Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef buzzer het volgende:
Heerlijk nog even de muziek kneitterhard aan voor het weekend
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
nog n half uurtjequote:
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten) En ik heb vaak de oplossing wel, maar die geef ik ze niet, laat ze het zelf maar lekker uitvinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog n half uurtje
[..]
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten)
stuur dat touchscreen maar naar mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ha, ook weer gevonden.
Nu eerst even een touchscreen & handscanner opsturen naar 2 filialen en wat stukke zooi wegbrengen.
o ben jij dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.
en dat alle stagebedrijven het sportief opvattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jij wilt, krijg jij je les op donderdag
hoop alleen dat de klas t telepatisch opneemt
waar heb je dan last van:?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Tering wat is die baggerlayout toch bagger
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
stuur dat touchscreen maar naar mij [afbeelding]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef buzzer het volgende:
o ben jij dat?
Ik kom zo wel even naar boven
check hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..
Weet je. Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik klaag niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.quote:
Ook goeiemorgen.quote:
Ik moet toch wat zeggen!quote:
dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.
Maar. In een kwartier tijd:
- 50x de weg in een topic kwijt raken door die scrollbalk die steeds korter wordt
- één of andere wazige bug die allemaal strepen door de quotes zet
- aantal keer de complete broncode in het invoervenster krijgen als ik op quickquote druk
- geregeld gare posts omdat die quotes zo traag laden, waardoor de helft van je tekst vóór de quote staat, en de helft erna.
En ja sorry dat ik hier loop te zeiken maar als ik het in FB of bug doe wordt danny boosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.
- 50x de weg in een topic kwijt raken door die scrollbalk die steeds korter wordt
- aantal keer de complete broncode in het invoervenster krijgen als ik op quickquote druk
- geregeld gare posts omdat die quotes zo traag laden, waardoor de helft van je tekst vóór de quote staat, en de helft erna.
Abrikosentoert mit Riestevlaaiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dank jullie allemaal.![]()
Sorry voor het trage, maar alles loopt hier als dikke .....
Dan mottie maar es een layout maken die in meer dan 1 browser goed werkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt aan jou
hier van geen enkel van de bovenstaande opmerkingen last
Meld je eens een keer iets, krijg je dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En ja sorry dat ik hier loop te zeiken maar als ik het in FB of bug doe wordt danny boos
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven hadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Meld je eens een keer iets, krijg je dat.
Heheh.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef mcDavid het volgende:
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven had
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dank jullie allemaal.![]()
Sorry voor het trage, maar alles loopt hier als dikke .....
Je moet als eigenaar wel tegen een beetje kritiek kunnen hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven had
Ik heb helemaal geen vlaai in huis.quote:
dankje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd BengeltjeAl verrassingen gekregen vandaag?
We nemen de vlaai wel mee als we langs komenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vlaai in huis.![]()
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
Een tripod voor mijn camera.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja heequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Senseekhoornquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef OA het volgende:
Je moet als eigenaar wel tegen een beetje kritiek kunnen hoor...
Prima, hoelaat zijn jullie hier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We nemen de vlaai wel mee als we langs komen
Kan je mooi foto's maken van het vuurwerk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
![]()
[ afbeelding ]
Ik kom rond 21.30 langs denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, hoelaat zijn jullie hier?
Iets te eten nemen misschienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Amai, ik stik van de honger.
Ik heb niets meer te snaaien bij me.quote:
Ik vind het zonder die bugs ook wel kut genoeg lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeDat heb ik ook, allemaal
Maar dat hoort erbij, toch?Je zou je op slag niet meer thuis voelen als alles bloedstollend snel zou laden en foutloos zou lopen. Dan zou je echt denken dat het door een kundige club is overgenomen
Nee, sort of homecoming wel, altijd. Even lekker schelden, ook
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
We hebben er zelf nog 2 liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?
Gisteren toch maar eens begonnen 'm op te eten maar ik vind die pure chocola gewoon écht niet lekker.
zoiets jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Hey jij! Niet eten op de gang! Lever maar in!"!
Zo maar even langs de supermarkt danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.
Nou. EEEEEEEENIGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:06 schreef mcDavid het volgende:
We hadden trouwens bijna een palindroom topicnummer gehad!
Maar goed ook dan. Dom houden, dat tuig. Ze willen niks liever. 1040 uur op school is ze nog te veel. Wat? Ze kunnen niet eens tot 1040 tellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
Dromen palingen ook dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
toch iets gegeten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
* Dr_Flash op ruggetje kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Een appel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:35 schreef qu63 het volgende:
toch iets gegeten?
Ik dank u zeer.quote:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe is het in BeF? Ik open dat topic niet op m'n werkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Nog iets gezonds ook!quote:
wat is er mis met die reeks dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Ja joh. Ik leef keigezond.quote:
Mensen geloven je niet zo makkelijk als je dat zegtquote:
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.quote:
quote:
Dat is wel netjes jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.
En verder eet ik eigenlijk sowieso gezond omdat ik een hoop niet mag hebben..
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]de hele dag
ben nu echt kapot. huisgenoot is vannacht gaan stappen en maakte t hele huis wakker om 4 uur, toen kon ik niet meer slapen
nee, en totaal geen rekening houden met anderen hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zo
Het opvoeden lukt nog niet echt he?
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is wel netjes ja
Zo nu en dan 1 biertje of stukje taart mag toch wel?
Wauw, dat ziet er wel een sjiek ding uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel komen filmenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.
Wanouweerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan mottie maar es een layout maken die in meer dan 1 browser goed werkt.
Ik mag morgen pas weerquote:
Hoiquote:
Yepquote:
Ik ga zo 'op vakantie'quote:
Dan stop je er meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep
Geen kunst aan ookStraks vrijdagmiddagborrel in Delft
Nee, ik heb een druk maar saai levenquote:
Zoiets had ik inmiddels begrepenquote:
Hoeveel sneeuw ligt er? En de weersverwachting daar?quote:
Ergens geloof ik het gewoon nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een druk maar saai leven.
toch welquote:
Ik ga mn best doenquote:Have fun en breek niks.
Why notquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens geloof ik het gewoon niet
40-120cm, weersverwachting is dat het daar gewoon beter weer is dan hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel sneeuw ligt er? En de weersverwachting daar?
ohnee, valt meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
40-120cm, weersverwachting is dat het daar gewoon beter weer is dan hier
graad of 8 met zon
http://www.tele-villars-gryon.ch/site/fax/villars.aspxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohnee, valt mee
http://www.villars.ch/en/welcome.cfm
Ow, franstalig Zwitserland. Nee bedanktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.tele-villars-gryon.ch/site/fax/villars.aspx
we zitten dus in villars
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef es70 het volgende:
@Buzzer: Ik kom net de 'bundel' tegen, doe je nog iets met Haiku's enzo
.
Dat zeg je nou welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Why not.
'T is niet tranentrekkend saai, maar heel spannend ook niet hoor.
Klinkt goed dus gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohnee, valt mee
http://www.villars.ch/en/welcome.cfm
ik heb het ook niet zo op Fransen/Frans-sprekendenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, franstalig Zwitserland. Nee bedankt
stoppenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, met een half uurtje ga ik er maar eens mee uitschijen hier
Of hoe je dat woord ook schrijftUitscheiden?
Best leuk om weer 's te lezenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die moet ik ook nog ergens hebben ja
Wat denk jij te wetenquote:
Is gewoon kutvolkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
ik heb het ook niet zo op Fransen/Frans-sprekenden
Mooi, want ik ben inmiddels zelf ook een beetje kwijt waar het over gingquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is gewoon kutvolkNet als Fransen zelf
en Walen niet te vergeten.
Dan weten we het toch gewoon samen nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, want ik ben inmiddels zelf ook een beetje kwijt waar het over ging.
Gezelligquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weten we het toch gewoon samen niet
Horen die ook nog ergens bijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje welIk vond het gewoon grappig hoe je de Walen er ook ff fijntjes bij vermeldde
Dat zijn toch ook wannabe Fransen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje welIk vond het gewoon grappig hoe je de Walen er ook ff fijntjes bij vermeldde
Wil je hier ook even...........?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Het huissie is schoon.
Succesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga er vandoor. Eerst op naar Delft. Doei
Of hier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je hier ook even...........?
Hoiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen even ontbijtspek bij de Vomar halen en wat bier, kan ik iig lekkere pannenkoeken maken
Nope, geen boodschappen,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat?
Moet je nog boodschappen hebben Marc?
Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, geen boodschappen,
maar.....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!
Bengeltje snapt het alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!
Ohhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hij wil misschien jouw pannekoek.
Ja, laat maar iemand het uitleggen aan jequote:
Have funquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:07 schreef qu63 het volgende:
Over een uurtje op weg
Nu dus alles maar afsluiten
Bengeltje snapt mij gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh
* Sjowhan] wist dat wel[/me
[..]
Ja, laat maar iemand het uitleggen aan je![]()
Ook al zo lekker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef Ynske het volgende:
zelfgemaakte groentesoep met zelfgemaakte pizza
En spekquote:
is ze ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hopen dat het ook aankomt nu ja
T klinkt alleen niet echt als de meest slimme
@Sjowhan, hoi
heel ontspannen onzinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk boek?
Ontspannen onzin is goedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel ontspannen onzin
Shopaholic trilogie van Sophie Kinsella
echt een boek waar je niet bij na hoeft te denken, dat lukt me de laatste tijd toch al niet
quote:
Nuttig, spaatje rood, boel regen, gedoe met een treinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
En, hoe was Delft?
Gedoe met trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nuttig, spaatje rood, boel regen, gedoe met een trein
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Gedoe met trein?
Oeh, een privestopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.
-Oh? Stonden daar tienduizend man opeengepakt op het perron dan?
Nee, ik stond er met nog 1 andere gegadigde
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.
-Oh? Stonden daar tienduizend man opeengepakt op het perron dan?
Nee, ik stond er met nog 1 andere gegadigde
Bier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al met al goed geregeld
En nu een Jupiler!
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
Bier?
wanneer?
volgende week vrijdag in Utecht?
Oehquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bier?
wanneer?
Thuis?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bier?
wanneer?
ze durven blijkbaar nietquote:
Wat niet? Jou meeten? Marc meeten? Naar Utrecht komen?quote:
Ik ken alleen, "hou je mond" hoort die daar ook bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel ontspannen onzin
Shopaholic trilogie van Sophie Kinsella
echt een boek waar je niet bij na hoeft te denken, dat lukt me de laatste tijd toch al niet
BTDTquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Jou meeten? Marc meeten? Naar Utrecht komen?
BTDT
been there done thatquote:
Zie, jij ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Ynske het volgende:
been there done that
Lijkt het wel op ja,quote:
die is ook van haar maar niet bij deze triologiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken alleen, "hou je mond" hoort die daar ook bij?
Jill Mansell ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is ook van haar maar niet bij deze triologie
dit is Shopaholic!
Shopaholic! in alle staten
Shopaholic! zegt ja
Zijn net zo'n heerlijke boeken als die van Jill Mansell
aanradertjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jill Mansell ken ik dan weer niet.
Feliquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:120.000
Dat was het, u kunt weer rustig doorlopen
Hai.quote:
Zal het eens opzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanradertje
zijn boellie pockets van, niet te duur, heel leuk
Of men negeert het.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooie van een aandachtshoer-post helemaal onder een pagina is dat iedereen eroverheen leest
Welke andere sitequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ja hoiDoei Bengel
![]()
Ik was jullie even op een andere site aan het negeren
Een site over treinenquote:
Sjonge, hier in het dorp ook al zo'n kort lontjequote:De politie heeft donderdagmiddag een 17-jarige man uit Teylingen en een 35-jarige man uit Golasza Dolna (Polen) aangehouden na een ruzie in het verkeer. Volgens de jongen die met zijn vriendin op de Parklaan liep zou hij door de spiegel van de auto van de Pool zijn geraakt. Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling en vervolgens een handgemeen. Omstanders hebben de twee mannen gescheiden tot de komst van de politie.
"Kurwa! Mój samochód, co robisz??!!"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling
Trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef Ynske het volgende:
truste morgen weer 13 uur werken
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mój samochód, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mój samochód, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
Briljante schaker, rare man op het eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een half uurtje, dan komt er een herhaling van een documentaire op Nl 1 Over Bobby Fischer, de beste schaker aller tijden, die gisteren overleden is. Dat wil ik wel even zien
hij is ergens de weg kwijt geraaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briljante schaker, rare man op het eind.
Bizar wel, hoe vaak zo geniale mensen dat overkomtquote:
Wat denk je van 1TB ruimtequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die fan van die schijf maakt wel een kabaal hoorDat was bij die ouwe helemaal niet
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat denk je van 1TB ruimte
Moet minimaal 2 schijven in zitten, en dat geeft wel wat warmte
welterustenquote:
Ja, maar jij hebt waarschijnlijk niet 2 3,5" SATA schijven in een doosje ter grootte van een pondspak koffie gepropt?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt niet
Mja, standaard in het weekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben je vroeg kuuks
hmm nog 7 min om in de auto te komen, dat gaat noooit lukken
Oeh dat is niet echt prettig neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, standaard in het weekend. Stom ritme.
Dank je Fleske.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hai kuuks
*mentale ondersteuning verzorgt
Nouja, ik kruip ook altijd nog even terug in bed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Ynske het volgende:
Oeh dat is niet echt prettig nee
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:120.000
Dat was het, u kunt weer rustig doorlopen
Ik moet alleen boodschappen doen en dan ergens naar zo'n feestje. Waar ik weinig zin in heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is koud en grijs en nat en kutweer en ik moet echt even gaan studeren voordat het schaatsen begint
Dat moet ja, maar doe je het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is koud en grijs en nat en kutweer en ik moet echt even gaan studeren voordat het schaatsen begint
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet ja, maar doe je het ook
Half uurtje werk tochquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakken
Met al zijn klonen erbij loopt hij al tegen de 170k geloof ik trouwens, maar goedquote:
Ja, dat zal wel ergens in juli worden denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakken
Ik zag hem jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
NS Spooktrein
Dat is de andere kant van de NS flash!
precies, studeren ho maarquote:
'nough saidquote:
Lege CD's?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog lege cds kopen
Anders kan ik ook niet gaan studeren
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege CD's?Dat is zooooo 1974 man
Lastig huh, zonder CD'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doen
Nogal. Maar ik heb geen zin om die te dure dingen in de winkel te kopenquote:
En pas daarna kan je gaan studeren begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doen
Mijn spindle DVD's is bijna op. En daarna ga ik slim cases nemen denk ik. Of iig een goed merk. Spindles zijn tamelijk ruk namelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 80 lege dvds liggen. Zonde zo.
Ja, lekke rin de auto met audio cds. Geen zin om dat achter de laptop te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pas daarna kan je gaan studeren begrijp ik?
Gelukkig weet je ook nog precies de datumquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik lege CD's gekocht heb was een doos van 12 pakjes x 10 stuks op 24 september 2002. Ik ben bijna door het 11e pakje heen
Studeren in de auto?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, lekke rin de auto met audio cds. Geen zin om dat achter de laptop te doen
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn spindle DVD's is bijna op. En daarna ga ik slim cases nemen denk ik. Of iig een goed merk. Spindles zijn tamelijk ruk namelijk.
ja, er was onlangs een topic "wat is het oudste mailtje in je inbox" en dat ging over gezeik met de betaling voor die CD's, daar stond ook de aankoopdatum inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig weet je ook nog precies de datum
He, laat me wat nuttigs doen in mijn reistijd. Een beetje gaan luisteren naar die baggerradio met overactieve djs die zich maar al te graag horen lachenquote:
Is het niet zo dat al die dingen met 200 merken uit 3 of 4 verschillende fabrieken komen? Net als met wasmiddel zeg maar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.
Op zo'n testsite testen ze allerlei dvds met veel branders zodat je kan zien welke combi lekker werkt.
Anders hou je even je ogen op de weg of zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, laat me wat nuttigs doen in mijn reistijd. Een beetje gaan luisteren naar die baggerradio met overactieve djs die zich maar al te graag horen lachen
Klopt, maar je moet dus wel weten welke fabrieksmerk je moet hebben. Vandaar dat er bv op cdrwinkel altijd het merk en type staat, zodat je weet wat je krijgt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet zo dat al die dingen met 200 merken uit 3 of 4 verschillende fabrieken komen? Net als met wasmiddel zeg maar?
Hij heeft het bonnetje nog zodattie kan ruilenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je ook nog precies de datum
Ik heb mijn oren niet nodig om op te letten. Het zijn van die gesproken cdsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hou je even je ogen op de weg of zo
Tayio Yuden is ook een van de betere merken als 't gaat om dvdrkwaliteit (zowel voor de + als de - media)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.
Op zo'n testsite testen ze allerlei dvds met veel branders zodat je kan zien welke combi lekker werkt.
Veelal wel, en ze waren zo goed als perfect icm mijn BenQ 1640 (of 1620, can't rememberquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tayio Yuden is ook een van de betere merken als 't gaat om dvdrkwaliteit (zowel voor de + als de - media)
Neem geen paraplu mee, die waait kapotquote:
Welnee, of de fiets, of de auto. Zien of 't droog isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem geen paraplu mee, die waait kapot
Oh okee, dus daarom mag bellen aan het stuur ook niet hmmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren niet nodig om op te letten. Het zijn van die gesproken cds
Ik bel handsfree. Of gewoon niet. Mensen die motorisch gestoord zijn horen gewoon niet op de weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dus daarom mag bellen aan het stuur ook niet hmm
Dus daarom bezit ik noch auto, noch fiets, en zweer ik bij de treinquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Mensen die motorisch gestoord zijn horen gewoon niet op de weg.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus daarom bezit ik noch auto, noch fiets, en zweer ik bij de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |