Klinkt best eng als jij kan toverenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga ook niet vreselijk lang meer wakker blijven.
Nog even een snack toveren. Heb de hele dag al honger en heb toch echt genoeg en gezond gegeten.
Delen we niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
* Greys propt nog een hand Sweet Chili chips in d'r snavel.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef Nonneke het volgende:
Slaap Lekker Mooie Dromen Ladyzen Heer
![]()
![]()
![]()
Ah Ravage keek net in me fobo zonder berichiequote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel zo leuk dat als we gaan gettogetheterren dat Morretje er dan ook bij is. Zo beter dan?![]()
Dus dan zou het wmb best een weekje of wat uitgesteld mogen worden.![]()
En anders lokken we de partners gewoon mee onder valse voorwendselen.
En Ravage is het vriendje van Morretje![]()
Trusten voor de slaperds...ik heb net de boeken in de tas gedaan voor morgen en ga nog ff relaxen en dan slapen![]()
Na het examen direct door naar het gemeentehuis om het rijbewijs te verlengen
Ik zeg zulke dingen nooit voor nietsquote:Op maandag 14 januari 2008 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt best eng als jij kan toveren
had je dan toch gelijk?
Heel veel succes morgenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel zo leuk dat als we gaan gettogetheterren dat Morretje er dan ook bij is. Zo beter dan?![]()
Dus dan zou het wmb best een weekje of wat uitgesteld mogen worden.![]()
En anders lokken we de partners gewoon mee onder valse voorwendselen.
En Ravage is het vriendje van Morretje![]()
Trusten voor de slaperds...ik heb net de boeken in de tas gedaan voor morgen en ga nog ff relaxen en dan slapen![]()
Na het examen direct door naar het gemeentehuis om het rijbewijs te verlengen
8 kattenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zeg zulke dingen nooit voor niets![]()
In de middeleeuwen hadden ze mij, met mijn 8 katten en in zonde verwekt nageslacht allan op de brandstapel geflikkerd.
* Greys propt ook een hand Sweet Chili chips in de snavel van Frutselquote:
Teeeeenxxxxquote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, had even niet door dat je ging slapen bijna.
SUCCES MORGEN ING!!!![]()
Ik zal voor je duimen, maar ik heb er vertrouwen in!
Ik ben het hier mee eens.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys propt ook een hand Sweet Chili chips in de snavel van Frutsel
Ing, je hebt wel gelijk, maar ik ben zo bang dat we dan in mei nog steeds niet hebben gemeetgettogetherdMaar laten we maar even afwachten wat Morretje er zelf van vindt, toch?
Ik ga sowieso nou de 17e een koffie/borrel halen bij Conleche in d'r galerie, dat hebben we nou al een keer verschoven. En als de meetinggettogheter dan een andere keer is, dan vind ik het prima. Maar wel jammer
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens.
Daarnaast zal er op iedere geprikte datum wel iemand zijn die niet kan om welke reden dan ook.
Ik vind het ookleuker als Morretje er niet bij is, maar zo niet dan kan het gewoon niet. Mor stelt zelf haar eigen prioriteiten en dat kan ik me best voorstellen.
Hey, voor hetzelfde geld komt er bij een van ons allemaal iets plots en op het laatste moment tussen. Dan gaat het hopelijk toch ook gewoon door? Als ik mijn been breek enbesluit dat ik geen zin heb om op krukken te komen (om maar eens iets heel stoms te noemen) dan hoop ik toch echt dat jullie allemaal veel lol hebben.
quote:
Ik kom helemaal aan mijn trekken!quote:
Weltrusten en succes, het komt helemaal goed!quote:Ik ga slapen...trusten allemaal![]()
quote:
Veel succes vandaag. je hebt goed geleerd dus dat zal vast wel gaan.quote:
Als je nou je hele ravage meeneemt kun je elkaar gewoon gaan zitten vlooien in artisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!
Ik denk dat het idd verstandig is gewoon 17 februari aan te houden, ik zie het wel tegen die tijd..
Ing, ik hoop dat je examen goed gaat!! *duim, duim, duim*
Oke, geeft niets! Alleen doen wat je zelf wiltquote:
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, en je had heel goed geleerd, dus dat gaat echt goedkomen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...dat hebben we weer gehad. Ging best lekker eiks![]()
Met een beetje geluk krijgen we vanavond de uitslag al.
Moest net rijbewijs verlengen en dus op de pasfoto. Die is dus niet charmant als je eerst een halve km door de regen en wind moet lopen en als je nog stressvlekken in je nek hebt van het examen![]()
En daar moet je dan direct weer 10 jaar tegen aankijken
Ja, ze heeft 2 digitale foto's gemaakt en ik mocht kiezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:31 schreef Morretje het volgende:
Oh Ing, irritant he pasfoto's? Heb er ook zo'n ontiegelijke hekel aan! Mocht je em nog eerst zien voordat ze em afdrukten, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |