2 graagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier!
ik heb de mijne gewoon al op en ben moequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:43 schreef rubbereend het volgende:
ochjee, er willen er meer bier en mevrouw gaat er snel vandoor
ligt daar ook ons bier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de mijne gewoon al op en ben moeals je me zoekt ben ik slapen
![]()
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de mijne gewoon al op en ben moeals je me zoekt ben ik slapen
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:50 schreef tha_dark het volgende:
Dan drink ik er maar eentje met Eend. Op 30 Januari!
opzich een goed ideequote:
veel plezierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:02 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weg van! Ga nog even naar de bios!
Mijn quotequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:34 schreef tha_dark het volgende:
Bier, hoeren, kermis enzovoort!
Je doet net alsof je jarig bent, oh wacht...quote:
Alles verpaupert Digger, allesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef DIGGER het volgende:
Wie schrijft tegenwoordig de stukjes voor het nieuws?
Net op Veronica: "Ouders moeten nog 1 keer de boeken van hun schoolgaande kinderen dokken
Dat is toch geen normaal taalgebruik voor een radio journaal?
...en ik heb weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je doet net alsof je jarig bent, oh wacht...
Gefeliciteerd.
Alles okquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Há spammer, Topposter van dag aan het worden?
Alles goed?
zit wel meer opties in enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg plots een vreemde foutmelding en extra dikke letter en donker blauwe achtergrond. Klikte op F5 en had ineens de nieuwste lay out. Kreeg hem niet meer veranderd en laat het nu maar zo. Denk ook dat het gewoon een kwestie van wennen is. Zitten er eigenlijk nieuwe of andere opties bij de nieuwe lay out. Of is het allemaal hetzelfde en alleen de kleur anders ?
quote:
Lang geleden dat ik een Feedback topic heb geopend.quote:
Vreemd we zijn nu 2 uur verder en het went alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
zit wel meer opties in enzohet went vanzelf. Ik moest ook even wennen want ik was enorm verknocht FOkforum_dark, maar inmiddels vind ik het ik deze erg perettig
damart wel jarig, benny niet dood.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef Bluezz het volgende:
damart jarig en benny dood?
Benny is niet dood!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:56 schreef Bjoro het volgende:
*snik* voor Benny.
Maar snel een kroketje om het verdriet te boven te komen !
ik zie dat nu ook op nu.nlquote:
Schrok me kapot ik las :quote:
Ze gaan met bosjes vandaag...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke dag aan de hemelpoort :
Schaaklegende Bobby Fischer overleden.
Lees ik nu pas, wat een ernstige fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de enige bekende die is overleden vandaag?
Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lees ik nu pas, wat een ernstige fout.
God schijnt niet te dobbelen, zal hij wel schaken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef rubbereend het volgende:
Bobby mag nu met god gaan schaken
God pokert welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
God schijnt niet te dobbelen, zal hij wel schaken?
Ja, ik wens iemand graag doodquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef tong80 het volgende:
Bluezz als jij schuivelde hing hun hoofd tussen je borsten
Schuifelen bestaat dat nog ?
Ajoh ik zal de volgende keer een icoontje gebruikenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik wens iemand graag dood. Tuurlijk niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik welgeteld vijf punten gezien heb dit jaar.quote:
Zeg ik kom er nu pas achter dat je in het buitenland zitquote:
Hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg ik kom er nu pas achter dat je in het buitenland zithoe lang zit je er? en tot wanneer ?
Nieuwsbericht vandaagquote:Een 16-jarige Duitse geweldpleger uit Giessen moet van de justitie en sociale diensten in Hessen naar Siberië. De beoogde 's winters bitter koude strafkolonie kent vrijwel geen moderne communicatiemiddelen en wordt daarom 'arm aan prikkelingen' genoemd.
Daardoor zou de recidivist minder blootstaan aan impulsen die hem opnieuw de fout in drijven. Dit berichtte vandaag het dagblad Die Welt. De strafkolonie is echter niet alleen arm aan prikkelingen maar ook arm aan onder meer moderne sanitaire voorzieningen en verwarmingstechniek. Om de koude buiten de deur te houden moet er hout worden gehakt en behoeften worden in een beerput op een binnenplaats gedaan.
Er is geen enkele luxe. De veroordeelde 'crashkids' zijn de hele dag in de weer in de Duitse strafkolonie van Sedelnikovo ten noordoosten van de stad Omsk.
quote:Het is ongewoon koud in Siberië. Met temperaturen tot min 53 graden Celsius is het zeker 10 tot 12 graden kouder dan normaal in deze Russische regio en zo stevent Siberië af op een kouderecord.
Volgens meteorologen is een arctisch koudefront de oorzaak. In de regio Krasnojarsk in Centraal-Rusland bereiden de mensen zich voor op temperaturen van zeker min 55 graden Celsius.
In veel plaatsen is de stroom uitgevallen en tienduizenden kinderen zijn schoolvrij. Ook het leger past zich aan aan de extreme kou en heeft de veldoefeningen ingekort. Ook zijn de militairen voorzien van twee extra setjes warm ondergoed.
De kou in Rusland is dankzij het droge klimaat beter te verdragen dan in gebieden met een hoge luchtvochtigheid, aldus experts. In de zomer kan de temperatuur tot 40 graden Celsius oplopen.
Ik kwam er gisternacht achter.. toen je om half 2 's nachts zei dat je naar de film ging ....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Haha
Ik zit al 5 maanden in Argentinië en ik blijf waarschijnlijk tot eind Juni.
de Blu-ray opmars is in volle gang en eend heeft een dvd spelerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef rubbereend het volgende:
zo de DVD speler is geinstaleerd, we gaan ook eindelijk mee in de vaart der volkeren![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
de Blu-ray opmars is in volle gang en eend heeft een dvd speler
Nee, ben afgelopen jaar geslaagd voor mijn school in Nederland. En zit nu dus een jaartje in het buitenland bij een gastgezin. Andere taal, cultuur enzo leren kennen. Ben eerst vier maanden naar een Middelbare school gegaan om te kijken hoe dat hier is. En nu heb ik drie maanden zomervakantie (december t/m eind februari) en daarna nog een paar maandjes naar de universiteit hier. Niet om echt iets te leren maar meer om te zien hoe de universiteiten hier te werk gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kwam er gisternacht achter.. toen je om half 2 's nachts zei dat je naar de film ging ....
Maar leukje zit daar vanwege een school uitwisseling??
Ja dat had ik ook moeten doen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee, ben afgelopen jaar geslaagd voor mijn school in Nederland. En zit nu dus een jaartje in het buitenland bij een gastgezin. Andere taal, cultuur enzo leren kennen. Ben eerst vier maanden naar een Middelbare school gegaan om te kijken hoe dat hier is. En nu heb ik drie maanden zomervakantie (december t/m eind februari) en daarna nog een paar maandjes naar de universiteit hier. Niet om echt iets te leren maar meer om te zien hoe de universiteiten hier te werk gaan.
En dan volgend jaar begin ik met mijn universitaire studie in Nederland.
Blue-ray? Dat ben ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Makkelijk in te koppen natuurlijk dat die moffen wel raad weten met kampementen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:15 schreef VoreG het volgende:
Nieuwsbericht gisteren
[..]
Nieuwsbericht vandaag
[..]
Gadverdammequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://x17online.com/BSPEARSPERIODS011708_01.jpg
Wie bevaart vanavond de rode zee?
Aardappelpuree met vlees en groenten uit ene potje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef Grulez het volgende:
Iemand nog een simpele eettip (minus ahoarma, pizza en pasta)?
quote:
maaltijdsaladequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef Grulez het volgende:
Iemand nog een simpele eettip (minus ahoarma, pizza en pasta)?
Die ken ik nu welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Aardappelpuree met vlees en groenten uit ene potje.
Kant en klare lasagne dan?quote:
we wachten lekker op HVDquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Poffertjesquote:
beter dan FOK silverquote:
fout bezig, is verslavendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:12 schreef rubbereend het volgende:
zo chinees zit erin
straks pokeren en bier drinken
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Tennessee het volgende:
Sjimz, jij bent politieagent.... Als jij voor je werk op straat loopt en er gaat iemand voor je staan en die steekt twee middelvingers naar je op, wat doe jij dan? Of ander voorbeeld... Als ik van mijn ikoontje een politie logo met een grote rode streep erdoor en twee opgestoken middelvingers ernaast zou maken, hoe lang zou het dan duren tot ik gesommeert zou worden dat aan te passen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier!
Drummen en zingen tegelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef pascalheister het volgende:
Bluezz? Annet Malherbe zo bij DWDD
Als je snel bent, ben je Memento voor je om het biertje 2 posts boven je te pakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef tha_dark het volgende:
Bier!
rosebierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je snel bent, ben je Memento voor je om het biertje 2 posts boven je te pakken
heel verrassend.... snifquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
Volleyball dames voor kwalificatie OS is over.
Mag ik die tennessee wel een ontzettend sukkel vinden? Hier dan hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle opofferingen voor niets.
heheh dan zal je mn edit inmiddels wel geedit hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk mag dat, ik wil in FB even geen posts die als afleiding kunnen dienen.
Wat een focusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde voor jullie geduld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Frits van Turnhout: Nulll-Nulll.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
Is er nog voetballen op TV ? Zo Ja is het de moeite waard ? Ben een meetje moe van die voorspelbare uitslagen.
Wij willen het graag beter doen dan de ex-modsquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon.
'Hallo met meneer pim de laat van de nationale adviesgroep'
'Heeft u een momentje ?'
'Meneer ik heb momenteel weinig tijd'
'Mag ik u vragen wat u tegen houdt ?'
'Nou Feijenoord staat met 2-0 achter.'
'Ok meneer ik hou u niet langer op.'
Slechter dan sommige mods kan dan ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij willen het graag beter doen dan de ex-mods.
Wij lieten het aan jou over, dus mij bedoel je nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij willen het graag beter doen dan de ex-mods.
En nu in het Nederlandsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
Nog 452 mensen over in een NLomaha freeroll toernooi. Ik weet het PLO hoort natuurlijk, Top99 krijgt een ticket voor ronde 2
Helemaal mee eens. Ik krijg niet vaak kriebels, maar als ik nu in het fb topic kijk...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hulde voor jullie geduld.![]()
Iemand die beweert ongeveer mijn leeftijd te hebben en zich zo onvoorstelbaar onvolwassen en kinderachtig gedraagd, dat kan toch niet anders dan bewust trollen zijn, of anders in het minst ernstige geval een zwaar psychiatrische patiënt, die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
dat het redelijk gaat in een pokertoernooi
franky is niet aanwezigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef Bjoro het volgende:
* azijn vast inschenkt voor de liefhebers
Ja, ik heb in een andere SC een keer een ander merk gepost en kreeg die flesjes meteen naar mijn kop geslingerdquote:
bah!quote:
Dat zou mijn weekend helemaal goed makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zondag moet NEC maar winnen, maakt het weekend weer wat beter.
vanmorgen zieden ze dat ie dood was, later toch weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:41 schreef Bjoro het volgende:
hoe is het trouwens met Benny ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
Neijman ging ik vanuitquote:
Ik versta er geen zak van, ook niet van Charles Aznavour, maar het is prachtig iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:21 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CReii9rlXDg
mooiste stukje uit de film
ik ookquote:
Verliezen bij Excelsior is inderdaad erg triestquote:
ben sinds C.R.A.Z.Y. helemaal verkocht van Charles Aznavourquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik versta er geen zak van, ook niet van Charles Aznavour, maar het is prachtig idd
PSV moet naar VVV, daar heb je niet zomaar gewonnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef appelsientje het volgende:
Voetbal weekend kan nu al bijna niet meer stuk
Nee dat klopt... maar toch, laat ik het anders zeggen.. het weekend begint leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV moet naar VVV, daar heb je niet zomaar gewonnen.
Dat is zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt... maar toch, laat ik het anders zeggen.. het weekend begint leuk
Oss ligt toch in Duitsland?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef borisz het volgende:
EC wat was dat nu ? 1-1 schandalig
Ze hadden dus beter moeten weten.quote:
Ik reken op jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
nog 103 spelers over, er moeten er nog vier mensen uit, de rest krijgt een ticketvoor ronde 2 op pokerstars
Ik sta er goed voor
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
WHOOHOO
ticket gewonnen in een NL omaha toernooi![]()
rondje van mij![]()
[ afbeelding ]
stille bedoening dan hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
borisz jongen, wat was HOOLS zonder jou
Ik heb nog een paar live-optredens van hem bezocht en heb nog een speciale door hem gesigneerde LP hier liggen van zijn optreden destijds in de Jaap Edenhal. (1976?)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef pascalheister het volgende:
psst
[HOOLS] De VBL-kroeg #1715; Het weekend voor de deur
ik ga slapen
In lederhosen gehuld herkende je SCH ook weer eens?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:18 schreef VoreG het volgende:
Zo die groep van de kamasutra beurs is ook weer binnen, wat een figuren zitten daar bij
Als SCH ineens 3 lagen make up op had een jurk aan dan zou dat best kunnen ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
In lederhosen gehuld herkende je SCH ook weer eens?
En dan nog zo'n lelijke spelfout ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Lekker... kan je uitslapen, wordt je nog vroeg wakker.
coolquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar live-optredens van hem bezocht en heb nog een speciale door hem gesigneerde LP hier liggen van zijn optreden destijds in de Jaap Edenhal. (1976?)
ja iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan nog zo'n lelijke spelfout ook.
Mogguh!
he bahquote:
Half 5 zijn de meesten er welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
Hoe laat begint de meet vandaag?
'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het winkelpant
Ja, ik twijfelde alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'
![]()
Verder wel erg grappig, is het allemaal rotzooi of.
lolquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het winkelpand naast ons in Velsen Noord is gekraakt. Het stond al een jaar of 6 leeg...
Nu zit er een winkel in voor gratis spullen
Als je een goede motivatie hebt waarom je het leuk vindt, mag je het meenemen
Joh, het is nog vroeg...quote:
Geen idee, ben zelf nog niet buiten geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verder wel erg grappig, is het allemaal rotzooi of.
Nu WK sprint kijken jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:29 schreef borisz het volgende:
Leuk sportweekend trouwens
Aussie Open
WK sprint
Voetbal
zenden ze niet live uit op de tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
borisz toch! Vergeet je gewoon Corus Chess!
Is Radio Beverwijk niet live aanwezig dan?quote:
LdL hans Bohm wel sturen. Radio beverwijk kan me gestolen worden. SeaportFM is beter natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is Radio Beverwijk niet live aanwezig dan?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Zeg es netjes goeiemiddag tegen tante bloes
EC je hebt dit meubilair niet schoongemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Zeg es netjes goeiemiddag tegen tante bloes
Die putlucht... daar blijf ik liever bij uit de buurt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
EC je hebt dit meubilair niet schoongemaakt
moet even luchten hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Bluezz het volgende:
En die ramen mogen ook wel eens dicht jongens
Als jij al je huidplooien gaat schoonmaken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Bluezz het volgende:
En die ramen mogen ook wel eens dicht jongens
Die mag 't ook wel doen hoor, alleen weet ik niet of golleffert daar zo blij mee is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:23 schreef Bluezz het volgende:
*wijst naar harry*
Alleen Wotherspoon moet nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |