omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland, met meer gevaar enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als jij dat zegt kan ik het hebben, maar leg maar eens uit waarom jij het wel snapt.
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland, met meer gevaar enzo
Gelulquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat ze nu minder verdienen dan heel nederland,
Dat geloof ik best, al die kutnerds en wijven vinden het toch alleen maar mooi dat voetbal niet doorgaatquote:Wij denken ook dat wij daar nu voldoende draagvlak bij het publiek voor hebben,’’ zegt Henk Jooren van de ANPV.
bovendien hebben ze een aanbod voor een functiewaarderingsonderzoek, dat kan precies aantonen of ze ondergewaardeerd worden........quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.
Je kan niet verwachten dat je salaris gigantisch omhoog gaat, dat is behoorlijk naief. Daarnaast blijft het een MBO opleiding, dan verdien je nou eenmaal niet zo veel.
Goed gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef LaCokaFamilia het volgende:
Het zijn en het blijven kneuzen die gasten. Leuk weer het weekend verpesten van hard werkende mensen die lekker op zondag willen ontspannen bij een potje voetbal. Waarom deze mensen raken en niet de overheid zelf raken. En dan daar waar het ze het meeste raakt. In de schatkist. Als je meer had willen verdienen had je moeten gaan leren. En ze wisten toen ze begonnen wat ze verdiende. Ik weet wel dat het voor veel mensen steeds moeilijker gaat worden om nog enig zins respect voor de mannen in blauw op te brengen. En dat vind ik echt heel jammer.
Metalheadsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, al die kutnerds en wijven vinden het toch alleen maar mooi dat voetbal niet doorgaat.
Wat is er zo mooi aan het bod dat er ligt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
En daarom staken ze, logisch. Er ligt nu een mooi bod op tafel met een behoorlijke verhoging.
Je kan niet verwachten dat je salaris gigantisch omhoog gaat, dat is behoorlijk naief. Daarnaast blijft het een MBO opleiding, dan verdien je nou eenmaal niet zo veel.
Hallo meneer agentquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Echt hoogstaande reacties hier hoor
Stelletje pubers
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Echt hoogstaande reacties hier hoor
Stelletje pubers
Lijkt mij inderdaad een erg goeie actie, allemaal polonaise lopen over de startbaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.quote:
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |