Hoeveel dagen/weken is normaal dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Heb je dan in totaal 5 weken vakantie?![]()
Heb je zoveel vakantiedagen dan? Good for you!
Beste foto van 2007. Geen thema dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Wat is het thema van de wedstrijd Q?
Dat soort dingen zijn leuk (vinnik iig). Een speciaal onderwerp?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo...ben ik ook weer![]()
Eerst gewerkt, toen snel eten/douchen en daarna een 2 en half uur durende lezing van een psychologe.
Wel leuk, maar nu ben ik gaarrrr
Ik vind de foto's van de hond natuurlijk het liefst, maar ik vind de onderste het mooist!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, het is de bedoeling dat jullie me even vertellen welke foto het leukst is.
thank you!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind de foto's van de hond natuurlijk het liefst, maar ik vind de onderste het mooist!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef senesta het volgende:
Hoi Qwea,
Ik vind de onderste foto het mooist qua foto, maar ik ben gek op contrasten
Tweede foto van Baloe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
thank you!
Meeste stemmen gelden. Dus mensen ; kiezen maaaaarrrr
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef Qwea het volgende:Ik moest zowaar lachen.
Ik volg een IT opleiding, en die volg ik niet voor niks natuurlijk. Dus er komt zo'n docent het lokaal binnen gelopen met de vraag "Ja hoi, even voor de mannen ; ik moet een hd file bekijken, met welke codec doe ik dat?" iedereen weet gewoon niet waar hij het over heeft, kijkt hij mij aan.
Ik zo "ja,doei. Begin dan eerst maar opnieuw met binnenkomen, je zei alleen mannen."
Dus hij komt opnieuw binnen ; Ja hoi, even alleen voor de vrouwen (ik ben de enige) met welke codec kan ik een hd file kijken?
Ik zo "Ja hoi, even alleen voor de docent met zn vage snor ; xvid codec"
Gaat nergens over, was grappig.
Zeker interesting. Zou er graag meer van horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi...ik heb pauze en over 4 uurtjes lekker weekend!![]()
@Nok, jongeren en rouwverwerking. Was zeker wel interessant ja
W'rum?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef nokwanda het volgende:
en intussen ga ik mezelf martelen met het epileeraparaat
Hier ook....en de benen ook hooguit 2x per seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
W'rum?
Doe in de winter alleen m'n oksels, benen doe ik alleen maar in de zomer.. Ben een luie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
W'rum?
Doe in de winter alleen m'n oksels, benen doe ik alleen maar in de zomer.. Ben een luie
Als ik dat doe kan ik er in no time dreadlocks van draaienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook....en de benen ook hooguit 2x per seizoen.
Blond zijn heeft zo z'n voordelen
* Morretje haalt arm uit mitellaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd gewoon koelen en dmv bewegen gaat die plek sneller weg. Dus niet als een gehandicapte de hele dag je arm ontzien.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaat! Heeft Nokje een dateje?![]()
Spannend
Vergeet de lagen verband er niet af te halenquote:
oh nouhou!! Dag had ik niet eeheens!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vergeet de lagen verband er niet af te halen![]()
EW zegt altijd dat mijn stoppels anders zo erg zijn dat de aapjes eraan kunnen slingeren. Boomstammenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:06 schreef Morretje het volgende:
Ok, niet meer ongerust is..
nok! Wat leuk!
Dan snap ik ook wel dat je je benen hebt gedaan! Je weet tenslotte maar nooit met leuke kerels!
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Senesta, wat fijn dat het met Elco zo fantastisch gaat, ondanks de ouderdomskwaaltjes!
Nok, Meneer Greys zegt altijd, als ik met stoppels in bed lig... "Ben je vergeten je geitewollen sokken uit te trekken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |