Tjeempie, die hebben wel lef.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:59 schreef Causa het volgende:
Geartsjuh en SingleCoil zijn er ook allang zie ik. Goedemiddag
Nogmaals tot dan dan Qu63![]()
Vandaag heb ik wat ik zelden heb.
Hoofdpijn.
Krijg net de kerkbalanspost van de hervormden voor dit jaar.
Of ik ff 250 euries wil storten![]()
En wie dat niet juichend doet moet zich bedenken dat het 'van blijvende waarde' is.
Hopelijk blijf je er niet te lang last van houden en zie je er ook niet te veel van..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Causa het volgende:
Ik heb overal natte koele lapjes op de plekken geplakt Alicey, m'n muis is er nat van.
Ik doe het ook niet, heb het nog nooit gedaan.quote:
Er zijn maar een paar plekjes erg rood in gezicht en hals dus valt wel mee al met al.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk blijf je er niet te lang last van houden en zie je er ook niet te veel van..
Ik ga het vragen als ik um zie, denk dat ie met gtst wel thuiskomtquote:Op maandag 21 januari 2008 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
Causa, je kan zaterdag vroeg in de middag, zo rond 13 uur evt. de kast ophalen
Beterschap dan in ieder geval! Gelukkig valt het nog wel een beetje mee, maar klinkt alsnog best pijnlijk..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar plekjes erg rood in gezicht en hals dus valt wel mee al met al.
Rechter hand is het pijnlijkst maar ik ben toch links.
Lastig is dat het vet door de hele keuken ligt. Vet is lastig schoonmaken en ik heb wel wat beters te doen.
Makkelijk is dat er mosterdzaadjes in zaten, dus het is makkelijk terug te vinden waar ik allemaal langs moet.
Dank je. Ik zal zo ff het vet en gestolde suiker uit m'n haar gaan wassen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beterschap dan in ieder geval! Gelukkig valt het nog wel een beetje mee, maar klinkt alsnog best pijnlijk..
Gelukkig heb je nog compensatie uurtjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb me verslapen.Vergeten de wekker te zetten. Da's echt voor 't eerst in drie miljoen jaar dat me dat gebeurt.
maar niet om 6.15 's morgensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Causa het volgende:
Morge Roomsoesje en Qu63
Wat is er zo vreemd aan file na zessen? A2 is 1 der druksten.
Tussen Hoorn en zaandam staat dat er altijd
Es ff naar het winkelcentrum wandelen.
Beetje blut dus ik mag het heel voorzichtig aanpakken daar
Er was vast iets dat het veroorzaaktequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar niet om 6.15 's morgens
er stond toen 20km ongeveer
Zonquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:03 schreef Causa het volgende:
wat is het licht weer buiten! Wel fris. Maar daar valt op te kleden.
Hetzelfde als ik? Kracht/cardio kickboksgericht trainen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Zonen ik ga sporten bij olympos
heb ik besloten (hetzelfde doen als trinity
) wil het al jaren maar kwam er nooit avn nu wordt het bij de buren aangeboden voor een supervoordelig tarief 28,80 voor 14 weken (studententarief
)
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef Causa het volgende:
Onze stofzuiger* werkt zo goed dat ik net een wollen muts opzoog
* Dyson
Kickboksenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik? Kracht/cardio kickboksgericht trainen?
[..]
vanwaar dequote:
Wou je zeggen dat je totaal geen beeld hebt van mij?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
vanwaar desmiley
En hoe kun je iets wel of niet verwachten van iemand die je niet kent
niet goed genoeg om te zeggen of ik iets al dan wel of niet van jou zou verwachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je totaal geen beeld hebt van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |