quote:Acties politie treffen voetbalwedstrijden
LEUSDEN - De politiebonden ACP en ANPV hebben nieuwe acties aangekondigd uit protest tegen het cao-beleid van minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken).
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei vrijdag dat de actieperiode tot 1 februari is verlengd en dat het protest onder meer voetbalwedstrijden op de korrel neemt.
Vanaf volgende week donderdag hebben ook op landelijke schaal nieuwe acties plaats onder de parketpolitie. De studenten van de Politieacademie gaan ook meedoen met protesteren, maar het is nog niet bekend wanneer dat gaat gebeuren.
De bonden haalden zich al eerder de woede van voetbalbond KNVB op de hals door te tornen aan de begeleiding van wedstrijden in de eredivisie.
Ajax-Feijenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
welke wedstrijden dan ?
Nee want de actie-periode is tot 1 februari verlengd, ajax-Feyenoord is op 3 februari.quote:
Als ze de actieperiode 1 keer kunnen verlengen is een 2e keer ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee want de actie-periode is tot 1 februari verlengd, ajax-Feyenoord is op 3 februari.
Valt mee toch? Joden lopen altijd wegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
gaat rellen worden
Mjah, dat schiet lekker op, die 3 verkeersregelaars en 2 surveillanten die daar rondlopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef planethugo het volgende:
dat ze bij 't schaatsen gaan staken ofzo
Aha, dus ze gaan wel vrijwillig de opleiding in om agent etc... te kunnen worden en gaan nu al protesteren omdat hun toekomstig salaris volgens hun k*t is......quote:De studenten van de Politieacademie gaan ook meedoen met protesteren, maar het is nog niet bekend wanneer dat gaat gebeuren.
Ik hoop dat ze met scherp schieten, mocht zoiets gebeuren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan gewoon met de aanhang van alle clubs een paar politiebureaus molesteren.
Wie zei dat voetbal niet verbroederd?
Dan hoop ik dat er nog een 3 keer heftigere tegenreactie op komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met scherp schieten, mocht zoiets gebeuren.
Max jij hebt genoeg verdiend bij RTL, jij hebt geen klagen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Zal oa wel Ajax - utrecht worden godverdomme
En misschien weer Ajax - psv en feyenoord - az?
Ik heb godverdomme extra een hotel geboekt tijdens Ajax - psv omdat ik na de wedstrijd niet meer terug kan naar limburg
Niet nodig. Schaatsfans kunnen zich normaal gedragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef planethugo het volgende:
en dan mag kesler zeker niks meer roepen....
hier moeten we respect voor opbrengen!
dat ze bij 't schaatsen gaan staken ofzo
Hotels kun je cancellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb godverdomme extra een hotel geboekt tijdens Ajax - psv omdat ik na de wedstrijd niet meer terug kan naar limburg
Support you're locals!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Jij bent ook een gloryhunter die zijn regio ontvlucht?quote:
Als je dan iets in het Engels moet brullen, doe het dan goed.quote:
Een gloryhunter die voor Feyenoord is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij bent ook een gloryhunter die zijn regio ontvlucht?
Weinig glorie bij Feyenoord he? In m'n regio heb je AGO VV, GAE Eagles en FC Zwolle en volgens mij pakken zelfs die meer prijzen dan Feyenoordquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij bent ook een gloryhunter die zijn regio ontvlucht?
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
KUTPOLITIE M'N ZWAGERT ZIJN PAPS ZIT ER OOK BIJ DIE GA IK DUS FF WAT AAN DOEN HE![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ok.
volgens mij staat jouw Caps Lock aan![]()
stoerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
KUTPOLITIE M'N ZWAGERT ZIJN PAPS ZIT ER OOK BIJ DIE GA IK DUS FF WAT AAN DOEN HE![]()
![]()
precies, daar hebben ze dus zowiezo al vakantie terwijl ze toch betaald krijgen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet nodig. Schaatsfans kunnen zich normaal gedragen.
Ze gaan met zijn allen staken, bij de Amsterdam ArenA. In feite doen ze dus niks, alleen als het uit de hand loopt.quote:Op maandag 21 januari 2008 07:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat is de laatste stand van zaken?
dus precies wat ze altijd (niet) doenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze gaan met zijn allen staken, bij de Amsterdam ArenA. In feite doen ze dus niks, alleen als het uit de hand loopt.
quote:Politie staakt landelijk, voetbal gaat door
RIJSWIJK - De eredivisiewedstrijden Ajax - FC Utrecht en FC Groningen - NEC gaan woensdagavond door ondanks de landelijke politiestaking. Gedurende de dag leggen stakers in alle politieregio's het werk enkele uren neer uit protest tegen het cao-beleid van Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken).
Actievoerende agenten delen voor de wedstrijden buiten de Arena flyers aan het publiek uit. Daarin leggen ze uit waarom ze een cao-conflict hebben met de minister. Stakers bij stadion Euroborg in Groningen doen daar ongeveer hetzelfde.
De actievoerders bij de wedstrijden zijn veelal in burger. Agenten die voor de veiligheid worden ingezet, zijn gewoon in uniform gekleed en aan het werk, legde ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp maandag uit. Actievoerders van de politie Kennemerland voegen zich bij hun collega's van de politie Amsterdam. In Groningen voeren politiemensen actie met medestanders uit de regio Drenthe.
De politiebonden overleggen met de Ajax-directie hoe de actievoerende agenten aan het begin van de wedstrijd de Arena in kunnen. Binnen het stadion wordt geen actie gevoerd.
In de meeste regio's leggen leden van de vakbonden NPB, ACP, ANPV, VMHP het werk voor een uur of vier neer. In onder meer Drenthe, Limburg-Zuid, Noord en Oost-Gelderland en Zuid-Holland Zuid staakt de politie een paar uur langer.
In vrijwel alle gevallen zijn de politiebureaus tijdens de werkonderbrekingen gesloten voor het publiek. Wie aangifte wil doen, moet wachten. De noodhulp blijft overal gegarendeerd, benadrukken de vakbonden.
De activiteiten verschillen van regio tot regio. Sommige agenten gaan voorlezen op basisscholen, anderen schenken koffie in een verzorgingstehuis.
Actievoerders van diverse korpsen lopen demonstratief naar hun korpsbeheerder om een petitie aan te bieden. In een enkele regio blijven de dienders gewoon op hun plek.
Ik geef je 100% gelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 17:17 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat er toch nog agenten aan het werk gaan tijdens de voetbalwedstrijden. Om echt een duidelijk punt te maken moeten ze gewoon allemaal staken. Het is niet hun schuld dat de voetbaljosti's in het stadion zich niet kunnen gedragen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:17 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat er toch nog agenten aan het werk gaan tijdens de voetbalwedstrijden. Om echt een duidelijk punt te maken moeten ze gewoon allemaal staken. Het is niet hun schuld dat de voetbaljosti's in het stadion zich niet kunnen gedragen.
Grote concerten en festivals regelen hun eigen security en krijgen niet - zoals verwend jochie en opperjosti Henk Kessler - miljoenen van de staat om een paar duizend mongolide fans in bedwang te houden.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]geen koninginnendag, geen grote concerten en festivals meer
geen koopzondagen
Kom jij wel eens in een stadion? Daar is geen politie te bekennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Grote concerten en festivals regelen hun eigen security en krijgen niet - zoals verwend jochie en opperjosti Henk Kessler - miljoenen van de staat om een paar duizend mongolide fans in bedwang te houden.
politie genoeg rondom het evenement om bijvoorbeeld het verkeer en de grote stromen mensen te regelen. Iets wat voor de hoofdzaak ook de taak van de politie is rondom voetbalwedstrijden. In stadions zijn sowieso bijna geen agenten meer aanwezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Grote concerten en festivals regelen hun eigen security en krijgen niet - zoals verwend jochie en opperjosti Henk Kessler - miljoenen van de staat om een paar duizend mongolide fans in bedwang te houden.
Ja, bij grote internationale rugbywedstrijden. Daar is zelfs buiten het stadion amper politie te bekennen. Daar doen we tenminste normaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in een stadion? Daar is geen politie te bekennen.
quote:Bond dreigt met acties bij voetbal
LEUSDEN - Politiebond ACP wil weer snijden in de begeleiding van voetbalwedstrijden in de eredivisie, zei voorzitter Gerrit van de Kamp donderdag. Dit uit protest tegen het cao-beleid van minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken).
Het is nog onbekend tijdens welke wedstrijden de ACP acties gaat uitschrijven.
De bond stapt over op dit soort minder publieksvriendelijke acties, omdat de stakingen tot nu toe niet hebben geleid tot een nieuw cao-bod van de minister. ,,Het opzoeken van grenzen is kennelijk het enige dat helpt'', verklaarde Van de Kamp. ,,We vinden het heel vervelend, maar blijkbaar is het nodig om de minister in beweging te krijgen.''
Gokje: Ajax - Feyenoord?quote:
Ik denk dat Ter Horst niet snel zal zwichten alleen vanwege enkele voetbalwedstrijden die geen doorgang kunnen vinden, zelfs niet als dit er erg veel gaan worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef Rikketik het volgende:
Ben benieuwd wanneer Ter Horst gaat toegeven. Anders kan dit nog eens heel vervelend gaan worden...
Den Bosch dus.quote:Bond dreigt met nieuwe acties bij voetbal
Uitgegeven: 24 januari 2008 15:24
Laatst gewijzigd: 24 januari 2008 16:02
LEUSDEN - Politiebond ACP wil weer snijden in de begeleiding van voetbalwedstrijden in de eredivisie, zei voorzitter Gerrit van de Kamp donderdag. Dit uit protest tegen het cao-beleid van minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken).
Het is nog onbekend tijdens welke wedstrijden de ACP acties gaat uitschrijven. De bond stapt over op dit soort minder publieksvriendelijke acties, omdat de stakingen tot nu toe niet hebben geleid tot een nieuw cao-bod van de minister.
"Het opzoeken van grenzen is kennelijk het enige dat helpt", verklaarde Van de Kamp. "We vinden het heel vervelend, maar blijkbaar is het nodig om de minister in beweging te krijgen."
Gesprekken
De vier landelijke politievakbonden NPB, ACP, ANPV en VMHP voeren sinds vorige week wel weer gesprekken met de minister, maar die zijn alleen verkennend. De onderhandelingen voor een nieuwe cao zijn nog niet heropend. De ACP zegt geen indicatie te hebben "dat we ergens gaan komen" met deze gesprekken.
Risicoduel
Vooralsnog heeft de ACP één wedstrijd uit de eerste divisie uitgekozen om actie bij te voeren. Zondag is een actievergadering voor, tijdens en na het risicoduel FC Den Bosch-Top Oss, waarbij normaal gesproken circa 150 politiemensen worden ingezet. De ME en de aanhoudingseenheid gaan zondag echter naar de vergadering. Of de wedstrijd doorgaat, is aan burgemeester Ton Rombouts van Den Bosch.
Pamfletten
In december werden de toppers Ajax-PSV en Feyenoord-AZ verboden, omdat de politie tijdens beide wedstrijden staakte. Die duels worden volgende week ingehaald. Woensdagavond deelden protesterende politieagenten pamfletten uit aan bezoekers van het treffen tussen Ajax en FC Utrecht.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bond dreigt met nieuwe acties bij voetbal
quote:Burgemeester Rombouts verbiedt FC Den Bosch - TOP Oss
Burgemeester Ton Rombouts van Den Bosch heeft donderdag de voetbalwedstrijd FC Den Bosch - TOP Oss (die voor zondagmiddag 14.30 uur gepland stond) definitief verboden. Het duel stond al op losse schroeven omdat de politie woensdag na een bijeenkomst liet weten actie te willen voeren tijdens deze risicowedstrijd.
FC Den Bosch informeert u op korte termijn over de nieuwe speeldatum.
FC Den Bosch
En inderdaad, Goedemorgen Nederland meldde vanmorgen dat Ajax - Feyenoord wellicht niet doorgaat vanwege de politiestakingen. Ben benieuwd of dit voldoende dreiging is voor een nieuwe CAO, wat mij betreft niet.quote:
Daar steekt de rechter wel een stokje voor. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En inderdaad, Goedemorgen Nederland meldde vanmorgen dat Ajax - Feyenoord wellicht niet doorgaat vanwege de politiestakingen. Ben benieuwd of dit voldoende dreiging is voor een nieuwe CAO, wat mij betreft niet.
Ach, geen enkel ander medium meldt het vooralsnog.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten het wel weer af.
Laten we het hopen, maar zoals ik het vanmorgen op Goeiemorgen NL hoorde, denk ik dat er een grote kans is dat Ajax-feyenoord niet doorgaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, geen enkel ander medium meldt het vooralsnog. [ afbeelding ]
Rechters moeten juist consistent zijn. Als ze de eerste keer iets besloten hebben, dan moeten ze de tweede keer, de derde keer, de vierde keer etc. dezelfde beslissing nemen. Jurisprudentie heet dat.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar steekt de rechter wel een stokje voor. Daar ben ik van overtuigd.
1 keer het voetbal als middel gebruiken a la, maar 2 keer is zelfs voor een Nederlandse rechter te veel lijkt me. Dan zoek je maar een ander speeltje.
quote:Politie: geen staking bij Ajax-PSV
Maandag 28 januari 2008
Politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust.
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei maandag dat geen stakingsacties zijn voorzien tijdens de duels Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, die op 15 december in verband met politiestakingen werden afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden.
Later in de week wil de politievakbond wel weer actievoeren bij wedstrijden uit de eerste en eredivisie in het voetbal. Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties eruit gaan zien.
Wordt waarschijnlijk zonder uitsupporters, hoorde ik net.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef De.Kromme het volgende:
Ajax moet de wedstrijd trouwens gewoon door laten gaan, ze hebben nu genoeg tijd om te zorgen dat ze iets anders achter de hand hebben.
Prima, zolang de josti's in het stadion dan maar wel daar dingen slopen en elkaar de hersens inslaan en ze met hun klauwen van de spullen in de openbare ruimte afblijven. De kans dat de gemiddelde stadionbezoeker dit kan acht ik echter vrij klein, aangezien het IQ in die groep wel erg laag ligt.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon de wedstrijd door laten gaan. Met of zonder politie.
Met als kleine verschil dat dat de 1e staking was en nu de 2e staking waardoor de situatie dus weer net anders is. Op dat punt zit dan ook de opening om het staken te verbieden, op andere punten idd. niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef Nielsch het volgende:
Rechters moeten juist consistent zijn. Als ze de eerste keer iets besloten hebben, dan moeten ze de tweede keer, de derde keer, de vierde keer etc. dezelfde beslissing nemen. Jurisprudentie heet dat.
Ik ga ook, heb ik nu ook opeens een laag IQ?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, zolang de josti's in het stadion dan maar wel daar dingen slopen en elkaar de hersens inslaan en ze met hun klauwen van de spullen in de openbare ruimte afblijven. De kans dat de gemiddelde stadionbezoeker dit kan acht ik echter vrij klein, aangezien het IQ in die groep wel erg laag ligt.
Ja, jij haalt het gemiddelde omlaag.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga ook, heb ik nu ook opeens een laag IQ?
Prachtige post, respect.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, zolang de josti's in het stadion dan maar wel daar dingen slopen en elkaar de hersens inslaan en ze met hun klauwen van de spullen in de openbare ruimte afblijven. De kans dat de gemiddelde stadionbezoeker dit kan acht ik echter vrij klein, aangezien het IQ in die groep wel erg laag ligt.
Ja, want alle voetbalfans zijn dood en moeten klootzakken. Ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga naar GeenStijl.nl ofzo, pannekoeque!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kanker, jij bent echt stoer op internet.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef Nielsch het volgende:
Net als jouw naam en jouw gebruik van het woord 'kanker', ook echt stoer!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kanker, jij bent echt stoer op internet.
Waarom? Als je niet tegen andere meningen kunt, kom dan gewoon niet op een openbaar forum, pannenkoek!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga naar GeenStijl.nl ofzo, pannekoeque!
Toegegeven, er zijn uitzondering. Of jij er daar ook een van bent weet ik niet, want ik ken je niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
De andere stadionbezoekers ken je wel allemaal?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toegegeven, er zijn uitzondering. Of jij er daar ook een van bent weet ik niet, want ik ken je niet.
ja lekker generaliseren, dat is inderdaad een waardevolle verrijking van dit forumquote:Op maandag 28 januari 2008 16:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet tegen andere meningen kunt, kom dan gewoon niet op een openbaar forum, pannenkoek!
Wat een mongool ben jij. Er zijn zelden rellen, en dan nog: dat heeft er niks mee te maken. Bij een concert waar 50.000 man komen is ook politie noodzakelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht is er bij concerten wat politie nodig om het verkeer te regelen. Daar hebben ze dan ook een speciale afdeling voor: de verkeerspolitie. Ik heb echter nog nooit politieagenten bij concerten gezien die tegen relschoppers optreden of ME'ers die bushokjesvernielers in elkaar knuppelen. Dingen die ik helaas maar al te vaak heb gezien bij voetbalwedstrijden.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Er zijn zelden rellen, en dan nog: dat heeft er niks mee te maken. Bij een concert waar 50.000 man komen is ook politie noodzakelijk.
Niet persoonlijk, maar ik zie ze regelmatig op tv en ik zit ook wel eens met ze in de trein. Ik moet zeggen dat ik wel eens slimmere mensen heb gezien/gehoord.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De andere stadionbezoekers ken je wel allemaal?
Mensen die af en toe eens ongenuanceerd generaliseren moeten er zijn, zodat mensen als jij ze daarop kunnen wijzen om zich zodoende ook voor vijf minuten eens superieur te voelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja lekker generaliseren, dat is inderdaad een waardevolle verrijking van dit forum
Bij voetbalwedstrijden is de politie er ook hoofdzakelijk om het verkeer te regelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht is er bij concerten wat politie nodig om het verkeer te regelen. Daar hebben ze dan ook een speciale afdeling voor: de verkeerspolitie. Ik heb echter nog nooit politieagenten bij concerten gezien die tegen relschoppers optreden of ME'ers die bushokjesvernielers in elkaar knuppelen. Dingen die ik helaas maar al te vaak heb gezien bij voetbalwedstrijden.
Je vergelijking slaat dus werkelijk nergens op; het gaat totaal mank.
Leg het nog maar eens uit; want ik kan onderstaande links niet rijmen met jouw stelling dat het hooguit een keer of 4 per jaar fout gaat:quote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er gebeurd dus weleens wat, maar dat is hooguit een keer of 4 per jaar dat het echt misgaat en dus niet iedere week.
Dat ik dat nog moet uitleggen eigenlijk.![]()
Ik fiets elke zondag langs Galgenwaard. Vooral als FC Utrecht thuisspeelt is dat aardig irritant vanwege al die lui die op het fietspad staan. Oftewel, je hebt het wederom bij het verkeerde eind.quote:Als je nooit in een stadion komt, of uberhaupt in de buurt van een stadion zeg dan niets.![]()
Mijn uitspraken zijn gebaseerd op bovenstaande artikelen. Ik lijk beter te weten wat er speelt dan jij.quote:Het hoogste woord hebben en een uitgesproken mening hebben is allemaal prima maar zorg dan wel dat je die ergens op basseerd en weet wat er speelt.
Mijn mening vertegenwoordigen en opkomen voor de politie. Ik snap dat je het vervelend vindt als mensen andere meningen hebben dan jij, maar probeer er eens mee te leven. In andere voetbaltopics zul je me inderdaad nooit zien.quote:Als je trouwens zo'n voetbal-hater bent wat doe je dan nog in dit topic.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik zie ze regelmatig op tv en ik zit ook wel eens met ze in de trein. Ik moet zeggen dat ik wel eens slimmere mensen heb gezien/gehoord.
Ik zie ook dagelijks kut-Marokkaantjes met bondkraag rondhangen in de stadquote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik zie ze regelmatig op tv en ik zit ook wel eens met ze in de trein. Ik moet zeggen dat ik wel eens slimmere mensen heb gezien/gehoord.
Niet per definitie...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zie ook dagelijks kut-Marokkaantjes met bondkraag rondhangen in de stad. Wil dat zeggen dat alle Marokkanen per definitie crimineel zijn?
Ja, en verder wordt er natuurlijk niet gegeneraliseerd in dit topic, ook vooral niet over de politiequote:Op maandag 28 januari 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Vooral door blijven gaan met dat generaliseren.
Even een verhaaltje of de Nederlandse politie:quote:Op maandag 28 januari 2008 23:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en verder wordt er natuurlijk niet gegeneraliseerd in dit topic, ook vooral niet over de politie![]()
Vooral door blijven gaan met eenzijdig, selectief en hypocriet commentaar leveren.
![]()
Ik ben blij dat je door hebt dat je onzin lult.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en verder wordt er natuurlijk niet gegeneraliseerd in dit topic, ook vooral niet over de politie![]()
quote:Actievoerende politieagenten boos op FC Groningen
De sympathie voor FC Groningen heeft bij de politie in Groningen een gevoelige knauw gekregen. De reden zijn verwikkelingen in de aanloop naar vakbondsacties van de agenten vorige week woensdag bij de Euroborg. De politiebonden deelden voorafgaande aan de wedstrijd tegen NEC Nijmegen rond het stadion flyers aan het publiek uit. Aanvankelijk wilden de agenten dit in goede harmonie met FC Groningen regelen, maar de club muntte niet uit in behulpzaamheid. In kringen van het actiecomité in Groningen valt te beluisteren dat de clubleiding voortdurend barrières opwierp om de actie tot een succes te maken.
"Er waren bezwaren tegen de flyers omdat ze rotzooi rond het stadion zouden veroorzaken", zegt een van de actievoerende agenten. FC Groningen wilde eventueel accepteren dat de flyers na afloop van de wedstrijd zouden worden uitgedeeld. "Dan heeft zo’n actie geen zin. We zouden ook in een van de ruimtes van de Euroborg koffie kunnen drinken, maar ook dat ging niet door."
"FC Groningen wilde niet dat wij voor de wedstrijd de flyers uitdeelden. De mensen konden er propjes van maken en op het veld gooien. Toen was plotseling het argument dat de flyers in brand gestoken konden worden", vervolgt een lid van het actiecomité. Onder de actievoerende agenten is onbegrip en boosheid over de houding van de voetbalclub. "Ze zijn blijkbaar vergeten dat de Groninger politie al die jaren in het Oosterparkstadion mede heeft gezorgd dat wedstrijd konden worden gespeeld."
De handelwijze van FC Groningen staat in schril contrast met de ontvangst twee dagen later bij de voetbalclub Veendam. De agenten kregen alle medewerking en mochten zelfs in sponsorruimtes hun boodschap uitdragen en discussiëren met bezoekers van de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Mocht half februari (17 februari) nog geen overeenstemming zijn bereikt over een nieuwe politie-CAO dan gaan in Groningen nu al stemmen op om de politiebegeleiding van de thuiswedstrijd tegen AZ op te schorten.
"Het is een officiële risicowedstrijd dus dan kan de burgemeester besluiten of hij een dergelijk duel wel zonder politie-inzet wil. FC Groningen heeft dat aan zichzelf te danken door zo kinderachtig te doen", verwoordt een van de actievoerders. De directie van FC Groningen was gisteren niet in de gelegenheid te reageren. Volgens woordvoerder Richard van Elsacker heeft het management van de club het te druk met alle transferperikelen. (bron: DvhN, Menno Hoexum)
10 supporters opgepakt bij Ajax- Feyenoord, dat is minder dan op een gemiddelde uitgaansavond in Amsterdamquote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leg het nog maar eens uit; want ik kan onderstaande links niet rijmen met jouw stelling dat het hooguit een keer of 4 per jaar fout gaat:
4 februari 2007: Ajax - Feyenoord
4 februari 2007: IJsselmeervogels - Quick Boys
22 april 2007: ADO Den Haag - FC Groningen
7 mei 2007: Huldiging Ajax
22 mei 2007: Jong Oranje - Jong Marokko
21 juli 2007: Go Ahead Eagles - Ajax
30 september 2007: Go Ahead Eagles - FC Zwolle
4 oktober 2007: Ajax - Dinamo Zagreb
23 oktober 2007: Ajax - NEC
11 november 2007: FC Den Bosch - ADO Den Haag
[..]
Over generaliseren gesproken, huilie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Even een verhaaltje of de Nederlandse politie:
Ik werk in een groot kantoorpand met 1000 man, naast ons is een pand in aanbouw, wat veel parkeeroverlast geeft in de omgeving, ze staan bij ons voor de deur, en de inrit van de parkeergarage kunnen we met moeite inkomen. We hebben meerdere malen geklaagd, komt er zo'n agentje en die zegt doodleuk dat ze niet schrijven omdat ze bang zijn dedat ze de hele bouw op der dak krijgen. Voor zulke gasten kan ik geen respect hebben hoor.
Huiliequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Even een verhaaltje of de Nederlandse politie:
Ik werk in een groot kantoorpand met 1000 man, naast ons is een pand in aanbouw, wat veel parkeeroverlast geeft in de omgeving, ze staan bij ons voor de deur, en de inrit van de parkeergarage kunnen we met moeite inkomen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken, huilie.
Ik heb ook niet respect voor elke agent in Nederland, maar zeker wel voor degenen die voor een hongerloontje zich elke zondag moeten verweren tegen scheldende, trappende, stompende, met stenen gooiende, politiepaarden mishandelende voetbalidioten. Als ze willen staken gaan ze maar lekker hun gang, vooral tijdens voetbalwedstrijden.
In het stadion lopen praktisch geen politie, maar stewards die de orde handhaven en indien noodzakelijk treed de politie op, en wat al eerder genemd is op een gemiddelde uitgaansavonds in elke willekeurige stad is het elke week raak, in de stadions en rondom het voetbal gebeurd lang niet zo veel meer als in de 80er en 90er jaren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken, huilie.
Ik heb ook niet respect voor elke agent in Nederland, maar zeker wel voor degenen die voor een hongerloontje zich elke zondag moeten verweren tegen scheldende, trappende, stompende, met stenen gooiende, politiepaarden mishandelende voetbalidioten. Als ze willen staken gaan ze maar lekker hun gang, vooral tijdens voetbalwedstrijden.
Hoho, hier generaliseer ik toch echt niet. Ik heb het over de rellende voetbalsupporter, niet over de mensen die gewoon naar het stadion gaan en zich gedragen. Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt merk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ach waarom hap ik eigenlijk ook..
Ownee, laten we voor het gemak maar even de huldiging van Ajax vergeten, vorig jaar en het jaar daarvoor. Of die grote veldslag tussen Ajax en Feyenoord "fans". Ja, dat zie ik ook elke week in de stad als ik uitgaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:38 schreef Luni het volgende:
[..]
In het stadion lopen praktisch geen politie, maar stewards die de orde handhaven en indien noodzakelijk treed de politie op, en wat al eerder genemd is op een gemiddelde uitgaansavonds in elke willekeurige stad is het elke week raak, in de stadions en rondom het voetbal gebeurd lang niet zo veel meer als in de 80er en 90er jaren.
Huldiging van Feyenoord was een slagveld vele malen groter, maar het aantal mensen dat opgepakt is , want een seizoenskaart of clubcard had van Feyenoord was minimaal..................quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ownee, laten we voor het gemak maar even de huldiging van Ajax vergeten, vorig jaar en het jaar daarvoor. Of die grote veldslag tussen Ajax en Feyenoord "fans". Ja, dat zie ik ook elke week in de stad als ik uitga.
Elke zondagquote:Ik heb ook niet respect voor elke agent in Nederland, maar zeker wel voor degenen die voor een hongerloontje zich elke zondag moeten verweren tegen scheldende, trappende, stompende, met stenen gooiende, politiepaarden mishandelende voetbalidioten.
Mama mama, ze staan op het fietspad! De belhamels! Schorem!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik fiets elke zondag langs Galgenwaard. Vooral als FC Utrecht thuisspeelt is dat aardig irritant vanwege al die lui die op het fietspad staan. Oftewel, je hebt het wederom bij het verkeerde eind.
quote:Politieacties wedstrijden eredivisie opgeschort
LEUSDEN - De politiebonden ACP en ANPV schorten de voorgenomen politieacties die zijn gericht tegen voetbalwedstrijden uit de eredivisie op. Dat liet ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp dinsdag weten.
Deze ,,publieksonvriendelijke'' protesten zijn in de koelkast gezet, om te kijken of de bemiddelingspoging in het cao-conflict tussen politiepersoneel en minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) enig positief effect heeft. De overige acties, zoals woensdag bij de parketpolitie bij een aantal gerechtsgebouwen, gaan volgens Van de Kamp gewoon door.
(ANP)
Laten we hopen van wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:34 schreef Luni het volgende:
ajax - Feyenoord in gevaar door nieuwe politie acties
Dit weekend staan in de Eredivisie ajax - Feyenoord en Az - Psv op het programma. Deze zouden door de acties dan mogelijk worden afgelast zoals eerder gebeurde rondom ajax - Psv en Feyenoord - Az. Of de acties daadwerkelijk doorgaan is nog niet bekend
Het lukt aardig moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar met jou is toch niet normaal te discussïeren jij hebt gewoon een hekel aan voetbal en komt hier de boel opnaaien.
150% van weinig is nog nie veelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Op zondag bij bv een Feyenoord-Excelsior krijgen ze 150% toch?
dan hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen, of dachten ze dat ze rijk werden als ze in zo een pak gingen lopen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
150% van weinig is nog nie veel
Zal de UEFA leuk vindenquote:Politie gaat met acties tot het uiterste
Door PETER GROENENDIJK en PETER DE KNEGT
De politievakbonden ACP en ANPV werken achter de schermen aan ‘keiharde acties’ als de minister eind deze week niet alsnog met een aanvaardbaar cao-bod op de proppen komt. De politie dreigt met een algehele boycot van begeleiding bij risicowedstrijden in het betaalde voetbal. Ook de inzet bij UEFA-duels blijft dan achterwege.
Verder willen de bonden assistentie weigeren bij grote publieksevenementen als zwemkampioenschappen en Koninginnedag. De bonden gaan tot het uiterste van wat wettelijk mag. ,,Onze huisadvocaten onderzoeken de juridische mogelijkheden van de acties,’’ zegt ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp.
,,Het zal er hard aan toe gaan. Of het publiek dat nou leuk vindt of niet.’’ Ook de ANPV vreest dat ‘landelijk massale acties niet zijn te voorkomen’. ,,Wij denken ook dat wij daar nu voldoende draagvlak bij het publiek voor hebben,’’ zegt Henk Jooren van de ANPV. De NPB komt morgen met de uitslag van de ledenstemming.
De ACP verwierp vorige week het eindbod van minister Ter Horst. Zij stelde een loonsverhoging van 10 procent over drie jaar in het vooruitzicht. In december ontstond veel rumoer over stakingsacties bij de politie, waardoor de voetbalwedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ niet doorgingen.
Inderdaad, hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:19 schreef patrickt37 het volgende:
Al dat gezeik over salaris.
quote:Wij denken ook dat wij daar nu voldoende draagvlak bij het publiek voor hebben,’’ zegt Henk Jooren van de ANPV
vind jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:38 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij gaan ze nog staken als ze 100% loonsverhoging krijgen. Er ligt een uitstekend bod op tafel...
Nou Henk, dat denk ik niet.......quote:,,Het zal er hard aan toe gaan. Of het publiek de politie dat nou leuk vindt of niet.’’
Wij denken ook dat wij daar nu voldoende draagvlak bij het publiek voor hebben,’’ zegt Henk Jooren van de ANPV.
omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland, met meer gevaar enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als jij dat zegt kan ik het hebben, maar leg maar eens uit waarom jij het wel snapt.
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland, met meer gevaar enzo
Gelulquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland,
Dat geloof ik best, al die kutnerds en wijven vinden het toch alleen maar mooi dat voetbal niet doorgaatquote:Wij denken ook dat wij daar nu voldoende draagvlak bij het publiek voor hebben,’’ zegt Henk Jooren van de ANPV.
bovendien hebben ze een aanbod voor een functiewaarderingsonderzoek, dat kan precies aantonen of ze ondergewaardeerd worden........quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.
Je kan niet verwachten dat je salaris gigantisch omhoog gaat, dat is behoorlijk naief. Daarnaast blijft het een MBO opleiding, dan verdien je nou eenmaal niet zo veel.
Goed gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef LaCokaFamilia het volgende:
Het zijn en het blijven kneuzen die gasten. Leuk weer het weekend verpesten van hard werkende mensen die lekker op zondag willen ontspannen bij een potje voetbal. Waarom deze mensen raken en niet de overheid zelf raken. En dan daar waar het ze het meeste raakt. In de schatkist. Als je meer had willen verdienen had je moeten gaan leren. En ze wisten toen ze begonnen wat ze verdiende. Ik weet wel dat het voor veel mensen steeds moeilijker gaat worden om nog enig zins respect voor de mannen in blauw op te brengen. En dat vind ik echt heel jammer.
Metalheadsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, al die kutnerds en wijven vinden het toch alleen maar mooi dat voetbal niet doorgaat.
Wat is er zo mooi aan het bod dat er ligt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.
Je kan niet verwachten dat je salaris gigantisch omhoog gaat, dat is behoorlijk naief. Daarnaast blijft het een MBO opleiding, dan verdien je nou eenmaal niet zo veel.
Hallo meneer agentquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Echt hoogstaande reacties hier hoor
Stelletje pubers
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Echt hoogstaande reacties hier hoor
Stelletje pubers
Lijkt mij inderdaad een erg goeie actie, allemaal polonaise lopen over de startbaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.quote:
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.
Hebben doorgaans? Je moet niet doen alsof de grote meerderheid van de agenten nog een bijbaan heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.
Precies. Waarom geen andere acties?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.
Iemand die full-time hard werkt zou beter rond moeten kunnen komen dan iemand in de bijstand natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt me ook onzin. Dan moeten ze hun levensstijl aanpassen wat bij hun inkomen past. Iemand in de bijstand kan niet rondkomen, een agent echt wel hoor.
Ik moet niet doen? Ik vertel gewoon hoe het zit. Heel erg veel agenten hebben een bijbaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben doorgaans? Je moet niet doen alsof de grote meerderheid van de agenten nog een bijbaan heeft.
quote:Duizenden politiemensen hebben bijbaan
Uitgegeven: 23 september 2007 09:34
Laatst gewijzigd: 24 september 2007 09:20
AMSTERDAM - Tien tot vijftien procent van de 57 duizend Nederlandse politiemensen heeft een bijbaan om rond te kunnen komen. Dat zegt vice-voorzitter Wiep van der Pal van politievakbond ACP zondag in De Telegraaf.
De drie meest voorkomende bijbaantjes zijn buschauffeur, adviseur beveiliging en rijinstructeur, schrijft de krant. "Zo ken ik een agent die als hij niet voor de politie werkt een touringcar bestuurt", zegt van der Pal.
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreGquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt me ook onzin. Dan moeten ze hun levensstijl aanpassen wat bij hun inkomen past. Iemand in de bijstand kan niet rondkomen, een agent echt wel hoor.
Goed plan, daar werk ik nu in de beveiliging, dus dan staak ik gezellig meequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.
Steeds? Het is 1 x gebeurdquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.
Rijkeluiszoontjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreG
Je was toch al bezig een huis te verkopen. Hoe oud ben je helemaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rijkeluiszoontjes. Je hebt er echt geen idee van.
Logisch toch? Zonder enige excuses aan de supporters nu voor de 2e keer bewust het weekend van miljoenen mensen proberen te verpesten. Dan kun je op weinig sympathie rekenen bij die vele mensen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreG
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was toch al bezig een huis te verkopen. Hoe oud ben je helemaal
Nee hoor, als ze zondag wederom gaan staken gebruik ik gewoon 'steeds'. Ook al betreft het speculatie.quote:
Voor communisten zijn alle mensen die niet naar de voedselbank hoeven rijkeluiszoontjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen. Bovendien staat het nog helemaal niet vast hoe de acties er uit zien en zijn er ook veel andere acties gevoerd. Maar je moet actie voeren daar waar het opvalt en als het bij het voetbal is, dan is dat zo. Ik snap het ook wel omdat voetbal toch gevoelig ligt en je voor die paar rotcenten je maar alles moet laten welgevallen door juist voetbalsupporters. Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Logisch toch? Zonder enige excuses aan de supporters nu voor de 2e keer bewust het weekend van miljoenen mensen proberen te verpesten. Dan kun je op weinig sympathie rekenen bij die vele mensen.
Leg dat die agenten maar uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.
En jij denkt dat deze acties leiden tot een beter gedrag van voetbalsupporters tegenover de politie?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.
En wat heeft dat met arrogantie te maken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg dat die agenten maar uit![]()
Jezus, wat een arrogantie
En onterecht in mijn ogen, omdat er nu een goed bod op tafel ligt. Dat ze begonnen met staken was m.i. terecht, maar ze draven nu doorquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen.
Over arrogantie gesproken. De alwetende SCH komt het ons weer even vertellen.quote:Het is echt schandalig dat pubers hier zo'n grote bek hebben over zaken waar ze echt geen zak vanaf weten.
Ze kunnen ook acties voeren waarmee je symphatie wint én actie kunt voeren voor een beter salaris. Gewoon geen boetes uit blijven delen, dan wordt die snol van een Ter Horst wel gedwongen om bij Bos aan te kloppen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen.
Dat zou de zaak nog kwalijker maken, als ze straks zaterdag pas de clubs bekend maken ze dat weigeren te werken.quote:Bovendien staat het nog helemaal niet vast hoe de acties er uit zien en zijn er ook veel andere acties gevoerd.
Hun punt is duidelijk nu, vecht dit met Ter Horst uit.quote:Maar je moet actie voeren daar waar het opvalt en als het bij het voetbal is, dan is dat zo.
Ik weet niet of je nu op mij doelt, maar ik heb nog nooit 1 politieagent vervelend behandeld, de meeste krijgen gewoon m'n respect.quote:Ik snap het ook wel omdat voetbal toch gevoelig ligt en je voor die paar rotcenten je maar alles moet laten welgevallen door juist voetbalsupporters. Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.
Het is schandalig dat agenten omdat we zo'n achterlijk kabinet hebben aandacht proberen te trekken ten koste van miljoenen normale mensen die gewoon lekker in het weekend voetbal willen kijken.quote:Het is echt schandalig dat pubers hier zo'n grote bek hebben over zaken waar ze echt geen zak vanaf weten.
Ik ben niet alwetend maar ik lul niet zo dom als de meesten hier die doen alsof agenten niks te klagen hebben. En het klopt, ik heb me er beroepsmatig wel in verdiept, al weken lang omdat we tal van uitzendingen over dit onderwerp hebben gemaakt. En wat mij betreft hadden ze ook best akkoord kunnen gaan met dit bod maar je kunt het niet objectief 'een goed bod' noemen. Onderhandelingstechnisch is het niet een goed bod. Of het een redelijk bod is qua salaris, is een andere vraag maar als je de lijn van de onderhandelingen bekijkt is het een tegenvallend bod.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
En onterecht in mijn ogen, omdat er nu een goed bod op tafel ligt. Dat ze begonnen met staken was m.i. terecht, maar ze draven nu door
[..]
Over arrogantie gesproken. De alwetende SCH komt het ons weer even vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |