cool...misschien ga ik het dan toch nog gelovenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Omdat ik weet dat er hier ook wel bijbelliefhebbers komen.
Een aanrader:
The Bible Experience
Een audio-bijbel ingesproken door niet bepaalde minste mensen (o.a. Denzell Washington, Forest Whitaker, Cuba Gooding Jr, Samuel L. Jackson, etc.)
Het is wat Amerikaans allemaal, maar ik heb al verschillende bijbelgedeeltes gehoord, en het klinkt indrukwekkend.
Het is helaas wel redelijk prijzig...
Tjeempie, wat een smeerkees. Ik dacht dat honden smerig waren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Zo, paard is ook weer gedaan. Hij heeft weer lekker in de blubber liggen rollen, zag eruit als een varken.
Daar zou mijn kat dus echt nooit in / op gaan liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
ik spam m overal maar hij is zoooooo fout en tof
Tja, je komt er iig al wel mee in de 14 feb sfeerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat mensen met alleen maar een eerste indruk van mij óók raar opkijken als ik zeg dat ik ga balettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
niet goed genoeg om te zeggen of ik iets al dan wel of niet van jou zou verwachten.
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenavond lieve fok!kertjes!
kickboksen, dat is toch boksen voor meisjes, dat je ook mag krabben en spugen en aan je haren trekken enzo ? Altijd wel lekker om naar te kijken, catfight.
Waarom snap ik eigenlijk ook niet, ik hou verder niet zo van vechten
succesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
Morgen gesprek bij reïntegratiebureau
ben wel heeel benieuwd watvoor sport je mij dan wel ziet doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met alleen maar een eerste indruk van mij óók raar opkijken als ik zeg dat ik ga baletten.
[..]
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1.
Waarom? Omdat uitlaatklep, omdat zelfverdediging, omdat je er fit van wordt.
Het was eigenlijk een grapje, trin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:08 schreef -Trinity- het volgende:
Er is geen boksvorm waarbij je mag krabben, spugen of aan haren mag trekken. Kickboksen voor meisjes, zeg dat maar tegen de heren in de K-1.
Waarom? Omdat uitlaatklep, omdat zelfverdediging, omdat je er fit van wordt.
ik dacht zelf meer aan polstookhoogspringen, maar goed..da's mijn meningquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben wel heeel benieuwd watvoor sport je mij dan wel ziet doen![]()
heel grappigquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan polstookhoogspringen, maar goed..da's mijn mening
o jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan zou ik als echte fries natuurlijk fierljeppen
Een roze met hartje?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze heeft nu een krabpaaltje die ze ook gebruikten bij mn ouders kroop ze er de godganse dagg in hoewel dat geen roze met hartje model was
Oh deze! Die is tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor Rosa besteld:
[ afbeelding ]![]()
dan kun je je tenminste verdedigen op wfl-meets tegen de andere kickboksersquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat ook vanaf volgende week kickboksen.
Kan het niet nog net ff glibberiger?quote:
Nee, en als je in zo'n situatie belandt, dan helpen zelfverdedigingssporten maar beperkt helaas. Veel menzen 'bevriezen' al snel van de angst. Daarnaast houden agressieve mensen zich niet aan de regels die je in je les hebt, en draagt een deel vaak een wapen. Zulke situaties kun je beter verbaal oplossen of met een ambtenaar in functie erbij, meen ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het was eigenlijk een grapje, trin...
kom je trouwens wel eens in een situatie waar je jezelf moet verdedigen ?
Volgens mij zou ik struikelen over mijn eigen poten, om het plat te zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef miss_sly het volgende:
Trin, volgens mij zou je een geweldig ballereinaatje zijn![]()
benenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik struikelen over mijn eigen poten, om het plat te zeggen.
Believe me, I don'tquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:25 schreef het_fokschaap het volgende:
beneneen koe heeft poten, maar een vrouw heeft benen
Na-aperquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kickboxen, dat is duidelijk de trend
Wel eentje van goud heh waarbij je voor de spiegel gaat oefenen om hem heel stoer te voorschijn te halenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat ik maar een wapen aanschaf, op termijn is dat goedkoper
Curlingquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga kickboxen, dat is duidelijk de trend
Ik zag gisteren Crank met Jason Stathamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Gone baby gone is een prachtige film!
Cutequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:08 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
Het slurfgedeelte van de Lidl krabpaal, gisteren gekocht
Ik aap jou niet na hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Believe me, I don't.
[..]
Na-aper.
Hey, had jij nog gesolliciteerd voor een zeker bestuur ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef VonHinten het volgende:
Op dinsdagavond tot half 4 in de kroeg zitten. Can I get more chanceless than that?
Nu brakjes
Goejesmiddags!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |