Uitslag heb je dus al, en nu nog DE uitslag. We horen het straks welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...dat hebben we weer gehad. Ging best lekker eiks![]()
Met een beetje geluk krijgen we vanavond de uitslag al.
Moest net rijbewijs verlengen en dus op de pasfoto. Die is dus niet charmant als je eerst een halve km door de regen en wind moet lopen en als je nog stressvlekken in je nek hebt van het examen![]()
En daar moet je dan direct weer 10 jaar tegen aankijken
Eerst boeken dan vrij vragen, tenminste zo doe ik het altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil vanavond vakantieplannen gaan maken!
Hoe doen jullie dat altijd met je werk... eerst een vakantie boeken en dan vrij vragen in die week/weken of eerst de week/weken vrij vragen en dan pas gaan boeken?
Ik weet ineens niet meer hoe ik dat andere keren heb gedaan... echt heel raar
Het meest logische lijkt me om eerst te boeken en dan vrij te vragen, maar dat kan je volgens mij niet maken naar je baas en jezelf, met het gevaar dat je geen vrij kunt krijgen.
Maar als je eerst vrij vraagt en dan ga je eens kijken en dan blijkt dat het hotel pas twee weken later vrij is, dan heb je ook een probleem, toch?
MM geeft morgen zn vakantie door, 3 weken. Ik heb toch zomervakantie van school. Dus ik ben nu al aant rondkijken, dan overleggen en over een paar weekjes boekenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil vanavond vakantieplannen gaan maken!
Hoe doen jullie dat altijd met je werk... eerst een vakantie boeken en dan vrij vragen in die week/weken of eerst de week/weken vrij vragen en dan pas gaan boeken?
Ik weet ineens niet meer hoe ik dat andere keren heb gedaan... echt heel raar
Het meest logische lijkt me om eerst te boeken en dan vrij te vragen, maar dat kan je volgens mij niet maken naar je baas en jezelf, met het gevaar dat je geen vrij kunt krijgen.
Maar als je eerst vrij vraagt en dan ga je eens kijken en dan blijkt dat het hotel pas twee weken later vrij is, dan heb je ook een probleem, toch?
Dag duizelige mejuffrouw. Ga je ook mee naar Artis?quote:
Oh uhm die vraag overvalt me een beetje. Wanneer is het? En kun je fatsoenlijk parkeren daaroh bij Artis of zou ik met het OV moeten komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dag duizelige mejuffrouw. Ga je ook mee naar Artis?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh uhm die vraag overvalt me een beetje. Wanneer is het? En kun je fatsoenlijk parkeren daaroh bij Artis of zou ik met het OV moeten komen?
quote:Eigen vervoer
Artis heeft beperkte parkeergelegenheid en is prima bereikbaar per Openbaar Vervoer. Als je de keuze hebt, adviseren wij je om per openbaar vervoer te komen.
Artis heeft beperkte parkeergelegenheid en is prima bereikbaar per Openbaar Vervoer. Het Artis parkeerterrein is alleen toegankelijk voor Artis-bezoekers. Parkeren voor autobussen is gratis, het parkeren voor Artis-bezoekers bedraagt ¤ 7,- per auto voor de eerste zes uur van het bezoek, daarna ¤ 4,- per uur. Voor Artispashouders zijn de tarieven ¤ 6,- per auto voor de eerste 6 uur, daarna ¤ 4,- per uur.
Ja dat had ik inmiddels zelf ook opgezocht, zie mijn antwoord hier boven ergens. Maar toch bedanktquote:
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Nah, had dat nou echt geen 10 kunnen zijn?![]()
GOEHOEDDDDDDDDDD van je, studiebol!![]()
quote:
Ik zou het niet weten...ik ben van de anti-strijkbondquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij nou eens uitleggen WAAROM de zogenaamde 'strijkvrije' overhemden altijd uitgerekend díe overhemden zijn waarop je het langst staat te kloten met een strijkbout om die enigszins glad te krijgen?
Dan zou ik maar opschieten het is 10 uur, anders haal je dat niet meer hoor, vroeg op bedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten...ik ben van de anti-strijkbond
Ik voel mij ineens belabberd...net alsof het nu kan ofzo.
Examen klaar, ging goed en dan nu lekker ziek worden![]()
Net al 2 paracetamolletjes genuttigd en dan heel erg vroeg op bed gok ik.
Toen was ze al klaar en lag ze nog onder zeil. Ik heb haar net opgehaald en ze is wat zieligjes aan het rondscharrelen. Ze geeft me steeds van die blikken. En die angstige mauwtjes onderwegquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii...Nog een uurtje en dan lekker naar huis![]()
En niets mis met ontbijten met slagroomtaart![]()
Kay al klaar?
Ja, maar jij gooit de zweep erover als ie niet met jou meegaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:14 schreef Qwea het volgende:
n.a.v het Greys verhaal zeg ik net tegen MM "ja zeg, wanneer gaan wij beslissen waar we heen gaan op vakantie en of we uberhaupt gaan?"
-Ooh, beslis jij maar.
Lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |