abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58349848
Gelukkig ben ik er donderdag bij in Maastricht. Heb er zin in!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:46:05 #52
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58384371
Wordt vette match, uitwedstrijd trouwens ook (zeker gezien de weervoorspelling zondag)

Uit de VI:
quote:
'MVV voetbalt beter dan RKC Waalwijk'

Voor RKC Waalwijk staat er donderdag tegen MVV meer op hets pel dan alleen het bereiken van de volgende ronde van de play-offs. De Brabanders zullen komend seizoen streng moeten bezuinigen als de club niet promoveert naar de Eredivisie. MVV kruipt intussen in de rol van underdog, maar is dat wel terecht?
'Ik vind van wel', zegt scheidend trainer Robert Maaskant van MVV. 'Zij hebben één keer van ons gewonnen en we hebben eenmaal gelijk gespeeld tegen hen. Bovendien hebben zij een kwalitatief bredere selectie, zij kunnen rustig bepaalde pionnen missen omdat ze gelijkwaardige vervangers hebben. Die luxe ken ik niet. Daarom ben ik ook blij dat we de eerste ronde mochten overslaan., nu is iedereen tenminste goed uitgerust. Toch zie ik zeker mogelijkheden en dat _base_er ik op hoe we eerder dit seizoen tegen hen hebben gespeeld. We hebben het RKC Waalwijk heel erg lastig gemaakt. Bovendien spelen we eerst thuis en dat is een groot voordeel voor ons. We hebben in De Geusselt zeer goede resultaten behaald. Bovendien hebben zij de druk van het moeten winnen. Dat kan verlammend werken.'
'Toch voelen we die druk nu nog niet', reageert RKC-verdediger Tim Bakens. 'Toen iedereen riep dat we kampioen moesten worden, was dat anders. De druk zal nu toch vooral bij de Eredivisieploegen liggen. Je hebt vorig seizoen aan ons gezien hoe het kan lopen.'
'Wel denk ik dat de mentale hardheid straks de doorslag zal geven. Hoe wij er wat dat betreft op staan, kan ik niet zeggen. Omdat het over meer wedstrijden gaat, verwacht ik niet echt lekkere, onbevangen duels. Sprankelend voetbal is even van ondergeschikt belang. We zullen zeker voor de winst gaan met RKC Waalwijk, maar we zullen niet blind gaan aanvallen. Dat kan ook niet tegen MVV, want ik vond ze, ondanks de resultaten eerder dit seizoen, in die wedstrijden voetballend beter dan wij'.

Beide wedstrijden in stadion gezien. Uit speelden we een van de beste wedstrijden dit seizoen, alleen het resultaat was er niet. Thuis hadden we overwinning verdient, maar over die wedstrijd is al meer dan genoeg geschreven. Heb er zin in
  woensdag 30 april 2008 @ 00:07:28 #53
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_58392081
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag . Dan blijft dat clubje uit Sittard alleen achter en is het nog meer het Lachertje van Limburg .
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_58395852
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag . Dan blijft dat clubje uit Sittard alleen achter en is het nog meer het Lachertje van Limburg .
2 keer winnen en 2 keer gelijk, en we zien elkaar eindelijk weer terug

Overigens zou het mooiste scenario voor mij (ons) zijn ten koste van VVV te promoveren, al ligt ADO ons erg goed. Maargoed, eerst morgen die arrogante Waalwijkers eens een tik uitdelen.
pi_58397374
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC . Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag .
Bekijk eerst eens hoe het play off schema werkt
pi_58397706
Zou mooi zijn om via VVV te promoveren, al komt dat denk ik wel te vroeg.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 30 april 2008 @ 15:18:27 #57
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_58399056
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bekijk eerst eens hoe het play off schema werkt
Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_58399318
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef Timmie1983 het volgende:

[..]

Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport , FC Zwolle , RKC Waalwijk en FCDen Bosch voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo en MVV wel. Dus, omgooien dat schema .
Ruil VVV maar in met Den Bosch, die boeren hebben niets in de eredivisie te zoeken.
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:58:31 #59
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58418846
1-0 winnen met 10 man . Super .
pi_58419514
Ja dat Bredase bier (lees cola voor Maaskant) doet wonderen.
Maaskant was gisterenavond bij het jazzfestival in Breda, kwam lekker relaxed over.
Overigens mooie overwinning hoor, gun het MVV wel, hoort wat mij betreft toch in de Eredivisie.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:58:23 #61
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58422009
Wat een wedstrijd!

De KNVB probeerde het feestje weer te verzieken, ze zijn duidelijk op oorlogpad tegen ons. Haverkort bakte er weer niets van, en de rode kaart dan Damen was niet meer dan geel. Zijn instructies waren meer dan duidelijk, en de sfeer werd weer bijzonder grimmig.

Verder; geweldige inzet, sfeer en ontlading op het einde! Nu zondag een gelijkspel behalen!

Overigens; na vanavond zijn velen ervan overtuigd dat Petrovic volgend jaar onze coach wordt. Sprak met Maaskant, enkele spelers, achteraf met de 'belangrijke mensen' van MVV. Verder heeft hij zich al meermaals uitgelaten over MVV (geweldig publiek, engelse sfeer etc.) en vanavond genoot hij wederom.

Prachtige dag!
pi_58422292
Gelijkspel is toch niet genoeg, dan krijg je zelfs penals voor een winnaar? Best of three is het toch? Hopen dat jullie winnen in ieder geval.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:20:40 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58422464
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gelijkspel is toch niet genoeg,
Jawel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58426430
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:58 schreef Afunados het volgende:
Overigens; na vanavond zijn velen ervan overtuigd dat Petrovic volgend jaar onze coach wordt. Sprak met Maaskant, enkele spelers, achteraf met de 'belangrijke mensen' van MVV. Verder heeft hij zich al meermaals uitgelaten over MVV (geweldig publiek, engelse sfeer etc.) en vanavond genoot hij wederom.
Toch nog een nederlaag vandaag dan
pi_58432834
quote:
Het MVV-publiek staat immers te boek als een intimiderend gezelschap, de goeien van die 8800 niet te na gesproken. Op het parkeerterrein staan auto's met in grote gotische letters 'Hooligans' erop, spreekkoren zijn eerder regel dan uitzondering en er wordt van alles en nog wat het veld op gegooid. "Ik denk dat ik wel 200 euro aan muntjes naar mijn hoofd heb gekregen. Zo kan ik mijn vak toch niet uitoefenen?!", schetste RKC-trainer Zeljko Petrovic de ernst van de situatie. "De vorige keer heb ik mijn mond daarover gehouden, omdat ik MVV niet een wedstrijd zonder publiek wilde aansmeren, maar ik ga niet nog een keer zwijgen." Hij doelde op de vorige MVV-RKC, van 18 januari, toen hetzelfde gebeurde en MVV als straf één wedstrijd zonder publiek moest spelen.
Niet echt een open sollicitatie lijkt me
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:37:28 #66
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_58433910
200 euro.. is toch nette bedrag.

zondag hopelijk een gelijkspel eruit slepen..
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:55:23 #67
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_58435382

Aanwinst voor eredivisie
pi_58438172
MVV wil Rijsbergen als coach

Zou een prima keuze zijn!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58452515
Vind je?
Ik vind het een grote prutser, met een veel te grote mond. Fouten lagen altijd bij een ander nooit bij hem.
Heb hem destijd bij NAC meegemaakt en ik blijf erbij (en met mij velen bij NAC) dat bij hem de ommekeer naar beneden is ingezet, dit seizoen buiten beschouwing gelaten.
Heeft toen driftig geld mogen investeren en binnen no-time had hij zo'n beetje ruzie met heel de selectie en weer een zooi spelers afgeserveerd, weg geld en weg spelers.
Nee zou het een verkeerde keus voor MVV vinden. Maar wie weet verrast hij me dit keer wel.
pi_58486069
Serge, wat doe je?
  maandag 5 mei 2008 @ 09:46:00 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58486176
Best lachwekkend dat het "strijden & winnen" spandoek bij jullie op de tribune verscheen. Dat jullie dat doek durfden te jatten toen het verlaten langs de snelweg hing
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:18:37 #72
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58983749
Capa nieuwe trainer MVV

Fuat Capa volgt Robert Maaskant op als trainer van MVV. De Belgische Turk stapte afgelopen seizoen op bij tweedeklasser Hamme. Daarvoor was Capa actief bij het Turkse Gençlerbirligi. Maaskant vertrekt na een jaar naar NAC.

Ook Wim Rijsbergen was kandidaat in Maastricht maar hij en de club konden het niet eens worden.

Nou, ben eens benieuwd, natuurlijk zeer onbekende naam. Iig wel beter dan Rijsbergen
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:29:23 #74
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58984001
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie?
Deze beste man:

En verder weet niemand er eigenlijk wat van, maar neem aan dat er goed over is nagedacht.
pi_58984193
Een Belgische turk.. komend seizoen veel gokken op MVV?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')