Dat is leueueuk!! Mijn schoonouders hebben dat ook al een aantal keer gedaan... En laaiend enthousiast dat ze waren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Wat me ook wel leuk lijkt is om de tent achterin de Smart te gooien, met de boot naar Zuid-Engeland te gaan (voor een Smart betaal je het tarief van een motor op de boot!) en dan daar lekker te gaan rondcrossen enzo.
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Gewoon lekker op de bonnefooi en maar kijken waar we uitkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Wat me ook wel leuk lijkt is om de tent achterin de Smart te gooien, met de boot naar Zuid-Engeland te gaan (voor een Smart betaal je het tarief van een motor op de boot!) en dan daar lekker te gaan rondcrossen enzo. Maar dan toch ook ergens in het jaar een weekje Madeira, dat moet gewoon
Madeira is the place to be, als ik het zo hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Morretje![]()
Nee, stappen en de hele dag strandbakken hoeft van ons idd niet.
Maar wel tot diep in de nacht op een terrasje zitten, wat mooie dingen bekijken en heerlijk in de schaduw zitten lezen. Dan vinden wij het wel prima
Hoe doen jullie dta met de katten als jullie weggaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Morretje![]()
Nee, stappen en de hele dag strandbakken hoeft van ons idd niet.
Maar wel tot diep in de nacht op een terrasje zitten, wat mooie dingen bekijken en heerlijk in de schaduw zitten lezen. Dan vinden wij het wel prima
Ik heb een heel lief zusje die dan oppast.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dta met de katten als jullie weggaan?
Dat is ook super. Voor ons is alleen het enige gevaar dat we helemaal kapot terugkomen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me nou leuk. Gewoon lekker op de bonnefooi en maar kijken waar we uitkomen.
Nou, ik hou wel van strandbakken (met mate dan, liever zwembad met parasolletje) en kroeghangen (maar in het buitenland heb je zelden leuke kroegen, dus dat wordt dan terrashangenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Greys het volgende:MB! Jullie houden ook niet van strandbakken en discotheeknachten?
Alles wat warm is klinkt me wel goed in de oren momenteelquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik krijg geen provisie van Madeira ofzo hoor!![]()
Nee niet te duur denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Wat is er mis met die ene dan? Te duur? Ik weet niet of dat duur is namelijk?
Oh, dat klinkt echt heel mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB![]()
Op vakantie moet je idd lekker terras hangen. Tot diep in de nacht in een rokje en topje heerlijk zitten drinken![]()
2 jaar terug gingen we naar Gozo (eiland vlakbij Malta). We kwamen daar om 2 uur 's nachts bij het hotel aan na een vlieg-auto-pont-autoreis en alles was al donker. De nachtportier zat heerlijk tv te kijken, maar toen ie zag dat we toch echt wel een borrel konden gebruiken, gooide die de bar open en de zwembadverlichting aan, zodat we nog heerlijk een uur hebben zitten borrelen met z'n 2en![]()
Was sowieso een prachtvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |