abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65842923
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Tja, bekijk de stand in de competitie eens. Op basis daarvan zeg ik dat VVV de enige club is die eventueel wat te zoeken zou hebben in de Eredivisie.
pi_65844463
Reageer anders op een post van bijna een jaar geleden

En over een paar jaar is MVV ook gewoon aan de beurt. FC LIMBURG, Maastricht dat hoor erbij.
pi_65850388
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Reageer anders op een post van bijna een jaar geleden

En over een paar jaar is MVV ook gewoon aan de beurt. FC LIMBURG, Maastricht dat hoor erbij.
Niet eens gezien.

MVV zal zich er niet in mengen denk ik. Maastricht is best in staat om een BVO mee te kunnen laten draaien in de Jupiler League.
pi_67054409
quote:
Thiebaut: "Ik drink graag chocomelk"

vr 13/03/09 - MVV-spits Gunter Thiebaut maakt al twee seizoenen het mooie weer in de Nederlandse 2e klasse. "Ik speel elke match met dubbele dekking", vertelt de Belg. Gunter Thiebaut scoorde vorig seizoen 22 keer en zit nu aan 13 treffers. "Ik heb zes wedstrijden gemist door een blessure. En iedereen weet nu ook wie ik ben", zegt Thiebaut (foto).

"De verdedigers houden mij nu constant in de gaten. Het is een soort status die ik heb opgebouwd."
"Het laat zien dat ik belangrijk ben", klinkt het.

Ook bij MVV wordt de spits gewaardeerd. "Er is nu zelfs chocomelk na de match, speciaal omdat ik dat graag drink. Dat is toch fantastisch."

Denkt Thiebaut nog aan een transfer naar de hoogste afdeling? "Ik heb het naar mijn zin bij MVV, dus ik vertrek alleen naar een club waar ik echt een goed gevoel bij heb", zegt de aanvaller.

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:54:09 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68456375
quote:
Bilgic wil MVV naar Europees voetbal brengen
Geschreven op maandag, 27 april om 23:55

De Turkse investeerder die zich vorige week inkocht bij MVV, de 54-jarige Mahmut Celaleddin Bilgic, heeft grote plannen met de Limburgse club. De zakenman heeft een vijfjarenplan klaarliggen om MVV omhoog te brengen en heeft aan ambitie geen gebrek. Het eerste doel is promotie naar de Eredivisie, het tweede is Europees voetbal.

Vorige week werd bekend dat Biglic een bedrag ter grootte van 750.000 euro in de Maastrichtse club zal gaan steken. Ook meldde voorzitter Joseph Goumans dat de club wordt omgezet in een Besloten Vennootschap (B.V.) met een aandelenkapitaal van anderhalf miljoen euro. Dit betekent dus dat MVV voor de helft in de handen van Biglic ligt.

In gesprek met Dagblad De Limburger belooft de zakenman dat hij in de toekomst nog veel meer geld in MVV zal pompen. Bilgic wil geen cijfers noemen voordat de definitieve contracten zijn getekend, maar voorzitter Goumans rekent erop dat er een aanzienlijke geldstroom op gang komt naar De Geusselt.

Bilgic bezweert dat hij niet aast op een machtsovername bij MVV. “Ik geef de club eerst mijn hart, daarna mijn brein”, zegt de zakenman, die opereert vanuit zijn woonplaatsen Milaan en Istanbul en een groot netwerk heeft in de voetballerij. Eerder probeerde hij in een club in Italië te investeren, maar die pogingen liepen op niets uit. Bij MVV slaagde hij wel. “Ik wil dat iedereen me vooral zal zien als hartstochtelijk fan", aldus Bilgic.
Ambitieus plan
pi_68456486
Lijkt me nou een typisch gevalletje: "eerst zien dan geloven". Om de een of andere reden wekt een Italiaanse Turk niet direct heel veel vertrouwen bij mij op
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:59:16 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68456563
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Lijkt me nou een typisch gevalletje: "eerst zien dan geloven". Om de een of andere reden wekt een Italiaanse Turk niet direct heel veel vertrouwen bij mij op
Zeker ook omdat het gewoon al en keer mislukt is bij hem
pi_68457076
Dit gaat fout. Die gast wil waarschijnlijk gewoon wat dubieuze voetballers daar stallen om er bij doorverkoop aan te verdienen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:41:00 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69045168
quote:
MVV weer te laat met salarissen
SCHULDEN Maastrichtse club zit uiterst krap in liquide middelen

MVV slaagt er opnieuw niet in de salarissen op tijd uit te betalen. Op verzoek van de spelersgroep heeft voorzitter Joseph Goumans gisterochtend uitleg gegeven. De MVV-top bezweert dat uiterlijk begin volgende week iedereen zijn geld heeft. Rond de winterstop werden de lonen door de Maastrichtse club ook al te laat uitbetaald.

De eerstedivisionist, die kampt met een directe schuld van acht ton, zit uiterst krap in de liquide middelen en zegt te wachten op sponsors die op hun beurt te laat of helemaal niet betalen.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:
MVV’ers moeten weer op salaris wachten
ONVREDE Spelersgroep vraagt voorzitter Goumans om tekst en uitleg

MVV slaagt er opnieuw niet in om de salarissen op tijd te betalen. Op verzoek van de spelersgroep kwam voorzitter Joseph Goumans gisterochtend naar trainingscomplex Klein Geusselt om tekst en uitleg te geven. De MVV-top bezweert dat uiterlijk begin volgende week iedereen zijn geld zal hebben gekregen.

Het is niet voor het eerst dat de Maastrichtse club grote moeite heeft met de betalingen. Ook rond de winterstop werden de salarissen te laat uitbetaald. Een aantal spelers moest naar verluidt zelfs enkele weken wachten op het loon. Volgens contract moet voor de tiende van elke maand het salaris zijn overgemaakt.

Goumans was gisteren na zijn bezoek aan Klein Geusselt niet bereikbaar voor commentaar. Vice-voorzitter Hub Knops bevestigde dat er problemen zijn met uitbetalen.

MVV, dat kampt met een directe schuld van acht ton, zit uiterst krap in de liquide middelen. „Wij moeten ook wachten op sponsors die te laat of helemaal niet betalen. We willen niet te fel aandringen op dat geld, want je wilt die graag binnenboord houden.”

Ook de nieuwe Turkse aandeelhouder, Mahmut Bilgic, is nog niet over de brug gekomen. Hij moet 750.000 euro storten in ruil voor zijn belang in de club, maar dat bedrag hoeft er pas uiterlijk 1 juli te zijn. Knops: „Er zijn in zijn kielzog ook andere financiers opgestaan, maar dat geld hebben we nog niet.

Maar ik heb er vertrouwen in dat we dit seizoen goed kunnen afmaken.”

Volgens bronnen in en rond de spelersgroep zou er behoorlijke onvrede zijn over het herhaalde wachten op de salarissen. Ook de onkostenvergoedingen zouden geregeld te laat zijn uitbetaald. Aanvoerder Ole Tobiasen weigert echter paniekvoetbal te spelen. „We hebben uitleg gekregen.We moeten geen problemen maken die er niet zijn.”

De leiding van MVV gaf al eerder dit seizoen toe dat het ‘voortdurend passen en meten is’. De KNVB plaatste de Maastrichtenaren onlangs in categorie 1, wat betekent dat de eerstedivisionist onder curatele van de bond staat. Door nieuwe afspraken met de gemeente Maastricht over een achtergestelde lening (1,4 miljoen) en door de beoogde Turkse injectie hoopt de club weer uit de rode cijfers te komen.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Blijf vooral maar lachen om ons
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69047426
Roepen om promotie en Europees voetbal en dan de salarissen niet eens kunnen betalen . Geweldige investeerder hoor .
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:02:05 #111
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_69049016
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:17 schreef Rucebo het volgende:
Roepen om promotie en Europees voetbal en dan de salarissen niet eens kunnen betalen . Geweldige investeerder hoor .
als je het artikel gelezen hebt, weet je dat die investeerder nog zijn belang in de club nog niet heeft gekocht, dus die betaalt nu ook nog niets. Vandaar juist dat er nu nog een tekort aan liquide middelen is...
- verwijderd door admin -
pi_69049711
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef sander4444 het volgende:

[..]

als je het artikel gelezen hebt, weet je dat die investeerder nog zijn belang in de club nog niet heeft gekocht, dus die betaalt nu ook nog niets. Vandaar juist dat er nu nog een tekort aan liquide middelen is...
Geeft veel vertrouwen voor de toekomst als hij niet een maand salarissen vooruit kan betalen...
pi_69052943
Ik was dit topic 1 jaar kwijt

Vanavond Telstar:

3-0. 2x Thiebaut, 1x de zwarte parel.
U MAD?
pi_69052979
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:41 schreef DarkShine het volgende:
Blijf vooral maar lachen om ons
OK

Roda, haha.
U MAD?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:02:59 #115
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_69053275
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
Roda, haha.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:07:43 #116
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69053440
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK

Roda, haha.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:48:22 #118
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_69054931
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was dit topic 1 jaar kwijt

Vanavond Telstar:

3-0. 2x Thiebaut, 1x de zwarte parel.
welke Zwarte parel? Boateng? De rest zit namelijk met blessures langs de kant (Sillah en Bah)
pi_69054989
Boateng man ! De parel van zambia.
U MAD?
pi_70281973
quote:
Financiële zorgen blijven MVV achtervolgen

Hoewel MVV rekent op een grote geldstroom uit Turkije, blijft de club op uiterst wankele benen staan. Het pensioenfonds CFK dreigt met ingrijpende maatregelen omdat de Maastrichtenaren een betalingsachterstand hebben die is opgelopen tot dertigduizend euro. Bovendien zijn er langslepende onderhandelingen om een oplossing te vinden voor de huurschuld van het stadion van zo’n vier ton.

MVV kan nieuwe rampspoed absoluut niet gebruiken, want de liquiditeitspositie is op dit moment een grote bron van zorg. De eerstedivisionist is dit seizoen gedegradeerd naar categorie 1 van de KNVB, wat betekent dat de club onder curatele van Zeist staat. Daarnaast had MVV dit seizoen grote moeite om de salarissen op tijd te betalen. Topman Nico Jongen bezweert dat de schuld aan het CFK nog vķķr 1 juli betaald zal worden. ,,Desnoods zorg ik er zelf voor dat het geld er komt.”

Jongen heeft niets gehoord van berichten dat er beslag zou zijn gelegd op bezittingen van MVV. „We hebben helemaal geen eigendommen. Het CFK is altijd heel snel met dreigementen.”

Ben-Ivar Kolster, woordvoerder van het pensioenfonds, wil niet op details ingaan. Wel zegt hij dat het CFK niet zomaar alarm slaat. „Het gaat om een fors deel van de salarissen van spelers. Dat moet betaald worden en dat staat ook in de licentievoorwaarden van de KNVB. Als een club in gebreke blijft, kunnen er sancties volgen, zelfs puntenaftrek.”

Ook rond de stadionhuur zijn er de afgelopen maanden de nodige problemen geweest. MVV vindt dat de huur te hoog is en wil kwijtschelding van de huidige schuld (vier ton) en een verlaging van het jaarbedrag. De noodzaak is hoog, want de club kampt al met een directe schuld van acht ton. Het Bedrijfstakpensioenfonds voor de Bouw, de verhuurder, wil echter niet zomaar instemmen. Jongen: „We vinden dat de huur veel te hoog is. Maar ook hier moeten we uitkomen.”

Grote vraag is of de komst van de Turkse zakenman Mahmut Bilgic een financieel debacle kan afwenden. Bilgic erkende woensdag dat nog niet alles definitief getekend is, maar verwacht geen vertraging. „Ik wacht op een sein uit Maastricht. Per 1 juli hoop ik bij MVV in te stappen.”

De bestuurders hoeven niet te verwachten dat de Turkse geldstroom in één klap alles zal oplossen. Bilgic zal zijn investeringsbedrag (750.000 euro) niet in één keer storten, maar in een aantal termijnen. Daarnaast hoopt MVV dat de uitgifte van aandelen de club verder lucht zal verschaffen.
Van een paar weken terug - hoe staat het hier nu mee?
pi_70282347
We wachten nog steeds op info.
Goumans zegt dat we ons geen zorgen moeten maken -
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:25:01 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70285435
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
We wachten nog steeds op info.
Goumans zegt dat we ons geen zorgen moeten maken -
Goumans schreeuwt wel meer...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70286443
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:03:12 #124
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70286633
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
waarom denk je dat ie al het Jupiler(League)-logo heeft
pi_70368269
quote:
'Thiebaut verlaat MVV voor Lierse SK'

MVV zal op zoek moeten naar een nieuwe spits. Clubtopscorer Gunter Thiebaut verlaat Maastricht namelijk. Hij gaat spelen voor Lierse SK, aldus L1.

De spits heeft reeds een persoonlijk akkoord bereikt met de club uit zijn vaderland. Enkel MVV moet nog overeenstemming bereiken met Lierse, maar dat levert naar verwachting geen problemen op. De 32-jarige Thiebaut maakte in twee jaar MVV veel indruk. De aanvaller vond in die periode liefst 42 maal het net.
Dat is een flinke domper voor MVV alhoewel er nu wel wat geld in het laatje komt, het zal niet veel zijn maar toch.
Met heel mijn hart.
pi_70375758
Nog geen 2 ton.... WTF.........

Mvv heeft nu het oog laten vallen op Cecilio Lopes van Dordrecht 90....
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:34:47 #127
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70380280
kunnen ze die betalen dan, lijkt me niet iemand die het voor een appel en een ei doet. Zou overigens wel een enorme versterking zijn, vind het een superspits
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:08:41 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70385755
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Onze miskopen verhuren we rond de winter de laatste jaren wel eens aan Sittard en Maastricht
Planning:
-
pi_70388079
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:38:53 #130
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70388215
Lierse SK is dat belgische Eredivisie?
pi_70388828
Eerste divisie.
Stonden het hele afgelopen seizoen goed te ballen en kans op promotie. Helaas hebben ze het in de play-offs laten afweten.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:23:57 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70389813
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
Moutawakil kwam van Fortuna naar ons om naar jullie te gaan. Die keeper van Oss hebben we in Sittard gestald, net zoals van en Ouweland.

Dan heb je het eigenlijk meteen gehad met wat we, voor dit seizoen, uit de Jup hebben opgehaald.
Planning:
-
pi_70390145
Flinke aderlating hoor voor MVV. Voor 2 ton vinden ze geen betere...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:29:35 #134
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70392172
Winkens na 9 jaar MVV naar Helmond Sport

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81126
pi_70392255
Jammer dat 'de Roeje' weg is......
Kreeg zijn contract niet verlengd.
U MAD?
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:40:20 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70448462
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_70462384
Zonde dat Thiebaut weg is, maar ik zie hierdoor wel andere kansen ontstaan.
Het spel met Thiebaut was vaak statisch met veel lange ballen naar voren.
Één vervanger hadden ze al in huis met Boateng, ondanks hij nog net geen 18 is en pas halverwege het seizoen kwam heeft hij toch al 6 doelpunten gemaakt (veelal als invaller).
Verder hebben ze nog een nieuwe spits gehaald, Sandro Spasojevic, Deens jeugdinternational.
Tot nu toe zijn nieuw: Bryan Linssen, Tom van Hyfte, Wesley Schors en Sandro Spasojevic.
Er gaan ook nog geruchten over andere spelers: Cecilio Lopes, Steve de Ridder, Ciza Cédric, Gerard Aafjes en Jan de Langhe (18 goals in 28 wedstrijden). Ook zouden er nog spelers van Trabzonspor op huurbasis naar Maastricht komen.

Ik heb het volste vertrouwen in het scoutingsapparaat van MVV.
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
pi_70466964
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:42:12 #139
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70471100
De Ridder neem ik dan aan op huurbasis?
Hoewel het me eigenlijk sterk lijkt. Lopes staat ook in de belangstelling van de Graafschap.
pi_70479631
Spasojevic is toch nog niet rond?
Met heel mijn hart.
pi_70488898
Ik heb Spasejovic vandaag nog gesproken.
Hij vertrekt morgen naar Nederland, waar hij woensdag medisch gekeurd zal worden.
Het contract zal dan ook ondertekend worden en sluit hij zich aan bij de groep.
pi_70488946
Ciza Cédric heeft trouwens ook getekend
  maandag 29 juni 2009 @ 23:02:49 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_70497382
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
Statisch of niet, met een spits zoals Thiebaut hadden wij afgelopen seizoen PO gespeeld, zonder Thiebaut MVV niet, zo simpel is het.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_70520490
quote:
MVV contracteert Aafjes en Spasojevic

MVV heeft vandaag Gerard Aafjes en Sandro Spasojevic gecontracteerd. Aafjes komt van het Schotse Falkirk, speelde in het verleden voor FC Volendam en genoot zijn opleiding bij Ajax. Aafjes stond enkele weken geleden nog in de basis bij Falkirk in de Schotse bekerfinale, maar verloor daarin van Aberdeen. Aafjes tekent een contract voor 2 seizoenen bij MVV.

Spasojevic is een 19-jarige Deense spits die afkomstig is van Odense BK en speelt voor Denemarken onder 19. Hij tekent een contract voor 1 seizoen met een optie voor nog één seizoen. Aafjes en Spasojevic dienen beide nog wel een medische keuring te ondergaan. MVV heeft tevens een nieuwe keeper in de gelederen: Steve Berger tekent een 1-jarig contract. Hij genoot zijn opleiding bij Standard Luik.

De selectie van MVV werkt morgen (woensdag 1 juli) de eerste training van het nieuwe seizoen af. Op Klein Geusselt staat trainer Fuat Capa vanaf 10.30 uur met de selectie voor het seizoen 2009-2010 op het veld. De aanwezige supporters zullen, naast de nieuwe aanwinsten Aafjes, Spasojevic, Berger, Linssen en Van Hyfte, nog een aantal nieuwe gezichten kunnen ontdekken.

De 19-jarige Cédric Ciza zal aanwezig zijn op de eerste training. De verdedigende middenvelder speelde tot voor kort in de beloften van Anderlecht en was daar tevens aanvoerder. Op Klein Geusselt treft Ciza een landgenoot in de persoon van de eveneens 19-jarige Faty Papy. Middenvelder Papy wordt door Trabzonspor gestald in Maastricht. Papy traint vanaf donderdag mee met de MVV-selectie.

Vanuit hoofdklasser AFC komt Malcolm Esajas naar Maastricht. De 22-jarige spits werd afgelopen seizoen topscorer van zijn club met 12 doelpunten en werd daarnaast ook verkozen tot de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse van de zondagamateurs in Noord Holland.

Andere nieuwe gezichten op de eerste training zijn: Marko Martinovic (MSV Duisburg), Lance Voorjans, Bryan Smeets, Jonah Remans en Edwin Wang (eigen jeugd MVV).

Ook in de technische staf zijn nieuwe gezichten te bewonderen: Hans Vergeer en Maurice Verberne zijn vanaf dit seizoen samen met Paul Meulenberg assistent-trainer van Fuat Capa.
Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:04:37 #145
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520731
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Ken er eigenlijk niemand van (alleen Aafjes van naam), maar er zal zeker het nodige talent tussenzitten. Scouting van MVV werkt sinds eens aantal jaren eigenlijk erg goed, nauwelijks miskopen, ben dus weer reuzebenieuwd naar alle nieuwe talenten.
Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:03 #147
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520834
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Alweer?
Ja, altijd optimistisch blijven he

Maar er zijn dit jaar denk ik maar weinig ploegen die erbovenuit zullen steken. Cambuur en De Graafschap misschien.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:59 #148
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70520853
Vrees ook voor een lastig en tegenvallend seizoen. Zal toch nog wel wat passen en meten worden en de automatismen zullen weer opnieuw ontwikkeld moeten worden, vooral om de voorhoede goed te bedienen. En dit liep als niet heel erg lekker afgelopen seizoenen. Gemis van Van Boxel zal ook nog wel gevoeld worden
pi_70520877
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
Ik denk persoonlijk dat MVV eerder lager dan hoger gaat eindigen...
pi_70520986
Ik denk dat Boateng weer positief gaat verrassen.
Met heel mijn hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')