Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:19 schreef Nonneke het volgende:
Holy shit 115 euro !![]()
Hier heeft de DA ook zo'n actie, meestal eind maart ofzo, en dan is het voor de helft geloof ik.
Ik zou volgende keer dan toch maar even checken waar ze die actie wel hebben, het is iets landelijks van de DierenBescherming![]()
je zal het ongetwijfeld niet erg vinden dat het zoveel was (leuk is anders) maar als het bij een andere DA maar like de helft is is het eigenlijk geld weggooien (uiteraard zijn je dieren het wel waard, maargoed je snapt me wel denk ik
)
Nou ik heb nog niks geen toestemming gehad hoor om CP te boeken
Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.
Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde nog even op Non reageren. Tuurlijk vind ik dat wel erg. Dat extra inkomen zit eraan te komen, maar ik heb het nog niet. Maar Kay en de andere poesjes zijn gewoon belangrijker dan geld. Als het niet had gekund had ik het op een andere manier geregeld, maar het moest gewoon nu.Ik ga wel verder informeren naar acties in de buurt. Mudhle moet volgende maand en Bijoux de maand daarop.
"waarom moeten we weg? het is thuis toch ook leuk...kunnen we lekker elke dag uitslapen"quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik zit via bungalows.nl voor je te kijken, maar die huisjes zijn in die periode allemaal tussen de 350 en 450 voor een week, zie ik!
Ing, meneer Greys blijft ook liever over zijn huisje en kevertje waken enzo
Als je zeker weet dat ze dan kan, dan kan je het als verrassing boeken jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Nonneke het volgende:
ik kreeg gister het advies gewoon te boeken
Dat zal het ook wel worden gok ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Jawel joh... gewoon een weekje. En een weekje thuis. Allebei je zin
Kost dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ga naar Madeira, Ing, net als wij (waarschijnlijk weer!)
Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Misschien kan je ze tegelijk brengen (of doe je het echt vlak voor ze krols worden ?), dat deden wij hier wel altijd met de buren (die hadden kittens uit ons nest), kregen we nog groepskorting ook
Tuurlijk baal je dat het zoveel geld is, zo hebben we hier een kat van ruim 800 gulden pootje amputeren enzo en een stel cavia's van bijna 300 euro cadeautje van de opvang, schuft en luisrondlopen, je kan het geld voor andere dingen (goed) gebruiken (boodschappen, rekeningen etcetcetc), maar ja je beestjes he
![]()
![]()
![]()
Al zou ik de hele maand droog brood moeten eten
![]()
En gelukkig kun je anders zulke dingen altijd nog op rekening betalen(tenminste hier)
Been there done that ! Maar het scheelt idd als je zelf al weet welke medicatie je moet hebben, want die consult kosten zijn afentoe ook belachelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier kan het niet op de rekening en dus zal ik het moeten verdelen over twee maanden.
Rosa was hier de dure poes qua DA kosten. En daar heb ik idd weleens droog brood voor moeten eten of hulp van vrienden voor moeten inroepen om ook nog iets op de boterham te hebben.
Gelukkig kan ik heel veel zelf aan kleine zaken. Ik hoef niet altijd voor ieder klein ding naar de DA.
Meestal weet ik al welk medicijn er nodig is en ze kennen me en vertrouwen best wel op mijn inschattingsvermogen. Dus dat scheelt de kosten van een consult.
En over vakantie gesproken.... de beestjes houden dat ook wel wat tegen. Maar als ik dan weg ga moet ik ook oppas regelen in huis. Ik wil volgend jaar, als EW examen heeft gedaan, weer samen naar Zuid Afrika. Daarom ga ik niet. Een dagje hier en daar kan ook.
Dat is leueueuk!! Mijn schoonouders hebben dat ook al een aantal keer gedaan... En laaiend enthousiast dat ze waren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Wat me ook wel leuk lijkt is om de tent achterin de Smart te gooien, met de boot naar Zuid-Engeland te gaan (voor een Smart betaal je het tarief van een motor op de boot!) en dan daar lekker te gaan rondcrossen enzo.
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Gewoon lekker op de bonnefooi en maar kijken waar we uitkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Wat me ook wel leuk lijkt is om de tent achterin de Smart te gooien, met de boot naar Zuid-Engeland te gaan (voor een Smart betaal je het tarief van een motor op de boot!) en dan daar lekker te gaan rondcrossen enzo. Maar dan toch ook ergens in het jaar een weekje Madeira, dat moet gewoon
Madeira is the place to be, als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Morretje![]()
Nee, stappen en de hele dag strandbakken hoeft van ons idd niet.
Maar wel tot diep in de nacht op een terrasje zitten, wat mooie dingen bekijken en heerlijk in de schaduw zitten lezen. Dan vinden wij het wel prima
Hoe doen jullie dta met de katten als jullie weggaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Morretje![]()
Nee, stappen en de hele dag strandbakken hoeft van ons idd niet.
Maar wel tot diep in de nacht op een terrasje zitten, wat mooie dingen bekijken en heerlijk in de schaduw zitten lezen. Dan vinden wij het wel prima
Ik heb een heel lief zusje die dan oppast.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dta met de katten als jullie weggaan?
Dat is ook super. Voor ons is alleen het enige gevaar dat we helemaal kapot terugkomen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Gewoon lekker op de bonnefooi en maar kijken waar we uitkomen.
Nou, ik hou wel van strandbakken (met mate dan, liever zwembad met parasolletje) en kroeghangen (maar in het buitenland heb je zelden leuke kroegen, dus dat wordt dan terrashangenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Greys het volgende:MB! Jullie houden ook niet van strandbakken en discotheeknachten?
Alles wat warm is klinkt me wel goed in de oren momenteelquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik krijg geen provisie van Madeira ofzo hoor!![]()
Nee niet te duur denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Wat is er mis met die ene dan? Te duur? Ik weet niet of dat duur is namelijk?
Oh, dat klinkt echt heel mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB![]()
Op vakantie moet je idd lekker terras hangen. Tot diep in de nacht in een rokje en topje heerlijk zitten drinken![]()
2 jaar terug gingen we naar Gozo (eiland vlakbij Malta). We kwamen daar om 2 uur 's nachts bij het hotel aan na een vlieg-auto-pont-autoreis en alles was al donker. De nachtportier zat heerlijk tv te kijken, maar toen ie zag dat we toch echt wel een borrel konden gebruiken, gooide die de bar open en de zwembadverlichting aan, zodat we nog heerlijk een uur hebben zitten borrelen met z'n 2en![]()
Was sowieso een prachtvakantie.
Let vooral niet op mij, net een hele heftige stresstijd op het werk achter de rug destijds (wordt het contract wel of niet verlengd...gelukkig toen wel). Als ik stressie ben, krijg ik overal jeukie wat ik vervolgens kapot krab.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Je vent ziet er daar toch echt wel uit alsof hij het naar zijn zin heeft
Behalve die foto van jullie samen in het vliegtuig dan(Daar kijktie boos
).
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me daar sowieso al niet zo druk over maken![]()
En op vakantie is dat nog een graadje erger...als het maar lekker zit en absorbeert![]()
Ik ging daar 's ochtends altijd alleen ontbijten; slaapt-shirt + rokje en slippers.
Plus haar in "ontploft-look".
Toen keken ze me wel raar aan, maar mijn ochtendblik is best wel dodelijk, dus er werd niets van gezegd
Nou...... als je die kunt vinden in de massa. Mijn tante heeft een echt antilliaans achterwerk. Het is maar net dat het door de enorme voorgevel in evenwicht wordt gehouden, anders zou ze zo omkiepen. En je kunt er serieus een kop en schotel op kwijt. Bewezenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...... als je die kunt vinden in de massa. Mijn tante heeft een echt antilliaans achterwerk. Het is maar net dat het door de enorme voorgevel in evenwicht wordt gehouden, anders zou ze zo omkiepen. En je kunt er serieus een kop en schotel op kwijt. Bewezen
We hebben geen bloedverwantschap. Maar ik heb een rond kontje in miniuitvoering. Krijg er van die kant ook altijd commentaar opquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt dan zeker niet de genen van die kant van de familie?
Welterusten!! Ik ben een beetje laat opgestaan vandaag, dus ik heb het gevoel dat alles nog moet beginnen, maar das niet helemaal waar geloof ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
* Greys gaat douchen en naar bedje, ik lees morgen weer verder
nog 30 min en dan ben ik vrijjjjjjjjquote:
Hahahaha!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Ben vandaag aan het werk vanuit huis en heb al best wat dingen gedaan, maar heb gewoon niet het gevoel dat ik opschiet of ook maar echt iets te doen. Raar is dat. Heb ook in mijn dromen wel de halve nacht liggen werken terwijl ik genoot van een E-cigaret en me verbaasde over hoe goed die smaakte
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:04 schreef nokwanda het volgende:
En hoezo aarzelt meneer Greys aan het beginnen aan kinderen. Het maakt niet zo heel veel verschil hoor, 1 of 2. En jullie hebben er duidelijk al een.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
Hoi Morrie!
Baby-bink heeft Meneer Greys niet meegemaakt
Ik heb Bink al bijna 12 jaar, Meneer Greys heb ik nog geen 4 jaar
Hij heeft vorige week (weer) officieel (quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef nokwanda het volgende:
En nu denkt ie erover om het nog maar even uit te stellen?
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Nou... zeg maar tegen meneer Greys dat opvoeding daar echt WEL heel wat aan kan doen
Ik snap zijn angst welquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Ik snap wel dat hij daar over nadenkt, maar dan kan niemand dus meer kinderen krijgen
Hij is bang dat, hoe goed hij zijn/ons kind ook op zou voeden en normen en waarden bijbrengt, dat als kindlief de verkeerde personen tegenkomt op school ofzo, hij/zij dan genoemd is het spoor bijster te raken.
Geweldig Nok!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef nokwanda het volgende:
Over opvoeding gesproken. EW kreeg vorige week van iemand waarmee hij het niet eens was te horen dat ze hem brutaal vond omdat hij dat zei.
Hij zou met dochter van vriendin (8 jaar) naar dansles gaan omdat de (jonge) oma haar niet wilde brengen. Oma besloot toch om mee te gaan en gedroeg zich vervelend en deed haar best om tegen te werken en het hem moeilijk te maken. Onderweg had hij afgesproken met de danslerares om elkaar op de route te ontmoeten. Danslerares was 3 minuten later en EW wilde gelijk bellen, maar had geen beltegoed. Hij vroeg aan de oma van klein dinnetje of hij haar mobiel even mocht gebruiken. Ze zei: nee, want als ik er niet bij was geweest had je nu ook een probleem gehad.
Dat was hem net iets teveel en hij ademde diep in, werd wat bleek rond de neus, zoals gewoonlijk als ie echt haast ontploft en zei: mevrouw, sorry dat ik het zo zeg, maar u bent zich nu echt heel erg kinderachtig aan het gedragen.
En nu mot ze hem niet meer
En als ze het waagt om er tegen mij iets over te zeggen, dan krijgt ze het van mij en zal ze zeker zeggen: nu weet ik waar hij het vandaan haalt.
wmb had ie grooooot gelijk.
Bovendien.... men zeikt toch altijd over assertiviteit. Nou... zolang je iets beleefd brengt kan je alles zeggen. Zonder gescheld en zonder rottige woorden te gebruiken. En dat deed ie.
Kwestie van zo opvoeden dat het kind zelf ziet welke mensen hij/zij zich wel of niet mee wil associeren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Ik snap wel dat hij daar over nadenkt, maar dan kan niemand dus meer kinderen krijgen
Hij is bang dat, hoe goed hij zijn/ons kind ook op zou voeden en normen en waarden bijbrengt, dat als kindlief de verkeerde personen tegenkomt op school ofzo, hij/zij dan genoemd is het spoor bijster te raken.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef Morretje het volgende:Heb ik jullie allemaal weer weggejaagd??
Heb je wel gelezen dat het een gedeelte is van een boerderij? Dus dat de achterkant aan het woonhuis van de eigenaren staat bv?? Of aan ee andere vakantiewoning? Wel even informeren ivm met privacy enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Qwea het volgende:
379 euro. voor een week. Van 02-08 tot 09-08. Exclusief toeristen belasting en water verbruik. Ik ga dus uit van zo'n 420 a 450 all in.
Delen door 2 is dat 225 p.p. Valt reuze mee als je het mij vraagt
Ik heb vroegah in Frankrijk gewoond (3 jaar samengewoond met een franse tennisleraarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Co, hoe is dat bij jullie gegaan met dat vakantiehuisje?
Kwam je dat toevallig tegen, of heb je dat ergens gezocht?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb vroegah in Frankrijk gewoond (3 jaar samengewoond met een franse tennisleraar) dus ik kende de buurt en toen we een keer rondtrokken in Frankrijk werden we verliefd op het stadje Agde (gelukkig niet précies waar ik vroeger woonde, anders zou ik de hele tijd bang zijn om Frédéric tegen te komen
) We zagen dat er heel veel te koop stond en echt al vanaf 25.000 euro, dus toen zijn we allemaal huisjes gaan bekijken en dit was meteen raak: 5 kleine verdiepinkjes (35m2 per stuk) uit de middeleeuwen! (bij het slopen van de bovenste verdieping vonden we nog allemaal munten uit de 18e eeuw! Inmiddels zijn de prijzn wel wat gestegen, maar gezien het feit dat het op 4km. van zee ligt is het nog heel betaalbaar!
dát heb ik dus niet gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen dat het een gedeelte is van een boerderij? Dus dat de achterkant aan het woonhuis van de eigenaren staat bv?? Of aan ee andere vakantiewoning? Wel even informeren ivm met privacy enzo
Plaatselijke bevolking is een mix van Fransen, zigeuners en mensen zoals wij. Op "ons" pleintje wonen Engelse mensen, Fransen, Russen en verderop in het straatje zit een hele kliek met zigeuners. Ze zijn wat luid, doen niet aan deurbellen enzo, als ze vinden dat iemand naar buiten moet komen wordt er keihard om geroepenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat Conleche dan zo goed op zit te letten he Q!
Of had je al geboekt?
Conleche, dat klinkt echt SUPER. En ook het feit dat jullie dat soort dingen aandurven! Hoe wordt je behandeld door de plaatselijke bevolking, zijn die een beetje soepel? Had begrepen dat dat nog wel eens stroef gaat, of valt dat mee?
Is er niet een website met dat soort huisjes? Dan ga ik ook eens zoekendromen
Wat heb je er verder aan gedaan qua inrichting enzo, had je genoeg spullen of heb je daar het een en ander gekocht om er in te zetten? En hoe vaak gaan jullie er heen?
(Voorlopig) einde kruisverhoor
Die van jou is al groot en leuk en lief en goed opgevoedquote:
Na een dagje mij ben je daar wel overheen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt echt geweldig! Al zou ik in het begin een beetje bang zijn voor de luidruchtige zigeuners denk ikDat zal snel overgaan idd als je door hebt dat het blaffende en dus niet bijtende honden zijn haha. Wat dat betreft zitten jullie goed qua werk, dan kan je wat meer je eigen vrije tijd indelen (toch?) en wat vaker vrije dagen nemen als je dat wilt. Als je de 'standaard' 24 vrije dagen per jaar hebt dan heb je te weinig mogelijkheid om naar je zomerhuisje toe te gaan.
Maar het lijkt me wel heel leuk om eens rond te neuzen op van die websites, ik ga straks ook even zoeken! Ik ben dol op huisjes kijken![]()
Ik zie momenteel even door de vakantiebomen het bos niet meer. Hoezo luxeprobleem
Gewoon geen idee waar we naar toe willen. En wanneer. En hoe lang. Ik heb dus nu een weekje Madeira in mijn hoofd en anderhalf/twee weken Zuid-Engeland, maar dan kan morgen best Italië zijn geworden ofzo
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na een dagje mij ben je daar wel overheen.
Doos
Hill Inn heet datquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef Maes het volgende:
Hoe heet die tent in Hilligersberg op de driesprong? Ik weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Mannen mee of met z'n twee?
Ik heb geluk gehad met mijn kind
Nog de verkeerdequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Greys het volgende:
*LIJSTJE*
neuh niet geboekt nogquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat Conleche dan zo goed op zit te letten he Q!
Of had je al geboekt?
Conleche, dat klinkt echt SUPER. En ook het feit dat jullie dat soort dingen aandurven! Hoe wordt je behandeld door de plaatselijke bevolking, zijn die een beetje soepel? Had begrepen dat dat nog wel eens stroef gaat, of valt dat mee?
Is er niet een website met dat soort huisjes? Dan ga ik ook eens zoekendromen
Wat heb je er verder aan gedaan qua inrichting enzo, had je genoeg spullen of heb je daar het een en ander gekocht om er in te zetten? En hoe vaak gaan jullie er heen?
(Voorlopig) einde kruisverhoor
Doet ze expressquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nog de verkeerde![]()
MM staat niet bij Qwea, en ik stond ook bij misschien ipv 'zeker mee'![]()
Ligt eraan waar ik dan zit
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]Gekkie!
Mijn Frans is wel aardig maar niet geweldig, dus als die dan tegen je gaan staan ratelen weet ik niet of ik het zou kunnen bijhouden
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat ie anders heette. En ik dacht dat je hem wel geweldig vond
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Bijdehandje
* Greys lijstje even gaat aanpassen
ja dat zou natalee ook vast hebben gevondenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Mijn ex-de-marinier en ik zijn daar een keer wezen speuren omdat we moesten kiezen of we 3 jaar op Curacao of Aruba zouden gaan wonen ivm zijn werk. Als ik er moest wonen dan zou het echt Aruba worden, veel minder crimineel. Maar dat is eigenlijk weer veel (te) toeristisch(er).
Uiteindelijk ben ik bij hem weg gegaan voordat we daar gingen wonen
Nou dat zei mn zus dus ook al. ELKE dag uit eten wil ik niet. 4 a 5 keer is nog tot daar aan toe. Maar ik ben dol op kokenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Zakgeld voor een week weg in de Ardennen?
Dat ligt er aan, ga je elke avond uit eten of neem je een krat met Aldi boodschapjes mee en ga je zelf koken?
Ik ben ze even aan het resizen enzo. Zal ze zo uppenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Post ze even hier dan, dan kiezen wij wel voor je!
En een krat boodschappen (en drankjes enzo!!!) mee scheelt een heuleboel centjes als je naar zo'n huisje gaat!
Hoeveel dagen/weken is normaal dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Heb je dan in totaal 5 weken vakantie?![]()
Heb je zoveel vakantiedagen dan? Good for you!
Beste foto van 2007. Geen thema dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Wat is het thema van de wedstrijd Q?
Dat soort dingen zijn leuk (vinnik iig). Een speciaal onderwerp?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...ben ik ook weer![]()
Eerst gewerkt, toen snel eten/douchen en daarna een 2 en half uur durende lezing van een psychologe.
Wel leuk, maar nu ben ik gaarrrr
Ik vind de foto's van de hond natuurlijk het liefst, maar ik vind de onderste het mooist!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, het is de bedoeling dat jullie me even vertellen welke foto het leukst is.
thank you!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van de hond natuurlijk het liefst, maar ik vind de onderste het mooist!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef senesta het volgende:
Hoi Qwea,
Ik vind de onderste foto het mooist qua foto, maar ik ben gek op contrasten
Tweede foto van Baloe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
thank you!
Meeste stemmen gelden. Dus mensen ; kiezen maaaaarrrr
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef Qwea het volgende:Ik moest zowaar lachen.
Ik volg een IT opleiding, en die volg ik niet voor niks natuurlijk. Dus er komt zo'n docent het lokaal binnen gelopen met de vraag "Ja hoi, even voor de mannen ; ik moet een hd file bekijken, met welke codec doe ik dat?" iedereen weet gewoon niet waar hij het over heeft, kijkt hij mij aan.
Ik zo "ja,doei. Begin dan eerst maar opnieuw met binnenkomen, je zei alleen mannen."
Dus hij komt opnieuw binnen ; Ja hoi, even alleen voor de vrouwen (ik ben de enige) met welke codec kan ik een hd file kijken?
Ik zo "Ja hoi, even alleen voor de docent met zn vage snor ; xvid codec"
Gaat nergens over, was grappig.
Zeker interesting. Zou er graag meer van horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi...ik heb pauze en over 4 uurtjes lekker weekend!![]()
@Nok, jongeren en rouwverwerking. Was zeker wel interessant ja
W'rum?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef nokwanda het volgende:
en intussen ga ik mezelf martelen met het epileeraparaat
Hier ook....en de benen ook hooguit 2x per seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
W'rum?
Doe in de winter alleen m'n oksels, benen doe ik alleen maar in de zomer.. Ben een luie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
W'rum?
Doe in de winter alleen m'n oksels, benen doe ik alleen maar in de zomer.. Ben een luie
Als ik dat doe kan ik er in no time dreadlocks van draaienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook....en de benen ook hooguit 2x per seizoen.
Blond zijn heeft zo z'n voordelen
* Morretje haalt arm uit mitellaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd gewoon koelen en dmv bewegen gaat die plek sneller weg. Dus niet als een gehandicapte de hele dag je arm ontzien.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaat! Heeft Nokje een dateje?![]()
Spannend
Vergeet de lagen verband er niet af te halenquote:
oh nouhou!! Dag had ik niet eeheens!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vergeet de lagen verband er niet af te halen![]()
EW zegt altijd dat mijn stoppels anders zo erg zijn dat de aapjes eraan kunnen slingeren. Boomstammenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef Morretje het volgende:
Ok, niet meer ongerust is..
nok! Wat leuk!
Dan snap ik ook wel dat je je benen hebt gedaan! Je weet tenslotte maar nooit met leuke kerels!
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Senesta, wat fijn dat het met Elco zo fantastisch gaat, ondanks de ouderdomskwaaltjes!
Nok, Meneer Greys zegt altijd, als ik met stoppels in bed lig... "Ben je vergeten je geitewollen sokken uit te trekken?"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeet je de andere plekjes niet Nok? Straks haalt ie z'n smoelwerk open aan jou![]()
* Ingetje79 is heul blij met de weinig behaarde beentjes![]()
Oh....en ik roep ook al jaren dat Clowns eng zijn....vooral nadat ik It had gezien
Ik zit aan de foon en ik las dit tegelijk en ik schooooot in de lach.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeet je de andere plekjes niet Nok? Straks haalt ie z'n smoelwerk open aan jou![]()
* Ingetje79 is heul blij met de weinig behaarde beentjes![]()
Oh....en ik roep ook al jaren dat Clowns eng zijn....vooral nadat ik It had gezien
Maar er is best veel van die onderste.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het lastig kiezen Q, van je foto's.
Die onderste vind ik het mooist, zoals ik op de vorige blz ook al zei
Maar de hond vind ik het liefst.
Balou 1 wmbquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er is best veel van die onderste.ik weet het niet!
Als je tussen baloe moest kiezen, wast dan Fot 1 of Fot 2?
Ik haat haar. vooral "daar"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oksels pak ik af en toe es mee tijdens het douchen en de rest hoeft eiks nooit.
Alleen 's zomers doe ik 1 of 2 keer de beentjes met de epilady. En dan ist weer maaaaanden glad.
then 1 it will be.quote:
Wel handig voor als MM een stukje vlees oid tussen z'n tanden heeft zitten en de flosdraad is opquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel handig voor als MM een stukje vlees oid tussen z'n tanden heeft zitten en de flosdraad is op
quote:Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie al z'n zinnen heeft geblust
Pas wanneer de vogels weer gaan zingen
Gaat 'ie naar huis terug
Wees dan maar blij dat je geen berin bentquote:
Hij's nie doodquote:
Drentsquote:Ik vin' oe seksie
Zie ik Tatjana, goa ik niet pitt'n. En ok Vanessa, zie ik wel zitt'n.
Vrouw Anderson, die maak mi'j gek. Zun gro'te boez'ms, dan denk ik krek.
REFRIEN:
Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j, 'k ben niet te holden as ik oe zie.
Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j, ik zie oe zitt'n, zie i'j dat nie.
Ik ben gevuulig veur elk mooi wicht, mar kiek goed uut misskien is 't wel een nicht.
Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j, 'k ben niet te holden as ik oe zie.
Caroline Tensen was op TV. Zou zi'j mi'j wensen, ik dacht ojee.
Ze zei: 'et spiet mi'j, moar da's gemien. Want ik was hitsig, ooh Carolien.
REFRIEN
Ik zag haar schaats'n, zi'j keek opzie. Ik dacht daar giet zi'j, die is veur mi'j.
Ik sprak heur aan, wat een mooi wief. Zi'j zei heur naam, ik was verliefd.
REFRIEN
Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j. 'k Ben niet te holden as ik oe zie.
Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j. Ik zie oe zitt'n, zie i'j dat nie.
REFRIEN
'k Ben niet te holden as ik oe zie. Ik vin' oe seksie, wat vin'j van mi'j.
*blij isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je geen berin bent
Wat Qwea zegt, en be goodquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Damesjes...ik ga jullie verlaten.
Vanaaf weer een gezellig Ladies-nightje met de dinnetjes![]()
Ja ja I know, oud bericht al, maar ik zat terug te lezen en ik moest toch even reageren want 5 vakantieweken is niet 'normaal.'quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Normaal gesproken heb je per jaar 5 weken vrij (dus als je 3 dagen p/w werkt, is dat dus 15 vakantiedagen en bij 5 dagen p/w 25 vakantiedagen).
Topickiller?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:51 schreef senesta het volgende:
Hoi![]()
Ik mag morgen uitslapen en heb besloten dat ik het laat ga maken
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt de spiertjes vast opgewarmd voor morgen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:51 schreef senesta het volgende:
Hoi![]()
Ik mag morgen uitslapen en heb besloten dat ik het laat ga maken
Neu, maar wat ga je zo laat doen?quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, echt. Die bewegingen ook... zegt dansleraar: die beweging maak je normaal niet dus die moet je zo en zo oefenen. Ik lag in een deuk. O nee? maken we die bewegingen niet? Ik weet niet hoe jij dat anders doet, maar ik maak em wel
Okay... ik moest wel toegeven dat ik em een tijdje niet gemaakt had toen mijn vriendin iets momepelde over spinnewebben![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Heb je je ragebol klaarliggen voor morgen, stel dát je in bed belandt?
Ik heb mezelf expres nog even een beetje afzijdig gehoudenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik had jou heel brutaal bij Zeker mee gezet op het Artis lijstje, maar je gaat toch wel?
Topic-killerrrrttttt
Volgens mij ben je nooit alleen op FOK!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, maar wat ga je zo laat doen?
Je bent hier zo alleen
Is het ZIJN taak dan om het 'daar' bij jou stofvrij te krijgen alvorens je gaat beginnen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is niet MIJN taak en ik heb het niet gevraagd
Ja, maar dan zal je állllltijd zien.....quote:Ik ben van plan om het netjes te houden![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ZIJN taak dan om het 'daar' bij jou stofvrij te krijgen alvorens je gaat beginnen dan?![]()
[..]
Ja, maar dan zal je állllltijd zien.....![]()
Mooi weer om in de trein, uit de trein, in de trein en slagroom van goed gezelschap te genioetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:35 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Wat een hondeweer zeg..
Oooh, wat leuk, opnieuw inrichtenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier!![]()
Vanmiddag zijn Steef en ik op jacht geweest voor een nieuw vloerkleed.
Inmiddels ligt er een knalblauw kleed met bloemen erin op de grond. Erg gaaf al zeg ik het zelf![]()
Onder het eten bedacht ie dat we dan direct maar een nieuw bankstel moesten en dat de kamer weer es geverfd moet worden.
Best leuk om een kerel te hebben die dat soort dingen ook leuk vindt![]()
En MB, die plat op den bek foto van Ziggy....geweldig!![]()
![]()
Ga je schamenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet het niet, heb niet echt alles meegelezen
Zal straks de camera es ff leeggooien, maar nu eerst douchenquote:
*Tsjekt*quote:Op zondag 20 januari 2008 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tsjek het topic van Sanne
Wachten op twee Britjes![]()
deel 2
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh!![]()
Nok en Greys, heeeeeel veel plezier
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok trouwens dat Nok vandaag niet in der uppie is wakker geworden en was Q niet jarig gister?
Dank je wel!!!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben dr weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Weekendje weg was leuk, maar het was zulk pokkeweer dat we de hondjes ongeveer elk uur onder de douche moesten zetten om de blubber er af te krijgen
Q, ALSNOG GEFELICITEERD !![]()
![]()
Nok, hoe was je date?
MissBliss, wat een zaaaaaaaalige foto's![]()
ZIggy is echt een schatje en wat een karakter, met dat boze muiltje!
Ing, foto van je blauwe kleed met bloemen?
Want als je het zo zegt kan ik me er zo weinig bij voorstellen
Heel gezellig. Niet alleen wakker geworden. Echter, geen risico gelopen op opengehaalde smoelen, al dan niet geschorenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok!
Uitgebreid verslag graag![]()
![]()
En Q, van harte! Ben je een beetje verwend?
Nou ja, helemaal niets nou ook weer niet. We hebben gewoon afgesproken het kalmpjes aan te doen. Te leuk om zomaar onzorgvuldig mee om te gaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi Frutsel![]()
Geld op je verjaardag is altijd goed Q![]()
Leuk feestje gehad?
En Nok, braaf hoor...kan ik met een gerust hart BZV gaan kijken nu![]()
Is er dan helemaal niets gebeurd?
Haai en doei dan maar weerquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi Frutsel![]()
Leuk feestje gehad?
ik heb niet echt een verjaardag gehouden. Onze halve fam heeft bonje met elkaarquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi Frutsel![]()
Leuk feestje gehad?
Ja, en op allerlei andere manieren. Maar ik vind haar het mooist als ze boos isquote:
beterschapquote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is ziek![]()
Werd vannacht wakker met een dikke rode keel en de bijholten zitten vol.
Dus ik kruip er maar weer in.
Hoi nokwandaquote:Op maandag 21 januari 2008 14:43 schreef nokwanda het volgende:
Beterschap, Ing.
* nokwanda komt aan met een fles thijmsiroop en giet Ingetje vol
Ha Frutsquote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoi nokwanda![]()
![]()
* Frutsel geeft een heel krat thijmsiroop door, duurt wel ff voor ze vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |