Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef buzzer het volgende:
Heerlijk nog even de muziek kneitterhard aan voor het weekend
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
nog n half uurtjequote:
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten) En ik heb vaak de oplossing wel, maar die geef ik ze niet, laat ze het zelf maar lekker uitvinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog n half uurtje
[..]
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten)
stuur dat touchscreen maar naar mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ha, ook weer gevonden.
Nu eerst even een touchscreen & handscanner opsturen naar 2 filialen en wat stukke zooi wegbrengen.
o ben jij dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.
en dat alle stagebedrijven het sportief opvattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jij wilt, krijg jij je les op donderdag
hoop alleen dat de klas t telepatisch opneemt
waar heb je dan last van:?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Tering wat is die baggerlayout toch bagger
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
stuur dat touchscreen maar naar mij [afbeelding]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef buzzer het volgende:
o ben jij dat?
Ik kom zo wel even naar boven
check hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..
Weet je. Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik klaag niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.quote:
Ook goeiemorgen.quote:
Ik moet toch wat zeggen!quote:
dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.
Maar. In een kwartier tijd:
- 50x de weg in een topic kwijt raken door die scrollbalk die steeds korter wordt
- één of andere wazige bug die allemaal strepen door de quotes zet
- aantal keer de complete broncode in het invoervenster krijgen als ik op quickquote druk
- geregeld gare posts omdat die quotes zo traag laden, waardoor de helft van je tekst vóór de quote staat, en de helft erna.
En ja sorry dat ik hier loop te zeiken maar als ik het in FB of bug doe wordt danny boosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.
- 50x de weg in een topic kwijt raken door die scrollbalk die steeds korter wordt
- aantal keer de complete broncode in het invoervenster krijgen als ik op quickquote druk
- geregeld gare posts omdat die quotes zo traag laden, waardoor de helft van je tekst vóór de quote staat, en de helft erna.
Abrikosentoert mit Riestevlaaiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dank jullie allemaal.![]()
Sorry voor het trage, maar alles loopt hier als dikke .....
Dan mottie maar es een layout maken die in meer dan 1 browser goed werkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt aan jou
hier van geen enkel van de bovenstaande opmerkingen last
Meld je eens een keer iets, krijg je dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En ja sorry dat ik hier loop te zeiken maar als ik het in FB of bug doe wordt danny boos
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven hadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Meld je eens een keer iets, krijg je dat.
Heheh.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef mcDavid het volgende:
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven had
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dank jullie allemaal.![]()
Sorry voor het trage, maar alles loopt hier als dikke .....
Je moet als eigenaar wel tegen een beetje kritiek kunnen hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het meer door het feit dat ik op een gegeven moment zeiken op danny tot een sport verheven had
Ik heb helemaal geen vlaai in huis.quote:
dankje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd BengeltjeAl verrassingen gekregen vandaag?
We nemen de vlaai wel mee als we langs komenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vlaai in huis.![]()
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
Een tripod voor mijn camera.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja heequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Senseekhoornquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef OA het volgende:
Je moet als eigenaar wel tegen een beetje kritiek kunnen hoor...
Prima, hoelaat zijn jullie hier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We nemen de vlaai wel mee als we langs komen
Kan je mooi foto's maken van het vuurwerk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
![]()
[ afbeelding ]
Ik kom rond 21.30 langs denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, hoelaat zijn jullie hier?
Iets te eten nemen misschienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Amai, ik stik van de honger.
Ik heb niets meer te snaaien bij me.quote:
Ik vind het zonder die bugs ook wel kut genoeg lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeDat heb ik ook, allemaal
Maar dat hoort erbij, toch?Je zou je op slag niet meer thuis voelen als alles bloedstollend snel zou laden en foutloos zou lopen. Dan zou je echt denken dat het door een kundige club is overgenomen
Nee, sort of homecoming wel, altijd. Even lekker schelden, ook
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
We hebben er zelf nog 2 liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?
Gisteren toch maar eens begonnen 'm op te eten maar ik vind die pure chocola gewoon écht niet lekker.
zoiets jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Hey jij! Niet eten op de gang! Lever maar in!"!
Zo maar even langs de supermarkt danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.
Nou. EEEEEEEENIGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:06 schreef mcDavid het volgende:
We hadden trouwens bijna een palindroom topicnummer gehad!
Maar goed ook dan. Dom houden, dat tuig. Ze willen niks liever. 1040 uur op school is ze nog te veel. Wat? Ze kunnen niet eens tot 1040 tellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
Dromen palingen ook dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
toch iets gegeten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
* Dr_Flash op ruggetje kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Een appel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:35 schreef qu63 het volgende:
toch iets gegeten?
Ik dank u zeer.quote:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe is het in BeF? Ik open dat topic niet op m'n werkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Nog iets gezonds ook!quote:
wat is er mis met die reeks dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Ja joh. Ik leef keigezond.quote:
Mensen geloven je niet zo makkelijk als je dat zegtquote:
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.quote:
quote:
Dat is wel netjes jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.
En verder eet ik eigenlijk sowieso gezond omdat ik een hoop niet mag hebben..
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]de hele dag
ben nu echt kapot. huisgenoot is vannacht gaan stappen en maakte t hele huis wakker om 4 uur, toen kon ik niet meer slapen
nee, en totaal geen rekening houden met anderen hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zo
Het opvoeden lukt nog niet echt he?
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is wel netjes ja
Zo nu en dan 1 biertje of stukje taart mag toch wel?
Wauw, dat ziet er wel een sjiek ding uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel komen filmenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.
Wanouweerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan mottie maar es een layout maken die in meer dan 1 browser goed werkt.
Ik mag morgen pas weerquote:
Hoiquote:
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |