quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef Dakgoot het volgende:
Tsja , zoek een bijbaantje ?
Of stook je ouders tegen elkaar op zodat ze in scheiding gaan, dan krijg je ook 'lekker veel geld', als dat zo belangrijk voor je mocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef Dakgoot het volgende:
Tsja , zoek een bijbaantje ?
Huilie. En leer gewoon voor jezelf te zorgen. Ga op kamers (en krijg uitwonende beurs), neem een (geestdodend) baantje en regel je eigen shitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik haat dit echt man. Ik ben echt arm. Ik moet elke vakantie werken om voor volgend jaar het collegegeld en boekengeld te betalen. Zelf krijg ik ook maar 90 euro studiefinanciering dat is echt te weinig. IB-groep zegt dat mijn ouders teveel verdienen.
quote:*Knip* Kenmerkend gezeur van TS op andere personen i.p.v. zichzelf
Daar ben je toch student voor hoor.quote:Goh MAAR ik mag wel geld erbij lenen van IB groep
Fakking studenten die klagen dat ze arm zijn maar elke week dure merkkleding kopen, naar feesten gaan en zuipen als een gek.
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef karr-1 het volgende:
Wees blij dat je naar school kunt en te eten hebt. Als jij of je ouders niet rond kunnen komen van het geld dat je krijgt, dan spendeer je het op de verkeerde manier.
Verder ben ik het eens met ninja, voor 90 euro kan ik wel 2 broeken kopen en dan hou ik nog geld over ook.
Jij bent een vrouw.. dat is anders.. mijn zus koopt ook mooie broeken voor 20e. Probeer dat eens voor een man te vinden.. Jeansstore is ook vanaf E50,- Dan heb je er nog een beetje model in .. anders kun je net zo goed een vuilniszak aantrekken, oja H&M is ook wel goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!![]()
Ik heb vandaag nog 2 gstar broeken gekocht voor 120 euro samen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!![]()
Zie hier, je antwoord. Je kan niet met geld omgaan.quote:90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen.
licht dit eens toe? waarom zouden zij meer krijgen? of heb je het over mensen die van ver helemaal alleen hier naartoe komen en niet bij pappa en mamma kunnen wonen?quote:[b]Op zaterdag 23 juni 2007 21:36
En als ik dat vergelijk met mijn studiegenoten (en vooral de biculturelen) die krijgen echt tussen 200 en de 500 euro per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |