abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56151038
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef NLweltmeister het volgende:
Ik hoop op een olieboycot.

Slimme NLers leggen nu een voorraad brandstof aan, bij een olieboycot gaat de benzine op de bon en/of wordt harstikke duur
Waarom hoop jij op een olieboycot?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_56151096
Goede oproep van imams en moskeeen.

Maar er zijn op straat natuurlijk altijd wel wat moslimjongeren te vinden die bereid zijn een heftige uitspraak te doen over een kogel waar Wilders en de media dan weer op inzoomen. Vooral NOVA, dat kan geloof ik niet wachten tot dat het allemaal uit de hand loopt. Wat een kutprogramma is dat geworden zeg. Is die Twan Huys stiekem lid van de PVV ofzo?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:51:04 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56151219
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:

Maar er zijn op straat natuurlijk altijd wel wat moslimjongeren te vinden die bereid zijn een heftige uitspraak te doen over een kogel waar Wilders en de media dan weer op inzoomen. Vooral NOVA, dat kan geloof ik niet wachten tot dat het allemaal uit de hand loopt. Wat een kutprogramma is dat geworden zeg. Is die Twan Huys stiekem lid van de PVV ofzo?

Wat wil je dan , jij als hobbyjournalist zou toch moeten weten hoe de media in elkaar steekt
Ik ben inmiddels overleden
pi_56151238
Ik reageer aan de hand van de bezorgheid van Balkenende

Het begint langzamerhand een self-fullfilling prophecy te worden. Ik denk achteraf gezien dat de film niks wordt. Tien minuten op youtube, over de Koran. Wilders stelde dat hij het deze week af zo hebben, nu wordt het weer volgende week.

Men wilt graag de boel rustig houden, maar men geeft wel massale media aandacht en men praat in de vorm van mogelijk beledigend, mogelijk rellen...

etc... etc...

Daarnaast houd ik wel van fatsoen, maar dat Roomse, Christelijke argmument van "levensovertuigingen en bevolkingsgroepen nodeloos mogen worden gekwetst" daar word ik zo moe van...

Iets wat kwetsend is, is subjectief. Kritiek hoort bij de vrijheid van meningsuiting, het kan een gift zijn, een bewustwording.

Maar als gelovigen en de cultuur erachter kritiek verdraait naar kwetsend en beledigend, dan mag er op het laatste niets meer gezegd worden.

Als ik bijvoorbeeld stel dat het niet-inenten van sommige gereformeerde kinderen gevaarlijk is en daarom een idioot facet is van de gereformeerde cultuur, dan kan mij de mond gesnoerd worden, indien een stel gereformeerden zich 'gekwetst en beledigd voelen'.

Daarom ben ik eigenlijk toch voor die film.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_56151480
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

omdat de ogen dan misschien is opengaan en we echt aan een alternatief gaan werken om van de olieverslaving af te komen.
Verder lijkt het me lekker rustig, een paar dagen zonder autoverkeer, heel NL weer op de fiets, zoals het hoort
pi_56151514
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat wil je dan , jij als hobbyjournalist zou toch moeten weten hoe de media in elkaar steekt

Maar dan mag ik er nog wel aan ergeren toch? En DE media bestaat niet.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:19:51 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56151752
Het zou de moslims sieren als ze heel gematigd of zelfs helemaal niet zouden reageren. Want laten we wel wezen, dan heb je Wilders toch echt het meest bij zijn ballen.
Stomme modegril, dat gekoketeer met filmpjes. Bij Ayaan was het echt, kwam het uit het hart, daar ben ik van overtuigd. Haar navolgers gaat het alleen maar om het effect wat ze sorteren. Helaas is Wilders volksvertegenwoordiger, helaas heeft hij het recht op het maken van filmpjes, helaas zitten wij als Nederland met zo'n idioot opgescheept. Er is niks wat wij hier aan zouden kunnen doen.
En iedereen die zich geroepen voelt om hierover te gaan rellen en gewelddadig te worden heeft een eigen verantwoordelijkheid hierin, Meki. Het is te makkelijk om je achter de woorden van een moefti te verschuilen. Jij bent zelf verantwoordelijk voor je doen en daden, net zoals Wilders daar zelf verantwoordelijk is. Het Nederlandse volk is niet verantwoordelijk voor wat Wilders besluit te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56151826
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:19 schreef livelink het volgende:
Het zou de moslims sieren als ze heel gematigd of zelfs helemaal niet zouden reageren. Want laten we wel wezen, dan heb je Wilders toch echt het meest bij zijn ballen.
Stomme modegril, dat gekoketeer met filmpjes. Bij Ayaan was het echt, kwam het uit het hart, daar ben ik van overtuigd. Haar navolgers gaat het alleen maar om het effect wat ze sorteren. Helaas is Wilders volksvertegenwoordiger, helaas heeft hij het recht op het maken van filmpjes, helaas zitten wij als Nederland met zo'n idioot opgescheept. Er is niks wat wij hier aan zouden kunnen doen.
En iedereen die zich geroepen voelt om hierover te gaan rellen en gewelddadig te worden heeft een eigen verantwoordelijkheid hierin, Meki. Het is te makkelijk om je achter de woorden van een moefti te verschuilen. Jij bent zelf verantwoordelijk voor je doen en daden, net zoals Wilders daar zelf verantwoordelijk is. Het Nederlandse volk is niet verantwoordelijk voor wat Wilders besluit te doen.
wilders is gewoon een politiek persoon die de moslim problemen ziet EN er wat aan wil doen. want 30 jaar knuffelpolitiek heeft niets maar dan ook niets geholpen, wel heeft het bakken met geld gekost ik ben er ook vrij zeker van dat hij volgende verkiezing meer stemmen zal krijgen wellicht de mijne ook.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:37:13 #209
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56152054
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:

De NPS gaat stoppen met Nova en PW, die zijn te politiek gekleurd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56152308
-edit- Nutteloos...als in...voegt niet toe aan een discussie.

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 16:46:47 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:20:31 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56152901
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dan mag ik er nog wel aan ergeren toch? En DE media bestaat niet.
Ik wist dat je op dat woord zou reageren

Forum Admin zaterdag 19 januari 2008 @ 15:15:04 #212
58651 crew  murp
murp
pi_56154097
wanneer zou die film eigenlijk komen
pi_56154155
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef murp het volgende:
Vannacht, 2 uur, na de seksreclames.
pi_56154249
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef murp het volgende:
Volgens de Metro komende vrijdag.
pi_56154272
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:37 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

De NPS gaat stoppen met Nova en PW, die zijn te politiek gekleurd
Snap ik wel . Het is zo rechts geworden.
pi_56154288
-edit- quote gewist

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 16:49:01 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 15:24:16 #217
862 Arcee
Look closer
pi_56154293
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:23 schreef SCH het volgende:
Snap ik wel . Het is zo rechts geworden.
Voor jou is het al gauw rechtSCH.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56154413
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Voor jou is het al gauw rechtSCH.
Nee hoor. Maar de manier waarop Wilders en Verdonk door NOVA op de troon worden gezet, begint bijkans genante vormen aan te nemen.
pi_56154871
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar de manier waarop Wilders en Verdonk door NOVA op de troon worden gezet, begint bijkans genante vormen aan te nemen.
Nou, rechts? Ik kan me herinneren dat in de aanloop voor de verkiezingen bij NOVA SP datgene was wat de klok sloeg en dat veel uitzendingen uitsluitend gewijd waren aan de opmars van SP....hoezo rechts?
pi_56154904
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nou, rechts? Ik kan me herinneren dat in de aanloop voor de verkiezingen bij NOVA SP datgene was wat de klok sloeg en dat veel uitzendingen uitsluitend gewijd waren aan de opmars van SP....hoezo rechts?
Man, Verdonk zit bij iedere scheet daar in de studio en je moet eens optellen hoeveel items er de afgelopen weken al over Wilders zijn geweest. Dat ze uberhaupt overwegen de film uit te zenden, is al veelzeggend genoeg. Tel daar de incidenten met Twan Huys bij op , de grote vriend van Hirsi Ali en fervent islambasher, en je weet genoeg.
pi_56155044
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Man, Verdonk zit bij iedere scheet daar in de studio en je moet eens optellen hoeveel items er de afgelopen weken al over Wilders zijn geweest. Dat ze uberhaupt overwegen de film uit te zenden, is al veelzeggend genoeg. Tel daar de incidenten met Twan Huys bij op , de grote vriend van Hirsi Ali en fervent islambasher, en je weet genoeg.
ja gek hé dat diegene in het nieuws daar ook met enige regelmaat plaats namen hoevaak heeft jan marijnense daar gezeten? of andere linke hippies... het valt me mee dat jij er nog niet hebt gezeten dat ze overwegen de film uit te zenden is niet vreemd, ik ga ervanuit dat het de waarheid refelcteerd dat zou verklaren dat moslims de film liever niet zien maar goed dat maakt het allemaal niet minder waar, echter blijft dat speculeren totdat de film er daadwerkelijk is.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56155102
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja gek hé dat diegene in het nieuws daar ook met enige regelmaat plaats namen hoevaak heeft jan marijnense daar gezeten? of andere linke hippies... het valt me mee dat jij er nog niet hebt gezeten dat ze overwegen de film uit te zenden is niet vreemd, ik ga ervanuit dat het de waarheid refelcteerd dat zou verklaren dat moslims de film liever niet zien maar goed dat maakt het allemaal niet minder waar, echter blijft dat speculeren totdat de film er daadwerkelijk is.
Het is gek dat iemand als Rita Verdonk, een eenmansfractie er om de haverklap zit ja.
En waarom zou NOVA zo'n film uitzenden? Ze zijn toch geen spreekbuis van Wilders???
pi_56155125
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier een paar reacties van 'tolerante moslims' :

*knip*

allahu akhbar film of niet we gaan lekker relluh
vooral die laatste reactie erger ik mij aan.

Het maakt de meesten neit eens uit of die film daawerkelijk schokkend of kwetsend is.. zolang ze maar rotzooi kunnen schoppen.

Ik hoop nu al dat er militairen op straat komen die de orde moeten houden
pi_56155219
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef Apogist het volgende:

[..]

Het maakt de meesten neit eens uit of die film daawerkelijk schokkend of kwetsend is.. zolang ze maar rotzooi kunnen schoppen.
Ja gek he, net voetbalsupporters of andere jongeren.
quote:
Dus je hoopt op rellen?
pi_56155231
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is gek dat iemand als Rita Verdonk, een eenmansfractie er om de haverklap zit ja.
En waarom zou NOVA zo'n film uitzenden? Ze zijn toch geen spreekbuis van Wilders???
nee maar wel voor nieuws en actualiteiten. de film is nogal breed in het nieuws geweest en zal met de komst van de film en vermoedelijk lang daarna nog het nieuws domineren. dan is het niet zo gek dat ze daar aandacht aan besteden toch? en afhankelijk van de inhoud van de film de mogelijkheid tot het uitzenden daarvan overwegen, het zal zeker goed zijn voor de kijk cijfers en HEEEEE dat is wel heel belangrijk. als de inhoud dan nog eens klopt (waar ik wel vanuit ga) zie ik geen enkele reden het niet uit te zenden. dat die moslims dan op hun teentjes getrapt zijn BOEIEND
pi_56155288
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef Apogist het volgende:

[..]

ja met scherpe munitie meteen korte metten maken met dat rechtse tuig
pi_56155339
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zodat jullie in gaan zien dat provoceren tot een rampzalige iets nooit meer moet gebeuren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56155387
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Zodat jullie in gaan zien dat provoceren tot een rampzalige iets nooit meer moet gebeuren
vertel eens meki... waarom wacht je niet tot je de film hebt gezien voor je oordeelt over de inhoud? heb jij de film van ayaan hirshi ali gezien???
pi_56155528
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Makkelijk. Moorden en de schuld op iemand anders kunnen schuiven. Het Nederlandse volk zal nu wel ineens weer blank autochtoon zijn? Met deze reactie druk je ook op mijn knopjes Wanneer er mensen perse willen rellen? Doen ze dat maar in de tuin van Wilders. Uit de mijne blijven die rellers maar mooi weg.

Maar wilders heeft het goed voor elkaar nu. Door al die topics van jou...heeft hij nu alle aandacht...precies wat hij wilde en jij idem.
Waarom wordt de film niet verboden dan
pi_56155549
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

vertel eens meki... waarom wacht je niet tot je de film hebt gezien voor je oordeelt over de inhoud? heb jij de film van ayaan hirshi ali gezien???

die heb ik al gezien die is mislukt voor hirsi ali mislukt en nog eens mislukt.

Ik ga niet wachten want we weten allemaal dat Wilders een oorlog is begonnen tegen de moslims
pi_56155595
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:18 schreef Meki het volgende:

[..]

die heb ik al gezien die is mislukt voor hirsi ali mislukt en nog eens mislukt.

Ik ga niet wachten want we weten allemaal dat Wilders een oorlog is begonnen tegen de moslims
die film was uitermate geslaagd. het gaf aan hoe het is voor een moslima, dat jij dat niet wilt zien als mannelijke moslim is weer een andere discussie maar het bevestigd mijn vermoeden waarom je nu al tegen die film bent.
pi_56155607
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:17 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat er geen reden is om hem te verbieden
pi_56155625
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

die film was uitermate geslaagd. het gaf aan hoe het is voor een moslima, dat jij dat niet wilt zien als mannelijke moslim is weer een andere discussie maar het bevestigd mijn vermoeden waarom je nu al tegen die film bent.
je geeft toe dat je gelooft in trieste propoganda van Hirsi Ali,.

jij bent niet tegen de film omdat jij voor provocatie bent en graag de samenleving wilt ontwrichten met een rampzalige provocatie
pi_56155667
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

omdat er geen reden is om hem te verbieden
nee geen enkele redenen
pas tot wanneer het zo erg is geescaleerd dan pas gaan jullie pas nadenkenen

Waarom mogen imaams geen rare dingen zeggen over Nederland
en waarom mag Wilders dat wel
pi_56155759
quote:
-edit-Nutteloos
Het ouderwetse, ietwat banale, 'kanker dan op naar je eigen land' is hierop geheel van toepassing.

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 16:54:12 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:27:54 #236
862 Arcee
Look closer
pi_56155779
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:00 schreef SCH het volgende:
Pim Fortuyn had niet eens een zetel en zat overal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56155810
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat we niet leven in een dictatuur zoals in Saudie Arabie of Iran waar het kleinste beetje kritiek vakkundig de mond wordt gesnoerd of wordt gecensureerd. Omdat we in het Westen veel waarde hechten aan het fenomeen Vrijheid van Meningsuiting en omdat die film alleen bestaansrecht heeft als het gesteund wordt door een goede onderbouwing door middel van archiefbeelden en voorbeelden uit de Koran.
Dan kun je trouwens ook niet spreken van discriminatie, als hij de bron haalt uit de mond of tekst van de zogenaamde 'gediscrimineerden'. De pot verwijt dan immers de ketel. Maar we weten überhaupt niet hoe de film eruit gaat zien, dus ik vind sowieso de hele discussie over de film zinloos.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:58 #238
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56155818
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:23 schreef Meki het volgende:

[..]

nee geen enkele redenen
pas tot wanneer het zo erg is geescaleerd dan pas gaan jullie pas nadenkenen

Waarom mogen imaams geen rare dingen zeggen over Nederland
en waarom mag Wilders dat wel
Ah hiermee bevestig je dus , dat je geweld goedkeurt en dat we dus moeten buigen voor jouw religie.

Anders wacht je met huilen totdat de film uit is
pi_56155821
quote:
-edit-
Nou wat is er nou mis mee
vrijheid van meningsuiting

[ Bericht 56% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 16:58:49 ]
pi_56155854
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ah hiermee bevestig je dus , dat je geweld goedkeurt en dat we dus moeten buigen voor jouw religie.

Anders wacht je met huilen totdat de film uit is
hoezo buigen ?? jij buigt nu al voor Wilders

dat zijn jou woorden.
ik vind het niet erg als mensen hun stem laten horen na een rampzalige provocatie van een volksvertegenwoordiger
pi_56155867
"Islam is vrede."
pi_56155883
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou wat is er nou mis mee
vrijheid van meningsuiting
Kleine nuanceverschil hoor, het door parlementswege indienen van wetsvoorstellen en doodsbedreigingen door individuen zonder enige vorm van zelfrelativering, zal wel wat worden als jij politieagent wordt.
pi_56155890
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Omdat we niet leven in een dictatuur zoals in Saudie Arabie of Iran waar het kleinste beetje kritiek vakkundig de mond wordt gesnoerd of wordt gecensureerd. Omdat we in het Westen veel waarde hechten aan het fenomeen Vrijheid van Meningsuiting en omdat die film alleen bestaansrecht heeft als het gesteund wordt door een goede onderbouwing door middel van archiefbeelden en voorbeelden uit de Koran.
Dan kun je trouwens ook niet spreken van discriminatie, als hij de bron haalt uit de mond of tekst van de zogenaamde 'gediscrimineerden'. De pot verwijt dan immers de ketel. Maar we weten überhaupt niet hoe de film eruit gaat zien, dus ik vind sowieso de hele discussie over de film zinloos.
rampzalige provocatie met mogelijk KORAN verbranden behoort niet tot vrijheid
pi_56155905
quote:
Mocht Wilders zo ver gaan om de Koran te verbranden of verscheuren, dan zal dit volgens de groot-moefti betekenen dat hij aanzet tot "oorlogen en bloedvergieten". Volgens al-Hassoun is het "de verantwoordelijkheid van het Nederlandse volk om hem ervan te weerhouden".

Jongeren en voetbalsupporters he, SCH?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56155919
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Kleine nuanceverschil hoor, het door parlementswege indienen van wetsvoorstellen en doodsbedreigingen door individuen zonder enige vorm van zelfrelativering, zal wel wat worden als jij politieagent wordt.

doodsbedreigingen behoort nu ook tot vrijheid van meningsuiting
als een rampzalige provocatie dat nu al is is doodsbedreigingen dat ook
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:33:22 #246
862 Arcee
Look closer
pi_56155945
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:10 schreef Meki het volgende:
Wat voor rampzalig iets?
pi_56155951
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef 16meter het volgende:
"Islam is vrede."
wat Wilders doet is zeker vrede
pi_56155958
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Zeg dat maar in Alexandrie.
pi_56155986
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat voor rampzalig iets?
Koran mogelijk verbranden...

Binnenkort verschijnt een film die vermoedelijk provocerende fragmenten bevat in de richting van moslims. De makers van deze film weten dat. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het vooropgezette, bewuste uitlokking is.
pi_56155992
Meki..slaap jij verder wel goed ?
Wat zal 't een crime voor jou zijn om in zo'n land als Nederland te verblijven..
pi_56156025
quote:
Binnenkort verschijnt een film die vermoedelijk provocerende fragmenten bevat in de richting van moslims. De makers van deze film weten dat.
''Beseft u wel dat uw film vermoedelijk provocerende fragmenten bevat?''
''Dat vermoedde ik inderdaad al.''
pi_56156070
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:33 schreef Meki het volgende:

[..]

wat Wilders doet is zeker vrede
Jij WIL het zien als een oorlogsverklaring of iets dergelijks. Dat is het hele probleem.

Als Geert Wilders een film wil maken waarin hij bepaalde eigenschappen van de Koran/Islam aan de kaak wil stellen dan is dat zijn goed recht. Net zoals ze in South Park elke aflevering gristenen, joden en wat nog meer mogen bashen.

Mentaliteitskwestie.
pi_56156099
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Het blijft bij jou altijd beperkt tot kortzichtige oneliners ofniet?
Sinds wanneer weet jij hoe de film van Wilders eruit gaat zien, laat staan dat er überhaupt iets verbrand gaat worden? Uitspraken en conclusies trekken puur op speculatie getuigt van een tunnelvisie waar weinig mee te discussiëren valt, omdat je toch niet open staat voor andere meningen.
Naar mijn mening gaat er meer provocatie uit vanuit de moslimgemeenschap naar Wilders dan het omgekeerde. Bij dat soort personen gaat er zelfs meer dan provocatie vanuit, doodsbedreigingen lijken voor hen zelfs gerechtvaardigd, terwijl Wilders alles vanuit parlementswege doet, dan weet ik wel waar ik voor kies hoor. In hoeverre is provocatie provocatie als hij legitieme punten aanhaalt door middel van goede redeneringen?
pi_56156113

Voorman Al Qaida | Terroristennetwerk

Voorman PVV | Terroristennetwerk in Nederland

beiden doen er geen geweld.. Maar ze roepen op tot geweld..
pi_56156156
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef 16meter het volgende:

[..]

Jij WIL het zien als een oorlogsverklaring of iets dergelijks. Dat is het hele probleem.

Als Geert Wilders een film wil maken waarin hij bepaalde eigenschappen van de Koran/Islam aan de kaak wil stellen dan is dat zijn goed recht. Net zoals ze in South Park elke aflevering gristenen, joden en wat nog meer mogen bashen.

Mentaliteitskwestie.
Nee absoluut niet... provocatie met ernstige gevolgen is niet toegestaan..
elke dode die valt is te danken door Wilders
pi_56156160
Brainwashed door allahuuu hakkbar. Onderbouwde meningen zijn onnodig als je in Allah gelooft.

Gewoon keer op keer in herhaling vallen.

"Wilders provoceert"
"Wilders zal verantwoordelijk zijn voor elke dode die valt n.a.v. zijn film"
"De Nederlandse regering is verantwoordelijk"
"Wilders verklaart de oorlog aan alle moslims"
"Dit is een ernstige provocatie met afschuwelijke gevolgen"
"Wilders lokt moslims uit tot geweld met zijn film"
"De Nederlandse regering moet voorkomen dat de film uit komt, anders zijn zij even verantwoordelijk"
"De moslimwereld zal dit niet kunnen tolereren"
"Wilders vraagt gewoon om bloedvergieten"

Nu ben ik volgens mij al creatiever geweest dan jij in dit hele topic. Misschien dat je wat van die one liners in je eigen posts kunt gebruiken.
pi_56156163
-edit- Niet doen.

[ Bericht 89% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 17:04:57 ]
pi_56156175
-edit- Nutteloos

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 17:11:45 ]
pi_56156192
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het blijft bij jou altijd beperkt tot kortzichtige oneliners ofniet?
Sinds wanneer weet jij hoe de film van Wilders eruit gaat zien, laat staan dat er überhaupt iets verbrand gaat worden? Uitspraken en conclusies trekken puur op speculatie getuigt van een tunnelvisie waar weinig mee te discussiëren valt, omdat je toch niet open staat voor andere meningen.
Naar mijn mening gaat er meer provocatie uit vanuit de moslimgemeenschap naar Wilders dan het omgekeerde. Bij dat soort personen gaat er zelfs meer dan provocatie vanuit, doodsbedreigingen lijken voor hen zelfs gerechtvaardigd, terwijl Wilders alles vanuit parlementswege doet, dan weet ik wel waar ik voor kies hoor. In hoeverre is provocatie provocatie als hij legitieme punten aanhaalt door middel van goede redeneringen?
alles kan en mag nu in Nederland.. dat denken ze
ze denken waarom mag die wilders wel eem rampzalige provocatie ??
en dan komt men hier zeggen dat het vrijheid is
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:41:48 #260
862 Arcee
Look closer
pi_56156198
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Meki het volgende:
Koran mogelijk verbranden...
Wilders komt dan toch wel in de hel, dus wat maakt het uit?
quote:
Binnenkort verschijnt een film die vermoedelijk provocerende fragmenten bevat in de richting van moslims. De makers van deze film weten dat. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het vooropgezette, bewuste uitlokking is.
Het zijn maar meningen en zolang mensen elkaar met meningen bestoken is er niks aan de hand. Toch?
pi_56156205
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:21 schreef Meki het volgende:
jij bent niet tegen de film omdat jij voor provocatie bent en graag de samenleving wilt ontwrichten met een rampzalige provocatie
Pff, de Marokkaanse reljongeren zijn nog altijd begonnen met provoceren, niet wij. Wilders is slechts het gevolg van hun aanwezigheid. Wilders is slechts het gevolg van het feit dat enkele gekleurde medemensen juichen bij een ineenstortend flatgebouw, het gevolg van kransenschoppende kutmarokkanen. Het grootste deel van de Wilders stemmers komt uit Lonsdale kutdorpjes waar men amper een moslim heeft gezien

Maar omdat jullie zootje ongeregeld elke keer met kansloze acties het nieuws halen krijgen ze een beeld van hoe de 'moslim' blijkbaar is. Gedraag je voor de grap een keertje, dan blijf je uit de media...neem je de voedingsbodem voor tiepjes als Geert weg.

Jullie zijn de oorzaak. Het anti-moslim klimaat is jullie eigen schuld. Het wordt tijd dat jullie daar eens wat aan gaan doen ipv een beetje lopen gillen omdat een of andere irritante populist jullie 'provoceert'.
beter een knipoog dan een blauw oog
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:42:28 #262
862 Arcee
Look closer
pi_56156215
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:40 schreef Meki het volgende:
pi_56156236
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Het zijn maar meningen en zolang mensen elkaar met meningen bestoken is er niks aan de hand. Toch?
het zijn geen meningen nogmaals het zijn provocatie met uitlokking van geweld
pi_56156268
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee absoluut niet... provocatie met ernstige gevolgen is niet toegestaan..
De handeling die voorafgaat aan het doden, is toch echt voor rekening van de strafrechtelijke daders in kwestie hoor. In jouw theorie mag een gepeste of onderdrukte iemand anders vermoorden omdat anderen intolerant tegenover hem is geweest? Dus met andere woorden is de Virginia Tech slachting ook gerechtvaardigd in jouw ogen?
pi_56156297
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Pff, de Marokkaanse reljongeren zijn nog altijd begonnen met provoceren, niet wij. Wilders is slechts het gevolg van hun aanwezigheid. Wilders is slechts het gevolg van het feit dat enkele gekleurde medemensen juichen bij een ineenstortend flatgebouw, het gevolg van kransenschoppende kutmarokkanen.

Jullie zijn de oorzaak. Het anti-moslim klimaat is jullie eigen schuld. Het wordt tijd dat jullie daar eens wat aan gaan doen ipv een beetje lopen gillen omdat een of andere irritante populist jullie 'provoceert'.
en de Nederlandse criminelen ?? dan
laat me zeggen wat hebben jullie gestolen in Indonesie 200 jaar geleden. met VOC of zoiets.

en dan nog dat Marokkaanse reljongeren zijn een reactie op Wilders
pi_56156339
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De handeling die voorafgaat aan het doden, is toch echt voor rekening van de strafrechtelijke daders in kwestie hoor. In jouw theorie mag een gepeste of onderdrukte iemand anders vermoorden omdat anderen intolerant tegenover hem is geweest? Dus met andere woorden is de Virginia Tech slachting ook gerechtvaardigd in jouw ogen?

Nee want de dader is geen volksvertegenwoordiger..
hetzelfde als Ajax ernstige provocatie maakt tegen Feijenoord
dan verwachten ze iets terug
pi_56156344
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef Meki het volgende:

[..]

laat me zeggen wat hebben jullie gestolen in Indonesie 200 jaar geleden. met VOC of zoiets.

Dit is wellicht de domste vergelijking die ik ooit heb gezien. Veeg me op.
pi_56156346
v.o.c was 400 jaar geleden lieverd...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:46:29 #269
862 Arcee
Look closer
pi_56156360
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Meki het volgende:
het zijn geen meningen nogmaals het zijn provocatie met uitlokking van geweld
En die mensen kunnen zich niet beheersen tot het plegen van geweld, omdat?
quote:
Nou?
pi_56156363
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Meki het volgende:

[..]

alles kan en mag nu in Nederland.. dat denken ze
ze denken waarom mag die wilders wel eem rampzalige provocatie ??
en dan komt men hier zeggen dat het vrijheid is
Wie zijn ze?
Wie is men?
pi_56156382
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Kan een modje er niet voor zorgen dat Meki heel ver wegblijft van NWS omdat hij nooit iets zinnigs inbrengt? Een enkeltje ONZ bijvoorbeeld.
Met klem herhaald.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:47:20 #272
862 Arcee
Look closer
pi_56156388
quote:
Good comeback.
pi_56156399
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Met klem herhaald.
pi_56156401
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

.
Als een moslim op straat uit woede iemand vermoord, heeft Wilders er ook geen ruk mee te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 17:13:16 ]
pi_56156458
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Neee....

Ik wilde net een sarcastische post maken met dezelfde kromme vergelijking, maar jij trekt SERIEUS die vergelijking?

Hetzelfde als je gekke bekken trekt naar Bokito in de dierentuin, dan vraag je erom dat hij uit z'n verblijf klautert en je te grazen neemt!

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 17:14:32 ]
pi_56156466
pi_56156494
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef Apropos het volgende:

[..]

Met klem herhaald.
Aye.
pi_56156501
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dit lijkt wel een VMBO-redenatie...
Als een moslim op straat uit woede iemand vermoord, heeft Wilders er ook geen ruk mee te maken.
dat zeg ik niet
pi_56156574
quote:
Slechte persiflage. Niet grappig.

Wat voegt dit toe?
pi_56156597
Waar zijn de andere mafkezen PVDA of de SP of Cda of VVD

allemaal hun mond dicht
als ik in de tweede kamer was had ik Wilders hard aangepakt
zelf met eieren goien was een optie geweest
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:54:26 #281
862 Arcee
Look closer
pi_56156617
quote:
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Arcee het volgende:
En die mensen kunnen zich niet beheersen tot het plegen van geweld, omdat?
Meki?
pi_56156621
Jij wilt het echt niet snappen he?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 16:55:40 #283
862 Arcee
Look closer
pi_56156649
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
Nou, richt een partij op en kijk hoeveel mensen jouw mening delen.

Lang leve de democratie.
pi_56156666
Mijn voordeur is rood,maar als Meki zegt dat ie groen is dan is ie groen... zoiets ?
pi_56156737
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Meki?
Nou omdat Wilders uitroept tot geweld
en geweld kan ie dan krijgen ..

hij roept het uit net als Osama
pi_56156757
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:54 schreef 16meter het volgende:
Jij wilt het echt niet snappen he?
en jij bent voor het ontwrichten van het samenleving
pi_56156796
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
Waar zijn de andere mafkezen PVDA of de SP of Cda of VVD

allemaal hun mond dicht
zelf met eieren goien was een optie geweest
Volgens mij heb ik Aboutaleb (PvdA staatssecretaris) openlijk in een interview horen beweren dat hij bereid is het woord te voeren namens de Nederlandse regering in het internationale debat dat de regering niet hetzelfde standpunt verkondigt als Wilders. En als jij als Tweede Kamer lid hoofdzakelijk bezig bent met het gooien van eieren naar andere kamerleden, zit je wezenlijk op een niveau waar je het zelfs niet waard bent de schoenen van een politicus te poetsen. Misschien zit er nog een carriere voor je als stukadoor of palletsorteerder?
pi_56156821
quote:

Nederlandse criminelen roepen niet op tot moord. Lonsdale jongeren gaan geen politiebureau's belagen als er ergens een kale criminele medelonsdaler flink wordt aangepakt door de politie. Wat er 200 jaar geleden gebeurd is boeit niet. Jouw voorouders hebben in andere tijden ook grote misdaden gepleegd.

Reljongeren met een kleurtje waren er al jaren voor Wilders. Lees je eens in zou'k zeggen.
pi_56156874
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nederlandse criminelen roepen niet op tot moord. Lonsdale jongeren gaan geen politiebureau's belagen als er ergens een kale criminele medelonsdaler flink wordt aangepakt door de politie. Wat er 200 jaar geleden gebeurd is boeit niet. Jouw voorouders hebben in andere tijden ook grote misdaden gepleegd.

Reljongeren met een kleurtje waren er al jaren voor Wilders. Lees je eens in zou'k zeggen.
Oooow nee ze doen niks ze zijn aardig..
pi_56156919
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:

[..]

hij roept het uit net als Osama
Osama begon met het vermoorden van duizenden onschuldige burgers. Wilders komt met een youtube filmpje. Klein verschil...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 17:06:48 #291
862 Arcee
Look closer
pi_56156950
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
Zegt-ie dat moslims geweld mogen plegen?

Of geef jij zelf die goedkeuring?
pi_56156976
-edit- Kunnen we daar mee stoppen?

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 19-01-2008 17:20:58 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 17:08:01 #293
862 Arcee
Look closer
pi_56156983
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
Nee hoor, jij. Want jij roept op tot geweld en keurt het goed.
pi_56156989
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef Meki het volgende:
Oooow nee ze doen niks ze zijn aardig..
Ze zijn helemaal niet aardig. Leer lezen zou'k zeggen.

Sorry Meki, je verliest de discussie op ALLE punten. Je bevestigt al mijn vooroordelen over raaskallende moslimjongeren met een minderwaardigheidscomplex. Gelukkig weten mijn moslimburen beter.
pi_56157004
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, er bestaat ook iets als de strijd aangaan door middel van het debat en het gebruik van WOORDEN en tegenargumenten als je ergens niet mee eens bent of als je je verbaal aangevallen voelt. Misschien kennen ze andere gebruiken in het rifgebergte van Marokko?
pi_56157052
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Osama begon met het vermoorden van duizenden onschuldige burgers. Wilders komt met een youtube filmpje. Klein verschil...
beiden roepen op tot geweld
en beiden hebben oorlog verklaard
pi_56157215
pi_56157280
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:30 schreef 16meter het volgende:
"Islam is vrede."
islam is vrede, en als je het oneens bent maken we je dood
pi_56157300
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:10 schreef Meki het volgende:

[..]

beiden roepen op tot geweld
en beiden hebben oorlog verklaard
De enige persoon die openlijk tot geweld heeft opgeroepen en de oorlog heeft verklaard is grootmoefti Hassoun van Syrië en niet Wilders.
pi_56157397
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De enige persoon die openlijk tot geweld heeft opgeroepen en de oorlog heeft verklaard is grootmoefti Hassoun van Syrië en niet Wilders.
pssst meki heeft een titanium plaat voor zijn kop en oogkleppen op. daarnaast is hij geindoctrineerd vanaf zijn geboorte... niets wat je zegt dringt tot hem door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')