De meeste posters hebben geen enkele ervaring met het strafrecht en lullen dus maar wat. Ook Peter R de Vries roept niet dat Joran het heeft gedaan, maar slechts dat het zeer waarschijnlijk is dat hij iets te verbergen heeft. En dat laatste ben ik met hem eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef henkway het volgende:
de meeste posters in dit topic zijn echte Nederlanders.
Steun de crimineel en straf het slachtoffer
De vraag is hier alleen: Wie is de crimineel en wie is het slachtoffer?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef henkway het volgende:
ja... ben weleens benieuwd of ze ook zo zouden reageren als het hun dochter wasquote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef henkway het volgende:
[..]
De meeste mensen hier pretenderen gewoon niet de waarheid in pacht te hebben. Ik denk dat iedereen het er hier wel over eens is dat Joran v/d Sloot een dubieus figuur is en dat hij wel het een en ander verbergt, maar dat betekent nog niet direct dat hij schuldig is aan moord. Dat heeft niets met het steunen van een crimineel te maken, maar puur met het niet trekken van voorbarige conclusies.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef henkway het volgende:
[..]
gezien je postgeschiedenis hoop ik niet dat jij ooit bij het OM komt te werken.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'geen bewijs' niet genoeg om iemand helemaal vrij van zonden te verklaren, maar ik gun hem wel het voordeel van de twijfel. Ik weet het namelijk niet. Ik vind hem net zo niet-verdacht, als verdacht. En al die dingen die 'tegen hem spreken' vind ik even verklaarbaar uit zijn onschuld als uit schuld.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Taurus het volgende:
Ligt er aan of er echt sprake was van poging tot doodslag op een ongeboren kind / vrouw. Het stelen van een fiets an sich vind ik niet zo'n zwaar vergrijp.
Wat een interessequote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef henkway het volgende:
[..]
gezien je postgeschiedenis hoop ik niet dat jij ooit bij het OM komt te werken.
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
ja... ben weleens benieuwd of ze ook zo zouden reageren als het hun dochter was
Ik bedoel maar, ik ga altijd op zoek naar het foute in iemand en dan pas kijken of er ook iets goed is, dan kom je niet voor verassingen te staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een interesseMaar dat is altijd gevaarlijk he, twee topics door elkaar halen. Ik post zoals het mij uitkomt en op het onderwerp gericht. Het is niet de bedoeling dat er research naar mijn persoon volgt.
Nederland heeft juist niets aan mensen die zich bezig houden met mensen op een forumquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ga altijd op zoek naar het foute in iemand en dan pas kijken of er ook iets goed is, dan kom je niet voor verassingen te staan.
Jij zou waarschijnlijk Holleeder excuses aanbieden en hem naar een kuuroord sturen.
Zulk gedrag gaat Nederland aan ten gronde
Holleeder is gewoon een veroordeeld crimineel; Zowel voor de ontvoering van Heineken als recentelijk voor afpersing, leiden van een criminele organisatie, witwassen en mishandeling.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ga altijd op zoek naar het foute in iemand en dan pas kijken of er ook iets goed is, dan kom je niet voor verassingen te staan.
Jij zou waarschijnlijk Holleeder excuses aanbieden en hem naar een kuuroord sturen.
Zulk gedrag gaat Nederland aan ten gronde.
Ach dat zie je vaker bij mensen die in het nauw zitten. Ik zie ook het liefst dat deze zaak wordt opgelost, maar dat betekent nog niet dat iemand vanwege onjuiste verklaringen en 'geregel van vrienden uit het circuit' voor moord veroordeeld dient te worden. Bovendien gaat de rechter daar over.quote:En in het geval van die Joran zijn er veel te veel leugens en foute zaken en geregel van vrienden uit het circuit.
Lucia de B. bedoel je? Die zit voor zover ik weet op basis van een dubieuze statistische berekening vast.quote:Dat voor mij de grens van het toeval al zes keer overschreden is en hij voor mij meer schuldig is als Lucille M. de verpleegster, van wie ook niets bewezen is..
Laat dat foute dan eerst maar is bewezen zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:05 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Laat dat foute dan eerst maar is bewezen zijn
Kansloze spam.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef quasars het volgende:
-edit-
Je gaat op prive missie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ben sinds zondag op Aruba en ik heb Natte Alie nog niet gevonden.
Maar, ik doe mijn uiterste best als vooruitgeschoven post van het Fok! detective-team.
Keep me informed about the new info from Hollland...
Ayo!!!
Bedankt, maar bij Arashi Beach heb ik gisteren al gezocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:41 schreef henkway het volgende:
Hier heb je een plattegrond voor onderweg, de locatie van Natalee zal zo'n 300 Meter vanaf de bootpier zijn op 200 m diepte
[ afbeelding ]
Yep, de familie v.d. Sloot heeft me ingehuurd om hier 3 weken te investigaten...quote:
quote:Nieuwe aanwijzingen zaak-Holloway
` Justitie op Aruba onderzoekt nieuwe
aanwijzingen in de zaak-Holloway.Die
komen van misdaadjournalist Peter R. de
Vries,en zouden nieuw licht werpen op
de manier waarop het meisje overleed en
hoe haar lichaam is verdwenen.
Het onderzoek werd in december gesloten
toen Justitie liet weten dat er niet
genoeg bewijs was om Joran van der
Sloot en twee anderen te vervolgen.
Wat de nieuwe aanwijzingen zijn,wil het
OM niet zeggen.De Vries zegt dat hij de
zaak-Holloway heeft opgelost,onder meer
door gebruik van verborgen camera's.Wie
volgens hem verantwoordelijk is voor de
dood van Natalee,wil hij niet zeggen.
hij zou wel vreselijk scoren wereldwijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:45 schreef jwjw het volgende:
Peter R claimt op zijn website (errug lastig te bereiken trouwens) echt dat ie de oplossing heeft.
Maar ik vrees dat we nog even geduld moeten hebben tot zondag :-(
snap ik ook niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef djenneke het volgende:
Ik begrijp er niets van. Als het waar is, moet Peter nu wel over de brug komen, en moet hij na het wijnincident toch wel met een beschuldiging komen ten opzichte van Joran.
Als uit dat filmpje werkelijk bewijs ten opzichte van die jongen komt, dan mag ik toch aannemen dat er ondertussen gerechterlijke stappen zijn ondernomen. En dan begrijp ik niet hoe dat kan zijn stilgehouden.
Het is vreemd. Als Peter dit werkelijk heeft opgelost, dan zal ik hem een minder grote lul gaan vinden.
Ehm... elders lees ik zojuist dat Joran heeft bekend.... ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:18 schreef roburt het volgende:
hij sluit niet uit dat joran onschuldig is
dan kan. bron?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ehm... elders lees ik zojuist dat Joran heeft bekend.... ?
http://www.nu.nl/news/141(...)ord_Holloway%27.htmlquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:23 schreef roburt het volgende:
[..]
dan kan. bron?![]()
ik zeg alleen dat peter niks uitsluit dus hij kan onschuldig zijn.
onzinquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:27 schreef henkway het volgende:
joran heeft bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |