Zo begon het bij mij ook!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:09 schreef Sanne het volgende:
Ow wat een schatjes!!!![]()
Ik ben verliefd.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:45 schreef Sanne het volgende:
Als je nog geen baasjes hebt, mag ik dan op je lijstje?
weet je dat ik al drie meiden op een wacht lijst heb staan voor kittens van AC en DC.quote:
Ik sta op 1quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
weet je dat ik al drie meiden op een wacht lijst heb staan voor kittens van AC en DC.
Oh dat geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
weet je dat ik al drie meiden op een wacht lijst heb staan voor kittens van AC en DC.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik móet hier natuurlijk gepost hebben
[..]
Ik sta op 1
Hahaha, nou ja, heb toch al redelijk wat gelezen hoor... maar goed zoek wel teveel afleiding ja... heb niet zo'n zinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef Aneurism het volgende:Ik zie al dat er veel geleerd word thuis
dit zijn wel raskatjes hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Scandalous het volgende:
tvpoesjes
Maar wil je echt dat zij ook kittens krijgen? er is niet bepaald een katten tekort in de wereld
Ja weet ik, heb er zelf ook eenquote:
Die van ons is blauw, foto's van haar staan in het topic over Beautiful Britjes. Maar daar heb ik jou volgens mij ook al gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef n0a het volgende:
Kittens krijgen lijkt me ook te schattig maar door de dingen die mis kunnen gaan zou ik het niet willen proberen.
Zal hier geen horrorverhalen schrijven.
Lieve poesjes. We hebben nu ook een silver tabby. Zitten te denken om er misschien dit jaar nog een maine coon bij te nemen. Ooit moet er ook een blauwe brit bij want die wil mn vriend graag.
LOL! Ik moest zo lachen toen ik dit las.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:53 schreef Ikook het volgende:
[..]
Enne Sanne, die bedoelde ik ja. Echt prachtig.....ik liet 'm mijn vriend zien en de dagen erna zeiden wij (vooral ik eigenlijk..) bij heel veel ronde dingen 'Waitzzzzz.....I can dismantle it!' .
Vriendlief werd geloof ik een beetje gek van me hahaha![]()
Een prachtig britje heb je. Is dat de poes die overal plaste? Wanneer de onze krols werd ging ze overal plassen. Ook op bed terwijl we erin lagen. Na sterilisatie is dat nooit meer gebeurd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:53 schreef Ikook het volgende:
[..]
Die van ons is blauw, foto's van haar staan in het topic over Beautiful Britjes. Maar daar heb ik jou volgens mij ook al gezien
Alleen maak ik van haar meer foto's in de zomer, dan is ze iets actiever, meer buiten enzo...
Nu ligt ze véél te luieren in haar mandje en de foto's daarvan worden een beetje eentonig
Maar ze is al 9 dus dan mag het.
Ze is inderdaad mooi en vooral erg lief!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:08 schreef n0a het volgende:
Een prachtig britje heb je. Is dat de poes die overal plaste? Wanneer de onze krols werd ging ze overal plassen. Ook op bed terwijl we erin lagen. Na sterilisatie is dat nooit meer gebeurd.
heb je 'm al? ik dacht dat die pas maandag kwam!quote:Op zondag 20 januari 2008 02:23 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
Je laatste kittenloze weekend Sanne![]()
Hier prijkt inmiddels de Lidl-krabpaal aka de Kratzbaum![]()
Hij is echt van goede kwaliteit en is hier door alle katten goedgekeurd.
Vooral Baileys vindt um geweldig
Dacht ik eerst ook, maar toch ff gekeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef Twinky het volgende:
[..]
heb je 'm al? ik dacht dat die pas maandag kwam!
Dat geloof ik graag. Maar ze hebben hier al drie palen nu in totaal, en dat vind ik wel even genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef Ingetje79 het volgende:
En Sanne...Britjes komen wel erg leuk uit op die paal heur
He, ga ik maandag helemaal vroeg opstaan ervoor...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar toch ff gekeken.
En ze stonden er dus, echt ontzettend veel!
Ben er echt blij mee, de slurf hebben we er wel afgehaald ivm een onhandige Ingetje die geheid een keer plat op der smoel gaat over dat ding.![]()
![]()
Dus die ligt nu elders in huis als speelgoed![]()
En Sanne...Britjes komen wel erg leuk uit op die paal heur
Het is een grote, zware doos, dus fiets zou ik zeker niet doen!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
He, ga ik maandag helemaal vroeg opstaan ervoor...
Hoe krijg je hem mee? Is fiets of bus + sjouwen te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |