abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70375758
Nog geen 2 ton.... WTF.........

Mvv heeft nu het oog laten vallen op Cecilio Lopes van Dordrecht 90....
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:34:47 #127
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70380280
kunnen ze die betalen dan, lijkt me niet iemand die het voor een appel en een ei doet. Zou overigens wel een enorme versterking zijn, vind het een superspits
- verwijderd door admin -
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:08:41 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70385755
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
Onze miskopen verhuren we rond de winter de laatste jaren wel eens aan Sittard en Maastricht
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70388079
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:38:53 #130
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70388215
Lierse SK is dat belgische Eredivisie?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70388828
Eerste divisie.
Stonden het hele afgelopen seizoen goed te ballen en kans op promotie. Helaas hebben ze het in de play-offs laten afweten.
U MAD?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:23:57 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70389813
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
Moutawakil kwam van Fortuna naar ons om naar jullie te gaan. Die keeper van Oss hebben we in Sittard gestald, net zoals van en Ouweland.

Dan heb je het eigenlijk meteen gehad met wat we, voor dit seizoen, uit de Jup hebben opgehaald.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70390145
Flinke aderlating hoor voor MVV. Voor 2 ton vinden ze geen betere...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:29:35 #134
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70392172
Winkens na 9 jaar MVV naar Helmond Sport

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81126
pi_70392255
Jammer dat 'de Roeje' weg is......
Kreeg zijn contract niet verlengd.
U MAD?
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 15:40:20 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70448462
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_70462384
Zonde dat Thiebaut weg is, maar ik zie hierdoor wel andere kansen ontstaan.
Het spel met Thiebaut was vaak statisch met veel lange ballen naar voren.
Één vervanger hadden ze al in huis met Boateng, ondanks hij nog net geen 18 is en pas halverwege het seizoen kwam heeft hij toch al 6 doelpunten gemaakt (veelal als invaller).
Verder hebben ze nog een nieuwe spits gehaald, Sandro Spasojevic, Deens jeugdinternational.
Tot nu toe zijn nieuw: Bryan Linssen, Tom van Hyfte, Wesley Schors en Sandro Spasojevic.
Er gaan ook nog geruchten over andere spelers: Cecilio Lopes, Steve de Ridder, Ciza Cédric, Gerard Aafjes en Jan de Langhe (18 goals in 28 wedstrijden). Ook zouden er nog spelers van Trabzonspor op huurbasis naar Maastricht komen.

Ik heb het volste vertrouwen in het scoutingsapparaat van MVV.
Thiebaut: "Klopt, onze supporters zijn een beetje geschift"
pi_70466964
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:42:12 #139
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70471100
De Ridder neem ik dan aan op huurbasis?
Hoewel het me eigenlijk sterk lijkt. Lopes staat ook in de belangstelling van de Graafschap.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70479631
Spasojevic is toch nog niet rond?
Met heel mijn hart.
pi_70488898
Ik heb Spasejovic vandaag nog gesproken.
Hij vertrekt morgen naar Nederland, waar hij woensdag medisch gekeurd zal worden.
Het contract zal dan ook ondertekend worden en sluit hij zich aan bij de groep.
pi_70488946
Ciza Cédric heeft trouwens ook getekend
  maandag 29 juni 2009 @ 23:02:49 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_70497382
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
Statisch of niet, met een spits zoals Thiebaut hadden wij afgelopen seizoen PO gespeeld, zonder Thiebaut MVV niet, zo simpel is het.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_70520490
quote:
MVV contracteert Aafjes en Spasojevic

MVV heeft vandaag Gerard Aafjes en Sandro Spasojevic gecontracteerd. Aafjes komt van het Schotse Falkirk, speelde in het verleden voor FC Volendam en genoot zijn opleiding bij Ajax. Aafjes stond enkele weken geleden nog in de basis bij Falkirk in de Schotse bekerfinale, maar verloor daarin van Aberdeen. Aafjes tekent een contract voor 2 seizoenen bij MVV.

Spasojevic is een 19-jarige Deense spits die afkomstig is van Odense BK en speelt voor Denemarken onder 19. Hij tekent een contract voor 1 seizoen met een optie voor nog één seizoen. Aafjes en Spasojevic dienen beide nog wel een medische keuring te ondergaan. MVV heeft tevens een nieuwe keeper in de gelederen: Steve Berger tekent een 1-jarig contract. Hij genoot zijn opleiding bij Standard Luik.

De selectie van MVV werkt morgen (woensdag 1 juli) de eerste training van het nieuwe seizoen af. Op Klein Geusselt staat trainer Fuat Capa vanaf 10.30 uur met de selectie voor het seizoen 2009-2010 op het veld. De aanwezige supporters zullen, naast de nieuwe aanwinsten Aafjes, Spasojevic, Berger, Linssen en Van Hyfte, nog een aantal nieuwe gezichten kunnen ontdekken.

De 19-jarige Cédric Ciza zal aanwezig zijn op de eerste training. De verdedigende middenvelder speelde tot voor kort in de beloften van Anderlecht en was daar tevens aanvoerder. Op Klein Geusselt treft Ciza een landgenoot in de persoon van de eveneens 19-jarige Faty Papy. Middenvelder Papy wordt door Trabzonspor gestald in Maastricht. Papy traint vanaf donderdag mee met de MVV-selectie.

Vanuit hoofdklasser AFC komt Malcolm Esajas naar Maastricht. De 22-jarige spits werd afgelopen seizoen topscorer van zijn club met 12 doelpunten en werd daarnaast ook verkozen tot de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse van de zondagamateurs in Noord Holland.

Andere nieuwe gezichten op de eerste training zijn: Marko Martinovic (MSV Duisburg), Lance Voorjans, Bryan Smeets, Jonah Remans en Edwin Wang (eigen jeugd MVV).

Ook in de technische staf zijn nieuwe gezichten te bewonderen: Hans Vergeer en Maurice Verberne zijn vanaf dit seizoen samen met Paul Meulenberg assistent-trainer van Fuat Capa.
Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Met heel mijn hart.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:04:37 #145
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520731
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Ken er eigenlijk niemand van (alleen Aafjes van naam), maar er zal zeker het nodige talent tussenzitten. Scouting van MVV werkt sinds eens aantal jaren eigenlijk erg goed, nauwelijks miskopen, ben dus weer reuzebenieuwd naar alle nieuwe talenten.
Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:03 #147
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70520834
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Alweer?
Ja, altijd optimistisch blijven he

Maar er zijn dit jaar denk ik maar weinig ploegen die erbovenuit zullen steken. Cambuur en De Graafschap misschien.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:59 #148
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_70520853
Vrees ook voor een lastig en tegenvallend seizoen. Zal toch nog wel wat passen en meten worden en de automatismen zullen weer opnieuw ontwikkeld moeten worden, vooral om de voorhoede goed te bedienen. En dit liep als niet heel erg lekker afgelopen seizoenen. Gemis van Van Boxel zal ook nog wel gevoeld worden
pi_70520877
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
Ik denk persoonlijk dat MVV eerder lager dan hoger gaat eindigen...
pi_70520986
Ik denk dat Boateng weer positief gaat verrassen.
Met heel mijn hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')