Geef toe, hier plukken jullie ze allemaal vandaanquote:
Puur toevalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef toe, hier plukken jullie ze allemaal vandaan
Dat dusquote:
Oeh, doe eens een Google Earth shotquote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:50 schreef indahnesia.com het volgende:ik ontdekte zonet dat ik op een paar kilometer van een kerncentrale woon
Ik wist dat ie in de buurt moest zijn, maar zo dichtbij had ik niet verwacht...
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dat is dan een gelukje voor me
Ja andersom ik ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, anders zat ik hier vrijwel alleen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, doe eens een Google Earth shot [afbeelding]
Och ja, zo eentje hebben wij ook in Delft. De HOR. Ik gok dat het niet werkt, ik ben nog niet gemuteerd,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is wel een onderzoeksreactor officieel.
Dat krijg je ervan als je namelijk nog naar bed moet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik schrok, serieus. Verwachtte niet zo snel een andere post hier..
Wie? Jij? Ik ben wakker sinds 05:00, naar bed gaan kan ik niet meer, genoeg geslapen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je namelijk nog naar bed moet!
Ja ik, en ik ben dus al de hele dag wakker en ik ga nu pas slapen, moet ik nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie? Jij? Ik ben wakker sinds 05:00, naar bed gaan kan ik niet meer, genoeg geslapen.. School.
.
Dus jij woont in Delft... das hier hemelsbreed 10 km verderop...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och ja, zo eentje hebben wij ook in Delft. De HOR. Ik gok dat het niet werkt, ik ben nog niet gemuteerd,.
Als er nou een kern van waarheid in zou schuilen...quote:
Ik ook nog niet geleuf ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Och ja, zo eentje hebben wij ook in Delft. De HOR. Ik gok dat het niet werkt, ik ben nog niet gemuteerd, [afbeelding].
Klopt. Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij woont in Delft... das hier hemelsbreed 10 km verderop...
Ik heb wel het gevoel dat ik 's nachts fluorescerend ben. Allemaal kekke lichtjes om mij heen.quote:
Slaap ze Sanderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:28 schreef Sander170 het volgende:
Bij deze ik smeer hem nu toch echt. [afbeelding]
Ben slapen luitjes bye bye. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Op 10 kilometer van Delft ongeveerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt. Waar woon jij dan?
Welterusten Sander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |