Onze miskopen verhuren we rond de winter de laatste jaren wel eens aan Sittard en Maastrichtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg ga eens weg.
Dat jij je maar eens zorgen gaat maken om die Dordrecht 90 aankopen wat ze bij jullie doen.
Moutawakil kwam van Fortuna naar ons om naar jullie te gaan. Die keeper van Oss hebben we in Sittard gestald, net zoals van en Ouweland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Welke miskopen dan ?
Diego Jongen kwam uit de eigen jeugd. Moutawakil ook als ik me niet vergis.
Statisch of niet, met een spits zoals Thiebaut hadden wij afgelopen seizoen PO gespeeld, zonder Thiebaut MVV niet, zo simpel is het.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze Lopes kunnen halen doen ze gewoon goede zaken. Zo spannend vond ik MVV met Thiebaut niet. Het blijft toch een statische spits en als je daar een goede mandekker op zet (zoals bij ons de afgelopen jaren vd Berg / Ebbinge) heeft die jongen vrij weinig te vertellen.
Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.quote:MVV contracteert Aafjes en Spasojevic
MVV heeft vandaag Gerard Aafjes en Sandro Spasojevic gecontracteerd. Aafjes komt van het Schotse Falkirk, speelde in het verleden voor FC Volendam en genoot zijn opleiding bij Ajax. Aafjes stond enkele weken geleden nog in de basis bij Falkirk in de Schotse bekerfinale, maar verloor daarin van Aberdeen. Aafjes tekent een contract voor 2 seizoenen bij MVV.
Spasojevic is een 19-jarige Deense spits die afkomstig is van Odense BK en speelt voor Denemarken onder 19. Hij tekent een contract voor 1 seizoen met een optie voor nog één seizoen. Aafjes en Spasojevic dienen beide nog wel een medische keuring te ondergaan. MVV heeft tevens een nieuwe keeper in de gelederen: Steve Berger tekent een 1-jarig contract. Hij genoot zijn opleiding bij Standard Luik.
De selectie van MVV werkt morgen (woensdag 1 juli) de eerste training van het nieuwe seizoen af. Op Klein Geusselt staat trainer Fuat Capa vanaf 10.30 uur met de selectie voor het seizoen 2009-2010 op het veld. De aanwezige supporters zullen, naast de nieuwe aanwinsten Aafjes, Spasojevic, Berger, Linssen en Van Hyfte, nog een aantal nieuwe gezichten kunnen ontdekken.
De 19-jarige Cédric Ciza zal aanwezig zijn op de eerste training. De verdedigende middenvelder speelde tot voor kort in de beloften van Anderlecht en was daar tevens aanvoerder. Op Klein Geusselt treft Ciza een landgenoot in de persoon van de eveneens 19-jarige Faty Papy. Middenvelder Papy wordt door Trabzonspor gestald in Maastricht. Papy traint vanaf donderdag mee met de MVV-selectie.
Vanuit hoofdklasser AFC komt Malcolm Esajas naar Maastricht. De 22-jarige spits werd afgelopen seizoen topscorer van zijn club met 12 doelpunten en werd daarnaast ook verkozen tot de beste amateurvoetballer in de hoofdklasse van de zondagamateurs in Noord Holland.
Andere nieuwe gezichten op de eerste training zijn: Marko Martinovic (MSV Duisburg), Lance Voorjans, Bryan Smeets, Jonah Remans en Edwin Wang (eigen jeugd MVV).
Ook in de technische staf zijn nieuwe gezichten te bewonderen: Hans Vergeer en Maurice Verberne zijn vanaf dit seizoen samen met Paul Meulenberg assistent-trainer van Fuat Capa.
Ken er eigenlijk niemand van (alleen Aafjes van naam), maar er zal zeker het nodige talent tussenzitten. Scouting van MVV werkt sinds eens aantal jaren eigenlijk erg goed, nauwelijks miskopen, ben dus weer reuzebenieuwd naar alle nieuwe talenten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Aafjes lijkt me een goede aankoop, de rest ken ik niet.
Ja, altijd optimistisch blijven hequote:
Ik denk persoonlijk dat MVV eerder lager dan hoger gaat eindigen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:04 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nog een paar dragende spelers en we doen mee voor het kampioenschap (en eindelijk wordt die ambitie ook uitgesproken).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |