Let vooral niet op mij, net een hele heftige stresstijd op het werk achter de rug destijds (wordt het contract wel of niet verlengd...gelukkig toen wel). Als ik stressie ben, krijg ik overal jeukie wat ik vervolgens kapot krab.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Je vent ziet er daar toch echt wel uit alsof hij het naar zijn zin heeft
Behalve die foto van jullie samen in het vliegtuig dan(Daar kijktie boos
).
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me daar sowieso al niet zo druk over maken![]()
En op vakantie is dat nog een graadje erger...als het maar lekker zit en absorbeert![]()
Ik ging daar 's ochtends altijd alleen ontbijten; slaapt-shirt + rokje en slippers.
Plus haar in "ontploft-look".
Toen keken ze me wel raar aan, maar mijn ochtendblik is best wel dodelijk, dus er werd niets van gezegd
Nou...... als je die kunt vinden in de massa. Mijn tante heeft een echt antilliaans achterwerk. Het is maar net dat het door de enorme voorgevel in evenwicht wordt gehouden, anders zou ze zo omkiepen. En je kunt er serieus een kop en schotel op kwijt. Bewezenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...... als je die kunt vinden in de massa. Mijn tante heeft een echt antilliaans achterwerk. Het is maar net dat het door de enorme voorgevel in evenwicht wordt gehouden, anders zou ze zo omkiepen. En je kunt er serieus een kop en schotel op kwijt. Bewezen
We hebben geen bloedverwantschap. Maar ik heb een rond kontje in miniuitvoering. Krijg er van die kant ook altijd commentaar opquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt dan zeker niet de genen van die kant van de familie?
Welterusten!! Ik ben een beetje laat opgestaan vandaag, dus ik heb het gevoel dat alles nog moet beginnen, maar das niet helemaal waar geloof ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
* Greys gaat douchen en naar bedje, ik lees morgen weer verder
nog 30 min en dan ben ik vrijjjjjjjjquote:
Hahahaha!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Ben vandaag aan het werk vanuit huis en heb al best wat dingen gedaan, maar heb gewoon niet het gevoel dat ik opschiet of ook maar echt iets te doen. Raar is dat. Heb ook in mijn dromen wel de halve nacht liggen werken terwijl ik genoot van een E-cigaret en me verbaasde over hoe goed die smaakte
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:04 schreef nokwanda het volgende:
En hoezo aarzelt meneer Greys aan het beginnen aan kinderen. Het maakt niet zo heel veel verschil hoor, 1 of 2. En jullie hebben er duidelijk al een.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
Hoi Morrie!
Baby-bink heeft Meneer Greys niet meegemaakt
Ik heb Bink al bijna 12 jaar, Meneer Greys heb ik nog geen 4 jaar
Hij heeft vorige week (weer) officieel (quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef nokwanda het volgende:
En nu denkt ie erover om het nog maar even uit te stellen?
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Nou... zeg maar tegen meneer Greys dat opvoeding daar echt WEL heel wat aan kan doen
Ik snap zijn angst welquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Ik snap wel dat hij daar over nadenkt, maar dan kan niemand dus meer kinderen krijgen
Hij is bang dat, hoe goed hij zijn/ons kind ook op zou voeden en normen en waarden bijbrengt, dat als kindlief de verkeerde personen tegenkomt op school ofzo, hij/zij dan genoemd is het spoor bijster te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |