Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat ook vanaf volgende week kickboksen.
Hoezo? Ga jij met haar mee dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgen
Vergeet niet om eerst je bril af te zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Tjeempie, ik weet al wel weer wie de klappen gaat krijgen
Wat is het GSp ook een roddelbendequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hey, had jij nog gesolliciteerd voor een zeker bestuur ?
't Was een sophisticated guessquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wat is het GSp ook een roddelbendeHoe weet jij dat?
Anyway, heb niet gesolliciteerd, maar ben gevraagd of ik interesse had. Ik twijfel nog aardig, maar denk dat er een 'nee' aan zit te komen. 'k Weet niet of ik die 10-12u in de week trek. Maar het lijkt me wel érg leuk. Lastig, lastig.
Dan stel ik mijn herstart nog maar ff uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
Denk maar zo: een beetje studievertraging siert den mensch
Dat zeg je goed: een beetje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben vorig jaar een half jaar te snel afgestuurd. Siert dat me ook?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
't Was een sophisticated guessMij is inderdaad ook gevraagd of ik interesse heb ( en nog wel wat andere mensen geloof ik
), maar ik heb geen idee wat ik na de zomervakantie doe, dus dat lijkt me niet echt een goeie basis.
Natuurlijk. Cum laude toch? Imo iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een half jaar te snel afgestuurd. Siert dat me ook?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk. Cum laude toch? Imo iets om trots op te zijn
Waarop ben je cum laude afgestudeerd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]. Ben er stiekem ook wel trots op
. En ben daarmee toch maar mooi op de universiteit toegelaten. Anders was dat wel een beetje een probleem geworden omdat ik nu totaal iets anders studeer.
HBO Informatiemanagementquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarop ben je cum laude afgestudeerd?
Ik zit nu in mijn pre-master van Onderwijskundequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:19 schreef VonHinten het volgende:
En welke studie ga je nu volgen aan de uni?
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:27 schreef Causa het volgende:
Morge Isegrim en Alicey
Was je dat al langer van plan Alicey? Dan had ik dat gemist nml
(of vergeten, zo ben ik dan ook wel weer)
Wat kijkt die poek lullig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:08 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Het slurfgedeelte van de Lidl krabpaal, gisteren gekocht
Sinds nog niet zo heel erg lang hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. De TT oefende een onweerstaanbare aantrekkiingskracht op me uitAlicey....sinds wanneer ben jij weer blauw? Heb heel wat gemist blijkbaar
dat ga je haar dan even goed duideljk maken op de volgende meetquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand nog een nieuwe avatar nodig ?
[ afbeelding ]
ik hou ook niet van hypes...en het past ook niet in m'n sonja bakker dieetquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat er nu niet van mij verwacht wordt dat ik óók ga kickboxen?Ik hou niet van hypes.
Ik ben niet schattig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Isegrim het volgende:
Alicey kickboxen?Nee, daar vind ik je geen type voor, veel te schattig.
het is een hypequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Causa het volgende:
Hele dag weggeweest, en het gaat nog steeds over kickboksen
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig.
En ik kan toevallig best wel slaan en schoppen.
Ja, zie!!!! Ik doe tegenwoordig aan hiphop streetdance bij de danslerares van mijn zoon, samen met een vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef Alicey het volgende:
Denk dat de LFC een beetje gewelddadig is.
quote:
Ik las het gisteren alquote:
Ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Alicey het volgende:
Je denkt zeker dat ik er geen type voor ben?
en mij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik niet.
Geartsjuh vind ik overigens wel weer tai-chi en ook nog wel kickboksen op zich, maar meer kickfun denk ik.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef SingleCoil het volgende:
welterusten
Ik vind je meer een team/zaalsporterquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef qu63 het volgende:
en mij?
Of ben ik meer zo'n type dat het vooral leuk vind om te kijken
honkbal en badminton gedaan, dus je zit wel in de buurtquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind je meer een team/zaalsporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |