Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een appartement of een paleis, het blijft een woning
ja, of ergens op een doordeweekse avondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Causa het volgende:
Aha. Anders wordt het nog weer een week later?
Ok, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een appartement of een paleis, het blijft een woning
Dat weet je nu niet meer zeker, je hebt flink geshopt dus allicht dat je daar vanzelf rustiger van wordt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Hoi.
Mijn corset is binnen en ik heb vandaag nieuwe laarzen, nieuwe bling-bling, een dingetje waarmee je op een makkelijker manier allerlei kapsels kunt maken en nog wat dingetjes gekocht.
Ik heb ook valeriaan gekocht, omdat ik de laatste tijd nogal gestresst ben. Ik ben nieuwsgierig of het werkt.
het is k*tweer inderdaad..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, wat een deprimerend weer
Winkelen werkt wel tegen stress.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet je nu niet meer zeker, je hebt flink geshopt dus allicht dat je daar vanzelf rustiger van wordt!
Op zich wel goed, maar ben niet helemaal tevreden over de bovenkant. Die steekt wat teveel uit, maar dat komt doordat ik zulke dikke tieten heb.quote:Hoe valt het corset?
Preciesquote:
Kan ook zijn dat je net een iets ander corset moet hebben.quote:Op zich wel goed, maar ben niet helemaal tevreden over de bovenkant. Die steekt wat teveel uit, maar dat komt doordat ik zulke dikke tieten heb.Misschien ook eens een underbust corset proberen.
Tjeempie, game-junkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb m'n eerste PS2-game uitgespeeld.Binnen een week.
En je gaat nu schoonmaken en inkopen doen terwijl meneer zijn roes aan het uitslapen is?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Isegrim het volgende:
Die valeriaan helpt in elk geval om goed te slapen. Ik word normaal bij het minste of geringste wakker en nu heb ik niet eens gemerkt datthuiskwam uit de kroeg en naar bed ging.
Ik ga straks lekker naar de markt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:36 schreef Reya het volgende:
[..]
En je gaat nu schoonmaken en inkopen doen terwijl meneer zijn roes aan het uitslapen is?
Probeer het wel met mate te gebruiken en alleen zo nu en dan.. Spul werkt nog best verslavend en kwalitatief is het geloof ik ook niet altijd even goed voor je slaap..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Isegrim het volgende:
Die valeriaan helpt in elk geval om goed te slapen. Ik word normaal bij het minste of geringste wakker en nu heb ik niet eens gemerkt datthuiskwam uit de kroeg en naar bed ging.
Tjeempie, ik ben alleen verslaafd aan caffeïne.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]'k Heb er een nieuwe verslaving bij.
In de verschillende bronnen op internet lees ik dat valeriaan met name effectief is bij regelmatig gebruik en dat bijwerkingen zeer zeldzaam zijn. Ik vind niets over verslaving, behalve dan dat daar geen risico op bestaat. Op Erowid staan juist reports van mensen die van een verslaving (slaappillen e.d.) zijn afgekomen met valeriaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer het wel met mate te gebruiken en alleen zo nu en dan.. Spul werkt nog best verslavend en kwalitatief is het geloof ik ook niet altijd even goed voor je slaap..
*sig ziet*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond, wat een deprimerend weer
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
*sig ziet*
Aahhh, koetsjiekoetsjiekoee?
Niet altijd. In sommige gevallen valt er wel gebruik van te maken. In sommige gevallen echter..quote:
Je maakt er zelf ook regelmatig gebruik vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet altijd. In sommige gevallen valt er wel gebruik van te maken. In sommige gevallen echter..
Op dat soort momenten is het dus gruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of ik schattig ben, maar mijnbeticht mij er wel van, met name wanneer ik boos op hem ben.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt er zelf ook regelmatig gebruik van
Mijn kickbokshobby heeft daar korte metten mee gemaakt. Daarnaast zorgt mijn grote bek nu ook al steeds meer voor de image 'cute, but not to be fucked with'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:47 schreef Alicey het volgende:
Maar het kan best vervelend zijn hoor, wanneer iedereen maar blijft roepen dat je schattig bent terwijl je dat juist helemaal niet bent op dat moment.
Blijkbaar straal je iets uitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
de jongens van VBL vonden het nodig na vorige week (meeting) om me de hele tijd schattig te noemen
Zo'n ding heb je ook in Bennekomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Onze tijdelijke woning is tegenover een Jehova's Getuige kerk
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef -Trinity- het volgende:
*sig ziet*
Aahhh, koetsjiekoetsjiekoee?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef qu63 het volgende:
Live vanuit Zwitserland!
Bus rijden ging goed
Nu nog iets meer sneeuw hier
Morgen wel snowboarden!
Klinkt heel tofquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef qu63 het volgende:
Hoi
Live vanuit Zwitserland!
Bus rijden ging goed
Nu nog iets meer sneeuw hier
Morgen wel snowboarden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |