quote:'MVV voetbalt beter dan RKC Waalwijk'
Voor RKC Waalwijk staat er donderdag tegen MVV meer op hets pel dan alleen het bereiken van de volgende ronde van de play-offs. De Brabanders zullen komend seizoen streng moeten bezuinigen als de club niet promoveert naar de Eredivisie. MVV kruipt intussen in de rol van underdog, maar is dat wel terecht?
'Ik vind van wel', zegt scheidend trainer Robert Maaskant van MVV. 'Zij hebben één keer van ons gewonnen en we hebben eenmaal gelijk gespeeld tegen hen. Bovendien hebben zij een kwalitatief bredere selectie, zij kunnen rustig bepaalde pionnen missen omdat ze gelijkwaardige vervangers hebben. Die luxe ken ik niet. Daarom ben ik ook blij dat we de eerste ronde mochten overslaan., nu is iedereen tenminste goed uitgerust. Toch zie ik zeker mogelijkheden en dat _base_er ik op hoe we eerder dit seizoen tegen hen hebben gespeeld. We hebben het RKC Waalwijk heel erg lastig gemaakt. Bovendien spelen we eerst thuis en dat is een groot voordeel voor ons. We hebben in De Geusselt zeer goede resultaten behaald. Bovendien hebben zij de druk van het moeten winnen. Dat kan verlammend werken.'
'Toch voelen we die druk nu nog niet', reageert RKC-verdediger Tim Bakens. 'Toen iedereen riep dat we kampioen moesten worden, was dat anders. De druk zal nu toch vooral bij de Eredivisieploegen liggen. Je hebt vorig seizoen aan ons gezien hoe het kan lopen.'
'Wel denk ik dat de mentale hardheid straks de doorslag zal geven. Hoe wij er wat dat betreft op staan, kan ik niet zeggen. Omdat het over meer wedstrijden gaat, verwacht ik niet echt lekkere, onbevangen duels. Sprankelend voetbal is even van ondergeschikt belang. We zullen zeker voor de winst gaan met RKC Waalwijk, maar we zullen niet blind gaan aanvallen. Dat kan ook niet tegen MVV, want ik vond ze, ondanks de resultaten eerder dit seizoen, in die wedstrijden voetballend beter dan wij'.

2 keer winnen en 2 keer gelijk, en we zien elkaar eindelijk weer terugquote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC. Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag
. Dan blijft dat clubje uit
Sittard
alleen achter en is het nog meer het Lachertje van Limburg
.

Bekijk eerst eens hoe het play off schema werktquote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Sjengen, succes tegen RKC. Zou mooi zijn als jullie promoveren en VVV-Venlo zich kan handhaven tegen Ado Den Haag
.

Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sportquote:Op woensdag 30 april 2008 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bekijk eerst eens hoe het play off schema werkt![]()

Ruil VVV maar in met Den Bosch, die boeren hebben niets in de eredivisie te zoeken.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:18 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Zie het net op VI...waardeloos. Clubs als Hemond Sport, FC Zwolle
, RKC Waalwijk
en FCDen Bosch
voegen niets toe aan de Eredivisie, VVV-Venlo
en MVV
wel. Dus, omgooien dat schema
.

Jawelquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gelijkspel is toch niet genoeg,

Toch nog een nederlaag vandaag danquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:58 schreef Afunados het volgende:
Overigens; na vanavond zijn velen ervan overtuigd dat Petrovic volgend jaar onze coach wordt. Sprak met Maaskant, enkele spelers, achteraf met de 'belangrijke mensen' van MVV. Verder heeft hij zich al meermaals uitgelaten over MVV (geweldig publiek, engelse sfeer etc.) en vanavond genoot hij wederom.

Niet echt een open sollicitatie lijkt mequote:Het MVV-publiek staat immers te boek als een intimiderend gezelschap, de goeien van die 8800 niet te na gesproken. Op het parkeerterrein staan auto's met in grote gotische letters 'Hooligans' erop, spreekkoren zijn eerder regel dan uitzondering en er wordt van alles en nog wat het veld op gegooid. "Ik denk dat ik wel 200 euro aan muntjes naar mijn hoofd heb gekregen. Zo kan ik mijn vak toch niet uitoefenen?!", schetste RKC-trainer Zeljko Petrovic de ernst van de situatie. "De vorige keer heb ik mijn mond daarover gehouden, omdat ik MVV niet een wedstrijd zonder publiek wilde aansmeren, maar ik ga niet nog een keer zwijgen." Hij doelde op de vorige MVV-RKC, van 18 januari, toen hetzelfde gebeurde en MVV als straf één wedstrijd zonder publiek moest spelen.

Deze beste man:quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |