2 graagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier!
ik heb de mijne gewoon al op en ben moequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:43 schreef rubbereend het volgende:
ochjee, er willen er meer bier en mevrouw gaat er snel vandoor
ligt daar ook ons bier?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de mijne gewoon al op en ben moeals je me zoekt ben ik slapen
![]()
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de mijne gewoon al op en ben moeals je me zoekt ben ik slapen
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:50 schreef tha_dark het volgende:
Dan drink ik er maar eentje met Eend. Op 30 Januari!
opzich een goed ideequote:
veel plezierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:02 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weg van! Ga nog even naar de bios!
Mijn quotequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:34 schreef tha_dark het volgende:
Bier, hoeren, kermis enzovoort!
Je doet net alsof je jarig bent, oh wacht...quote:
Alles verpaupert Digger, allesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef DIGGER het volgende:
Wie schrijft tegenwoordig de stukjes voor het nieuws?
Net op Veronica: "Ouders moeten nog 1 keer de boeken van hun schoolgaande kinderen dokken
Dat is toch geen normaal taalgebruik voor een radio journaal?
...en ik heb weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je doet net alsof je jarig bent, oh wacht...
Gefeliciteerd.
Alles okquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Há spammer, Topposter van dag aan het worden?
Alles goed?
zit wel meer opties in enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg plots een vreemde foutmelding en extra dikke letter en donker blauwe achtergrond. Klikte op F5 en had ineens de nieuwste lay out. Kreeg hem niet meer veranderd en laat het nu maar zo. Denk ook dat het gewoon een kwestie van wennen is. Zitten er eigenlijk nieuwe of andere opties bij de nieuwe lay out. Of is het allemaal hetzelfde en alleen de kleur anders ?
quote:
Lang geleden dat ik een Feedback topic heb geopend.quote:
Vreemd we zijn nu 2 uur verder en het went alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
zit wel meer opties in enzohet went vanzelf. Ik moest ook even wennen want ik was enorm verknocht FOkforum_dark, maar inmiddels vind ik het ik deze erg perettig
damart wel jarig, benny niet dood.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef Bluezz het volgende:
damart jarig en benny dood?
Benny is niet dood!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:56 schreef Bjoro het volgende:
*snik* voor Benny.
Maar snel een kroketje om het verdriet te boven te komen !
ik zie dat nu ook op nu.nlquote:
Schrok me kapot ik las :quote:
Ze gaan met bosjes vandaag...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef tong80 het volgende:
Leuke dag aan de hemelpoort :
Schaaklegende Bobby Fischer overleden.
Lees ik nu pas, wat een ernstige fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de enige bekende die is overleden vandaag?
Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lees ik nu pas, wat een ernstige fout.
God schijnt niet te dobbelen, zal hij wel schaken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef rubbereend het volgende:
Bobby mag nu met god gaan schaken
God pokert welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
God schijnt niet te dobbelen, zal hij wel schaken?
Ja, ik wens iemand graag doodquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef tong80 het volgende:
Bluezz als jij schuivelde hing hun hoofd tussen je borsten
Schuifelen bestaat dat nog ?
Ajoh ik zal de volgende keer een icoontje gebruikenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik wens iemand graag dood. Tuurlijk niet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik welgeteld vijf punten gezien heb dit jaar.quote:
Zeg ik kom er nu pas achter dat je in het buitenland zitquote:
Hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg ik kom er nu pas achter dat je in het buitenland zithoe lang zit je er? en tot wanneer ?
Nieuwsbericht vandaagquote:Een 16-jarige Duitse geweldpleger uit Giessen moet van de justitie en sociale diensten in Hessen naar Siberië. De beoogde 's winters bitter koude strafkolonie kent vrijwel geen moderne communicatiemiddelen en wordt daarom 'arm aan prikkelingen' genoemd.
Daardoor zou de recidivist minder blootstaan aan impulsen die hem opnieuw de fout in drijven. Dit berichtte vandaag het dagblad Die Welt. De strafkolonie is echter niet alleen arm aan prikkelingen maar ook arm aan onder meer moderne sanitaire voorzieningen en verwarmingstechniek. Om de koude buiten de deur te houden moet er hout worden gehakt en behoeften worden in een beerput op een binnenplaats gedaan.
Er is geen enkele luxe. De veroordeelde 'crashkids' zijn de hele dag in de weer in de Duitse strafkolonie van Sedelnikovo ten noordoosten van de stad Omsk.
quote:Het is ongewoon koud in Siberië. Met temperaturen tot min 53 graden Celsius is het zeker 10 tot 12 graden kouder dan normaal in deze Russische regio en zo stevent Siberië af op een kouderecord.
Volgens meteorologen is een arctisch koudefront de oorzaak. In de regio Krasnojarsk in Centraal-Rusland bereiden de mensen zich voor op temperaturen van zeker min 55 graden Celsius.
In veel plaatsen is de stroom uitgevallen en tienduizenden kinderen zijn schoolvrij. Ook het leger past zich aan aan de extreme kou en heeft de veldoefeningen ingekort. Ook zijn de militairen voorzien van twee extra setjes warm ondergoed.
De kou in Rusland is dankzij het droge klimaat beter te verdragen dan in gebieden met een hoge luchtvochtigheid, aldus experts. In de zomer kan de temperatuur tot 40 graden Celsius oplopen.
Ik kwam er gisternacht achter.. toen je om half 2 's nachts zei dat je naar de film ging ....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Haha
Ik zit al 5 maanden in Argentinië en ik blijf waarschijnlijk tot eind Juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |