abonnement Unibet Coolblue
pi_56130099





En de stand:



Vanavond topper tegen RKC, zal goed gaat spoken in een volle Geusselt. Zou mooi zijn voor de competitie- zeker voor ons- als we zouden kunnen winnen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:26:36 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56153014
Leuk spandoekje.



Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56154325
Hup MVV'ke
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56156055
Jammer van gisteravond. Had geloof ik (op basis van de samenvatting en wat ik gehoord heb) meer ingezeten. Maar het is natuurlijk al super mooi dat we weer eens bovenin meedraaien.

Kom op die roeie!!!
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_56156763
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef DarkShine het volgende:
Leuk spandoekje.

[ afbeelding ]

Leuk voor jullie dat jullie het wel al zitten.
Een mof en een belg op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56208824
Dik veel kansen gemist vrijdag en uiteindelijk met 9 man nog 5 minuten voor tijd de gelijkmaker tegenkrijgen. Gewoon enorm klote. Het zat erin, maar dat is wel vaker dit jaar. Ook in Oss had er gewoon gewonnen moeten worden!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:39:03 #7
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56698169
quote:
MVV dreigt zonder publiek te moeten spelen

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil MVV flink straffen voor kwetsende spreekkoren van haar supporters. De Maastrichtse club dreigt te moeten aantreden in een lege Geusselt.

Tijdens het duel met RKC Waalwijk van 18 januari (1-1) zouden supporters van MVV zich hebben misdragen. Naast spreekkoren heeft de aanklager geconstateerd dat er vuurwerk en andere voorwerpen op het veld zijn gegooid.

MVV moet nu reageren op een schikkingsvoorstel van één thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van 10.000 euro.

Bron: VI
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56699179
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]
- boete voor vuurwerk, en andere voorwerpen op het veld valt te begrijpen, dat is gewoon een optelsom van een aantal wedstrijden.
- Spreekkoren waren niet anders dan die spreekkoren die je in elk stadion hoort richting de scheidsrechter. Maar ditmaal was het daarnaast ook nog eens terecht. Petrovic zelf zei het ook al, v.Egmond voelde de wedstrijd totaal niet aan, floot de wedstrijd kapot (en bekijk de rode kaarten in de wedstrijd nog eens terug) aan beide kanten. Hij kreeg niet voor niets een 3 van de VI voor zijn optreden.
- Na de wedstrijd probeert die vent dan de sponsorshome in, waarna onze voorzitter hem dringend verzoekt niet binnen te komen (er zitten ook heethoofden onder de sponsors na zo'n wedstrijd), en meneer is direct beledigd.

En dan ook nog een wedstrijd zonder supporters, bovenop die 10.000 euro, bijzonder triest. Maar onze relatie met de KNVB kennende is het eigenlijk ook niet echt verbazingwekkend. Is er uberhaubt al eens een voorzitter geschorst geworden door de KNVB?

Meer verontwaardiging op http://www.mvvmaastricht.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=10&func=view&id=8045&catid=6&limit=20&limitstart=0
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:31:52 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56700238
Tsja KNVB
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:51:53 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56767820
Gaan jullie ogen (en die van Maaskant) over de arbitrage ook eens open?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57028714
Zo, wie wordt de nieuwe trainer?
I spoke proper England since I was a children.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:48:41 #12
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57037320
Sef Vergoossen?
- verwijderd door admin -
pi_57037387
Daar teken ik voor, maar die gaat toch met pensioen?
I spoke proper England since I was a children.
pi_57038043
Vloet ?
pi_57038254
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vloet ?
Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:45:35 #16
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57040038
Weet niet of ik Vloet echt bij MVV vind passen. Vind dat de trainer wel btje meer zelfvertrouwen mag uitstralen dan Vloet doet.
Wie weet Verbeek of Brands
- verwijderd door admin -
pi_57064779
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zou een goede optie zijn als men hem de ruimte geeft.
De ruimte om een tackle te maken?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:15:09 #18
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57144890
Het wordt waarschijnlijk Snoei of Brood.

Wat een laatste maand trouwens
pi_57145382
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
pi_57145504
Brood, omg. Ik heb Heracles onder hem een paar keer live zien spelen maar de wissels die hij toepast zijn eccht schrijnend . Zou zonde zijn van MVV. En Snoei ben ik nou ook niet echt kapot van. Neem dan Everse als ie weggaat bij Zwolle .
pi_57145930
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
pi_57145957
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou inderdaad wel logisch zijn van Everse om weg te gaan bij Zwolle en bij MVV aan de slag te gaan.
He, take it or leave it .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:14:25 #23
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57148081
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel man komen er vrijdag mee?
Niet zoveel denk ik, verplichte buscombi. Kom zelf daarom ook niet.
pi_57148153
Verplichte buscombi, wat een trieste zooi.

Komt trouwens doordat RKC tegen TOP speelt. Te veel clubs te dicht bij elkaar ofzo.
pi_57393302
quote:
MVV wil Marc Brys als trainer

MAASTRICHT - MVV ziet in de Belgische trainer Marc Brys de opvolger van de na dit seizoen naar NAC vertrekkende Robert Maaskant.
De 45-jarige oefenmeester sprak deze week in het bijzijn van spelersmakelaar Sjef Blatter voor de tweede maal met een delegatie van de Maastrichtse club over een contract.

,,Ik wil al een tijdje graag in Nederland werken,’’ zegt Brys, die voor MVV op dit moment de enige kandidaat is. ,,De organisatie en het spel van de Nederlanders past goed bij mij. Het maakt me niet uit dat het dan bij een club in de eerste divisie is.’’

Brys stond voor het laatst onder contract bij Excelsior Moeskroen, waar hij afgelopen december op een vervelende manier vertrok. Ondanks op dat moment een zevende plaats op de ranglijst, moest de coach plots zijn biezen pakken. Eerder kende de trainer de nodige successen met Germinal Beerschot.

Indien Brys en MVV tot een akkoord komen, krijgt de Maastrichtse club een trainer van naam aan het roer, al is Brys voor de meeste Nederlanders een redelijk onbeschreven blad. In zijn geboorteland staat de coach echter bekend als een grote trainersbelofte, die zelfs al de Belgische beker met het bescheiden Beerschot won.


Met Brys naar de eredivisie! Lijkt me goed bij ons te passen.
pi_57393332
Had Brys niet ook zijdelings te maken met de zaak Ye? Was volgens mij in elk geval trainer van GBA op het moment dat spelers van die club benaderd werden. Maar of hij zelf ook in verband gebracht is met de zaak staat me zo niet meer bij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57393560
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:28 schreef methodmich het volgende:
Had Brys niet ook zijdelings te maken met de zaak Ye? Was volgens mij in elk geval trainer van GBA op het moment dat spelers van die club benaderd werden. Maar of hij zelf ook in verband gebracht is met de zaak staat me zo niet meer bij.
Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:
Marc Brys, vorig seizoen Beerschot-trainer, drukte na een training ooit wél de hand van Ye: ,,Hij werd aan me voorgesteld door het makelaarsduo Vijt-Mortelmans. Meer contact had ik niet met hem. Of hij één van m'n spelers ooit een voorstel deed? Niet bij mijn weten.''

En als je ziet hoe hij bij Moeskroen is vertrokken, lijkt het me ook niet een man die zich laat manipuleren.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:24:36 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57394161
Wat een heerlijke derby overwinning voor jullie. Dikke congratz van mijn kant iig!

Ook leuk dat een speler van Fortuna (luister het eerste audiofragment op L1.nl maar) zo ongeïnteresseerd overkomt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57399794
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:43 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nee, zelf nooit echt mee in verband gebracht. Enigste noemenswaardige:
Marc Brys, vorig seizoen Beerschot-trainer, drukte na een training ooit wél de hand van Ye: ,,Hij werd aan me voorgesteld door het makelaarsduo Vijt-Mortelmans. Meer contact had ik niet met hem. Of hij één van m'n spelers ooit een voorstel deed? Niet bij mijn weten.''

En als je ziet hoe hij bij Moeskroen is vertrokken, lijkt het me ook niet een man die zich laat manipuleren.
Okee, mooi. Dan krijg je daar ook geen gedoe door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57448216
Erg jammer hoe MVV met Serge omgaat.!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:08:00 #31
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_57680265
klopt het dat Koroglu vandaag in het doel staat bij MVV?
- verwijderd door admin -
pi_57731699
Ja dus, hij stond in het doel.
pi_57736829
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
pi_57756158
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
Ik denk dat MVV op de plaats staat waar het hoort.
Kampioenschap leek misschien een tijdje haalbaar, maar echt realistisch was het niet.
Daarvoor was de selectie gewoonweg te smal.
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:16:11 #35
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57763233
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
TT is toch niet helemaal waarheid gebleken. Waar is het mis gegaan?
Op de dag dat ik dit topic geopend heb

Gewoon zware dip, met ook veel pech gehad. Plus daarbij de smalle kern. Zonde, maar ben allang tevreden met de play-offs na al die verschrikkelijk teleurstellende jaren.
pi_57880383
Hoe is het met de zoektocht naar een nieuwe trainer?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57881187
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
  maandag 7 april 2008 @ 12:35:44 #38
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57887039
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
Deed hij bij Maaskant ook.

Over een kleine week wordt de nieuwe trainer voorgesteld. Mijn verwachting: Koeman of Brys
  maandag 7 april 2008 @ 16:22:59 #39
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57891240
quote:
MVV-supporters spannen kort geding aan
Ongeveer 750 supporters van MVV hebben een kort geding aangespannen tegen de KNVB. Ze willen op die manier voorkomen dat ze de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen Cambuur Leeuwarden, op 18 april moeten missen.
De voetbalbond bepaalde onlangs dat MVV voor straf een wedstrijd zonder publiek moet spelen, na ongeregeldheden tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op 18 januari. Supporters gooiden vuurwerk en voorwerpen op het veld en lieten kwetsende spreekkoren horen.

Volgens advocaat Peter van Geelkerken vindt de supportersgroep de opgelegde straf van de KNVB buitenproportioneel. Het kort geding dient 16 april bij de rechtbank in Utrecht.

De KNVB maakt zich geen zorgen. "We gaan ervan uit dat we een sterke zaak hebben", aldus een woordvoerster.
Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnen
  maandag 7 april 2008 @ 17:47:58 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57892861
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn mochten we de zaak winnen
Afgelopen vrijdag toen ik in de auto op zoek was naar de Bossche lokale omroep kwam ik een of andere Limburgse/Maastrichtse zender tegen die live bij MVV was.
Kon er weinig van verstaan maar die had het erover dat als de 2e helft net zo bagger zou zijn als de 1e de mensen uit d'r eigen wel thuis zouden blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 07-04-2008 17:58:04 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 april 2008 @ 20:40:19 #41
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57896491
Succes de 16de!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58108505
Het goede nieuws voor elke club, na aanleiding van de uitspraak gisteren.

MVV supporters verliezen kort geding, maar boeken ook belangrijke winst!

Op woensdag 16 april deed de Rechtbank Utrecht uitspraak in een kort geding dat de verenigde supporters(groepen) van MVV tegen de KNVB hadden aangespannen. De MVV supporters verloren het kort geding, met als gevolg dat de wedstrijd tegen Cambuur a.s. vrijdag 18 april zonder publiek moet worden gespeeld.

Ondanks deze bittere pil zijn de MVV-supporters ook opgetogen over de rechtzaak. Zij wijzen erop dat zij met de verloren rechtzaak toch een belangrijke, historische winst op de, in hun ogen, “machtarrogante” KNVB hebben geboekt.

Was het vooraf onzeker of de supporters wel partij in deze zaak zouden kunnen zijn (mede gelet op het verenigingsrecht dat speelt tussen de KNVB en MVV), blijkt uit de uitspraak van de Rechtbank Utrecht dat supporters wel degelijk partij zijn in een kort geding als het onderhavige.

In de verkorte uitspraak die woensdag 16 april door de rechter gedaan is staat de volgende passage:

“De rechter zag woensdag in kort geding geen reden de eis van een groep supporters van MVV om de wedstrijd mét publiek te mogen spelen in te willigen.”

Deze passage en de inhoudelijke behandeling ter zitting geven duidelijk aan, dat de rechter de eis op inhoud getoetst heeft en daarmee de MVV supporters(groepen) dus ontvankelijk verklaard heeft in dit kort geding.

Dit betekent dat supporters wel degelijk partij kunnen zijn in een zaak waarbij de belangen van genoemden geschaad worden door sancties opgelegd door de KNVB aan BVO’s waar het verenigingsrecht aan ten grondslag ligt.

Deze keer hebben supporters helaas het kort geding op inhoud verloren, maar met deze uitspraak in de hand wordt het voor supporters in heel Nederland in ieder geval mogelijk sancties opgelegd door de KNVB aan een BVO bij de rechter op inhoud te laten toetsen.

Wij als verenigde MVV supporters(groepen) ervaren dit als een grote stap vooruit in onze strijd om als individu niet meer de dupe te worden van de wandaden van enkelingen en tevens niet meer de dupe te worden van generaliserende en naar ons gevoel vaak willekeurige sancties opgelegd door een met diverse maten metende KNVB.

Dit is dus onze winst van gisteren en daar zijn wij trots op!

Maastricht, 17 april 2008
De verenigde supporters(groepen) MVV
pi_58108560
Nou wint MVV toch nog iets dit jaar
pi_58108910
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wint MVV toch nog iets dit jaar


Slecht geslapen?
pi_58140024
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Erwin Koeman werd genoemd, maar dat werk ontkend door de voorzitter.
En ondertussen zijn er toch al 2 (oriënterende) gesprekken geweest

Ben benieuwd vanavond, denk dat de 5e plek wel behoude blijft, mvv staat 1 punt voor op ado en helmond met een veel beter doelsaldo, en ado en helmond moeten tegen Volendam en Zwolle dus die krijgen het moeilijk genoeg!

Jammer dat Thiebaut er weer niet bij is (blessure), ik denk een 1-0 overwinning voor MVV.
Make The Floor Burn!
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:04:32 #46
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58148065
5e!

Tot op de Merret!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:47:30 #47
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_58149153
Met dank aan ADO en Helmond Sport, want 1 punt tegen HFC Haarlem en Cambuur Leeuwarden is natuurlijk dramatisch. Hopen dat Gunther weer snel fit is, anders zie ik het ze niet redden tegen RKC Waalwijk
- verwijderd door admin -
pi_58153457
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef Afunados het volgende:


Slecht geslapen?
Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.

Maargoed ontopic, het is natuurlijk wel zo dat MVV na de winterstop er vrij weinig van heeft gebakken. En ze toch vrij afhankelijk zijn gebleken van Gunther T. En deze zogenaamde winst in de rechtzaak vind ik een beetje ver gezocht. Ook al zit er wel een kern van waarheid in.

En verder gun ik MVV het allerbeste, het meeste van alle andere clubs in de top vijf. Succes in de play offs.
  maandag 21 april 2008 @ 11:12:18 #49
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_58198816
Hmm, hopelijk is Thiebaut op tijd fit. Ze moeten flink aan de bak tegen RKC, hoewel ik ze absoluut niet kansloos acht!
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 21 april 2008 @ 12:12:56 #50
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58200183
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou eigenlijk best wel goed, was op dat moment net wakker. Maar toch een korte doch goede nachtrust gehad.

Maargoed ontopic, het is natuurlijk wel zo dat MVV na de winterstop er vrij weinig van heeft gebakken. En ze toch vrij afhankelijk zijn gebleken van Gunther T. En deze zogenaamde winst in de rechtzaak vind ik een beetje ver gezocht. Ook al zit er wel een kern van waarheid in.

En verder gun ik MVV het allerbeste, het meeste van alle andere clubs in de top vijf. Succes in de play offs.
Dat lijkt er meer op!

Jullie ook succes en tot in de eredivisie
pi_58349848
Gelukkig ben ik er donderdag bij in Maastricht. Heb er zin in!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:46:05 #52
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58384371
Wordt vette match, uitwedstrijd trouwens ook (zeker gezien de weervoorspelling zondag)

Uit de VI:
quote:
'MVV voetbalt beter dan RKC Waalwijk'

Voor RKC Waalwijk staat er donderdag tegen MVV meer op hets pel dan alleen het bereiken van de volgende ronde van de play-offs. De Brabanders zullen komend seizoen streng moeten bezuinigen als de club niet promoveert naar de Eredivisie. MVV kruipt intussen in de rol van underdog, maar is dat wel terecht?
'Ik vind van wel', zegt scheidend trainer Robert Maaskant van MVV. 'Zij hebben één keer van ons gewonnen en we hebben eenmaal gelijk gespeeld tegen hen. Bovendien hebben zij een kwalitatief bredere selectie, zij kunnen rustig bepaalde pionnen missen omdat ze gelijkwaardige vervangers hebben. Die luxe ken ik niet. Daarom ben ik ook blij dat we de eerste ronde mochten overslaan., nu is iedereen tenminste goed uitgerust. Toch zie ik zeker mogelijkheden en dat _base_er ik op hoe we eerder dit seizoen tegen hen hebben gespeeld. We hebben het RKC Waalwijk heel erg lastig gemaakt. Bovendien spelen we eerst thuis en dat is een groot voordeel voor ons. We hebben in De Geusselt zeer goede resultaten behaald. Bovendien hebben zij de druk van het moeten winnen. Dat kan verlammend werken.'
'Toch voelen we die druk nu nog niet', reageert RKC-verdediger Tim Bakens. 'Toen iedereen riep dat we kampioen moesten worden, was dat anders. De druk zal nu toch vooral bij de Eredivisieploegen liggen. Je hebt vorig seizoen aan ons gezien hoe het kan lopen.'
'Wel denk ik dat de mentale hardheid straks de doorslag zal geven. Hoe wij er wat dat betreft op staan, kan ik niet zeggen. Omdat het over meer wedstrijden gaat, verwacht ik niet echt lekkere, onbevangen duels. Sprankelend voetbal is even van ondergeschikt belang. We zullen zeker voor de winst gaan met RKC Waalwijk, maar we zullen niet blind gaan aanvallen. Dat kan ook niet tegen MVV, want ik vond ze, ondanks de resultaten eerder dit seizoen, in die wedstrijden voetballend beter dan wij'.



Beide wedstrijden in stadion gezien. Uit speelden we een van de beste wedstrijden dit seizoen, alleen het resultaat was er niet. Thuis hadden we overwinning verdient, maar over die wedstrijd is al meer dan genoeg geschreven. Heb er zin in
  woensdag 30 april 2008 @ 00:07:28 #53
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_58392081
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag . Dan blijft dat clubje uit Sittard alleen achter en is het nog meer het Lachertje van Limburg .
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_58395852
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag . Dan blijft dat clubje uit Sittard alleen achter en is het nog meer het Lachertje van Limburg .
2 keer winnen en 2 keer gelijk, en we zien elkaar eindelijk weer terug

Overigens zou het mooiste scenario voor mij (ons) zijn ten koste van VVV te promoveren, al ligt ADO ons erg goed. Maargoed, eerst morgen die arrogante Waalwijkers eens een tik uitdelen.
pi_58397374
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag .
Bekijk eerst eens hoe het play off schema werkt
pi_58397706
Zou mooi zijn om via VVV te promoveren, al komt dat denk ik wel te vroeg.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 30 april 2008 @ 15:18:27 #57
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_58399056
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bekijk eerst eens hoe het play off schema werkt
Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_58399318
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Ruil VVV maar in met Den Bosch, die boeren hebben niets in de eredivisie te zoeken.
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:58:31 #59
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58418846
1-0 winnen met 10 man . Super .
pi_58419514
Ja dat Bredase bier (lees cola voor Maaskant) doet wonderen.
Maaskant was gisterenavond bij het jazzfestival in Breda, kwam lekker relaxed over.
Overigens mooie overwinning hoor, gun het MVV wel, hoort wat mij betreft toch in de Eredivisie.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:58:23 #61
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58422009
Wat een wedstrijd!

De KNVB probeerde het feestje weer te verzieken, ze zijn duidelijk op oorlogpad tegen ons. Haverkort bakte er weer niets van, en de rode kaart dan Damen was niet meer dan geel. Zijn instructies waren meer dan duidelijk, en de sfeer werd weer bijzonder grimmig.

Verder; geweldige inzet, sfeer en ontlading op het einde! Nu zondag een gelijkspel behalen!

Overigens; na vanavond zijn velen ervan overtuigd dat Petrovic volgend jaar onze coach wordt. Sprak met Maaskant, enkele spelers, achteraf met de 'belangrijke mensen' van MVV. Verder heeft hij zich al meermaals uitgelaten over MVV (geweldig publiek, engelse sfeer etc.) en vanavond genoot hij wederom.

Prachtige dag!
pi_58422292
Gelijkspel is toch niet genoeg, dan krijg je zelfs penals voor een winnaar? Best of three is het toch? Hopen dat jullie winnen in ieder geval.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:20:40 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58422464
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gelijkspel is toch niet genoeg,
Jawel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58426430
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:58 schreef Afunados het volgende:
Overigens; na vanavond zijn velen ervan overtuigd dat Petrovic volgend jaar onze coach wordt. Sprak met Maaskant, enkele spelers, achteraf met de 'belangrijke mensen' van MVV. Verder heeft hij zich al meermaals uitgelaten over MVV (geweldig publiek, engelse sfeer etc.) en vanavond genoot hij wederom.
Toch nog een nederlaag vandaag dan
pi_58432834
quote:
Het MVV-publiek staat immers te boek als een intimiderend gezelschap, de goeien van die 8800 niet te na gesproken. Op het parkeerterrein staan auto's met in grote gotische letters 'Hooligans' erop, spreekkoren zijn eerder regel dan uitzondering en er wordt van alles en nog wat het veld op gegooid. "Ik denk dat ik wel 200 euro aan muntjes naar mijn hoofd heb gekregen. Zo kan ik mijn vak toch niet uitoefenen?!", schetste RKC-trainer Zeljko Petrovic de ernst van de situatie. "De vorige keer heb ik mijn mond daarover gehouden, omdat ik MVV niet een wedstrijd zonder publiek wilde aansmeren, maar ik ga niet nog een keer zwijgen." Hij doelde op de vorige MVV-RKC, van 18 januari, toen hetzelfde gebeurde en MVV als straf één wedstrijd zonder publiek moest spelen.
Niet echt een open sollicitatie lijkt me
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:37:28 #66
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_58433910
200 euro.. is toch nette bedrag.

zondag hopelijk een gelijkspel eruit slepen..
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:55:23 #67
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_58435382






Aanwinst voor eredivisie
pi_58438172
MVV wil Rijsbergen als coach

Zou een prima keuze zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58452515
Vind je?
Ik vind het een grote prutser, met een veel te grote mond. Fouten lagen altijd bij een ander nooit bij hem.
Heb hem destijd bij NAC meegemaakt en ik blijf erbij (en met mij velen bij NAC) dat bij hem de ommekeer naar beneden is ingezet, dit seizoen buiten beschouwing gelaten.
Heeft toen driftig geld mogen investeren en binnen no-time had hij zo'n beetje ruzie met heel de selectie en weer een zooi spelers afgeserveerd, weg geld en weg spelers.
Nee zou het een verkeerde keus voor MVV vinden. Maar wie weet verrast hij me dit keer wel.
pi_58486069
Serge, wat doe je?
  maandag 5 mei 2008 @ 09:46:00 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58486176
Best lachwekkend dat het "strijden & winnen" spandoek bij jullie op de tribune verscheen. Dat jullie dat doek durfden te jatten toen het verlaten langs de snelweg hing
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:18:37 #72
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58983749
Capa nieuwe trainer MVV

Fuat Capa volgt Robert Maaskant op als trainer van MVV. De Belgische Turk stapte afgelopen seizoen op bij tweedeklasser Hamme. Daarvoor was Capa actief bij het Turkse Gençlerbirligi. Maaskant vertrekt na een jaar naar NAC.

Ook Wim Rijsbergen was kandidaat in Maastricht maar hij en de club konden het niet eens worden.


Nou, ben eens benieuwd, natuurlijk zeer onbekende naam. Iig wel beter dan Rijsbergen
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:29:23 #74
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58984001
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie?
Deze beste man:


En verder weet niemand er eigenlijk wat van, maar neem aan dat er goed over is nagedacht.
pi_58984193
Een Belgische turk.. komend seizoen veel gokken op MVV?
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:53:50 #76
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58993170
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Een Belgische turk.. komend seizoen veel gokken op MVV?
Als je ziet hoelang hij bij zijn vorige clubs gezeten heeft, zou je bijna denken van wel.

Capa's trainersdiploma's biedt echter perspectief, alles met onderscheiding behaald, dus een nietsnut zal het zeker niet zijn:
Uefa – A met onderscheiding
8/10 KBVB
2000
Conditietrainer met grote onderscheiding 9/10 KNVB
2003
Kracht-training Met onderscheiding 8/10 KNVB 2004
Uefa – Pro - licentie Uefa – Pro licentie
Met onderscheiding KBVB 2006

Heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Komt over als een sympathieke vent, en is maandenlang door MVV gescout (op trainingen etc.), schijnt erg goede oefenstof te hebben.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:39:20 #77
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_59017691
wat spelers hadden het iig weer gezellig gister in de stad


- verwijderd door admin -
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:42:49 #78
43497 Afunados
Get Therapy
pi_59110136
Leuke ploeg toch

En ook de angst dat het volgend seizoen allemaal weer terug zou vallen begint af te nemen. Ondanks een onbekende nieuwe trainer, heeft Maaskant aangegeven dat MVV nog drie a vier versterkingen erbij kan halen (met het budget), en lijkt de transfer van Bruls (van Eupen, jeugdinternational die gevolgd wordt door oa Gent, GB) bijna rond!
pi_59654314
Jo Vermast gaat naar Kortrijk terug...
quote:
Jo Vermast naar KV Kortrijk
MVV-middenvelder Jo Vermast speelt met ingang van 1 juli 2008 voor de Belgische promovendus KV Kortrijk. De 26-jarige Vermast kwam vorig jaar over van diezelfde club en speelde sindsdien 35 duels voor MVV waarin hij 6 keer wist te scoren.
Bron: www.mvv.nl

Ik hoop dat ze nog wat versterkingen binnenhalen; heb zo'n gevoel dat Gomez en Thiebaut ook weggaan.
pi_59980496
quote:
'MVV zet zinnen op Braziliaanse goalie Jefferson'

In de persoon van Jefferson de Oliveira Galvão krijgt MVV komend seizoen mogelijk de beschikking over een Braziliaans international.

MVV is nog naarstig op zoek naar een keeper en daarbij is volgens het Algemeen Dagblad de naam Jefferson naar boven gekomen.

De 25-jarige Braziliaan staat sinds 2005 onder contract bij Trabzonspor, maar komt bij de Turkse club nauwelijks meer in actie. Daarom zou hij ondanks een doorlopend contract mogen vertrekken.

Vijf jaar geleden speelde Jefferson zijn eerste en enige interland voor Brazilië. Tijdens de Pan Amerikaanse Spelen kwam hij tegen Cuba de laatste twaalf minuten in actie. In zijn geboorteland keepte hij voor Cruzeiro en Botafogo.
Een ex-Braziliaans international in de Jupiler League ! Ben benieuwd, Cruzeiro is geen kleine club natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59984351
quote:
MVV: elke periode nieuwe shirtsponsor
MVV zat met het vertrek van hoofdsponsor Q-Park in haar maag, maar de club uit Maastricht heeft nu een creatieve oplossing gevonden. Voor elke periode van zes wedstrijden zal er een nieuwe shirtsponsor worden gepresenteerd.

De Emly Group is het eerste bedrijf dat komend seizoen op het shirt van MVV zal prijken. Dit bedrijf is overigens afkomstig uit Sittard, de stad van rivaal Fortuna.

Overigens is MVV er nog niet in geslaagd om voor elke periode alvast een shirtsponsor vast te leggen. De bedoeling is dat voorafgaand aan de periode de sponsor wordt gepresenteerd.

Lang zocht MVV naar een nieuwe hoofdsponsor. "Door de onzekerheid over de tv-gelden staan de bedrijven niet te trappelen", zegt algemeen adviseur Nico Jongen in De Limburger. "Maar als het gaat lukken, dan halen we er meer uit dan vorig jaar"

Q-Park betaalde voor een jaar naar verluidt 250.000 euro, terwijl bedrijven voor een periode 50.000 euro zouden moeten betalen.
Wat een zootje
pi_59984808
Het is wel creatief, ze moeten wat.
That's all folks!
pi_60015252
Thiebaut blijft 100% zeker, na het aantrekken van een nieuwe trainer en die andere belg is het in orde.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60015347
tvp
pi_60015643
quote:
Formule 1-coureur Fernando Alonso (Renault) en zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher komen op 3 september in actie in het stadion van MVV. Beide coureurs doen mee aan een benefietwedstrijd in stadion De Geusselt. Ook de Nederlandse autocoureur Robert Doornbos heeft zijn deelname toegezegd.
Het team van autosporters neemt het op tegen een all star team (met ondermeer Jean Marie Pfaff) dat onder leiding van bondscoach Bert van Marwijk staat.
De opbrengst van het duel gaat naar Unicef en ICM. De benefietwedstijd wordt in de aanloop naar de Grand Prix Formule 1 van België op het circuit van Spa Francorchamps gehouden.
Schumacher schijnt wel aardig te kunnen ballen...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_60019940
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat een zootje
Ach, er wordt hetzelfde opgehaald als een hoofdsponsor. Misschien voor het lange termijn minder, maar een zooitje? MVV is waarschijnlijk de meest gezonde club in de JL, jaarlijks gaat de begroting omhoog en groeit de club verder. We hebben lang idioten in het bestuur gehad, maar dit bestuur (en overigens ook de technische staf, zie de scouting) is al jaren prima bezig.
pi_60020149
Ik doelde dan ook niet op het financiële of het organisatorische aspect. Maar ik vind het geen porum om 6 x per jaar van tenue te wisselen. Ik vind dat een shirt herkenbaarheid en authenticiteit moet uitstralen, en de sponsor is daar ook onderdeel van. Het is al erg genoeg dat shirts elk jaar veranderen. Laat staan 6 x per jaar.
pi_60020175
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik doelde dan ook niet op het financiële of het organisatorische aspect. Maar ik vind het geen porum om 6 x per jaar van tenue te wisselen. Ik vind dat een shirt herkenbaarheid en authenticiteit moet uitstralen, en de sponsor is daar ook onderdeel van. Het is al erg genoeg dat shirts elk jaar veranderen. Laat staan 6 x per jaar.
Dan heb je zeker gelijk, en de eerste sponsor staat ook nog eens enorm groot op het nieuwe (veel minder mooie, AZ-cloon) shirt.
pi_60063524
MVV gaat voor Bulters

Lijkt de tweede nieuwe goalie te worden dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60066962
quote:
De Graafschap meldt zich voor Thiebaut
Door Mike Boeschoten
Zaterdag, 12 juli 2008, 22:58

De Graafschap heeft zich gemeld voor MVV-spits Gunter Thiebaut. Dat meldt het AD zaterdag.

De Superboeren willen zich voor komend seizoen versterken met een nieuwe spits en zagen in Geert den Ouden hun ideale kandidaat. Het is echter onzeker of de Rotterdammer naar de Vijverberg komt.

Thibaut voelt wel wat voor een overstap. ``Ik word volgend jaar 32 en gezien mijn leeftijd is dit dus een mooie kans, maar ik hoef niet per se weg."

Thiebaut eindigde afgelopen seizoen als tweede op de topscorerslijst van de Eerste Divisie, achter Volendam-spits Jack Tuyp, met 22 doelpunten. Daarmee sloot hij zijn eerste seizoen in Limburgse dienst af. Een jaar eerder was hij actief voor FCV Dender EH, dat de lange aanvaller huurde van Zulte Waregem. Eerder speelde hij in Duitsland en Cyprus.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:32:11 #92
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_60090263
Is dat wat die Thiebaut?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 14 juli 2008 @ 10:20:27 #93
43497 Afunados
Get Therapy
pi_60091045
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat wat die Thiebaut?
Ik denk dat hij zeker meekan op het hoogste niveau. Kopsterk en balvast, goede afronding. Hij is voorlopig echter (gelukkig) te duur voor jullie, dus het zal waarschijnlijk Den Ouden voor jullie worden..
pi_60104691
Hmm... Serge van den Ban was rond met ASWH, maar gaat nu dus naar Roemenië om te testen. Lekker dan.

http://www.ad.nl/rotterda(...)r_ASWH_ketst_af.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60104747
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe logo.
Best een mooi logo. Niet helemaal nieuw (oude logo zie je terug) en toch een verbetering.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:38:20 #96
43497 Afunados
Get Therapy
pi_60183650
quote:
MVV gaat alliantie aan met Trabzonspor

MVV gaat de krachten bundelen met de Turkse subtopper Trabzonspor. De alliantie kan verstrekkende gevolgen hebben. Niet alleen kunnen beide clubs spelers ruilen, Trabzonspor is ook bereid om transfers van MVV deels te gaan financieren.

Het eerste resultaat van de samenwerking is inmiddels zichtbaar. De Turkse club blijkt voor een aanzienlijk deel het geld op tafel te hebben gelegd voor de Belgische jeugdinternational Christian Bruls, de beoogde nieuwe regisseur van MVV. Als tegenprestatie krijgt Trabzonspor het eerste recht om straks met de Maastrichtse club te onderhandelen over een transfer van de 19-jarige middenvelder. Omgekeerd leek de Braziliaanse keeper Jefferson op weg van Trabzon naar Maastricht. Die spectaculaire overgang ketste af omdat de doelman naar een andere club werd getransfereerd.
MVV kwam in gesprek met de nummer zes van de afgelopen Turkse competitie via contacten van Nico Jongen, bestuurslid algemene zaken. Hij spreekt over een ‘ uitstekende deal’. „Beide clubs kunnen elkaar sterker maken. Hiervan kan MVV de vruchten plukken. Want we willen graag omhoog.”
Met het verbond met Trabzonspor krijgt de Maastrichtse club steeds meer een Turks gezicht. MVV heeft ook een trainer met Turkse roots (Fuat Capa) en trok onlangs Bülent Akin aan, een voormalig speler van Galatasaray. Bovendien doet de club veel zaken met een Turkse makelaar, die de nodige spelers onder zijn hoede heeft. Volgens Jongen zit er echter geen speciaal beleid hierachter. ,,De komst van Fuat Capa staat hier helemaal los van. We zijn al langere tijd bezig met het opzetten van dit samenwerkingsverband. De mensen van Trabzonspor hechten veel waarde aan de uitstraling van de stad Maastricht. Daar profiteert MVV van.”

Uit de Limburger
Ben benieuwd naar de details, hopelijk mogen we nog wat Turkse talenten verwelkomen
pi_62435538
En sinds deze week:
quote:
MVV wil het plan om samen te werken met het Turkse Trabzonspor definitief vorm gaan geven. Het Limburgse medium L1 weet dat een delegatie van de eerstedivisionist binnenkort naar Turkije afreist om knopen door te hakken. Afgelopen vrijdag zat er al een delegatie van de Turkse koploper in de Geusselt. De plannen om een samenwerkingsverband op te zetten bestaan al enige tijd, maar andere zaken kregen in de voorgaande maanden voorrang. MVV wil met de Turken gaan samenwerken op het gebied van scouting, jeugdopleiding, uitwisseling van talenten en het aantrekken van spelers. De Belgische middenvelder Christian Brüls werd al gefinancierd door Trabzonspor.

"Beide clubs kunnen elkaar sterker maken", vertelde Nico Jongen, bestuurslid algemene zaken, al in juli. "Hiervan kan MVV de vruchten plukken, want we willen graag omhoog. De mensen van Trabzonspor hechten veel waarde aan de uitstraling van de stad Maastricht. Daar profiteert MVV van.” Binnenkort zal een delegatie van de club in Turkije bekijken wat de mogelijkheden zijn.
pi_62436557
Goeie zaak. Hoop dat weg naar boven verder kan worden ingezet.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_65825099
Op basis van de tweede helft een terechte overwinning.
pi_65825184
leuke TT
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_65842923
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Tja, bekijk de stand in de competitie eens. Op basis daarvan zeg ik dat VVV de enige club is die eventueel wat te zoeken zou hebben in de Eredivisie.
pi_65844463
Reageer anders op een post van bijna een jaar geleden

En over een paar jaar is MVV ook gewoon aan de beurt. FC LIMBURG, Maastricht dat hoor erbij.
pi_65850388
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Reageer anders op een post van bijna een jaar geleden

En over een paar jaar is MVV ook gewoon aan de beurt. FC LIMBURG, Maastricht dat hoor erbij.
Niet eens gezien.

MVV zal zich er niet in mengen denk ik. Maastricht is best in staat om een BVO mee te kunnen laten draaien in de Jupiler League.
pi_67054409
quote:
Thiebaut: "Ik drink graag chocomelk"

vr 13/03/09 - MVV-spits Gunter Thiebaut maakt al twee seizoenen het mooie weer in de Nederlandse 2e klasse. "Ik speel elke match met dubbele dekking", vertelt de Belg. Gunter Thiebaut scoorde vorig seizoen 22 keer en zit nu aan 13 treffers. "Ik heb zes wedstrijden gemist door een blessure. En iedereen weet nu ook wie ik ben", zegt Thiebaut (foto).

"De verdedigers houden mij nu constant in de gaten. Het is een soort status die ik heb opgebouwd."
"Het laat zien dat ik belangrijk ben", klinkt het.

Ook bij MVV wordt de spits gewaardeerd. "Er is nu zelfs chocomelk na de match, speciaal omdat ik dat graag drink. Dat is toch fantastisch."

Denkt Thiebaut nog aan een transfer naar de hoogste afdeling? "Ik heb het naar mijn zin bij MVV, dus ik vertrek alleen naar een club waar ik echt een goed gevoel bij heb", zegt de aanvaller.

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:54:09 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68456375
quote:
Bilgic wil MVV naar Europees voetbal brengen
Geschreven op maandag, 27 april om 23:55

De Turkse investeerder die zich vorige week inkocht bij MVV, de 54-jarige Mahmut Celaleddin Bilgic, heeft grote plannen met de Limburgse club. De zakenman heeft een vijfjarenplan klaarliggen om MVV omhoog te brengen en heeft aan ambitie geen gebrek. Het eerste doel is promotie naar de Eredivisie, het tweede is Europees voetbal.

Vorige week werd bekend dat Biglic een bedrag ter grootte van 750.000 euro in de Maastrichtse club zal gaan steken. Ook meldde voorzitter Joseph Goumans dat de club wordt omgezet in een Besloten Vennootschap (B.V.) met een aandelenkapitaal van anderhalf miljoen euro. Dit betekent dus dat MVV voor de helft in de handen van Biglic ligt.

In gesprek met Dagblad De Limburger belooft de zakenman dat hij in de toekomst nog veel meer geld in MVV zal pompen. Bilgic wil geen cijfers noemen voordat de definitieve contracten zijn getekend, maar voorzitter Goumans rekent erop dat er een aanzienlijke geldstroom op gang komt naar De Geusselt.

Bilgic bezweert dat hij niet aast op een machtsovername bij MVV. “Ik geef de club eerst mijn hart, daarna mijn brein”, zegt de zakenman, die opereert vanuit zijn woonplaatsen Milaan en Istanbul en een groot netwerk heeft in de voetballerij. Eerder probeerde hij in een club in Italië te investeren, maar die pogingen liepen op niets uit. Bij MVV slaagde hij wel. “Ik wil dat iedereen me vooral zal zien als hartstochtelijk fan", aldus Bilgic.
Ambitieus plan
pi_68456486
Lijkt me nou een typisch gevalletje: "eerst zien dan geloven". Om de een of andere reden wekt een Italiaanse Turk niet direct heel veel vertrouwen bij mij op
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:59:16 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68456563
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Lijkt me nou een typisch gevalletje: "eerst zien dan geloven". Om de een of andere reden wekt een Italiaanse Turk niet direct heel veel vertrouwen bij mij op
Zeker ook omdat het gewoon al en keer mislukt is bij hem
pi_68457076
Dit gaat fout. Die gast wil waarschijnlijk gewoon wat dubieuze voetballers daar stallen om er bij doorverkoop aan te verdienen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:41:00 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69045168
quote:
MVV weer te laat met salarissen
SCHULDEN Maastrichtse club zit uiterst krap in liquide middelen

MVV slaagt er opnieuw niet in de salarissen op tijd uit te betalen. Op verzoek van de spelersgroep heeft voorzitter Joseph Goumans gisterochtend uitleg gegeven. De MVV-top bezweert dat uiterlijk begin volgende week iedereen zijn geld heeft. Rond de winterstop werden de lonen door de Maastrichtse club ook al te laat uitbetaald.

De eerstedivisionist, die kampt met een directe schuld van acht ton, zit uiterst krap in de liquide middelen en zegt te wachten op sponsors die op hun beurt te laat of helemaal niet betalen.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:
MVV’ers moeten weer op salaris wachten
ONVREDE Spelersgroep vraagt voorzitter Goumans om tekst en uitleg

MVV slaagt er opnieuw niet in om de salarissen op tijd te betalen. Op verzoek van de spelersgroep kwam voorzitter Joseph Goumans gisterochtend naar trainingscomplex Klein Geusselt om tekst en uitleg te geven. De MVV-top bezweert dat uiterlijk begin volgende week iedereen zijn geld zal hebben gekregen.

Het is niet voor het eerst dat de Maastrichtse club grote moeite heeft met de betalingen. Ook rond de winterstop werden de salarissen te laat uitbetaald. Een aantal spelers moest naar verluidt zelfs enkele weken wachten op het loon. Volgens contract moet voor de tiende van elke maand het salaris zijn overgemaakt.

Goumans was gisteren na zijn bezoek aan Klein Geusselt niet bereikbaar voor commentaar. Vice-voorzitter Hub Knops bevestigde dat er problemen zijn met uitbetalen.

MVV, dat kampt met een directe schuld van acht ton, zit uiterst krap in de liquide middelen. „Wij moeten ook wachten op sponsors die te laat of helemaal niet betalen. We willen niet te fel aandringen op dat geld, want je wilt die graag binnenboord houden.”

Ook de nieuwe Turkse aandeelhouder, Mahmut Bilgic, is nog niet over de brug gekomen. Hij moet 750.000 euro storten in ruil voor zijn belang in de club, maar dat bedrag hoeft er pas uiterlijk 1 juli te zijn. Knops: „Er zijn in zijn kielzog ook andere financiers opgestaan, maar dat geld hebben we nog niet.

Maar ik heb er vertrouwen in dat we dit seizoen goed kunnen afmaken.”

Volgens bronnen in en rond de spelersgroep zou er behoorlijke onvrede zijn over het herhaalde wachten op de salarissen. Ook de onkostenvergoedingen zouden geregeld te laat zijn uitbetaald. Aanvoerder Ole Tobiasen weigert echter paniekvoetbal te spelen. „We hebben uitleg gekregen.We moeten geen problemen maken die er niet zijn.”

De leiding van MVV gaf al eerder dit seizoen toe dat het ‘voortdurend passen en meten is’. De KNVB plaatste de Maastrichtenaren onlangs in categorie 1, wat betekent dat de eerstedivisionist onder curatele van de bond staat. Door nieuwe afspraken met de gemeente Maastricht over een achtergestelde lening (1,4 miljoen) en door de beoogde Turkse injectie hoopt de club weer uit de rode cijfers te komen.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Blijf vooral maar lachen om ons
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69047426
Roepen om promotie en Europees voetbal en dan de salarissen niet eens kunnen betalen . Geweldige investeerder hoor .
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:02:05 #111
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_69049016
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Rucebo het volgende:
Roepen om promotie en Europees voetbal en dan de salarissen niet eens kunnen betalen . Geweldige investeerder hoor .
als je het artikel gelezen hebt, weet je dat die investeerder nog zijn belang in de club nog niet heeft gekocht, dus die betaalt nu ook nog niets. Vandaar juist dat er nu nog een tekort aan liquide middelen is...
- verwijderd door admin -
pi_69049711
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef sander4444 het volgende:

[..]

als je het artikel gelezen hebt, weet je dat die investeerder nog zijn belang in de club nog niet heeft gekocht, dus die betaalt nu ook nog niets. Vandaar juist dat er nu nog een tekort aan liquide middelen is...
Geeft veel vertrouwen voor de toekomst als hij niet een maand salarissen vooruit kan betalen...
pi_69052943
Ik was dit topic 1 jaar kwijt

Vanavond Telstar:

3-0. 2x Thiebaut, 1x de zwarte parel.
U MAD?
pi_69052979
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:41 schreef DarkShine het volgende:
Blijf vooral maar lachen om ons
OK

Roda, haha.
U MAD?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:02:59 #115
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_69053275
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Roda, haha.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:07:43 #116
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69053440
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK

Roda, haha.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:48:22 #118
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_69054931
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was dit topic 1 jaar kwijt

Vanavond Telstar:

3-0. 2x Thiebaut, 1x de zwarte parel.
welke Zwarte parel? Boateng? De rest zit namelijk met blessures langs de kant (Sillah en Bah)
- verwijderd door admin -
pi_69054989
Boateng man ! De parel van zambia.
U MAD?
pi_70281973
quote:
Financiële zorgen blijven MVV achtervolgen

Hoewel MVV rekent op een grote geldstroom uit Turkije, blijft de club op uiterst wankele benen staan. Het pensioenfonds CFK dreigt met ingrijpende maatregelen omdat de Maastrichtenaren een betalingsachterstand hebben die is opgelopen tot dertigduizend euro. Bovendien zijn er langslepende onderhandelingen om een oplossing te vinden voor de huurschuld van het stadion van zo’n vier ton.

MVV kan nieuwe rampspoed absoluut niet gebruiken, want de liquiditeitspositie is op dit moment een grote bron van zorg. De eerstedivisionist is dit seizoen gedegradeerd naar categorie 1 van de KNVB, wat betekent dat de club onder curatele van Zeist staat. Daarnaast had MVV dit seizoen grote moeite om de salarissen op tijd te betalen. Topman Nico Jongen bezweert dat de schuld aan het CFK nog vóór 1 juli betaald zal worden. ,,Desnoods zorg ik er zelf voor dat het geld er komt.”

Jongen heeft niets gehoord van berichten dat er beslag zou zijn gelegd op bezittingen van MVV. „We hebben helemaal geen eigendommen. Het CFK is altijd heel snel met dreigementen.”

Ben-Ivar Kolster, woordvoerder van het pensioenfonds, wil niet op details ingaan. Wel zegt hij dat het CFK niet zomaar alarm slaat. „Het gaat om een fors deel van de salarissen van spelers. Dat moet betaald worden en dat staat ook in de licentievoorwaarden van de KNVB. Als een club in gebreke blijft, kunnen er sancties volgen, zelfs puntenaftrek.”

Ook rond de stadionhuur zijn er de afgelopen maanden de nodige problemen geweest. MVV vindt dat de huur te hoog is en wil kwijtschelding van de huidige schuld (vier ton) en een verlaging van het jaarbedrag. De noodzaak is hoog, want de club kampt al met een directe schuld van acht ton. Het Bedrijfstakpensioenfonds voor de Bouw, de verhuurder, wil echter niet zomaar instemmen. Jongen: „We vinden dat de huur veel te hoog is. Maar ook hier moeten we uitkomen.”

Grote vraag is of de komst van de Turkse zakenman Mahmut Bilgic een financieel debacle kan afwenden. Bilgic erkende woensdag dat nog niet alles definitief getekend is, maar verwacht geen vertraging. „Ik wacht op een sein uit Maastricht. Per 1 juli hoop ik bij MVV in te stappen.”

De bestuurders hoeven niet te verwachten dat de Turkse geldstroom in één klap alles zal oplossen. Bilgic zal zijn investeringsbedrag (750.000 euro) niet in één keer storten, maar in een aantal termijnen. Daarnaast hoopt MVV dat de uitgifte van aandelen de club verder lucht zal verschaffen.
Van een paar weken terug - hoe staat het hier nu mee?
pi_70282347
We wachten nog steeds op info.
Goumans zegt dat we ons geen zorgen moeten maken -
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:25:01 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70285435
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
We wachten nog steeds op info.
Goumans zegt dat we ons geen zorgen moeten maken -
Goumans schreeuwt wel meer...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70286443
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:03:12 #124
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70286633
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
waarom denk je dat ie al het Jupiler(League)-logo heeft
- verwijderd door admin -
pi_70368269
quote:
'Thiebaut verlaat MVV voor Lierse SK'

MVV zal op zoek moeten naar een nieuwe spits. Clubtopscorer Gunter Thiebaut verlaat Maastricht namelijk. Hij gaat spelen voor Lierse SK, aldus L1.

De spits heeft reeds een persoonlijk akkoord bereikt met de club uit zijn vaderland. Enkel MVV moet nog overeenstemming bereiken met Lierse, maar dat levert naar verwachting geen problemen op. De 32-jarige Thiebaut maakte in twee jaar MVV veel indruk. De aanvaller vond in die periode liefst 42 maal het net.
Dat is een flinke domper voor MVV alhoewel er nu wel wat geld in het laatje komt, het zal niet veel zijn maar toch.
Met heel mijn hart.
pi_70375758
Nog geen 2 ton.... WTF.........

Mvv heeft nu het oog laten vallen op Cecilio Lopes van Dordrecht 90....
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:34:47 #127
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70380280
kunnen ze die betalen dan, lijkt me niet iemand die het voor een appel en een ei doet. Zou overigens wel een enorme versterking zijn, vind het een superspits
- verwijderd door admin -
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:08:41 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70385755
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
Onze miskopen verhuren we rond de winter de laatste jaren wel eens aan Sittard en Maastricht
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70388079
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:38:53 #130
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70388215
Lierse SK is dat belgische Eredivisie?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70388828
Eerste divisie.
Stonden het hele afgelopen seizoen goed te ballen en kans op promotie. Helaas hebben ze het in de play-offs laten afweten.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:23:57 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70389813
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
Moutawakil kwam van Fortuna naar ons om naar jullie te gaan. Die keeper van Oss hebben we in Sittard gestald, net zoals van en Ouweland.

Dan heb je het eigenlijk meteen gehad met wat we, voor dit seizoen, uit de Jup hebben opgehaald.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70390145
Flinke aderlating hoor voor MVV. Voor 2 ton vinden ze geen betere...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:29:35 #134
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70392172
Winkens na 9 jaar MVV naar Helmond Sport

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81126
- verwijderd door admin -
pi_70392255
Jammer dat 'de Roeje' weg is......
Kreeg zijn contract niet verlengd.
U MAD?
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:40:20 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70448462
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_70462384
Zonde dat Thiebaut weg is, maar ik zie hierdoor wel andere kansen ontstaan.
Het spel met Thiebaut was vaak statisch met veel lange ballen naar voren.
Één vervanger hadden ze al in huis met Boateng, ondanks hij nog net geen 18 is en pas halverwege het seizoen kwam heeft hij toch al 6 doelpunten gemaakt (veelal als invaller).
Verder hebben ze nog een nieuwe spits gehaald, Sandro Spasojevic, Deens jeugdinternational.
Tot nu toe zijn nieuw: Bryan Linssen, Tom van Hyfte, Wesley Schors en Sandro Spasojevic.
Er gaan ook nog geruchten over andere spelers: Cecilio Lopes, Steve de Ridder, Ciza Cédric, Gerard Aafjes en Jan de Langhe (18 goals in 28 wedstrijden). Ook zouden er nog spelers van Trabzonspor op huurbasis naar Maastricht komen.

Ik heb het volste vertrouwen in het scoutingsapparaat van MVV.
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
pi_70466964
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:42:12 #139
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70471100
De Ridder neem ik dan aan op huurbasis?
Hoewel het me eigenlijk sterk lijkt. Lopes staat ook in de belangstelling van de Graafschap.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70479631
Spasojevic is toch nog niet rond?
Met heel mijn hart.
pi_70488898
Ik heb Spasejovic vandaag nog gesproken.
Hij vertrekt morgen naar Nederland, waar hij woensdag medisch gekeurd zal worden.
Het contract zal dan ook ondertekend worden en sluit hij zich aan bij de groep.
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
pi_70488946
Ciza Cédric heeft trouwens ook getekend
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
  maandag 29 juni 2009 @ 23:02:49 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_70497382
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
Statisch of niet, met een spits zoals Thiebaut hadden wij afgelopen seizoen PO gespeeld, zonder Thiebaut MVV niet, zo simpel is het.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_70520490
quote:
MVV contracteert Aafjes en Spasojevic

MVV heeft vandaag Gerard Aafjes en Sandro Spasojevic gecontracteerd. Aafjes komt van het Schotse Falkirk, speelde in het verleden voor FC Volendam en genoot zijn opleiding bij Ajax. Aafjes stond enkele weken geleden nog in de basis bij Falkirk in de Schotse bekerfinale, maar verloor daarin van Aberdeen. Aafjes tekent een contract voor 2 seizoenen bij MVV.

Spasojevic is een 19-jarige Deense spits die afkomstig is van Odense BK en speelt voor Denemarken onder 19. Hij tekent een contract voor 1 seizoen met een optie voor nog één seizoen. Aafjes en Spasojevic dienen beide nog wel een medische keuring te ondergaan. MVV heeft tevens een nieuwe keeper in de gelederen: Steve Berger tekent een 1-jarig contract. Hij genoot zijn opleiding bij Standard Luik.

De selectie van MVV werkt morgen (woensdag 1 juli) de eerste training van het nieuwe seizoen af. Op Klein Geusselt staat trainer Fuat Capa vanaf 10.30 uur met de selectie voor het seizoen 2009-2010 op het veld. De aanwezige supporters zullen, naast de nieuwe aanwinsten Aafjes, Spasojevic, Berger, Linssen en Van Hyfte, nog een aantal nieuwe gezichten kunnen ontdekken.

De 19-jarige Cédric Ciza zal aanwezig zijn op de eerste training. De verdedigende middenvelder speelde tot voor kort in de beloften van Anderlecht en was daar tevens aanvoerder. Op Klein Geusselt treft Ciza een landgenoot in de persoon van de eveneens 19-jarige Faty Papy. Middenvelder Papy wordt door Trabzonspor gestald in Maastricht. Papy traint vanaf donderdag mee met de MVV-selectie.

Vanuit hoofdklasser AFC komt Malcolm Esajas naar Maastricht. De 22-jarige spits werd afgelopen seizoen topscorer van zijn club met 12 doelpunten en werd daarnaast ook verkozen tot de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse van de zondagamateurs in Noord Holland.


Andere nieuwe gezichten op de eerste training zijn: Marko Martinovic (MSV Duisburg), Lance Voorjans, Bryan Smeets, Jonah Remans en Edwin Wang (eigen jeugd MVV).

Ook in de technische staf zijn nieuwe gezichten te bewonderen: Hans Vergeer en Maurice Verberne zijn vanaf dit seizoen samen met Paul Meulenberg assistent-trainer van Fuat Capa.
Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:04:37 #145
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520731
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Ken er eigenlijk niemand van (alleen Aafjes van naam), maar er zal zeker het nodige talent tussenzitten. Scouting van MVV werkt sinds eens aantal jaren eigenlijk erg goed, nauwelijks miskopen, ben dus weer reuzebenieuwd naar alle nieuwe talenten.
Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:03 #147
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520834
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Alweer?
Ja, altijd optimistisch blijven he

Maar er zijn dit jaar denk ik maar weinig ploegen die erbovenuit zullen steken. Cambuur en De Graafschap misschien.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:59 #148
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70520853
Vrees ook voor een lastig en tegenvallend seizoen. Zal toch nog wel wat passen en meten worden en de automatismen zullen weer opnieuw ontwikkeld moeten worden, vooral om de voorhoede goed te bedienen. En dit liep als niet heel erg lekker afgelopen seizoenen. Gemis van Van Boxel zal ook nog wel gevoeld worden
- verwijderd door admin -
pi_70520877
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
Ik denk persoonlijk dat MVV eerder lager dan hoger gaat eindigen...
pi_70520986
Ik denk dat Boateng weer positief gaat verrassen.
Met heel mijn hart.
pi_70524019
Al die jongens komen dus definitief of gaat bijvoorbeeld Esajas nog stage lopen eerst?

Fysiek sterke spits, die het bij AFC goed heeft gedaan. Stond ook in de belangstelling van enkele zaterdaghoofdklassers, maar die haakten af omdat hij graag naar het betaald voetbal wilde. In VI op de amateurpagina's plugde zijn ploegmaatje Benjamin Pinto hem ook nog een beetje, door te stellen dat Esajas ze in de JL ook zou maken. Mooie kans voor hem dus om dat aan te tonen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70529425
van Boxel en Thiebaut vang je niet zomaar op....
Verwacht eigenlijk ook nog een vertrek van Haastrup...

Ik weet niet wat ik van deze aankopen moet denken... Ze kopen ong een heel elftal bij elkaar. Die zijn ook niet 1,2,3 ingespeeld....

Verwacht een plaats 10 dit seizoen.
Bovendien, zonder Maastrichtenaar sinds jaren?!?
U MAD?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:50:57 #153
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70532464
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
van Boxel en Thiebaut vang je niet zomaar op....
Verwacht eigenlijk ook nog een vertrek van Haastrup...

Ik weet niet wat ik van deze aankopen moet denken... Ze kopen ong een heel elftal bij elkaar. Die zijn ook niet 1,2,3 ingespeeld....

Verwacht een plaats 10 dit seizoen.
Bovendien, zonder Maastrichtenaar sinds jaren?!?
Brenny Evers toch?
- verwijderd door admin -
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:42 #154
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70532676
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef sander4444 het volgende:

[..]

Brenny Evers toch?
Yep, en ook wat nieuwe jeugdspelers die doorstromen en er al bij waren (Bah is geloof ik ook Maastrichtenaar).

Zullen ook nog wel wat ervaren spelers bijkomen. Vanaf morgen zal er meer duidelijk worden, waarschijnlijk ook wel over echte intenties Biglic (over wat hij paar maanden geleden aangegeven heeft).

Goede middenvelder erbij (v.Boxel is naar mijn mening goed vervangbaar) en scorende spits en de selectie is sterker dan vorig seizoen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:23:23 #155
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70533437
MVV moet gewoon zorgen dat de selectie wat breder wordt dan vorig jaar, want toen was er in geval van een paar blessures/schorsingen geen speler die het niveau aan kon. En zorgen dat het ook in de wintermaanden eens wat punten pakt, want heb het gevoel dat in die periode altijd veel punten verloren worden

Bah is overigens in Guinea geboren
- verwijderd door admin -
pi_70588326
De trainer van AFC is niet zo blij met MVV, zie ook www.hoofdklasse.org
quote:
Ten Bosch ontstemt over handelswijze MVV

02 juli 2009 - 12:45

ZON A - 'Vanuit hoofdklasser AFC komt Malcolm Esajas naar Maastricht', stond er gisteren op de website van MVV te lezen. De eerstedivisionist bracht het bericht onderaan in een artikel over de aangetrokken spelers Gerard Aafjes en Sandro Spasojevic. AFC-trainer Cor ten Bosch, die meldt dat Esajas nog niet getekend heeft bij MVV, heeft zelf van de club niets gehoord. "Wij kregen het dinsdagavond pas te horen", zegt hij tegenover Hoofdklasse.org. "Malcolm belde mij. Maar van MVV heb ik niets gehoord."

Ten Bosch is zacht gezegd niet blij met de gang van zaken. "Als dit de normale route is die zulke clubs bewandelen? Ze hebben on niet eens op de hoogte gebracht. Malcolm zei me dat hij daar mee mocht trainen en een oefenwedstrijd mee mocht spelen. Volgende week zal waarschijnlijk beslist worden of hij mag blijven. In dat geval hebben wij er graag nog een spits bij. Anders is de selectie rond."
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70622373
2 ton voor een 32-jarige spits die in de JL speelt is niet slecht, zeker niet als je Boateng achter de hand hebt.
  maandag 6 juli 2009 @ 11:07:52 #158
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70693354
Brüls vertrekt zo goed als zeker naar Trabzonspor
quote:
MVV'er Brüls rond met Trabzonspor

Christian Brüls lijkt een mooie stap te gaan maken in zijn nog prille loopbaan. De twintigjarige MVV-middenvelder tekende een vierjarig contract bij het Turkse Trabzonspor.

Toch is het nog niet helemaal zeker dat de Belgische jeugdinternational naar Turkije vertrekt. Trabzonspor heeft momenteel tien buitenlanders onder contract staan, en dat zijn er twee teveel.

"Ze mogen er acht hebben, maar ze hebben er op dit moment nog tien", aldus Brüls in de Limburger. De Turken hebben de MVV'er echter beloofd een aantal spelers elders te stallen de komende maand, waardoor hij vertrouwen heeft in een goede afloop.

"Trabzon belegt van 13 tot en met 28 juli een trainingskamp in Nederland. Misschien dat ik dan al met hen terugvlieg en daar blijf." Mocht hij toch in Maastricht moeten blijven, dan deert hem dat niet: "MVV is er ook beter op geworden. Ik denk dat de ploeg komend seizoen zeker om de eerste drie plaatsen kan strijden. Maar zoals het er nu naar uitziet, speel ik vanaf eind juli in Turkije."
- verwijderd door admin -
pi_70693540
Ook kutnieuws.
Ik verwacht een middenmoot dit seizoen....
U MAD?
pi_70696303
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
van Boxel en Thiebaut vang je niet zomaar op....
Verwacht eigenlijk ook nog een vertrek van Haastrup...

Ik weet niet wat ik van deze aankopen moet denken... Ze kopen ong een heel elftal bij elkaar. Die zijn ook niet 1,2,3 ingespeeld....

Verwacht een plaats 10 dit seizoen.
Bovendien, zonder Maastrichtenaar sinds jaren?!?
Van Boxtel is al lang vervangen, we hebben daar nu drie spelers die op dezelfde positie kunnen spelen:
Faty Papy, Laurent Castellana en Bryan Linssen. Die schat ik alledrie hoger in dan van Boxtel, die ik op een enkele wedstrijd na niet goed vond dit jaar, veel balverlies,en vertraagt het spel te veel. Enige pluspunt is de goede trap die hij in huis heeft. Ik betwijfel of dit wel zo'n versterking is voor Cambuur.

Ik ga voor een plaats bij de eerste 4.
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
pi_70752222
Brüls toch de assistkoning en kon alleen maar beter worden, wel zonde. Thiebaut ga je ook zeker missen. Cecilio Lopes wil voorlopig niet naar MVV en Malcolm Esajas lijkt me, als hij komt, nog niet de man die er heel veel gaat maken. Al weet je het nooit, zie Plet bij Telstar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70752312
Boateng loopt ook nog rond bij MVV. Dat kan weleens de sensatie van de JL gaan worden komend seizoen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:54:02 #163
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70768753
Dat was hij vorig jaar toch al?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70769976
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat was hij vorig jaar toch al?
Voor Mvv ja. Niet voor de Jupiler League.

Overigens mooie loting voor Mvv in 2e ronde beker.
U MAD?
pi_70781930
Spakenburg uit toch? Best een lastig potje kan dat worden hoor. Hebben vandaag weer Maarten Woudenberg, ex-Volendam en Veendam, aangetrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70781951
Idd lastig, maar wel mooi.
U MAD?
pi_70908138
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg uit toch? Best een lastig potje kan dat worden hoor. Hebben vandaag weer Maarten Woudenberg, ex-Volendam en Veendam, aangetrokken.
Waarschijnlijk slapen ze nu al slecht van de gedachte tegen Maarten "Messi" Woudenberg te moeten spelen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 02:23:17 #168
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70955594
Brüls lijkt toch bij MVV te blijven en Gomez heeft te horen gekregen dat hij volgend seizoen niet meer nodig is. Eindelijk ziet ook de trainer dat in
- verwijderd door admin -
pi_70968706
Leuk stukje met Esajas op www.hoofdklasse.org:
quote:
Esajas: 'Nu aan mij om het waar te maken'

13 juli 2009 - 21:27

ZON A - Malcolm Esajas is erg in zijn nopjes met zijn tweejarige contract bij MVV. De vandaag 23 jaar geworden spits ziet zijn overgang van AFC naar de Maastrichtse eerstedivisionist als een 'mooie kans'. "Met dit contract heeft de leiding van MVV laten blijken volledig vertrouwen in me te hebben", laat hij aan Hoofdklasse.org weten. "Nu moeten we maar afwachten hoe het loopt."

Esajas staat te popelen om te beginnen in het verre zuiden, waar hij sinds begin vorige week op stage was. "Ik heb inmiddels twee oefenwedstrijden gespeeld en in beide potjes twee keer gescoord. Morgen volgt er weer een oefenwedstrijd en donderdag spelen we vervolgens tegen Standard Luik. En op 7 augustus start de competitie al met de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven."

MVV zag onlangs haar spits Gunther Thiebaut vertrekken naar Lierse SK en was dus naarstig op zoek naar een nieuwe aanvaller. Is Malcolm Esajas de man die ze zochten? "Dat moet je aan de trainer vragen. Ik ga gewoon de concurrentie aan met de andere spitsen. Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd en dan zullen we wel zien hoe het loopt. Het is nu aan mij om het waar te maken."
Brüls behouden zou top zijn voor MVV!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70969211
Als je Esajas heet met je achternaam dan ben je ong. al zeker van profvoetbal.
U MAD?
pi_70971129
ik zie het allemaal wel positief in dit seizoen, ik verwacht een moeizame start waarin mvv moeilijk het doel vind, maar daarna herstellen ze het weer. Ik verwacht een 5de plaats, met bloed zweet en tranen.

ik ben niet echt kapot van de nieuwe aankopen, in de oefenwedstrijden tot nu toe (scharn, bunde) viel Faty Papi mij erg positief op, maar Aafjes viel heel erg tegen. En het leek erop dat Spasejovic en Esajas nou niet zomaar Thiebaut gaan vervangen.

Ik ben wel erg gelukkig dat Brüls in Maastricht blijft, erg van genoten afgelopen seizoen. Zo krijgen we een erg sterk middenveld met Daemen, Linssen, Brüls.
Vanavond naar Eijsden-MVV, eens kijken wat ze daar gaan doen.

FORZA MVV !
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:04:24 #172
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_70994508
Eens kijken of ik voor volgend seizoen aan kaarten kan komen voor Fortuna - MVV.

Mócht VVV nacompetitie moeten spelen komend seizoen, hoop ik wel van harte dat we tegen MVV mogen.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_70994551
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Eens kijken of ik voor volgend seizoen aan kaarten kan komen voor Fortuna - MVV.

Mócht VVV nacompetitie moeten spelen komend seizoen, hoop ik wel van harte dat we tegen MVV mogen.
Als Honda nog weg gaat bij jullie, dan bestel die seizoenskaart voor de JL 010-011 maar
U MAD?
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:08:47 #174
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_70994630
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als Honda nog weg gaat bij jullie, dan bestel die seizoenskaart voor de JL 010-011 maar
Ze hebben een aantal goede aankopen gedaan, maar Honda is nog steeds het belangrijkst. Ik denk trouwens dat áls ie blijft, hij lang niet zo goed zal presteren. Die jongen is toe aan een grotere club.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:19:48 #175
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_71084091
Di Lallo heeft getekend bij Fortuna Sittard. Benieuwd hoe ie wordt onthaald bij MVV - Fortuna

Bron
- verwijderd door admin -
pi_71152803
ach Di Lallo, altijd een overschatte voetballer geweest, is een paar wedstrijden helemaal het mannetje geweest en daarna nooit meer op zn beide benen geland. Ik gun hem wel een goed seizoen bij Fortuna, alleen dat hij maar niet scoort tegen MVV, zie danny schreurs vorig seizoen
pi_71153115
ik denk dat mvv het wel haalt om in de top 5 te belanden komend seizoen
faty papy is idd een goede aankoop geweest en de rest is wel redelijk
en we hebben altijd boateng nog voor thiebaut
-
pi_71437079
nog 9 dagen en dan gaan we beginnen, Eindhoven uit. wie gaat mee ? en wat wordt de uitslag ? ik zeg 1-3
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:26:12 #179
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71437134
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef AngelSidee het volgende:
nog 9 dagen en dan gaan we beginnen, Eindhoven uit. wie gaat mee ? en wat wordt de uitslag ? ik zeg 1-3
Geen enkel probleem voor MVV: 0-4. Trouwens heeft die Wesley Schors al wat gespeeld of speelt hij definitief op het tweede?
We should not be moved!
pi_71459089
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef Tripless het volgende:

[..]

Geen enkel probleem voor MVV: 0-4. Trouwens heeft die Wesley Schors al wat gespeeld of speelt hij definitief op het tweede?
heeft in de voorbereiding nog geen minuut meegedaan, speelt nu op het 2de, en doet soms mee met Jong MVV. Hij heeft ook een amateurcontract.
pi_71461760
Kevin Vink is in beeld bij MVV en heeft al gesproken met de club. Bij RKC Waalwijk mag hij vertrekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71532993
GVD die kaartverkoop voor Fc Eindhoven

Blijkt vorige week zaterdag al te zijn geweest. WTF is dat voor bullshit.
Nooit problemen daar, maar het wordt je elk jaar moeilijker gemaakt om een wedstrijd te bezoeken
U MAD?
pi_71535873
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
GVD die kaartverkoop voor Fc Eindhoven

Blijkt vorige week zaterdag al te zijn geweest. WTF is dat voor bullshit.
Nooit problemen daar, maar het wordt je elk jaar moeilijker gemaakt om een wedstrijd te bezoeken
wilde je met eigen vervoer gaan of met de buscombi ? voor beiden zijn namelijk nog gewoon kaarten verkrijgbaar. Personen die alsnog op eigen vervoer willen gaan, kunnen aanstaande dinsdag tussen 19:00 uur en 21:00 uur kaarten komen halen bij het loket van de supportersclub. En met de buscombi moet je gewoon even mailen naar busreizenmvv@live.nl !
pi_71551191
Eigen vervoer, maar wat een kuttijdstippen zeg

Wil gewoon voetbal zien, ben geen crimineel
U MAD?
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:50:04 #185
43497 Afunados
Get Therapy
pi_71554969
Er zullen veel MVVers zonder kaarten voor het uitvak afreizen, altijd druk in Eindhoven, en nu ook eerste wedstrijd. Kan me niet inbeelden dat ze serieus groepen gaan weigeren, ze zullen maar al te blij zijn dat er meer inkomsten zijn.
Ik heb overigens wel kaarten voor het uitvak. Heb er iig veel zin in
pi_71557866
Vriend van me gaat morgenavond poging wagen
U MAD?
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:27:45 #187
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_71559452
Wij hebben 11 kaarten weten te bemachtigen voor eigen vervoer.

Lekker rond 14.00 uur op Stratumseind vertoeven.
pi_71631807
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Vriend van me gaat morgenavond poging wagen
en kaartjes gefixt ?
pi_71691641
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef wankius_maximus het volgende:
ik denk dat mvv het wel haalt om in de top 5 te belanden komend seizoen
faty papy is idd een goede aankoop geweest en de rest is wel redelijk
en we hebben altijd boateng nog voor thiebaut
Faty Papy is toch gehuurd?
pi_71694534
4-3. met 3-1 voor met rust, ongeloofelijk
pi_71694693
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef AngelSidee het volgende:
4-3. met 3-1 voor met rust, ongeloofelijk

Het zal wel het aantrekkelijke combinatievoetbal zijn waar Capa het over had na het vertrekt van Thiebaut.
pi_71698095
Wat een kutzooi.

Had me kaartje voor de lange zijde gekocht. Zaten relaxed tot er een paar snuiverts van FCE het nodig vonden om te gaan lopen uitdagen. Uiteindelijk met een man of 30 naar uitvak begeleid door politie en daar de tweede helft bekeken.

Drama.... Tobiasen en Haastrup waren waardeloos.
Het is dat we Ruud in de goal hebben anders was het de eerste helft al 4-3 voor ehv geweest.

En die wissels... Wat een slechte zeg. Maar ja als je de bank ook ziet....

Zoals ik al eerder zei: Plaats 10 kunnen we blij zijn..
U MAD?
pi_71881989
Vanavond gewoon 3-punten pakken voor een volle geusselt hopelijk
pi_71889003
U MAD?
pi_71889113
Jammer, was het een kansenmis festijn?
pi_71896890
nee, er waren geen kansen, ja 1, voor Boateng die hij erin MOET schieten maar helaas. Capa oprotten!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:37:46 #197
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_71897279
Ben er normaal niet van om meteen de trainer de schuld te geven, maar Capa presteert het om elke aanvallende speler verkeerd te gebruiken en een onduidelijke taktiek te hanteren.
- verwijderd door admin -
pi_71897865
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:37 schreef sander4444 het volgende:
Ben er normaal niet van om meteen de trainer de schuld te geven, maar Capa presteert het om elke aanvallende speler verkeerd te gebruiken en een onduidelijke taktiek te hanteren.
Ja. Heb hem lang voordeel v/d twijfel gegeven, maar na zo'n slecht voetbal tegen matige tegenstanders (dit Haarlem moet je gewoon dik oprollen)...
Maargoed, van de andere kant ontbrak de hele as (Aafjes, Faty, Daemen en gisteren Tobiasen).

Hoorde gisteren na de wedstrijd in 't cafe trouwens vele geruchten over het feit dat enkele spelers Capa ook graag zouden zien vertrekken, voornamelijk enkele nieuwe spelers (Linssen, Aafjes). Weet niet wat ervan waar is, maar zullen ongetwijfels roerige weken gaan worden.
pi_71898003
Alsof LInssen en Aafjes ( who the fuck is hij ) al dusdanig veel zeggenschap hierin hebben.

Denk dat gasten als Tobiasen en Daemen hierin de kar moeten trekken. Niet twee spelers die zich nog moeten bewijzen bij MVV.

Maar Capa mag langzaam opzouten. Wat een bagger. Heb gisteren alleen de herhaling gezien, maar dit MVV is geen schijn van de afgelopen twee jaren.
En dan te bedenken dat je ze volgende week in Leeuwarden ws. weer op de broek krijgt.
U MAD?
pi_71949651
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof LInssen en Aafjes ( who the fuck is hij ) al dusdanig veel zeggenschap hierin hebben.

Denk dat gasten als Tobiasen en Daemen hierin de kar moeten trekken. Niet twee spelers die zich nog moeten bewijzen bij MVV.

Maar Capa mag langzaam opzouten. Wat een bagger. Heb gisteren alleen de herhaling gezien, maar dit MVV is geen schijn van de afgelopen twee jaren.
En dan te bedenken dat je ze volgende week in Leeuwarden ws. weer op de broek krijgt.
Ik denk niet dat ze op de broek krijgen, MVV staat erom bekent de afgelopen jaren altijd slecht te spelen tegen degradatiekandidaten en matige ploegjes, maar dan weer te winnen van de titelfavoriet !
Zie bijvoorbeeld vorig jaar, (vvv thuis 2-0, uit 2-2) en nu speelt VVV eredivisie.

Ik hoop heel erg dat ik gelijk heb, want dit jaar met Capa zijn er wel meer zekerheidjes verdwenen
pi_71974814
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kutzooi.

Had me kaartje voor de lange zijde gekocht. Zaten relaxed tot er een paar snuiverts van FCE het nodig vonden om te gaan lopen uitdagen. Uiteindelijk met een man of 30 naar uitvak begeleid door politie en daar de tweede helft bekeken.
Zat zelf ook op lange zijde, voordeel als je in de buurt woont. Geen problemen met kaartje te krijgen. Viel me al op dat in de rust een grote groep MVV naar het uitvak ging. Zat een groepje langs ons, maar die waren ook ineens weg. Viel wel op dat wij niet meejuichten met de Ehv fans in de 2e helft...

Wat een drama pot, heb van vrijdag overigens niets gezien...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:50:38 #202
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_71975558
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef jde_kok het volgende:

[..]

Zat zelf ook op lange zijde, voordeel als je in de buurt woont. Geen problemen met kaartje te krijgen. Viel me al op dat in de rust een grote groep MVV naar het uitvak ging. Zat een groepje langs ons, maar die waren ook ineens weg. Viel wel op dat wij niet meejuichten met de Ehv fans in de 2e helft...

Wat een drama pot, heb van vrijdag overigens niets gezien...
Heb niets gemerkt van problemen met mvv supporters waar wij zaten. Heb zelfs nog zitten ouwehoeren met wat supporters na de wedstrijd in het supporters-home.
Vond het zowiezo vreemd dat het uitvak 'vol' was en men vervolgens maar MVV-supporters tussen het thuis publiek zet, terwijl achter de goal nog zat ruimte was...vervolgens in de rust wel supporters verplaatsen naar het uitvak....maar goed, dat is het eindhovens beleid.

succes verder en hopelijk tot volgend jaar.....
Accept you're dead and start living
pi_72106361
Die Christian Brüls.

Daar zie ik een A-international en Eredevisie-topspeler. in.
pi_72114986
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:33 schreef Chooselife het volgende:
Die Christian Brüls.

Daar zie ik een A-international en Eredevisie-topspeler. in.
Zeker, enorm veel talent, heeft iedereen wel kunnen zien afgelopen vrijdag. Heeft overigens wel al getekend bij Trabzonspor.

Vanavond eerste overwinning
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:46:10 #205
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_72128154
Grapjassen bij RTL "op basis van het spelbeeld was de overwinning van MVV terecht". Dit gast heeft zeker alleen de 10e tot de 45e minuut gezien. Voor de 1-0 speelde BV Veendam slim met veel pressie naar voren, had MVV zeker geluk mee. Na de gelukkige 1-0 stopten ze hiermee (fout van de wedstrijd als je het mij vraagt, anders hadden ze zeker gewonnen) en pas na de rust hervatten ze dit. Hele 2e helft waren ze beter en de 2-2 hing zeker in de lucht en was ook meer dan verdiend geweest. Vind dat deze overwinning in de categorie "onverdiend gewonnen" geplaatst mag worden
- verwijderd door admin -
pi_72135128
Wel 3 punten.
Vrijdag RBC hopelijk.
U MAD?
pi_72135195
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Heb niets gemerkt van problemen met mvv supporters waar wij zaten. Heb zelfs nog zitten ouwehoeren met wat supporters na de wedstrijd in het supporters-home.
Vond het zowiezo vreemd dat het uitvak 'vol' was en men vervolgens maar MVV-supporters tussen het thuis publiek zet, terwijl achter de goal nog zat ruimte was...vervolgens in de rust wel supporters verplaatsen naar het uitvak....maar goed, dat is het eindhovens beleid.

succes verder en hopelijk tot volgend jaar.....
Wij zaten op de lange zijde, helemaal vooraan zeg maar. Daar werden we toen weggeplukt door de politie nadat o.a. eencoke-snuivend figuur met een soort van FCE trui (blauw/wit kruis) begon te kloten. Verder een stuk of 6 gasten het vak naast ons, waarvan er ene een Newcastle vlag ophing. Die hadden al 10 bier op t/m de eerste helft, wat een figuren....

In Eindhoven worden we behandeld als criminelen
U MAD?
pi_72146633
Malcolm Esajas zijn tweede goal toch al. Hoe vinden de MVV-supporters hem tot dusverre? Toeval, die treffers, of moet hij het wel aankunnen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:12:29 #209
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_72159397
Ligt er een beetje aan hoe Capa nou wil gaan spelen, maar volgens mij is dat voor hem zelf ook nog een raadsel. Als ie voor snelle, behendige spitsen kiest (dus bijv Boateng en Esajas met Bruls daarachter) dan moet ie volgens mij zeker mee kunnen. Als ie toch voor Olsen kiest, zal ie meer over de vleugels moeten spelen en zal Esajas ernaast staan.

Vandaag overigens bij Jong MVV wezen kijken, maar dat was ook niet veel. Eind vorig seizoen keer wedstrijd gezien en toen speelden ze gewoon goed voor een 2e elftal, maar nu was het gat met het 1e wel heel erg groot...
- verwijderd door admin -
pi_72174297
Okee. Die Olsen leek me een beetje een boomstam, maar dat waren maar korte beelden. Esajas in elk geval twee goals gemaakt, dat doet het altijd goed als hij onverhoopt weer terug zou moeten naar de hoofdklasse of topklasse na dit seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72233908
nog mensen die dalijk de reis naar Roosendaal gaan ondernemen?

ik zeg 1-2, doelpunten van Brüls en Olsen!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:58:19 #212
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_72248317
waarom ben ik niet verbaasd dat het uitgerekend Daemen is die een rode kaart pakt???
- verwijderd door admin -
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:17:21 #213
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_72259881
Denk dat dit topic maar snel vol moet raken, want de TT is niet meer echt relevant
I spoke proper England since I was a children.
pi_72261502
eens kijken hoelang onze turkse vriend het nog volhoudt bij MVV, in ieder geval zal er vrijdag met dikke cijfers gewonnen moeten worden van de hekkensluiter om het publiek een beetje de mond te snoeren !
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:30:37 #215
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_72261630
zal wel weer een sobere 2-0 worden. Emmen dat vol op de verdediging gaat spelen, MVV dat moeite heeft met creatief voetballen en dus met moeite wat kansen creeeren
- verwijderd door admin -
pi_72338813
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef sander4444 het volgende:
zal wel weer een sobere 2-0 worden. Emmen dat vol op de verdediging gaat spelen, MVV dat moeite heeft met creatief voetballen en dus met moeite wat kansen creeeren
denk het ook, en dan vergeet het gros van het publiek weer dat ze Capa weg willen hebben, en zo zal het hele seizoen doorgaan. Hoger dan plek 8 zit er voor ons niet in
pi_72466322
Eindelijk weer eens wat gewonnen, werd tijd,
Houd Capa het misschien nog een paar weken langer vol in Maastricht.
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:49:09 #218
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_72470595
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef sander4444 het volgende:
zal wel weer een sobere 2-0 worden. Emmen dat vol op de verdediging gaat spelen, MVV dat moeite heeft met creatief voetballen en dus met moeite wat kansen creeeren
Je voorspelling klopt in ieder geval vrij aardig
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:46:07 #219
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_72544972
Ben wezen kijken naar de wedstrijd tegen Emmen. 1e helft was wel aardig (Bruls, Linssen en Esajas waren wel redelijk: snap niet dat hij Linssen 2 wedstrijden niet in de basis heeft gezet, kan wel aardig voetballen). 2e heflt zakte het als een kaartenhuis in elkaar en valt die 2-1 ook een beetje ongelukkig. Capa zelf staat een beetje als een pannekoek met de armen te zwaaien, en volgens mij heeft niemand van het elftal enig idee wat ie probeert te zeggen.

Heb geruchten gehoord dat als deze wedstrijd gelijk of verloren was beeindigd, dat hij zijn koffers had moeten pakken. Andere geruchten zeggen weer dat John van Loen de opvolger wordt...
pi_72552545
Prinses Rajcomar op proef
pi_72552598
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Prinses Rajcomar op proef
Ik las het ja..... godverdomme.

Als er 1 speler is aan wie ik een hekel heb is het wel Prince Rajcomar

Maar dat heeft zo zijn redenen.......... Klapmongool dat het is.
U MAD?
pi_72617578
Papy kan debuteren voor MVV

Ben zeer benieuwd of deze jongen de lovende verhalen waar kan gaan maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72618011
Bryssinck is nog geblesseerd, Olsen ziek. Bij ons ontbreek keeper Zaari.
pi_72621579
ik denk een matte wedstrijd, 1-1 eindstand
  vrijdag 11 september 2009 @ 08:49:37 #225
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_72634414
Vermoedelijke opstelling: Boffin, Evers, Tobiasen, Haastrup, Castellana, Linssen, Aafjes, Daemen, Van Hyfte, Brüls, Boateng

Denk dat we de boot beetje ingaan...1-0
pi_72654637
Papy op de bank?
pi_72654733
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef AngelSidee het volgende:
Papy op de bank?
ik ben bij je mamy op de bank
-
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:44:28 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72658440
5-0 achter alweer
pi_72659764
Even het teletekstbericht afwachten dat Capa ontslagen is.....
U MAD?
pi_72660018
Top-5 gaat het toch niet worden dit seizoen...
pi_72662691
capa
pi_72674913
capa: 'we gaan voor de top-3'

van onder?
pi_72674972
De top 3 van wat?
Rode kaarten? Tegendoelpunten?
U MAD?
pi_72682337
Lijkt me toch een onhoudbare situatie nu.
I spoke proper England since I was a children.
pi_72833038
quote:
Voortbestaan MVV in gevaar
Gepubliceerd op: 17 september 2009 08:44

Het voortbestaan van MVV is in gevaar. Dat is het gevolg van de beslissing van de de KNVB om de deal van de club met de Turkse miljonair Mahmut Bilgic te verbieden.

Zakenman Bilgic, die in ruil voor een investering van 750.000 euro de helft van de aandelen van MVV zou krijgen, heeft volgens de voetbalbond ook banden met een Turkse topclub. Naar alle waarschijnlijkheid draait het om Fenerbahçe SK. De regels van de KNVB verbieden dit echter. Wanneer de Turk deze banden niet op korte termijn verbreekt, dan is een nauwe samenwerking met eerstedivisionist MVV sowieso van de baan.

MVV bestrijdt echter dat Bilgic een dergelijke rol speelt. Volgens voorzitter Joseph Goumans moet de KNVB maar met bewijzen komen. Mocht de KNVB voet bij stuk houden, zullen de Limburgers zeer snel een andere investeerder moeten vinden die op zeer korte termijn de schuld van acht ton kan wegpoetsen. Anders is de club volgens De Telegraaf ten dode opgeschreven.
Misschien wat overdreven, maar erg lekker gaat het niet daar in het Maastrichtse...
pi_72833783
Het slechte nieuws wordt wel mooi gebracht. Volgens mij is het voortbestaan toch echt in gevaar doordat er wanbeleid is gevoerd. Niet doordat de KNVB die samenwerking verbiedt. Mooi stukje schuld afschuiven...
pi_72844953
MVV test Turkse doelman

Mogelijk een nieuwe / extra doelman dus. Want Boffin zal wel eerste man blijven lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 september 2009 @ 11:35:54 #238
231633 Xummon
of toch niet?
pi_73033388
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_73033569
Capa stond toch al onder druk? Dat zal na gisteren in ieder geval niet minder worden..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:33:28 #240
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_73977917
Vanavond uitwedstrijd tegen De Graafschap. Na 2x winst thuis een moeilijke klus. Wat denken jullie?

Ben al blij met een gelijkspel...
pi_77673171
- edit -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 11-02-2010 11:21:37 ]
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:18:38 #242
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_77673789
Gelukkig is buiten Limburg natuurlijk wel alles koek en ei.
I spoke proper England since I was a children.
pi_77675799
- reactie op edit -

[ Bericht 93% gewijzigd door Happel op 11-02-2010 11:21:55 ]
pi_77690094
Overigens Meulenberg

Tres points

[ Bericht 65% gewijzigd door Happel op 11-02-2010 11:22:04 ]
U MAD?
pi_77874726
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/70005

Mogelijk een nieuwe / extra doelman dus. Want Boffin zal wel eerste man blijven lijkt me.
Dat heb je goed ingeschat, MM.
pi_77876509
quote:
MVV wil Ernst Faber als trainer
11-02-2010 10:23

MVV wil oud-PSV'er Ernst Faber aantrekken als trainer. De Eerste Divisie-club onderhandelt al enkele dagen met de oud-verdediger.

De Maastrichtse club denkt er nog voor de carnaval uit te komen met Faber. De Eindhovenaar is nu nog jeugdtrainer bij PSV.

MVV zit zonder coach sinds Fuat Capa vorige week opstapte. Capa lag niet goed bij de supporters.
Relatief onervaren lijkt me? Verstandige keus?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_77881107
Ik vind het een goede keuze.
Deed het met Eindhoven goed, en nu ook met de A1 van PSV.

Welliswaar onervaren, maar wel ambitieus.
U MAD?
pi_77893262
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Relatief onervaren lijkt me? Verstandige keus?
Je moet wat he. Ervaren coaches van enig niveau zijn niet haalbaar voor een JL-club. Faber deed het goed bij PSV en bij Eindhoven.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:54:21 #249
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_78797892
Nou... dagdag playoffs kunnen we nu wel stellen..
I spoke proper England since I was a children.
pi_78800746
Dieptepunt...
U MAD?
pi_103606988
Nounou.... 1,5 jaar geen post in het MVV topic.
Erg jammer.
U MAD?
pi_103607040
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik las het ja..... godverdomme.

Als er 1 speler is aan wie ik een hekel heb is het wel Prince Rajcomar :r :r :r :r

Maar dat heeft zo zijn redenen.......... Klapmongool dat het is.
Twee seizoenen later speelt Prince alsnog bij MVV :D
U MAD?
pi_103614153
En, hoe bevalt ie? In de samenvattingen ziet het er aardig uit.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_103615417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En, hoe bevalt ie? In de samenvattingen ziet het er aardig uit.
Speelt boven verwachting.
Maar blijf het een vervelend ventje vinden. Weet niet of hij nog altijd hetzelfde is als jaar of 8 geleden qua persoonlijkheid, maar toen was het iig een over het paard getilt mannetje.
Wellicht dat zijn 'prestaties' zijn eigendunk hebben doen temperen.
U MAD?
pi_103658588
Hij heeft nog af en toe van die vervelende trekjes.
Gaat hij van die truukjes doen als een verdediger voor hem staat en dan verbaasd zijn als hij 5 minuten later door diezelfde verdediger onderuit geschoffeld wordt.
Verder wel een goede spits voor MVV.

Vanavond Zwolle op bezoek in de Geusselt.
Hopelijk niet zoals de vorige thuiswedstrijd. 3-1 voorstaan 5 minuten voor tijd en alsnog een eindstand van 3-3 op het scorebord krijgen....
Every living creature on earth dies alone
pi_115820938
Topic maar weer even tot leven wekken, want hoe vaak komt het nou voor dat MVV eerste staat in de stand! :P
Al 2 wedstrijden ongeslagen.
Benieuwd of de sterrendragers ook komend weekend 3 punten mee naar Maastricht gaan nemen.

Het nieuwe shirt van MVV voor dit seizoen:
Every living creature on earth dies alone
pi_116056859
Weekend voorbij en weer drie punten erbij.
Nog steeds de volle winst.
Ik kan me zo'n goede competitiestart van MVV niet meer herinneren.
Komende vrijdag Telstar op bezoek in de Geusselt.
Every living creature on earth dies alone
pi_117183131
MVV wint en Helmond Sport speelt gelijk.
MVV tweede met 2 punten achterstand.
Maar het verschil is wel dat Helmond Sport 3 thuis en 3 uitwedstrijden heeft gehad en MVV pas 2 thuiswedstrijden en al 4 uitwedstrijden.
De eerste periode kan nog gewonnen worden als Helmond Sport een misstap maakt in de komende 2 wedstrijden.

Maar eerst woensdag NAC in de beker
Every living creature on earth dies alone
pi_117438245
*blaast het stof van dit topic*

Ze staan gewoon bovenaan nu he :D _O_ *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 30 september 2012 @ 20:54:13 #260
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_117438355
dat ze maar oppassen, straks promoveren ze nog
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_117458101
Nee joh.
Promoveren is niets voor MVV. Wij hebben niets te zoeken in de eredivisie.
Laat ons maar bovenin meedoen in de Jupiler League.
Leuke wedstrijden laten zien, eventueel een periodetiteltje, paar wedstrijden nacompetitie en dan hebben we een goed en leuk seizoen gehad.

Maar stiekem toch leuk dat we bovenaan staan. Als Helmond vanavond ook nog eventjes verliest, zou dat heel mooi zijn. ^O^
Every living creature on earth dies alone
pi_117487260
Jawel, Helmond Sport verliest in eigen huis van Dordrecht (0-3).
Dit betekent dat MVV volgende week bij Emmen de eerste periode kan pakken.
Dat zou me toch wat zijn *O*
Every living creature on earth dies alone
pi_117652768
En de eerste periode is binnen!
Met 5 uitwedstrijden en slechts 3 thuis heeft MVV toch de eerste periode gepakt. Met 6 overwinningen en 2 gelijke spelen mocht de bronzen stier mee naar Maastricht.
20 punten uit 8 wedstrijden wat een droomstart. De nacompetitie is al binnen. Nu al een geslaagd seizoen!
Every living creature on earth dies alone
pi_121755214
Zondagmiddag 20 januari van 16:05 - 16:34 zend de NTR op NL2 de documentaire 'Dré van MVV, van hooligan tot jongerenwerker uit'.
Kan niet anders dan een mooie rapportage worden :D
U MAD?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:13:47 #265
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_121755309
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:18 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

Promoveren is niets voor MVV. Wij hebben niets te zoeken in de eredivisie.

Daarom zeg ik ook dat ze moeten oppassen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:37:44 #266
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_153383660
Dit topic staat perfect voor de staat waar MVV in verkeerd :')
pi_153433472
Deel 6 en hoeveel spelers hebben ze nu vastliggen voor het volgend seizoen ook 6 toch? ;)
Dramatisch.
En volgend jaar ook nog eens kunstgras.....
Every living creature on earth dies alone
pi_153434223
Ik ben bang dat de Ster niet snel meer in de eredivisie te zien is. Wat natuurlijk zonde is. Dat zo een pauperclub uit Kerkrade op het hoogste niveau speelt en de drie andere Limburgse clubs, die allemaal veel mooier zijn, het niet kunnen rooien. ;(
pi_166760262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben bang dat de Ster niet snel meer in de eredivisie te zien is. Wat natuurlijk zonde is. Dat zo een pauperclub uit Kerkrade op het hoogste niveau speelt en de drie andere Limburgse clubs, die allemaal veel mooier zijn, het niet kunnen rooien. ;(
Kon ik er verder naast zitten? Op koers voor het kampioenschap. *O*
Mooiste stad van Nederland verdient toch ook een club op het hoogste niveau?
  zaterdag 19 november 2016 @ 22:47:35 #270
22565 asco
Los in deze tent
pi_166766507
Volgend jaar MVV - Feyenoord. Niks mis mee.
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 08:15:04 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166771986
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef asco het volgende:
Volgend jaar MVV - Feyenoord. Niks mis mee.
PMDS @ Valkenburg _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 20 november 2016 @ 09:21:32 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166772239
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PMDS @ Valkenburg _O_
Euh?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 09:32:25 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166772298
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2016 09:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Euh?
Ok.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 20 november 2016 @ 09:45:51 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166772372
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok.
Ik zou niet echt weten waarvoor je naar Valkenburg zou moeten gaan, Maastricht is 1 van de mooiste steden van Nederland.

Verder zullen ze helaas wel weer ergens choken, maar MVV zou ik blind inruilen voor Roda
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 november 2016 @ 10:09:28 #275
357045 Grifte
Feijenoord
pi_166772519
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PMDS @ Valkenburg _O_
Valkenburg is echt een tourist trap :') Gewoon lekker in Maastricht zelf, toffe binnenstad.

Hoop dat MVV het volhoudt, wil ze wel weer eens terug zien op het hoogste niveau ^O^
pi_171115682
Klein kickje :@

PAK DIE MOFFEN !!1!1!1
U MAD?
  maandag 22 mei 2017 @ 13:26:30 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171115750
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2016 08:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PMDS @ Valkenburg _O_
Een jaar later en nog steeds moet ik lachen om deze domme opmerking.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 16:38:07 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171119906
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Een jaar later en nog steeds moet ik lachen om deze domme opmerking.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171121787
Yay MVV'ke.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:20 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178874905
Vernederd worden door Almere :')
Oh.
pi_178877226
Tering wat was dit slecht zeg. Zo ongemotiveerd, geen moment ook een kans gehad tegen dit Almere waar je 2 maanden geleden nog met 3-0 van won..... Hoe kun je zo ongeinspireerd spelen met een derby tegen Roda voor het oprapen.....
Misten Ippel en Nijs heel erg de laatste fase van het seizoen..... jammer. Het was tov vorig seizoen gewoon niet goed genoeg.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')