Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, geen boodschappen,
maar.....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!
Bengeltje snapt het alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees duidelijk dan! Als je zo tegen vrouwen doet, vinden ze je ook niet lief!
Ohhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hij wil misschien jouw pannekoek.
Ja, laat maar iemand het uitleggen aan jequote:
Have funquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:07 schreef qu63 het volgende:
Over een uurtje op weg
Nu dus alles maar afsluiten
Bengeltje snapt mij gewoonquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh
* Sjowhan] wist dat wel[/me
[..]
Ja, laat maar iemand het uitleggen aan je![]()
Ook al zo lekker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef Ynske het volgende:
zelfgemaakte groentesoep met zelfgemaakte pizza
En spekquote:
is ze ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hopen dat het ook aankomt nu ja
T klinkt alleen niet echt als de meest slimme
@Sjowhan, hoi
heel ontspannen onzinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk boek?
Ontspannen onzin is goedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel ontspannen onzin
Shopaholic trilogie van Sophie Kinsella
echt een boek waar je niet bij na hoeft te denken, dat lukt me de laatste tijd toch al niet
quote:
Nuttig, spaatje rood, boel regen, gedoe met een treinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
En, hoe was Delft?
Gedoe met trein?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nuttig, spaatje rood, boel regen, gedoe met een trein
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Gedoe met trein?
Oeh, een privestopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.
-Oh? Stonden daar tienduizend man opeengepakt op het perron dan?
Nee, ik stond er met nog 1 andere gegadigde
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de sneltrein naar Breda stopte Extra op Delft Zuid ten behoeve van de reizigers die daar stonden.
-Oh? Stonden daar tienduizend man opeengepakt op het perron dan?
Nee, ik stond er met nog 1 andere gegadigde
Bier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al met al goed geregeld
En nu een Jupiler!
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
Bier?
wanneer?
volgende week vrijdag in Utecht?
Oehquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bier?
wanneer?
Thuis?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bier?
wanneer?
ze durven blijkbaar nietquote:
Wat niet? Jou meeten? Marc meeten? Naar Utrecht komen?quote:
Ik ken alleen, "hou je mond" hoort die daar ook bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel ontspannen onzin
Shopaholic trilogie van Sophie Kinsella
echt een boek waar je niet bij na hoeft te denken, dat lukt me de laatste tijd toch al niet
BTDTquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Jou meeten? Marc meeten? Naar Utrecht komen?
BTDT
been there done thatquote:
Zie, jij ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Ynske het volgende:
been there done that
Lijkt het wel op ja,quote:
die is ook van haar maar niet bij deze triologiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken alleen, "hou je mond" hoort die daar ook bij?
Jill Mansell ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is ook van haar maar niet bij deze triologie
dit is Shopaholic!
Shopaholic! in alle staten
Shopaholic! zegt ja
Zijn net zo'n heerlijke boeken als die van Jill Mansell
aanradertjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jill Mansell ken ik dan weer niet.
Feliquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:120.000
Dat was het, u kunt weer rustig doorlopen
Hai.quote:
Zal het eens opzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanradertje
zijn boellie pockets van, niet te duur, heel leuk
Of men negeert het.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooie van een aandachtshoer-post helemaal onder een pagina is dat iedereen eroverheen leest
Welke andere sitequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ja hoiDoei Bengel
![]()
Ik was jullie even op een andere site aan het negeren
Een site over treinenquote:
Sjonge, hier in het dorp ook al zo'n kort lontjequote:De politie heeft donderdagmiddag een 17-jarige man uit Teylingen en een 35-jarige man uit Golasza Dolna (Polen) aangehouden na een ruzie in het verkeer. Volgens de jongen die met zijn vriendin op de Parklaan liep zou hij door de spiegel van de auto van de Pool zijn geraakt. Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling en vervolgens een handgemeen. Omstanders hebben de twee mannen gescheiden tot de komst van de politie.
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Hierop ontstond tussen de twee een woordenwisseling
Trustequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef Ynske het volgende:
truste morgen weer 13 uur werken
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kurwa! Mķj samochķd, co robisz??!!"
-"Whehehe ik heb hem toch gekocht hehe"
Briljante schaker, rare man op het eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een half uurtje, dan komt er een herhaling van een documentaire op Nl 1 Over Bobby Fischer, de beste schaker aller tijden, die gisteren overleden is. Dat wil ik wel even zien
hij is ergens de weg kwijt geraaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Briljante schaker, rare man op het eind.
Bizar wel, hoe vaak zo geniale mensen dat overkomtquote:
Wat denk je van 1TB ruimtequote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, die fan van die schijf maakt wel een kabaal hoorDat was bij die ouwe helemaal niet
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat denk je van 1TB ruimte
Moet minimaal 2 schijven in zitten, en dat geeft wel wat warmte
welterustenquote:
Ja, maar jij hebt waarschijnlijk niet 2 3,5" SATA schijven in een doosje ter grootte van een pondspak koffie gepropt?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik er ook in hangen en ik hoor ze echt niet
Mja, standaard in het weekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben je vroeg kuuks
hmm nog 7 min om in de auto te komen, dat gaat noooit lukken
Oeh dat is niet echt prettig neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, standaard in het weekend. Stom ritme.
Dank je Fleske.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hai kuuks
*mentale ondersteuning verzorgt
Nouja, ik kruip ook altijd nog even terug in bed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Ynske het volgende:
Oeh dat is niet echt prettig nee
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:120.000
Dat was het, u kunt weer rustig doorlopen
Ik moet alleen boodschappen doen en dan ergens naar zo'n feestje. Waar ik weinig zin in heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is koud en grijs en nat en kutweer en ik moet echt even gaan studeren voordat het schaatsen begint
Dat moet ja, maar doe je het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is koud en grijs en nat en kutweer en ik moet echt even gaan studeren voordat het schaatsen begint
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet ja, maar doe je het ook
Half uurtje werk tochquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakken
Met al zijn klonen erbij loopt hij al tegen de 170k geloof ik trouwens, maar goedquote:
Ja, dat zal wel ergens in juli worden denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hij wilt dolle_hond ook nog even pakken
Ik zag hem jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
NS Spooktrein
Dat is de andere kant van de NS flash!
precies, studeren ho maarquote:
'nough saidquote:
Lege CD's?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog lege cds kopen
Anders kan ik ook niet gaan studeren
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lege CD's?Dat is zooooo 1974 man
Lastig huh, zonder CD'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doen
Nogal. Maar ik heb geen zin om die te dure dingen in de winkel te kopenquote:
En pas daarna kan je gaan studeren begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die kuteigenaar en ex collega van mijn leaseauto heeft er een cd speler in gezet, kan ik er wat aan doen
Mijn spindle DVD's is bijna op. En daarna ga ik slim cases nemen denk ik. Of iig een goed merk. Spindles zijn tamelijk ruk namelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 80 lege dvds liggen. Zonde zo.
Ja, lekke rin de auto met audio cds. Geen zin om dat achter de laptop te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pas daarna kan je gaan studeren begrijp ik?
Gelukkig weet je ook nog precies de datumquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik lege CD's gekocht heb was een doos van 12 pakjes x 10 stuks op 24 september 2002. Ik ben bijna door het 11e pakje heen
Studeren in de auto?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, lekke rin de auto met audio cds. Geen zin om dat achter de laptop te doen
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn spindle DVD's is bijna op. En daarna ga ik slim cases nemen denk ik. Of iig een goed merk. Spindles zijn tamelijk ruk namelijk.
ja, er was onlangs een topic "wat is het oudste mailtje in je inbox" en dat ging over gezeik met de betaling voor die CD's, daar stond ook de aankoopdatum inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig weet je ook nog precies de datum
He, laat me wat nuttigs doen in mijn reistijd. Een beetje gaan luisteren naar die baggerradio met overactieve djs die zich maar al te graag horen lachenquote:
Is het niet zo dat al die dingen met 200 merken uit 3 of 4 verschillende fabrieken komen? Net als met wasmiddel zeg maar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.
Op zo'n testsite testen ze allerlei dvds met veel branders zodat je kan zien welke combi lekker werkt.
Anders hou je even je ogen op de weg of zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, laat me wat nuttigs doen in mijn reistijd. Een beetje gaan luisteren naar die baggerradio met overactieve djs die zich maar al te graag horen lachen
Klopt, maar je moet dus wel weten welke fabrieksmerk je moet hebben. Vandaar dat er bv op cdrwinkel altijd het merk en type staat, zodat je weet wat je krijgt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet zo dat al die dingen met 200 merken uit 3 of 4 verschillende fabrieken komen? Net als met wasmiddel zeg maar?
Hij heeft het bonnetje nog zodattie kan ruilenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je ook nog precies de datum
Ik heb mijn oren niet nodig om op te letten. Het zijn van die gesproken cdsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hou je even je ogen op de weg of zo
Tayio Yuden is ook een van de betere merken als 't gaat om dvdrkwaliteit (zowel voor de + als de - media)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb die van Tayio yuden (of zoiets) maar die geven na de kwaliteitstest 98~99% goed beschreven aan.
Op zo'n testsite testen ze allerlei dvds met veel branders zodat je kan zien welke combi lekker werkt.
Veelal wel, en ze waren zo goed als perfect icm mijn BenQ 1640 (of 1620, can't rememberquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tayio Yuden is ook een van de betere merken als 't gaat om dvdrkwaliteit (zowel voor de + als de - media)
Neem geen paraplu mee, die waait kapotquote:
Welnee, of de fiets, of de auto. Zien of 't droog isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem geen paraplu mee, die waait kapot
Oh okee, dus daarom mag bellen aan het stuur ook niet hmmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren niet nodig om op te letten. Het zijn van die gesproken cds
Ik bel handsfree. Of gewoon niet. Mensen die motorisch gestoord zijn horen gewoon niet op de weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dus daarom mag bellen aan het stuur ook niet hmm
Dus daarom bezit ik noch auto, noch fiets, en zweer ik bij de treinquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Mensen die motorisch gestoord zijn horen gewoon niet op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |