daar begint het meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef Geartsjuh het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje van hem!Werkgerelateerd helaas..
![]()
Ja maar.. hij stemt waarschijnlijk VVD?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar begint het mee
nu jij weer reply'en en voor je het weet heb je een date
en natuurlijk heel veel ha ha ha ha ha ha ha'en om dingen die hij leuk bedoeld
geef je hem toch gewoon geitewollensokken voor z'n verjaardagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja maar.. hij stemt waarschijnlijk VVD?Daar kan ik toch echt niet mee op straat gezien worden!
het gaat er ook om dat je het MET een consultant doet, niet VOORquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:53 schreef Doffy het volgende:
Nou, dan heb ik toch weinig seks voor een consultant
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geef je hem toch gewoon geitewollensokken voor z'n verjaardag
Dank je Soes. Je lage prijzen zijn me al langer bekend hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Roomsoesje het volgende:
Je kunt me boeken hoor DoffBudgettarief
De kwaliteit is er dan ook naar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Roomsoesje het volgende:
Je kunt me boeken hoor DoffBudgettarief
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:53 schreef Doffy het volgende:
Nou, dan heb ik toch weinig seks voor een consultant
quote:
Swellow gaf positief bericht over dit weekend, maar of ie de kar voor elkaar krijgt en of het zat. of zon. wordt is me nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:39 schreef miss_sly het volgende:
Causa
Weet je al hoe en wat mbt de boekenkasten?
Eetze danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Roomsoesje het volgende:
Tijd voor taart hiero![]()
Jarige collega's zijn ok
tweakers.net ligt ook plat, en daar wordt ook de IRC gehostquote:
Jah weeddik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
tweakers.net ligt ook plat, en daar wordt ook de IRC gehost
je kan op andere irc-servers hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef Causa het volgende:
[..]
Jah weeddik.
Ik wil tòch op IRC
Ik heb ontwennigstoestanden
zit ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan op andere irc-servers hoor
Alleen dan heb je geen hoogste scores meer enzo
succes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Causa het volgende:
[..]
zit ik ook
Maar ging dus om een beetje trivie voor ik aan het huishouden ga.
Maar tijd is om. Moet inmiddels aan de gang. Anders ben ik voor niets zo vroeg thuisgekomen.
Dank je!quote:
in het engels ook nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Bestaan er ook Koreaanse Jehova getuigen?
Ik had net een Koreaanse aan de deur die me van alles wou vertellen over de heavenly mother en ze was nogal vasthoudend. Vaagheid..
Een makkelijk doelwit, dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Onze tijdelijke woning is tegenover een Jehova's Getuige kerk
osiris doet het wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
tweakers.net ligt ook plat, en daar wordt ook de IRC gehost
Waar is die woning dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Wel een die-hard dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]. Uitwisselingsstudente denk ik..
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik had net een Koreaanse aan de deur die me van alles wou vertellen over de heavenly mother en ze was nogal vasthoudend. Vaagheid..
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Oh, dat had ik verkeerd geschreven zie ik hierquote:
Nope, doet het nietquote:
Terwijl er toch bouwkundig al duidelijke verschillen zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef miss_sly het volgende:
Koninkrijkszaal, kerk, moskee, whatever...voor mij als ongelovige een pot nat
Als aanduiding maakt het me werkelijk niets uit, ik ben niet op de hoogte van hoe men het allemaal wenst te noemen en ik heb daar ook niet echt behoefte aan...hoewel toen Doffy het Koninkrijkszaal noemde het wel bekend klonk inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terwijl er toch bouwkundig al duidelijke verschillen zijn.
zeg dat danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
/server osiris.parse.nl
of
/server 82.94.244.170
't was maar een grapjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als aanduiding maakt het me werkelijk niets uit, ik ben niet op de hoogte van hoe men het allemaal wenst te noemen en ik heb daar ook niet echt behoefte aan...hoewel toen Doffy het Koninkrijkszaal noemde het wel bekend klonk inderdaad.
Da's misschien wel een nieuw soort drugs, weetjijveelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Geartsjuh het volgende:
een appartement of een paleis, het blijft een woningquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Terwijl er toch bouwkundig al duidelijke verschillen zijn.
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een appartement of een paleis, het blijft een woning
ja, of ergens op een doordeweekse avondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Causa het volgende:
Aha. Anders wordt het nog weer een week later?
Ok, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een appartement of een paleis, het blijft een woning
Dat weet je nu niet meer zeker, je hebt flink geshopt dus allicht dat je daar vanzelf rustiger van wordt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Hoi.
Mijn corset is binnen en ik heb vandaag nieuwe laarzen, nieuwe bling-bling, een dingetje waarmee je op een makkelijker manier allerlei kapsels kunt maken en nog wat dingetjes gekocht.
Ik heb ook valeriaan gekocht, omdat ik de laatste tijd nogal gestresst ben. Ik ben nieuwsgierig of het werkt.
het is k*tweer inderdaad..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, wat een deprimerend weer
Winkelen werkt wel tegen stress.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet je nu niet meer zeker, je hebt flink geshopt dus allicht dat je daar vanzelf rustiger van wordt!
Op zich wel goed, maar ben niet helemaal tevreden over de bovenkant. Die steekt wat teveel uit, maar dat komt doordat ik zulke dikke tieten heb.quote:Hoe valt het corset?
Preciesquote:
Kan ook zijn dat je net een iets ander corset moet hebben.quote:Op zich wel goed, maar ben niet helemaal tevreden over de bovenkant. Die steekt wat teveel uit, maar dat komt doordat ik zulke dikke tieten heb.Misschien ook eens een underbust corset proberen.
Tjeempie, game-junkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb m'n eerste PS2-game uitgespeeld.Binnen een week.
En je gaat nu schoonmaken en inkopen doen terwijl meneer zijn roes aan het uitslapen is?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Isegrim het volgende:
Die valeriaan helpt in elk geval om goed te slapen. Ik word normaal bij het minste of geringste wakker en nu heb ik niet eens gemerkt datthuiskwam uit de kroeg en naar bed ging.
Ik ga straks lekker naar de markt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:36 schreef Reya het volgende:
[..]
En je gaat nu schoonmaken en inkopen doen terwijl meneer zijn roes aan het uitslapen is?
Probeer het wel met mate te gebruiken en alleen zo nu en dan.. Spul werkt nog best verslavend en kwalitatief is het geloof ik ook niet altijd even goed voor je slaap..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Isegrim het volgende:
Die valeriaan helpt in elk geval om goed te slapen. Ik word normaal bij het minste of geringste wakker en nu heb ik niet eens gemerkt datthuiskwam uit de kroeg en naar bed ging.
Tjeempie, ik ben alleen verslaafd aan caffeïne.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]'k Heb er een nieuwe verslaving bij.
In de verschillende bronnen op internet lees ik dat valeriaan met name effectief is bij regelmatig gebruik en dat bijwerkingen zeer zeldzaam zijn. Ik vind niets over verslaving, behalve dan dat daar geen risico op bestaat. Op Erowid staan juist reports van mensen die van een verslaving (slaappillen e.d.) zijn afgekomen met valeriaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer het wel met mate te gebruiken en alleen zo nu en dan.. Spul werkt nog best verslavend en kwalitatief is het geloof ik ook niet altijd even goed voor je slaap..
*sig ziet*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, wat een deprimerend weer
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*sig ziet*
Aahhh, koetsjiekoetsjiekoee?
Niet altijd. In sommige gevallen valt er wel gebruik van te maken. In sommige gevallen echter..quote:
Je maakt er zelf ook regelmatig gebruik vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet altijd. In sommige gevallen valt er wel gebruik van te maken. In sommige gevallen echter..
Op dat soort momenten is het dus gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of ik schattig ben, maar mijnbeticht mij er wel van, met name wanneer ik boos op hem ben.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt er zelf ook regelmatig gebruik van
Mijn kickbokshobby heeft daar korte metten mee gemaakt. Daarnaast zorgt mijn grote bek nu ook al steeds meer voor de image 'cute, but not to be fucked with'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:47 schreef Alicey het volgende:
Maar het kan best vervelend zijn hoor, wanneer iedereen maar blijft roepen dat je schattig bent terwijl je dat juist helemaal niet bent op dat moment.
Blijkbaar straal je iets uitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
de jongens van VBL vonden het nodig na vorige week (meeting) om me de hele tijd schattig te noemen
Zo'n ding heb je ook in Bennekomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef -Trinity- het volgende:
*sig ziet*
Aahhh, koetsjiekoetsjiekoee?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef qu63 het volgende:
Live vanuit Zwitserland!
Bus rijden ging goed
Nu nog iets meer sneeuw hier
Morgen wel snowboarden!
Klinkt heel tofquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Live vanuit Zwitserland!
Bus rijden ging goed
Nu nog iets meer sneeuw hier
Morgen wel snowboarden!
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze nu wel, Geartsjuh, de donkerrode geurrozen.En de hyacinth doet het ook goed. Wat ruiken die dingen toch lekker.
Ze zijn heel mooi, maar ik denk dat deze wel vrij snel uitgebloeid zullen zijn...quote:Op zondag 20 januari 2008 12:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]! Mijn hyacinten ruiken ook heerlijk
. Dan kom je thuis en dan ruikt je huis helemaal naar bloemen, echt lekker
.
Mijn rozen doen het ook nog steeds goed. Mooi zijn ze he?
Je meent 'tquote:
Doe ikquote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt heel tof. Geniet er lekker van!
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Voor Alicey, ter inspiratie bij het klussen straks.
Leuke foto's van funda #2
nep-IT'erquote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo allemaal!
Was even naar een niewe laptop geswithct, dat kost toch meer moeite dan je zou denken.
nee hoor, ik ben afgestudeerd informaticus. En dus nu met een dual core 2.66 met 2G mem en een 1920 x 1200 scherm.quote:
gewoon overal hetzelfde wachtwoord gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2008 02:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben afgestudeerd informaticus. En dus nu met een dual core 2.66 met 2G mem en een 1920 x 1200 scherm.
Lekker.
Ik had me niet gerealiseerd hoeveel cookie- en registry data ik eigenlijk had, ik wilde eens met een schone lei beginnen...moet je nog wel al die passwords en webadressen weten natuurlijk...
Tip: Dweil je vloer niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:57 schreef Causa het volgende:
Eet smakelijk Qu63
Als je 2 katten uit de regen binnen laat, zijn dat dus 8 modderige pootjes op de netgedweilde vloer...
quote:
Tot danquote:Op maandag 21 januari 2008 09:42 schreef qu63 het volgende:
laatste post vanaf hier denk ik.
tot morgen!
Ik ookquote:Op maandag 21 januari 2008 09:43 schreef VonHinten het volgende:
Of ik was gister semi-aangeschoten, of gewoon in een sentimentele bui, maar ik heb genoten van de film Meet Joe Black met Brad Pitt.![]()
bronquote:YOUNG people who embrace trendy, self-focused spiritualism are more anxious and depressed than those who believe in God or reject religion altogether, a survey shows.
A major Queensland study of 21-year olds suggests that the shift away from traditional religious beliefs to new-age religions is not making young adults happier.
The survey quizzed 3705 people on their beliefs in God, higher powers other than God, as well as their church-going habits and other behaviours.
Young adults with a belief in a spiritual or higher power other than God were at more risk of poorer mental health and deviant social behaviour than those who rejected these beliefs, said study author Dr Rosemary Aird, a population health researcher at the University of Queensland.
Young men who held non-traditional religious views were at twice the risk of being more anxious and depressed than those with traditional beliefs.
"This study suggests that new forms of religiosity demand further research attention to understand the extent that religious change is linked to population mental health and social behaviour among younger generations," Dr Aird said.
The research is believed to be the first in Australia to examine young adults' religious and spiritual thoughts, behaviour and feelings.
Dr Aird found only 8 per cent of young adults attended church once a week, a trend linked to lower rates of antisocial behaviour among young men but not women.
She said individualism was the common thread in the shift away from traditional religious thoughts to non-religious spirituality.
"This focus on self fulfillment and improvement over others' wellbeing could undermine a person's mental health with many people feeling more isolated, less healthy and having poorer relationships," Dr Aird said.
She said so-called new spirituality promoted the idea that self-transformation would lead to a positive and constructive change in self and society.
"But there is a contradiction," Dr Aird said.
"How can one change society if one is focused on oneself?"
Goedemorgen Haushoferquote:Op maandag 21 januari 2008 10:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ookKomt ook een beetje door de fijne muziek van James Horner
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef Monolith het volgende:
Voor de zweefteven onder ons:
[..]
bron
Goeiemorgenquote:
Ik ben heel gelukkig hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef Monolith het volgende:
Voor de zweefteven onder ons:
[..]
bron
That's another way of putting it.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik zag gisteren nog Hostel 2. Dat was heel artistiek
Death and taxesquote:Op maandag 21 januari 2008 09:43 schreef VonHinten het volgende:
Of ik was gister semi-aangeschoten, of gewoon in een sentimentele bui, maar ik heb genoten van de film Meet Joe Black met Brad Pitt.![]()
Goeiemorgenquote:En natuuwk een heul goejesmorgens allemaal
Nee ook wel een goed verhaal over vriendschap, reizen en liefdequote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef VonHinten het volgende:
That's another way of putting it.![]()
Alleen blood & gore toch? 'k Heb Hostel 2 niet gezien overigens en ook niet de intentie.. Sinds ik mijn knie verdraaid heb kan ik niet zo goed tegen knappende botten, scheurende pezen en stralen bloed
'k Vond het einde idd nogal zoet. De Dood moest nog even menselijke trekjes vertonen, die deerne moest haar geliefde vinden, hoofdpersoon kreeg vrede met het feit dat hij ging sterven, zijn oudste dochter werd vlak voor zijn dood weer helemaal close met hem, zijn bedrijf werd op de valreep gered, Quincy werd vergeven en badguy Drew (wiens liefje werd afgepakt door de Doodquote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef SingleCoil het volgende:
Meet Joe Black is een goeie film, idd. Wel wat zoet.
Tjeempie, die hebben wel lef.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:59 schreef Causa het volgende:
Geartsjuh en SingleCoil zijn er ook allang zie ik. Goedemiddag
Nogmaals tot dan dan Qu63![]()
Vandaag heb ik wat ik zelden heb.
Hoofdpijn.
Krijg net de kerkbalanspost van de hervormden voor dit jaar.
Of ik ff 250 euries wil storten![]()
En wie dat niet juichend doet moet zich bedenken dat het 'van blijvende waarde' is.
Hopelijk blijf je er niet te lang last van houden en zie je er ook niet te veel van..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Causa het volgende:
Ik heb overal natte koele lapjes op de plekken geplakt Alicey, m'n muis is er nat van.
Ik doe het ook niet, heb het nog nooit gedaan.quote:
Er zijn maar een paar plekjes erg rood in gezicht en hals dus valt wel mee al met al.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk blijf je er niet te lang last van houden en zie je er ook niet te veel van..
Ik ga het vragen als ik um zie, denk dat ie met gtst wel thuiskomtquote:Op maandag 21 januari 2008 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Causa, je kan zaterdag vroeg in de middag, zo rond 13 uur evt. de kast ophalen
Beterschap dan in ieder geval! Gelukkig valt het nog wel een beetje mee, maar klinkt alsnog best pijnlijk..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar plekjes erg rood in gezicht en hals dus valt wel mee al met al.
Rechter hand is het pijnlijkst maar ik ben toch links.
Lastig is dat het vet door de hele keuken ligt. Vet is lastig schoonmaken en ik heb wel wat beters te doen.
Makkelijk is dat er mosterdzaadjes in zaten, dus het is makkelijk terug te vinden waar ik allemaal langs moet.
Dank je. Ik zal zo ff het vet en gestolde suiker uit m'n haar gaan wassen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beterschap dan in ieder geval! Gelukkig valt het nog wel een beetje mee, maar klinkt alsnog best pijnlijk..
Gelukkig heb je nog compensatie uurtjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb me verslapen.Vergeten de wekker te zetten. Da's echt voor 't eerst in drie miljoen jaar dat me dat gebeurt.
maar niet om 6.15 's morgensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Causa het volgende:
Morge Roomsoesje en Qu63
Wat is er zo vreemd aan file na zessen? A2 is 1 der druksten.
Tussen Hoorn en zaandam staat dat er altijd
Es ff naar het winkelcentrum wandelen.
Beetje blut dus ik mag het heel voorzichtig aanpakken daar
Er was vast iets dat het veroorzaaktequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar niet om 6.15 's morgens
er stond toen 20km ongeveer
Zonquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:03 schreef Causa het volgende:
wat is het licht weer buiten! Wel fris. Maar daar valt op te kleden.
Hetzelfde als ik? Kracht/cardio kickboksgericht trainen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Zonen ik ga sporten bij olympos
heb ik besloten (hetzelfde doen als trinity
) wil het al jaren maar kwam er nooit avn nu wordt het bij de buren aangeboden voor een supervoordelig tarief 28,80 voor 14 weken (studententarief
)
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef Causa het volgende:
Onze stofzuiger* werkt zo goed dat ik net een wollen muts opzoog
* Dyson
Kickboksenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik? Kracht/cardio kickboksgericht trainen?
[..]
vanwaar dequote:
Wou je zeggen dat je totaal geen beeld hebt van mij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
vanwaar desmiley
En hoe kun je iets wel of niet verwachten van iemand die je niet kent
niet goed genoeg om te zeggen of ik iets al dan wel of niet van jou zou verwachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je totaal geen beeld hebt van mij?
cool...misschien ga ik het dan toch nog gelovenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Omdat ik weet dat er hier ook wel bijbelliefhebbers komen.
Een aanrader:
The Bible Experience
Een audio-bijbel ingesproken door niet bepaalde minste mensen (o.a. Denzell Washington, Forest Whitaker, Cuba Gooding Jr, Samuel L. Jackson, etc.)
Het is wat Amerikaans allemaal, maar ik heb al verschillende bijbelgedeeltes gehoord, en het klinkt indrukwekkend.
Het is helaas wel redelijk prijzig...
Tjeempie, wat een smeerkees. Ik dacht dat honden smerig waren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Zo, paard is ook weer gedaan. Hij heeft weer lekker in de blubber liggen rollen, zag eruit als een varken.
Daar zou mijn kat dus echt nooit in / op gaan liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
ik spam m overal maar hij is zoooooo fout en tof
Tja, je komt er iig al wel mee in de 14 feb sfeerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat mensen met alleen maar een eerste indruk van mij óók raar opkijken als ik zeg dat ik ga balettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
niet goed genoeg om te zeggen of ik iets al dan wel of niet van jou zou verwachten.
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenavond lieve fok!kertjes!
kickboksen, dat is toch boksen voor meisjes, dat je ook mag krabben en spugen en aan je haren trekken enzo ? Altijd wel lekker om naar te kijken, catfight.
Waarom snap ik eigenlijk ook niet, ik hou verder niet zo van vechten
succesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
Morgen gesprek bij reïntegratiebureau
ben wel heeel benieuwd watvoor sport je mij dan wel ziet doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met alleen maar een eerste indruk van mij óók raar opkijken als ik zeg dat ik ga baletten.
[..]
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1.
Waarom? Omdat uitlaatklep, omdat zelfverdediging, omdat je er fit van wordt.
Het was eigenlijk een grapje, trin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef -Trinity- het volgende:
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1.
Waarom? Omdat uitlaatklep, omdat zelfverdediging, omdat je er fit van wordt.
ik dacht zelf meer aan polstookhoogspringen, maar goed..da's mijn meningquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben wel heeel benieuwd watvoor sport je mij dan wel ziet doen![]()
heel grappigquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan polstookhoogspringen, maar goed..da's mijn mening
o jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan zou ik als echte fries natuurlijk fierljeppen
Een roze met hartje?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze heeft nu een krabpaaltje die ze ook gebruikten bij mn ouders kroop ze er de godganse dagg in hoewel dat geen roze met hartje model was
Oh deze! Die is tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
dan kun je je tenminste verdedigen op wfl-meets tegen de andere kickboksersquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat ook vanaf volgende week kickboksen.
Kan het niet nog net ff glibberiger?quote:
Nee, en als je in zo'n situatie belandt, dan helpen zelfverdedigingssporten maar beperkt helaas. Veel menzen 'bevriezen' al snel van de angst. Daarnaast houden agressieve mensen zich niet aan de regels die je in je les hebt, en draagt een deel vaak een wapen. Zulke situaties kun je beter verbaal oplossen of met een ambtenaar in functie erbij, meen ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het was eigenlijk een grapje, trin...
kom je trouwens wel eens in een situatie waar je jezelf moet verdedigen ?
Volgens mij zou ik struikelen over mijn eigen poten, om het plat te zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef miss_sly het volgende:
Trin, volgens mij zou je een geweldig ballereinaatje zijn![]()
benenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik struikelen over mijn eigen poten, om het plat te zeggen.
Believe me, I don'tquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:25 schreef het_fokschaap het volgende:
beneneen koe heeft poten, maar een vrouw heeft benen
Na-aperquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kickboxen, dat is duidelijk de trend
Wel eentje van goud heh waarbij je voor de spiegel gaat oefenen om hem heel stoer te voorschijn te halenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat ik maar een wapen aanschaf, op termijn is dat goedkoper
Curlingquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kickboxen, dat is duidelijk de trend
Ik zag gisteren Crank met Jason Stathamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Gone baby gone is een prachtige film!
Cutequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:08 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Het slurfgedeelte van de Lidl krabpaal, gisteren gekocht
Ik aap jou niet na hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Believe me, I don't.
[..]
Na-aper.
Hey, had jij nog gesolliciteerd voor een zeker bestuur ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef VonHinten het volgende:
Op dinsdagavond tot half 4 in de kroeg zitten. Can I get more chanceless than that?
Nu brakjes
Goejesmiddags!
Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat ook vanaf volgende week kickboksen.
Hoezo? Ga jij met haar mee dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgen
Vergeet niet om eerst je bril af te zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgen
Wat is het GSp ook een roddelbendequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hey, had jij nog gesolliciteerd voor een zeker bestuur ?
't Was een sophisticated guessquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat is het GSp ook een roddelbendeHoe weet jij dat?
Anyway, heb niet gesolliciteerd, maar ben gevraagd of ik interesse had. Ik twijfel nog aardig, maar denk dat er een 'nee' aan zit te komen. 'k Weet niet of ik die 10-12u in de week trek. Maar het lijkt me wel érg leuk. Lastig, lastig.
Dan stel ik mijn herstart nog maar ff uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
Denk maar zo: een beetje studievertraging siert den mensch
Dat zeg je goed: een beetje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben vorig jaar een half jaar te snel afgestuurd. Siert dat me ook?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
't Was een sophisticated guessMij is inderdaad ook gevraagd of ik interesse heb ( en nog wel wat andere mensen geloof ik
), maar ik heb geen idee wat ik na de zomervakantie doe, dus dat lijkt me niet echt een goeie basis.
Natuurlijk. Cum laude toch? Imo iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een half jaar te snel afgestuurd. Siert dat me ook?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk. Cum laude toch? Imo iets om trots op te zijn
Waarop ben je cum laude afgestudeerd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]. Ben er stiekem ook wel trots op
. En ben daarmee toch maar mooi op de universiteit toegelaten. Anders was dat wel een beetje een probleem geworden omdat ik nu totaal iets anders studeer.
HBO Informatiemanagementquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarop ben je cum laude afgestudeerd?
Ik zit nu in mijn pre-master van Onderwijskundequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:19 schreef VonHinten het volgende:
En welke studie ga je nu volgen aan de uni?
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:27 schreef Causa het volgende:
Morge Isegrim en Alicey
Was je dat al langer van plan Alicey? Dan had ik dat gemist nml
(of vergeten, zo ben ik dan ook wel weer)
Wat kijkt die poek lullig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:08 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Het slurfgedeelte van de Lidl krabpaal, gisteren gekocht
Sinds nog niet zo heel erg lang hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. De TT oefende een onweerstaanbare aantrekkiingskracht op me uitAlicey....sinds wanneer ben jij weer blauw? Heb heel wat gemist blijkbaar
dat ga je haar dan even goed duideljk maken op de volgende meetquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand nog een nieuwe avatar nodig ?
[ afbeelding ]
ik hou ook niet van hypes...en het past ook niet in m'n sonja bakker dieetquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat er nu niet van mij verwacht wordt dat ik óók ga kickboxen?Ik hou niet van hypes.
Ik ben niet schattig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Isegrim het volgende:
Alicey kickboxen?Nee, daar vind ik je geen type voor, veel te schattig.
het is een hypequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Causa het volgende:
Hele dag weggeweest, en het gaat nog steeds over kickboksen
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig.
En ik kan toevallig best wel slaan en schoppen.
Ja, zie!!!! Ik doe tegenwoordig aan hiphop streetdance bij de danslerares van mijn zoon, samen met een vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef Alicey het volgende:
Denk dat de LFC een beetje gewelddadig is.
quote:
Ik las het gisteren alquote:
Ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Alicey het volgende:
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?
en mij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik niet.
Geartsjuh vind ik overigens wel weer tai-chi en ook nog wel kickboksen op zich, maar meer kickfun denk ik.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef SingleCoil het volgende:
welterusten
Ik vind je meer een team/zaalsporterquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef qu63 het volgende:
en mij?
Of ben ik meer zo'n type dat het vooral leuk vind om te kijken
honkbal en badminton gedaan, dus je zit wel in de buurtquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je meer een team/zaalsporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |