Hebben doorgaans? Je moet niet doen alsof de grote meerderheid van de agenten nog een bijbaan heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik heb een belachelijk hoog salaris als je het vergelijkt met dat van de meeste politieagenten. En ik meen het serieus, wat meer respect en begrip is echt niet zoveel gevraagd. Die agenten hebben doorgaans een bijbaan omdat ze van hun salaris niet rond kunnen komen.
Precies. Waarom geen andere acties?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.
Iemand die full-time hard werkt zou beter rond moeten kunnen komen dan iemand in de bijstand natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt me ook onzin. Dan moeten ze hun levensstijl aanpassen wat bij hun inkomen past. Iemand in de bijstand kan niet rondkomen, een agent echt wel hoor.
Ik moet niet doen? Ik vertel gewoon hoe het zit. Heel erg veel agenten hebben een bijbaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben doorgaans? Je moet niet doen alsof de grote meerderheid van de agenten nog een bijbaan heeft.
quote:Duizenden politiemensen hebben bijbaan
Uitgegeven: 23 september 2007 09:34
Laatst gewijzigd: 24 september 2007 09:20
AMSTERDAM - Tien tot vijftien procent van de 57 duizend Nederlandse politiemensen heeft een bijbaan om rond te kunnen komen. Dat zegt vice-voorzitter Wiep van der Pal van politievakbond ACP zondag in De Telegraaf.
De drie meest voorkomende bijbaantjes zijn buschauffeur, adviseur beveiliging en rijinstructeur, schrijft de krant. "Zo ken ik een agent die als hij niet voor de politie werkt een touringcar bestuurt", zegt van der Pal.
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreGquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt me ook onzin. Dan moeten ze hun levensstijl aanpassen wat bij hun inkomen past. Iemand in de bijstand kan niet rondkomen, een agent echt wel hoor.
Goed plan, daar werk ik nu in de beveiliging, dus dan staak ik gezellig meequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Laat ze nu eens andere mensen gaan pakken ipv voetbalsupporters. Blokkeer schiphol ofzo.
Steeds? Het is 1 x gebeurdquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen van mij best staken, en meer verdienen. Maar het wordt een beetje eentonig om steeds voetbalwedstrijden aan te grijpen om te gaan staken.
Rijkeluiszoontjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreG
Je was toch al bezig een huis te verkopen. Hoe oud ben je helemaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rijkeluiszoontjes. Je hebt er echt geen idee van.
Logisch toch? Zonder enige excuses aan de supporters nu voor de 2e keer bewust het weekend van miljoenen mensen proberen te verpesten. Dan kun je op weinig sympathie rekenen bij die vele mensen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdiep je er anders even in jeroen. Agenten verdienen echt absurd weinig en het stoort me mateloos dat er in dit topic zo dom geluld wordt, zeker door rijkeluiszoontjes als VoreG
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was toch al bezig een huis te verkopen. Hoe oud ben je helemaal
Nee hoor, als ze zondag wederom gaan staken gebruik ik gewoon 'steeds'. Ook al betreft het speculatie.quote:
Voor communisten zijn alle mensen die niet naar de voedselbank hoeven rijkeluiszoontjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen. Bovendien staat het nog helemaal niet vast hoe de acties er uit zien en zijn er ook veel andere acties gevoerd. Maar je moet actie voeren daar waar het opvalt en als het bij het voetbal is, dan is dat zo. Ik snap het ook wel omdat voetbal toch gevoelig ligt en je voor die paar rotcenten je maar alles moet laten welgevallen door juist voetbalsupporters. Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Logisch toch? Zonder enige excuses aan de supporters nu voor de 2e keer bewust het weekend van miljoenen mensen proberen te verpesten. Dan kun je op weinig sympathie rekenen bij die vele mensen.
Leg dat die agenten maar uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja en dat is gelukt door m'n ouders die een 2e hypotheek konden nemen op hun huis. Wat niet eens zo heel vreemd is als je ziet hoeveel mensen een 2e hypotheek op hun huis kunnen nemen, daar hoef je echt geen rijkeluiszoontje voor te zijn.
En jij denkt dat deze acties leiden tot een beter gedrag van voetbalsupporters tegenover de politie?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.
En wat heeft dat met arrogantie te maken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg dat die agenten maar uit![]()
Jezus, wat een arrogantie
En onterecht in mijn ogen, omdat er nu een goed bod op tafel ligt. Dat ze begonnen met staken was m.i. terecht, maar ze draven nu doorquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen.
Over arrogantie gesproken. De alwetende SCH komt het ons weer even vertellen.quote:Het is echt schandalig dat pubers hier zo'n grote bek hebben over zaken waar ze echt geen zak vanaf weten.
Ze kunnen ook acties voeren waarmee je symphatie wint én actie kunt voeren voor een beter salaris. Gewoon geen boetes uit blijven delen, dan wordt die snol van een Ter Horst wel gedwongen om bij Bos aan te kloppen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet voor de sympathie maar voor de centen. En terecht in mijn ogen.
Dat zou de zaak nog kwalijker maken, als ze straks zaterdag pas de clubs bekend maken ze dat weigeren te werken.quote:Bovendien staat het nog helemaal niet vast hoe de acties er uit zien en zijn er ook veel andere acties gevoerd.
Hun punt is duidelijk nu, vecht dit met Ter Horst uit.quote:Maar je moet actie voeren daar waar het opvalt en als het bij het voetbal is, dan is dat zo.
Ik weet niet of je nu op mij doelt, maar ik heb nog nooit 1 politieagent vervelend behandeld, de meeste krijgen gewoon m'n respect.quote:Ik snap het ook wel omdat voetbal toch gevoelig ligt en je voor die paar rotcenten je maar alles moet laten welgevallen door juist voetbalsupporters. Laat die eerst eens naar zichzelf kijken en hoe ze doorgaans met de politie omgaan in plaats van zo'n grote bek op een internetforumpje te hebben.
Het is schandalig dat agenten omdat we zo'n achterlijk kabinet hebben aandacht proberen te trekken ten koste van miljoenen normale mensen die gewoon lekker in het weekend voetbal willen kijken.quote:Het is echt schandalig dat pubers hier zo'n grote bek hebben over zaken waar ze echt geen zak vanaf weten.
Ik ben niet alwetend maar ik lul niet zo dom als de meesten hier die doen alsof agenten niks te klagen hebben. En het klopt, ik heb me er beroepsmatig wel in verdiept, al weken lang omdat we tal van uitzendingen over dit onderwerp hebben gemaakt. En wat mij betreft hadden ze ook best akkoord kunnen gaan met dit bod maar je kunt het niet objectief 'een goed bod' noemen. Onderhandelingstechnisch is het niet een goed bod. Of het een redelijk bod is qua salaris, is een andere vraag maar als je de lijn van de onderhandelingen bekijkt is het een tegenvallend bod.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
En onterecht in mijn ogen, omdat er nu een goed bod op tafel ligt. Dat ze begonnen met staken was m.i. terecht, maar ze draven nu door
[..]
Over arrogantie gesproken. De alwetende SCH komt het ons weer even vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |