401
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
Prachtige tranen van Gomes nadat ze al minuten lang zijn naam scanderen.

Gomes Gevoelsmens
'Daar hebben we in Eindhoven een passend woord voor, homoseksualiteit...'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')