Jill Mansell ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is ook van haar maar niet bij deze triologie
dit is Shopaholic!
Shopaholic! in alle staten
Shopaholic! zegt ja
Zijn net zo'n heerlijke boeken als die van Jill Mansell
aanradertjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jill Mansell ken ik dan weer niet.
Feliquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:120.000
Dat was het, u kunt weer rustig doorlopen
Hai.quote:
Zal het eens opzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanradertje
zijn boellie pockets van, niet te duur, heel leuk
Of men negeert het.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooie van een aandachtshoer-post helemaal onder een pagina is dat iedereen eroverheen leest
Welke andere sitequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ja hoiDoei Bengel
![]()
Ik was jullie even op een andere site aan het negeren
Een site over treinenquote:
Trustequote:
Sjonge, hier in het dorp ook al zo'n kort lontjequote:De politie heeft donderdagmiddag een 17-jarige man uit Teylingen en een 35-jarige man uit Golasza Dolna (Polen) aangehouden na een ruzie in het verkeer. Volgens de jongen die met zijn vriendin op de Parklaan liep zou hij door de spiegel van de auto van de Pool zijn geraakt. Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling en vervolgens een handgemeen. Omstanders hebben de twee mannen gescheiden tot de komst van de politie.
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling
Trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef Ynske het volgende:
truste morgen weer 13 uur werken
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
Briljante schaker, rare man op het eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een half uurtje, dan komt er een herhaling van een documentaire op Nl 1 Over Bobby Fischer, de beste schaker aller tijden, die gisteren overleden is. Dat wil ik wel even zien
hij is ergens de weg kwijt geraaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briljante schaker, rare man op het eind.
Bizar wel, hoe vaak zo geniale mensen dat overkomtquote:
Wat denk je van 1TB ruimtequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die fan van die schijf maakt wel een kabaal hoorDat was bij die ouwe helemaal niet
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat denk je van 1TB ruimte
Moet minimaal 2 schijven in zitten, en dat geeft wel wat warmte
welterustenquote:
Ja, maar jij hebt waarschijnlijk niet 2 3,5" SATA schijven in een doosje ter grootte van een pondspak koffie gepropt?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt niet
Mja, standaard in het weekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben je vroeg kuuks
hmm nog 7 min om in de auto te komen, dat gaat noooit lukken
Oeh dat is niet echt prettig neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, standaard in het weekend. Stom ritme.
Dank je Fleske.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hai kuuks
*mentale ondersteuning verzorgt
Nouja, ik kruip ook altijd nog even terug in bed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Ynske het volgende:
Oeh dat is niet echt prettig nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |