abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56143421
ik wil wedden dat er binnen vijf jaar iets met Joran gebeurt

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 19-01-2008 00:13:50 ]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:19:52 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56143750
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef henkway het volgende:
ik wil wedden dat er binnen vijf jaar iets met Joran gebeurd
Die weddenschap heb je dan verloren, ik wed namelijk dat er nu al iets met Joran gebeurt.
In ieders leven gebeurt er namelijk elk moment wel wat...

Waar kan ik cashen?
pi_56143815
quote:
Natalee was nog in leven toen haar ouders op Aruba arriveerden, zeggen de onderzoekers. Young: “Joran heeft haar inderdaad op het strand achtergelaten, maar ze is toen bevriend geraakt met een aantal andere mensen, die haar toen hebben verborgen. Ze wou absoluut niet terug en verbleef nog zeker een paar weken in San Nicolas. Daar is ze uiteindelijk wel, zoals Dompig (commissaris Gerold Dompig die het politieonderzoek leidde, red.) al zei, aan een overdosis overleden.”
raar dan dat die allemaal hun mond hebben gehouden. of waren ze allemaal bang voor deze twitty familie? Waar is het lijk dan?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:29:57 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56144042
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef fokje het volgende:

Waar is het lijk dan?
Ze hebben hier een fantastische keuken met zeer exotische gerechten...
pi_56145199
quote:
Natalee was nog in leven toen haar ouders op Aruba arriveerden, zeggen de onderzoekers. Young: “Joran heeft haar inderdaad op het strand achtergelaten, maar ze is toen bevriend geraakt met een aantal andere mensen, die haar toen hebben verborgen. Ze wou absoluut niet terug en verbleef nog zeker een paar weken in San Nicolas. Daar is ze uiteindelijk wel, zoals Dompig (commissaris Gerold Dompig die het politieonderzoek leidde, red.) al zei, aan een overdosis overleden.”
Ongeloofelijk he, zoals die kliek elkaar dekt.
Waar het lijk dan begraven is weet niemand.

Het zou je dochter maar zijn
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:51:33 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56145864
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef henkway het volgende:

Ongeloofelijk he, zoals die kliek elkaar dekt.
Waar het lijk dan begraven is weet niemand.

Het zou je dochter maar zijn
Ben je wel eens op Aruba geweest? Ik zelf kom er regelmatig, omdat ik er Nederlandse vrienden heb wonen.

Sommige delen van het eiland zijn zo onherbergzaam/ontoegangelijk/chaotisch dat het je daar makkelijk een lijk kan wegstoppen zonder dat iemand daar ooit achter zal komen.
Of gooi het in stukken in de zee en de vissen doen de rest.
Mogelijheden zat...

Door deze affaire is het toerisme op Aruba aanzienlijk teruggelopen. Kwamen er voorheen 8 cruise-schepen uit de USA per week aan, nu is dat soms nog maar 2 of 3 per week.
En waarom? Omdat een Amerikaanse lellebel (sorry, heb er geen ander woord voor) er van de aardbodem verdwijnt, terwijl er geen keiharde bewijzen zijn dat ze vermoord is.
En ook al zou dat wel het geval, hoeveel moorden zijn er dagelijks in de USA?

Nee, laten we een hetze tegen Aruba gaan voeren, we gooien Oprah en Dr. Phill in de strijd en we zullen dat nietige eilandje wel even klein krijgen. Waar gaat het nog over?
Ieder mensenleven moet gerespecteerd worden, maar in de USA weet men heel goed van muggen olifanten te maken en is men zo hypocriet als de pest. En ook wat dat betreft spreek ik uit eigen ervaring, mijn zwager is een Yank die in deze affaire steen en been klaagt, maar wel een gun onder z'n kussen heeft liggen voor het geval dat...

Indirect hebben mijn vrienden {en vele andere van toerisme afhankelijke personen op Aruba) te lijden onder deze geschiedenis, die iedere keer weer aangewakkerd wordt met onzinnige episodes van deze Amerikaanse soap. En we weten hoe lang ze die in de USA kunnen laten lopen...

Amerikanen, dom volk...
pi_56145903
Ben het wel met je eens MadMaster, er verdwijnen in Amerika elke dag mensen, maar nu gebeurt het eens op Aruba en de wereld is te klein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 januari 2008 @ 00:53:48 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56145911
Volgens mij heeft er heel veel mee te maken dat zij vermoord is, maar omdat er nooit een lijk gevonden zal worden komt hij ook nooit voor de rechter.

maar dat is mijn gevoel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:58:38 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56145978
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:53 schreef borisz het volgende:
Volgens mij heeft er heel veel mee te maken dat zij vermoord is, maar omdat er nooit een lijk gevonden zal worden komt hij ook nooit voor de rechter.

maar dat is mijn gevoel
Gevoel telt in dit soort zaken niet, feiten wel en die zijn er helaas onvoldoende...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:01:42 #110
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56148312
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:58 schreef MadMaster het volgende:
Gevoel telt in dit soort zaken niet, feiten wel en die zijn er helaas onvoldoende...
Tsja, de feiten zijn:
- Joran 'heeft haar voor het laatst gezien
- ze was stomdronken en een paar keer out gegaan in de auto
- Joran had schijnbaar haast om weg te komen, liep liever 4km op blote voeten dan op schoenen die hij vlakbij had neergelegd
- Joran liegt meerdere malen en past z'n verhaal steeds aan
- Joran's vader is een hoge rechter was een rechter in opleiding
- De indruk wordt gewekt dat de politie niet alles doet (late huiszoeking, vd Sloot al op de hoogte dat ze gaan komen)

Dan vind ik het niet gek dat ze daar in de VS ook verbaasd over zijn.
Vind het wel vreemd dat ze nu opeens het eiland links laten liggen. Bedoel: wij zitten al bijna 8 jaar met die GW Bush teringlijer, maar dat weerhoudt mij er niet van om naar Amerika op vakantie te gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 19-01-2008 09:50:12 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:41:41 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56148522
Joran's vader was geen hoge rechter. Op dat moment was hij rechter in opleiding en uiteindelijk werkt hij nu op een advocatenkantoor. Hij is volgens mij nooit officieel als rechter geinstalleerd zelfs. We geven die man veel te veel eer door hem als invloedrijke rechter te betitelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56148681
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:41 schreef livelink het volgende:
Joran's vader was geen hoge rechter. Op dat moment was hij rechter in opleiding en uiteindelijk werkt hij nu op een advocatenkantoor. Hij is volgens mij nooit officieel als rechter geinstalleerd zelfs. We geven die man veel te veel eer door hem als invloedrijke rechter te betitelen.
Pcies, dat flauwe argument dat hij het complete openbare ministerie in zn zak had is echt zo'n hype geworden.
pi_56149156
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:00 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Pcies, dat flauwe argument dat hij het complete openbare ministerie in zn zak had is echt zo'n hype geworden.
niet in zijn zak, maar hij was wel voldoende ingeburgerd in de kliek van ons kent ons en dek jij mij dan dek ik jouw.

Maar punt blijft, ze had nooit bij die jongens in de auto moeten stappen. En op haar vriendinnen moeten wachten. eigen schuld?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:52:03 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56149246
Hij is opgepakt geweest en heeft vastgezeten onder verdenking van medeplichtigheid. Dat lijkt me toch niet een teken van ons kent ons en dek ik jou, dan dek jij mij.

Ik denk ook dat Joran meer weet dan hij vertelt en ik vermoed ook dat Pa van der Sloot hetzelfde weet als wat Joran weet. Van de moeder ben ik niet zo zeker. En dat denk ik op basis van zijn leugens en de leugens van Deepak en Satish en op basis van het feit dat zijn vader hen heeft geadviseerd in deze.

Maar ik vind dat mensen hier wel heel erg ver gaan met de conspiracytheorieen. Dat geneuzel over die foto, bijvoorbeeld. Gewoon een stom grapje van een jongen die al bewezen heeft niet echt sociaal vaardig en superslim te zijn. En dat idee dat Pa wel even alles geregeld heeft met zijn 'hoge' vriendjes. Die man is niet eens in staat om zijn eigen zoon een beetje te beteugelen, laat staan dat hij een heel OM in zijn zak zou hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:41:42 #115
28167 matthijst
pi_56150069
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:52 schreef livelink het volgende:
Maar ik vind dat mensen hier wel heel erg ver gaan met de conspiracytheorieen. Dat geneuzel over die foto, bijvoorbeeld. Gewoon een stom grapje van een jongen die al bewezen heeft niet echt sociaal vaardig en superslim te zijn. En dat idee dat Pa wel even alles geregeld heeft met zijn 'hoge' vriendjes.
Persoonlijk denk ik dat Joran er meer van weet, net als zijn pa. Ongetwijfeld niet vermoord, ws. dronken achtergelaten en op een of andere manier verdwenen (maar waarheen dan?), of ze is per ongeluk dood gegaan waar hij bij was. In paniek weggerend naar huis (maar ook dan: waar is ze nu?).

Die foto die hij heeft laten maken? Tsja, geeft vooral aan wat voor stumperd het is, dat ie daarvoor gaat betalen, maar zegt IHMO verder niks over schuld, of onschuld.

Wat mij betreft 3 opties:
1. ze is gestorven waar Joran bij was. Lijk is weggewerkt.
2. hij heeft 'r laveloos achter gelaten, iemand anders heeft d'r gevonden, misbruikt en weggegooid.
3. vage conspiracy dat d'r ouders ermee te maken hebben.

1. leek me het meest vdh. liggend, maar Joran bleef wel erg drammen om excuses van Peter R., daardoor lijkt 2. me waarschijnlijker. En 3, tsja, is er ergens meer bewijs dan een onleesbaar printje van die gasten, dat Natalee's moeder al eerder op het eiland was?
pi_56150337
Ik ga voor optie 2, of ze is laveloos de zee in gelopen en verdronken.

Joran is niet in staat om een lijk zo geraffineerd weg te werken in zn eentje en ik geloof echt niet dat pappie ff langs komt rijden om samen een lijk te bergen, zijn ze echt te onnozel voor.

Dat van die foto's en schoenen e.d zegt me verder hélemaal niks over het feit dat ie een moord gepleegd zou hebben.
pi_56151500
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik ga voor optie 2, of ze is laveloos de zee in gelopen en verdronken.

Joran is niet in staat om een lijk zo geraffineerd weg te werken in zn eentje en ik geloof echt niet dat pappie ff langs komt rijden om samen een lijk te bergen, zijn ze echt te onnozel voor.

Dat van die foto's en schoenen e.d zegt me verder hélemaal niks over het feit dat ie een moord gepleegd zou hebben.
als ze verdronken was dan was ze ergens aangespoeld... een lijk zinkt niet uit zichzelf namelijk

waarom zou joran niet in staat zijn een lijk weg te werken? desnoods met hulp, je zal verbaasd zijn hoe ver ouders gaan voor hun kind.

de schoenen wegwerken is om bewijs te voorkomen is logischer dan dat hij ze vergeten is. dat wordt versterkt daar hij heeft gelogen over zijn schoenmaat.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:54:52 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_56152376
Simpel, alles wijst erop dat hij op zijn minst er iets vanaf weet. En toch heb ik het gevoel dat hij zelf verantwoordelijk is voor haar verdwijning. Iemand die niets te verbergen heeft hoeft niet te liegen en steeds zijn verhaal aan te passen.

Hij heeft gewoon geluk dat er geen hard bewijs is, maar alles wijst op zijn schuld.

(Kan ik trouwens ergens de rapportage van Peter R. de Vries online zien over deze zaak?)

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_56152477
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Flawless2006 het volgende:
Wanneer je als blanke in een Arubaanse gevangenis terecht komt, heb je letterlijk geen leven daar en dat weet zijn vader ook wel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:14:31 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56154088
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:04 schreef GewoneMan het volgende:

als ze verdronken was dan was ze ergens aangespoeld... een lijk zinkt niet uit zichzelf namelijk
Ooit van roofvissen gehoord?
Daar barst het van voor de kust van Aruba, maar dat had ik al eerder gemeld...
pi_56154571
er zijn twee opties met Joran in de hoofdrol:
1) Joran heeft haar vermoord
2) Ze is bezweken aan drugs, drank o.i.d.

optie 1
lijkt mij duidelijk, er is echt geen enkele reden om dit aan te nemen.

optie 2
als er wat gebeurd is dan heeft het geen enkele zin haar te verbergen. bovendien heb je niks verkeerd gedaan. (zie anders optie 1)
haar vriendinnen wisten wie Joran was en alles blijkt dat jij de laatste persoon bent die haar hebt gezien.

ja heel geloofwaardig

[ Bericht 5% gewijzigd door roburt op 19-01-2008 15:43:51 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56155338
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ooit van roofvissen gehoord?
Daar barst het van voor de kust van Aruba, maar dat had ik al eerder gemeld...
jawel maar haaien houden niet van mensenvlees (iig de meeste niet) en een drijvend lijk ik denk niet dat dat zo snel wordt opgevreten door roofvissen. zou wel kunnen ben geen expert op het gebied van (roof)vissen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56155496
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zou wel kunnen ben geen expert op het gebied van (roof)vissen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56156831
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

(Kan ik trouwens ergens de rapportage van Peter R. de Vries online zien over deze zaak?)
Jazeker.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56158560
quote:
'Natalee zwanger van stiefvader'
onze internetredactie - De nog altijd vermiste Amerikaanse tiener Natalee Holloway zou zijn misbruikt door haar stiefvader en zelfs zwanger van hem zijn geweest. Daarom wilde ze na haar vakantie op Aruba niet meer naar huis.

Volgens de Amerikaanse detectives Daniel Young en Kelly Castillo was het me isje misbruikt door haar stiefvader, zo meldt de Antilliaanse krant Amigoe.

Het speurdersduo heeft een dubieus imago. Toch vindt de Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie dat hun theorie serieus moet worden onderzocht.

Young en Castillo beweren dat Natalee op 18-jarige leeftijd is misbruikt door haar stiefvader Jug Twitty. Zij zou zelfs zwanger van hem zijn geraakt en Natalee’s moeder Beth Twitty zou dat hebben geweten. Het tweetal beweert bewijs te hebben van het misbruik.

Volgens de detectives wilde Natalee na haar verblijf op Aruba niet meer naar huis. Ze zou zijn ondergedoken bij mensen die op het eiland woonden. ‘Joran van der Sloot is onschuldig,’ menen Young en Castillo.

Joran zou Natalee wel op het strand hebben achtergelaten, zoals hij zelf ook beweert. De detectives zeggen dat Natalee daarna de mensen heeft leren kennen bij wie ze zich schuil hield. Natalee zou nog hebben geleefd toen haar moeder naar het eiland kwam en een grote zoekactie naar haar dochter begon. Het Amerikaanse meisje zou twee weken later zijn overleden aan een overdosis drugs, aldus de detectives.

Omdat de zaak tegen Van der Sloot en de broers Kalpoe tot niets heeft geleid, wil minister Croes dat er door het Openbaar Ministerie ook serieus naar andere ‘scenario’s’ wordt gekeken, zoals die van de detectives Young en Castillo.
bron
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:17:45 #126
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56161606
Zou wel mooi zijn als Joran onschuldig is.
Hoe moet de Vries zich dan wel niet voelen?

Ik denk niet dat ie zn excuses aanbiedt.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:25:46 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56161827
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Komt dat ook in Oprah aan bod?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56162206
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef Ixnay het volgende:
Zou wel mooi zijn als Joran onschuldig is.
Hoe moet de Vries zich dan wel niet voelen?

Ik denk niet dat ie zn excuses aanbiedt.
hij heeft nooit gezegd dat Joran de dader is.
alleen dat zijn verhalen niet kloppen etc.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56163104
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

quote:
Het speurdersduo heeft een dubieus imago. Toch vindt de Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie dat hun theorie serieus moet worden onderzocht.

Young en Castillo beweren dat Natalee op 18-jarige leeftijd is misbruikt door haar stiefvader Jug Twi
Dus je kunt dit amerikaanse duo vragen iets te laten onderzoeken en dan komen ze met een door jouw gewenste theorie zonder bewijs. Compleet met de goorste vuilbekkerij
Wat zou dat kosten??

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 21-01-2008 00:37:15 ]
pi_56170903
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Het zal me niks verbazen als die 'mediums' door de ouders van Joran betaald zijn.

En tuurlijk geloof ik wel in medium(s), alleen niet in de commerciële variant

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 20-01-2008 04:03:47 ]
pi_56170918
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen als die 'mediums' door de ouders van Joran betaald zijn.

En tuurlijk geloof ik wel in mediums, alleen niet in de commerciële variant
het is een mogelijkheid, alleen onderzoek kan dat aantonen.
pi_56170943
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het is een mogelijkheid, alleen onderzoek kan dat aantonen.
Al zou Holloway zwanger zijn van haar stiefvader(vanmij apart is zij zwanger gemaakt door buitenaards leven (om maar even in het medium/spirituele te blijven)), dan nog sluit dat niet uit dat Joran er niks mee te maken heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 20-01-2008 03:52:22 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 22:47:03 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_56190113
quote:

²
Welke link dan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_56191334
quote:
Op zondag 20 januari 2008 03:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Al zou Holloway zwanger zijn van haar stiefvader(vanmij apart is zij zwanger gemaakt door buitenaards leven (om maar even in het medium/spirituele te blijven)), dan nog sluit dat niet uit dat Joran er niks mee te maken heeft.
Ik sluit ook niet uit dat Joran degene was die deze week mn fiets heeft gestolen, maar een mogelijk slechte familierelatie biedt juist in dit soort vreemde gevallen wel een ander perspectief op de zaken als er daarvoor aanwijzingen geleverd kunnen worden
pi_56191524
Als Natalee ooit gevonden wordt zijn de schoenen van Joran vlak bij

En als hij ooit gaat praten via hypnose of als de twee anderen gaan praten voor veel geld (en vrijstelling van rechtsvervolging) dan kan deze zaak wel eens een vervolg krijgen.
Anders is het hiermee afgelopen

[ Bericht 7% gewijzigd door henkway op 21-01-2008 07:25:07 ]
pi_56191539
quote:
Simpel, alles wijst erop dat hij op zijn minst er iets vanaf weet.
.
quote:
En toch heb ik het gevoel dat hij zelf verantwoordelijk is voor haar verdwijning. Iemand die niets te verbergen heeft hoeft niet te liegen en steeds zijn verhaal aan te passen.

Hij heeft gewoon geluk dat er geen hard bewijs is,
quote:
maar alles wijst op zijn schuld.

Onderbouw dat eens?
quote:
Ja, via sbs.nl .
Secrets never die. Only people.
pi_56192594
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:04 schreef henkway het volgende:
Als Natalee ooit gevonden wordt zijn de schoenen van Joran vlak bij

En als hij ooit gaat praten via hypnose of als de twee anderen gaan praten voor veel geld (en vrijstelling van rechtsvervolging) dan kan deze zaak wel eens een vervolg krijgen.
Kun je via jouw glazen bol mij even vertellen welk lot volgende maand de jackpot wint in de staatsloterij?
  maandag 21 januari 2008 @ 09:35:58 #138
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56192739
quote:
Op maandag 21 januari 2008 07:10 schreef PizzaSalami het volgende:

[trekt mening van Bansheeboy terecht in twijfel]
Leuke avatar heb je PizzaSalami, je weet dat er copyright op die afbeelding zit?
  maandag 21 januari 2008 @ 10:34:23 #139
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_56193947
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kun je via jouw glazen bol mij even vertellen welk lot volgende maand de jackpot wint in de staatsloterij?
Als jij het juiste nummer koopt dan heb jij volgende maand prijs
  maandag 21 januari 2008 @ 10:42:58 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56194075
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:37 schreef henkway het volgende:

Als jij het juiste nummer koopt dan heb jij volgende maand prijs
Heet jij in het echt Jomanda?

pi_56194763
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Misschien als deze twee 'onderzoekers' het bewijs dat ze beweren te hebben (dat opgenomen telefoongesprek bijvoorbeeld) openbaar maken. Overigens is de media aandacht voor dit verhaal wel weer een gevalletje 'missing white woman syndrome:

Daar komt in dit geval nog bij dat men in dit geval niet de hand in eigen (Amerikaanse) boezem hoeft te steken, maar gezellig schande kan spreken over het falen van de Arubaanse politie en justitie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56199059
Kan het feit dat Joran een andere maat schoenen opgaf niet liggen in het verschil tussen Amerikaanse en Europese maten? Ik weet dat ik schoenmaat 44 heb maar welke maat dat is in het Amerikaanse systeem...?
Lijkt me dat je daar als rechercheur wel even op doorvraagt om het goed duidelijk te krijgen, maar je weet maar nooit. Het zou verkeerd genoteerd kunnen zijn of iets dergelijks.

Dat hij die schoenen zogenaamd op het strand heeft laten liggen vind ik erg onwaarschijnlijk. Maargoed, dat is vanuit mijn perspectief.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  maandag 21 januari 2008 @ 14:38:37 #144
28167 matthijst
pi_56199676
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kan het feit dat Joran een andere maat schoenen opgaf niet liggen in het verschil tussen Amerikaanse en Europese maten? Ik weet dat ik schoenmaat 44 heb maar welke maat dat is in het Amerikaanse systeem...?
Lijkt me dat je daar als rechercheur wel even op doorvraagt om het goed duidelijk te krijgen, maar je weet maar nooit. Het zou verkeerd genoteerd kunnen zijn of iets dergelijks.

Dat hij die schoenen zogenaamd op het strand heeft laten liggen vind ik erg onwaarschijnlijk. Maargoed, dat is vanuit mijn perspectief.
44 = 10 ofzo, dus dat denk ik niet
pi_56202423
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Dutch_Courage het volgende:

nee was een zeer duidelijke leugen. hij zei dat hij maat 14 had maar heeft maat 10
pi_56203381
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:49 schreef GewoneMan het volgende:

nee was een zeer duidelijke leugen. hij zei dat hij maat 14 had maar heeft maat 10
Je was er niet bij en kan dus onmogelijk beoordelen of hij bewust hierover heeft gelogen.
pi_56203589
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je was er niet bij en kan dus onmogelijk beoordelen of hij bewust hierover heeft gelogen.
kom op dat was exact wat er is gebeurd. dat weet jij en dat weet ik. is in peter R de vries geweest en als dat niet waar was was dat echt wel in het nieuws gekomen en zeer waarschijnelijk ook een rechtzaak
pi_56204203
Joran heeft toch ook wel eens gesuggereerd dat ze was opgegeten door haaien ofzo.. Hij zei toen iets van ja, ze wou nog bij de zee gaan kijken maar ik had daar geen zin in toen ben ik weggegaan. Ze liep toen zelf weg en daar in die richting zaten een hoop haaien, dus...

Zoiets zei die, dus misschien heeft die haar zelf wel daarin gegooid..
pi_56204616
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

de meeste posters in dit topic zijn echte Nederlanders.
Steun de crimineel en straf het slachtoffer
pi_56204775
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef GewoneMan het volgende:

kom op dat was exact wat er is gebeurd. dat weet jij en dat weet ik. is in peter R de vries geweest en als dat niet waar was was dat echt wel in het nieuws gekomen en zeer waarschijnelijk ook een rechtzaak
Nee, er staat in de stukken dat Joran heeft geantwoord dat hij maat 14 heeft (en niet 10 zoals in werkelijkheid). Of hij dat bewust heeft gedaan, is niet bekend. Het is zelfs niet onmogelijk dat het een typfout betreft oid (dat zou de eerste niet zijn in een PV van verhoor).

Jij gaat echter uit van een bewuste misleiding, maar zelfs al acht je dat waarschijnlijk (ik niet, als de schoenen gevonden worden zou men echt nog wel een keer kijken of die van Joran waren en niet denken "o, andere maat"), zeker weten doe je het niet.

Tunnelvisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')