''Beseft u wel dat uw film vermoedelijk provocerende fragmenten bevat?''quote:Binnenkort verschijnt een film die vermoedelijk provocerende fragmenten bevat in de richting van moslims. De makers van deze film weten dat.
Jij WIL het zien als een oorlogsverklaring of iets dergelijks. Dat is het hele probleem.quote:
Het blijft bij jou altijd beperkt tot kortzichtige oneliners ofniet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:31 schreef Meki het volgende:
[..]
rampzalige provocatie met mogelijk KORAN verbranden behoort niet tot vrijheid
Nee absoluut niet... provocatie met ernstige gevolgen is niet toegestaan..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jij WIL het zien als een oorlogsverklaring of iets dergelijks. Dat is het hele probleem.
Als Geert Wilders een film wil maken waarin hij bepaalde eigenschappen van de Koran/Islam aan de kaak wil stellen dan is dat zijn goed recht. Net zoals ze in South Park elke aflevering gristenen, joden en wat nog meer mogen bashen.
Mentaliteitskwestie.
alles kan en mag nu in Nederland.. dat denken zequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het blijft bij jou altijd beperkt tot kortzichtige oneliners ofniet?
Sinds wanneer weet jij hoe de film van Wilders eruit gaat zien, laat staan dat er überhaupt iets verbrand gaat worden? Uitspraken en conclusies trekken puur op speculatie getuigt van een tunnelvisie waar weinig mee te discussiëren valt, omdat je toch niet open staat voor andere meningen.
Naar mijn mening gaat er meer provocatie uit vanuit de moslimgemeenschap naar Wilders dan het omgekeerde. Bij dat soort personen gaat er zelfs meer dan provocatie vanuit, doodsbedreigingen lijken voor hen zelfs gerechtvaardigd, terwijl Wilders alles vanuit parlementswege doet, dan weet ik wel waar ik voor kies hoor. In hoeverre is provocatie provocatie als hij legitieme punten aanhaalt door middel van goede redeneringen?
Wilders komt dan toch wel in de hel, dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Meki het volgende:
Koran mogelijk verbranden...
Het zijn maar meningen en zolang mensen elkaar met meningen bestoken is er niks aan de hand. Toch?quote:Binnenkort verschijnt een film die vermoedelijk provocerende fragmenten bevat in de richting van moslims. De makers van deze film weten dat. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het vooropgezette, bewuste uitlokking is.
Pff, de Marokkaanse reljongeren zijn nog altijd begonnen met provoceren, niet wij. Wilders is slechts het gevolg van hun aanwezigheid. Wilders is slechts het gevolg van het feit dat enkele gekleurde medemensen juichen bij een ineenstortend flatgebouw, het gevolg van kransenschoppende kutmarokkanen. Het grootste deel van de Wilders stemmers komt uit Lonsdale kutdorpjes waar men amper een moslim heeft gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:21 schreef Meki het volgende:
jij bent niet tegen de film omdat jij voor provocatie bent en graag de samenleving wilt ontwrichten met een rampzalige provocatie
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:40 schreef Meki het volgende:
elke dode die valt is te danken door Wilders
het zijn geen meningen nogmaals het zijn provocatie met uitlokking van geweldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wilders komt dan toch wel in de hel, dus wat maakt het uit?
[..]
Het zijn maar meningen en zolang mensen elkaar met meningen bestoken is er niks aan de hand. Toch?
De handeling die voorafgaat aan het doden, is toch echt voor rekening van de strafrechtelijke daders in kwestie hoor. In jouw theorie mag een gepeste of onderdrukte iemand anders vermoorden omdat anderen intolerant tegenover hem is geweest? Dus met andere woorden is de Virginia Tech slachting ook gerechtvaardigd in jouw ogen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee absoluut niet... provocatie met ernstige gevolgen is niet toegestaan..
elke dode die valt is te danken door Wilders
en de Nederlandse criminelen ?? danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Pff, de Marokkaanse reljongeren zijn nog altijd begonnen met provoceren, niet wij. Wilders is slechts het gevolg van hun aanwezigheid. Wilders is slechts het gevolg van het feit dat enkele gekleurde medemensen juichen bij een ineenstortend flatgebouw, het gevolg van kransenschoppende kutmarokkanen.
Jullie zijn de oorzaak. Het anti-moslim klimaat is jullie eigen schuld. Het wordt tijd dat jullie daar eens wat aan gaan doen ipv een beetje lopen gillen omdat een of andere irritante populist jullie 'provoceert'.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De handeling die voorafgaat aan het doden, is toch echt voor rekening van de strafrechtelijke daders in kwestie hoor. In jouw theorie mag een gepeste of onderdrukte iemand anders vermoorden omdat anderen intolerant tegenover hem is geweest? Dus met andere woorden is de Virginia Tech slachting ook gerechtvaardigd in jouw ogen?
Dit is wellicht de domste vergelijking die ik ooit heb gezien. Veeg me op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef Meki het volgende:
[..]
en de Nederlandse criminelen ?? dan
laat me zeggen wat hebben jullie gestolen in Indonesie 200 jaar geleden. met VOC of zoiets.
en dan nog dat Marokkaanse reljongeren zijn een reactie op Wilders
En die mensen kunnen zich niet beheersen tot het plegen van geweld, omdat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef Meki het volgende:
het zijn geen meningen nogmaals het zijn provocatie met uitlokking van geweld
Nou?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:
Wie zijn ze?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Meki het volgende:
[..]
alles kan en mag nu in Nederland.. dat denken ze
ze denken waarom mag die wilders wel eem rampzalige provocatie ??
en dan komt men hier zeggen dat het vrijheid is
Met klem herhaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kan een modje er niet voor zorgen dat Meki heel ver wegblijft van NWS omdat hij nooit iets zinnigs inbrengt? Een enkeltje ONZ bijvoorbeeld.
Good comeback.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef Meki het volgende:
laat me zeggen wat hebben jullie gestolen in Indonesie 200 jaar geleden. met VOC of zoiets.
.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want de dader is geen volksvertegenwoordiger..
hetzelfde als Ajax ernstige provocatie maakt tegen Feijenoord
dan verwachten ze iets terug
Neee....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want de dader is geen volksvertegenwoordiger..
hetzelfde als Ajax ernstige provocatie maakt tegen Feijenoord
dan verwachten ze iets terug
dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een VMBO-redenatie...
Als een moslim op straat uit woede iemand vermoord, heeft Wilders er ook geen ruk mee te maken.
Slechte persiflage. Niet grappig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=jzSSM-8lWKs&feature=related
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef Arcee het volgende:
Meki?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Arcee het volgende:
En die mensen kunnen zich niet beheersen tot het plegen van geweld, omdat?
Nou, richt een partij op en kijk hoeveel mensen jouw mening delen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
als ik in de tweede kamer was had ik Wilders hard aangepakt
Nou omdat Wilders uitroept tot geweldquote:
en jij bent voor het ontwrichten van het samenlevingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:54 schreef 16meter het volgende:
Jij wilt het echt niet snappen he?
Volgens mij heb ik Aboutaleb (PvdA staatssecretaris) openlijk in een interview horen beweren dat hij bereid is het woord te voeren namens de Nederlandse regering in het internationale debat dat de regering niet hetzelfde standpunt verkondigt als Wilders. En als jij als Tweede Kamer lid hoofdzakelijk bezig bent met het gooien van eieren naar andere kamerleden, zit je wezenlijk op een niveau waar je het zelfs niet waard bent de schoenen van een politicus te poetsen. Misschien zit er nog een carriere voor je als stukadoor of palletsorteerder?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
Waar zijn de andere mafkezen PVDA of de SP of Cda of VVD
allemaal hun mond dicht
als ik in de tweede kamer was had ik Wilders hard aangepakt
zelf met eieren goien was een optie geweest
Nederlandse criminelen roepen niet op tot moord. Lonsdale jongeren gaan geen politiebureau's belagen als er ergens een kale criminele medelonsdaler flink wordt aangepakt door de politie. Wat er 200 jaar geleden gebeurd is boeit niet. Jouw voorouders hebben in andere tijden ook grote misdaden gepleegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef Meki het volgende:
en dan nog dat Marokkaanse reljongeren zijn een reactie op Wilders
Oooow nee ze doen niks ze zijn aardig..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nederlandse criminelen roepen niet op tot moord. Lonsdale jongeren gaan geen politiebureau's belagen als er ergens een kale criminele medelonsdaler flink wordt aangepakt door de politie. Wat er 200 jaar geleden gebeurd is boeit niet. Jouw voorouders hebben in andere tijden ook grote misdaden gepleegd.
Reljongeren met een kleurtje waren er al jaren voor Wilders. Lees je eens in zou'k zeggen.
Osama begon met het vermoorden van duizenden onschuldige burgers. Wilders komt met een youtube filmpje. Klein verschil...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou omdat Wilders uitroept tot geweld
en geweld kan ie dan krijgen ..
hij roept het uit net als Osama
Zegt-ie dat moslims geweld mogen plegen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
Nou omdat Wilders uitroept tot geweld
en geweld kan ie dan krijgen ..
Nee hoor, jij. Want jij roept op tot geweld en keurt het goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
en jij bent voor het ontwrichten van het samenleving
Ze zijn helemaal niet aardig. Leer lezen zou'k zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef Meki het volgende:
Oooow nee ze doen niks ze zijn aardig..
Nee, er bestaat ook iets als de strijd aangaan door middel van het debat en het gebruik van WOORDEN en tegenargumenten als je ergens niet mee eens bent of als je je verbaal aangevallen voelt. Misschien kennen ze andere gebruiken in het rifgebergte van Marokko?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
[..]
en jij bent voor het ontwrichten van het samenleving
beiden roepen op tot geweldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Osama begon met het vermoorden van duizenden onschuldige burgers. Wilders komt met een youtube filmpje. Klein verschil...
islam is vrede, en als je het oneens bent maken we je doodquote:
De enige persoon die openlijk tot geweld heeft opgeroepen en de oorlog heeft verklaard is grootmoefti Hassoun van Syrië en niet Wilders.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:10 schreef Meki het volgende:
[..]
beiden roepen op tot geweld
en beiden hebben oorlog verklaard
pssst meki heeft een titanium plaat voor zijn kop en oogkleppen op. daarnaast is hij geindoctrineerd vanaf zijn geboorte... niets wat je zegt dringt tot hem doorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De enige persoon die openlijk tot geweld heeft opgeroepen en de oorlog heeft verklaard is grootmoefti Hassoun van Syrië en niet Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |