Andersom tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef ScarFace- het volgende:
Hahah dik lulverhaal.
Er zit dus een houten frame om jouw cementen muur
T is meer een gipswandquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef ScarFace- het volgende:
Hahah dik lulverhaal.
Er zit dus een houten frame om jouw cementen muur
Hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:06 schreef dieselnoi het volgende:
[ afbeelding ]
die ronde gaten zijn plekken waar hij normaal gesproken vastgeschroeft zit aan het houten frame. En zoals je ziet is er gewoon een heel stuk van de bovenhoek eraf gescheurt. Dus hoe moet ik dit oplossen. De schroeven zitten nog steeds in het houten frame en deze gipsplaat kan ik niet meer hergebruiken
sorry dat het zo lang duurt maar ik moest die shit helemaal naar beneden brengen, daar in de reader stoppen, computer aan, uploaden naar mijn email, naar boven lopen, email open maken, host zoeken, uploaden naar host,
Het gaat om de hele bovenhoek, dat kan je niet echt dichtkitten of zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef kloas_wokkel het volgende:
je hebt wel van dat spul om gaten mee dicht te maken... als je daar nou es een emmer vol van kocht ?
stukje voor stukjequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat om de hele bovenhoek, dat kan je niet echt dichtkitten of zo.
Dan wordt het echt een klieder boelquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef kloas_wokkel het volgende:
je hebt wel van dat spul om gaten mee dicht te maken... als je daar nou es een emmer vol van kocht ?
dit maakt het duidelijk .quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef dieselnoi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ziet de muur eruit. Me pa gaat mij vermoorden man! FUCK!!! hoe moet ik nou weten dat ik zo sterk ben
Het is ook echt een stevige muurquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef dieselnoi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo ziet de muur eruit. Me pa gaat mij vermoorden man! FUCK!!! hoe moet ik nou weten dat ik zo sterk ben
Kan ie beter die hele 'muur' omgooienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Rapaille het volgende:
Simpel: niks zeggen en morgenochtend klagen dat je 's nachts er slaapdronken tegenaan liep.
Ja, zeg dat je struikelde over dat pak Roosviceequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef BrandX het volgende:
enige optie lijkt me om een nieuwe gipsplaat te kopen voor je pa, zo duur zijn die gelukkig niet, en aanbieden aan hem om hem samen met hem vast te zetten.
En je zegt gewoon dat toen je in je kamer was, je struikelde over {insert op de grond liggend iets} en je je vast greep aan de zijkant van de muur, waardoor die plaat er af kwam.
Misschien wordt het wel fp materiaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef skippy22 het volgende:
Het valt toch wel mee ts Of krijg je morgen echt een paar petsen ?
Dan lach ik de ballen uit m'n broekquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel fp materiaal
Vader slaat zoon hersens in na slopen muurquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel fp materiaal
Zet er dan tvp neerquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Copycat het volgende:
Totaal Verbolgen Pa!
Om een gipsplaat ??? neu maar een een paar dreunen: mogelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
schitterend
Ts gaat zo dood als z'n vader er achter komt![]()
*verkneukelt*
Zie je dat potloodstreepje waarmee hij afgetekend heeft waar de balk zit nou aan voor een naad ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Pek het volgende:
Zeg gewoon heel wijs tegen je pa dat hij verkeerd bezig is en hem daarom verwijderd hebt. Wie schroeft er nou midden in de naad van de gipsplaten?
Precies. Als je vadertje ziet met wat voor apenkracht jij zijn muurtje gesloopt hebt gaat 'ie heus geen ruzie meer met je maken hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef dieselnoi het volgende:
hoe moet ik nou weten dat ik zo sterk ben
Bril niet opquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie je dat potloodstreepje waarmee hij afgetekend heeft waar de balk zit nou aan voor een naad ofzo?![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef plak-band het volgende:
Volgens mij moet iemand ff de politie bellen :s
eigen huis & tuin is wellicht een beter ideequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef plak-band het volgende:
Volgens mij moet iemand ff de politie bellen :s
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
eigen huis & tuin is wellicht een beter idee_!
:-)quote:Mijn Lieven Ouders
Mijn girlfriend is pregnant, en nu gaat ik het huis verlaat.
Groetjes en Zoentjes
Dieselnoi
PS eigentlijk is dit niet waar, ik heb de muur verwoes, maar kun u dink hoeel erger dinge daar zijn?
ja zo van ik gooide mijn marmot er zo hard tegenaan dat de muur brakquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef plak-band het volgende:
kan je niet een huisdier de schuld geven?
Ik denk dat 'ie de andere helft gaat verhuren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Wanneerwil je vader verder gaan met het doormidden delen van jouw kamer?
En waarom wil ie dat eigenlijk doen?
Woont TS straks naast 50 bootvluchtelingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:04 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie de andere helft gaat verhuren.
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:39 schreef Robier het volgende:
Leuk zo'n pa die snel een muur in je kamer bouwt terwijl je op school zit.
Ik denk dat zijn pa hem plat gemaakt heeft en tussen 2 gipsen platen in die muur gezet heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef Thieske het volgende:
De TS ligt ondertussen onder een gipse vloer?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:22 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat zijn pa hem plat gemaakt heeft en tussen 2 gipsen platen in die muur gezet heeft.
Maandag vast weer bericht van een familie-drama ergens in het landquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
TEE-EEEEHEEES! Waar ben je? Ik ben ongerust
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:20 schreef NMGN23 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nope. Lijkt erop dat TS inderdaad letterlijk tussen vier muren zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef Ordinair het volgende:
Nog steeds niet terecht?
Kan natuurlijk ook zijn pa zijn geweestquote:Laatste bezoek: 1 dag, 6 uur geleden.
Heerlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:57 schreef dieselnoi het volgende:
<..>
de plaat is gemaakt van karton en cement ofzo?
<..>
Dan mag hier een slotje op want ik denk niet dat de TS dan nog wat van zich gaat laten zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
TS was er gister nog
[..]
Kan natuurlijk ook zijn pa zijn geweest
Gezien zijn postgeschiedenis weinig, maar de foto leek te gaan overtuigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan mag hier een slotje op want ik denk niet dat de TS dan nog wat van zich gaat laten zien.
Ik vraag me af wat er waar is van het verhaal.
goeie kickquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
update TS? Nu heb je toch genoeg tijd nu je afgewezen bent met sollicitaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |