'Extreem-rechts in opmars'quote:Jaap van Donselaar, die als extreem-rechtsdeskundige verbonden is aan de Universiteit Leiden en de Anne Frank Stichting, waarschuwt dat het rechtse radicalisme op straat en op scholen toeneemt. Ook is extreem-rechts zeker niet ongevaarlijk, zo schrijft hij in de jongste uitgave van het Burgemeestersblad.
Van Donselaar - die ieder jaar wel eens langskomt in de FOK!-berichtgeving om te waarschuwen voor extreem-rechts - baseert zijn stellingen op ontwikkelingen van de afgelopen tijd in de samenleving. Volgens hem ''zijn mini-rassenrelletjes waarbij jongerengroepen zijn betrokken, een wekelijkse aangelegenheid geworden.''
Zo pleegden in Almere een groep extreem-rechtse jeugd een aantal ernstige brandstichtingen. En leden van een 'Blood and Honour'-groep vielen in maart 2007 in Uitgeest een groep antifascisten aan, ''waarbij commando's werden gebruikt die erop wijzen dat van tevoren was geoefend'', aldus Van Donselaar. In die zaak moeten morgen 17 neo-nazi's terechtstaan.
Verder attendeert hij op de wapen- en explosievenvondst in Spijkenisse bij Arris de B., een aanhanger van 'Combat 18'. In juni 2007 liet Justitie overigens weten dat er geen aanwijzingen waren dat er rondom De B. een hechte, rechts-extremistische organisatie schuilging.
wachten totdat er weer 2 kinderen worden vermoord door die extreme rechtse tuig ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef dubidub het volgende:
Ach, het is in opmars, het is er nog niet, kennelijk. In ieder geval niet zo duidelijk aanwezig als moslimextremisme.
lekker knallen op allochtonen kinderen net als in Antwerpen is zeker tofquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef bijdehand het volgende:
Extreem rechts is tof, in vergelijking met extreem links.
oow maar dat wordt wel bestreden meneertje . en racisme van Wilders wordt dus niet bestredenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef Perecules het volgende:
Jij koppelt racisme en extreem-rechts aan Wilders. Je vergeet wel dat racisme en discriminatie (vrouwen, homoseksuelen, etc.) net zo goed onder niet- blanken voorkomt, maar daar hoor je veel minder over.
Dat doodgeschoten tweejarige kind was overigens een autochtoon blank kind.
ook zo'n reactie om een poging tot niet op het onderwerp te gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef Martijn_77 het volgende:
De zo veelste Wilders Bash van Meki
Nee? Alsof die lui niet in de gaten worden gehoudenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wachten totdat er weer 2 kinderen worden vermoord door die extreme rechtse tuig ??
moeten wij dus ook wachten totdat de extreministen een aanslag plegen ??
dit ruikt naar ontkenning
Ga je het hier nog voor ze op komen nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee? Alsof die lui niet in de gaten worden gehouden! Maargoed, gelukkig plakken zij nog geen handgranaten tegen deuren, lopen ze niet met tekeningen van kerncentrales en schieten ze geen politici overhoop.
Hoeveel auto's staken ze ook alweer in de brand?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga je het hier nog voor ze op komen nog.
jij vraagt ik draai.
In Spijkenisse heeft de politie afgelopen weekend in een woning aan de Orchideestraat een partij wapens aangetroffen. De woning behoort toe aan de 25-jarige Arris de B., een lid van de extreem-rechtse skinheadbeweging 'Combat 18'. Bij de inval in de woning werd hij aangehouden samen met een 18-jarige vrouw.
In het huis lagen een automatisch vuurwapen, een jachtgeweer, een handvuurwapen, hoeveelheden munitie, kogelwerende vesten en zelfgefabriceerde explosieven.
nee maar natuurlijk niet . ga maar slapen
wat is ie dan .. links ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:38 schreef Perrin het volgende:
Wilders is niet extreem rechts.. en zolang er geen groepen kaalkopjes allochtone bejaarden pesten in hun bejaardentehuis, lijkt me 't allemaal wel meevallen.
ga je het ontwijken en meteen met een andere onderwerp beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hoeveel auto's staken ze ook alweer in de brand?
Bronquote:'Jonge criminelen klaar voor top'
Een groep jonge Marokkanen staat klaar door te stoten naar de criminele top van Nederland. Dat zegt scheidend recherchechef Willem Woelders van de Amsterdamse politie in het AD. "Vijf jaar geleden waren het kleine criminelen, begonnen in hun eigen wijk, maar nu werken ze landelijk. Ze plegen grote kraken en schuwen geweld niet", aldus Woelders.
Niet alleen Marokkanen willen de machtspositie in de Nederlandse criminele top overnemen, ook de zonen van de huidige generatie staan te trappelen, meent de Amstersdamse recherchechef. Hij doelt onder meer op het nageslacht van John Mieremet en anderen. "In een aantal gevallen geldt: zo vader, zo zoon. Die jongens zijn opgegroeid in een bepaald milieu. Dat heeft invloed."
Hoeft niet gerelateerd te zijn. Misschien was ie ook wel lid van een schaakclub. Zijn schaakclubben dan ineens gevaarlijk?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Meki het volgende:
jij vraagt ik draai.
In Spijkenisse heeft de politie afgelopen weekend in een woning aan de Orchideestraat een partij wapens aangetroffen. De woning behoort toe aan de 25-jarige Arris de B., een lid van de extreem-rechtse skinheadbeweging 'Combat 18'. Bij de inval in de woning werd hij aangehouden samen met een 18-jarige vrouw.
In het huis lagen een automatisch vuurwapen, een jachtgeweer, een handvuurwapen, hoeveelheden munitie, kogelwerende vesten en zelfgefabriceerde explosieven.
Nee, ik ging dieper op die groep, Combat 18, in.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ga je het ontwijken en meteen met een andere onderwerp beginnen
is het hele Nederlandse bevolking niet genoeg die walgt van criminele gedrag ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Meki waarom zo op rechts (en vooral Wilders) afgeven als er ook zat personen uit bepaalde bevolkingsgroepen zijn die zicht misdragen tegen andere Mederlanders?
Waarom horen we je daar nooit over?
is Al Qaida een schaatsclubquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoeft niet gerelateerd te zijn. Misschien was ie ook wel lid van een schaakclub. Zijn schaakclubben dan ineens gevaarlijk?
Dit noemen ze nu PWNED Meki.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ah, het jaarlijkse bericht van Jaap van Donselaar. De subsidie was zeker nog niet veilig. Je hebt kapotte grammofoonplaten en je hebt Jaap van Donselaar.
Welk racisme van Wilders?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
oow maar dat wordt wel bestreden meneertje . en racisme van Wilders wordt dus niet bestreden
nog meer toevoegingen erbij ??
het kan me niks schelen of het blank kindje of iemand anders was. hij had het gemunt op een allochtoon iemand.. toevallig was zij er toen..
Ja, de mensen gaan zich wapenen tegen het moslimterrorisme wat in Nederland woekert.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
jij vraagt ik draai.
Nou gelijk naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een tegenbericht
[..]
Bron
en daar hoor je Meki niet over..........
Ik zeg niet dat extreem rechts goed is. Absoluut niet maar zoals Meki wilders bashed is ook niet goed te noemen. We hebben in Nederland nog altijd het belangrijkste goed genaamd de vrijheid van meningsuiting
racisme tegen de Moslims en tegen mensen die hem niet aanstaat.quote:
quote:Meki klaagt Geert Wilders aan
Meki klaagt Geert Wilders aan wegens belediging en provocatie richting een Miljard mensen.
Meki is woedend op Geert Wilders en beschuldigt hem racistisch denkgedachte.
Meki heeft daarom een aanklacht gediend bij Meldpunt . Geert Wilders meldt op zijn website zeer ernstige beledigingen jegens Moslims en bestempelt profeet Mohammed als een terrorist.
Meki reageerde woedend " Hoe kan een volksvertegenwoordiger nou gaan beledigen en provoceren ? Geert Wilders lokt zijn bedreigingen enkel uit en moet niet gaan huilen als ie wordt bedreigd . Hij heeft hiervoor gekozen .
Meki zal u later informeren over de gang van zaken richting deze zaak
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, de mensen gaan zich wapenen tegen het moslimterrorisme wat in Nederland woekert.
De regering wil het niet zien en doen er niets aan dus gaan de mensen het zelf doen.
Dat is geen extreem-rechts, dat is zelf verdediging, zeker nu er oorlog en bloedvergieten voorspeld word door een of ander baardaap.
En iedereen weet, in oorlog vallen ook onschuldige slachtoffers
de derde ontwijking. is het zo moeilijk ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Meki hoe staat het hier eigenlijk mee?
[..]
Bron
Zijn moslims een ras?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
racisme tegen de Moslims en tegen mensen die hem niet aanstaat.
Er zijn toch ook nog andere partijen die dat kunnen doen. waarom val je die dan ook niet aan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:46 schreef Meki het volgende:
Wilders weigert die groep aan te kaarten in de tweede kamer
nu jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
Omdat hij geen abonnement op de Elsevier heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Meki waarom zo op rechts (en vooral Wilders) afgeven als er ook zat personen uit bepaalde bevolkingsgroepen zijn die zicht misdragen tegen andere Mederlanders?
Waarom horen we je daar nooit over?
Theo van Gogh was ook onschuldig....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
U keurt hier een mogelijke aanslagen op onschuldige mensen goed.
Knoopt dat goed in je oren
nee het zijn apen zo goed..quote:
Jij gaat ook niet in op mijn vragen maar dat ben ik in de tussentijd wel gewend.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
de derde ontwijking. is het zo moeilijk ??
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Er zijn toch ook nog andere partijen die dat kunnen doen. waarom val je die dan ook niet aan?
Ik weet wel waaromWilders heeft het enkel over allochtonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stop nou eens mee op om telkens voor je leider op te nemenVoor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
zeg maar jij hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik dat dat niet zo was.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:49 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Theo van Gogh was ook onschuldig....
Idd bekijk dit topic maar eens:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:49 schreef kless het volgende:
extreem rechts of links, dan vind ik links gevaarlijker (voor mij als individu en voor de mensen om me heen)
Rouvoet behoort tot het Christelijk ras.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
nee het zijn apen zo goed..
alle bevolkinsgroepen zijn een ras behalve moslims en minderheden die zijn geen ras en is racisme goed.
ik ga niet eens op jou schandalige persoonlijke aanval en reactie in.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
zeg maar jij hoor.
Hoe staat het trouwens met je anti-Heer Wilders film?
Denk je erom dat als je ook maar iets laat zien dat de Heer wilders schaadt, dat het Nederlandsche volk niet zal schromen om in het openbaar alle boerka's in de fik te steken, en daarna alle scooters met een marokko vlaggetje .
En de PvdD alleen over beesten. Dus? One issue partijen hebben recht van bestaan. Zeker als een onderwerp door de andere partijen niet wordt opgepakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft het enkel over allochtonen
ik vroeg als eerste een vraag jij ontwijkt steeds die vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet in op mijn vragen maar dat ben ik in de tussentijd wel gewend.....![]()
Als jij nu eerst mijn vragen beantwoord dan doe ik die van jou daarna
Volgens mij keurt hij niks goed, hij concludeert slechts dat bepaalde bewegingen reactionaire bewegingen tot gevolg kunnen hebben... Een kettingreactie van kwaad tot erger met een explosie van geweld tot gevolg...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme, dat soms leidt tot fanatisme.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Perrin het volgende:
Negers zijn een 'ras', Aziaten zijn een 'ras'.. Christenen, moslims, joden, hindoestanen, boeddhisten.. dat zijn geen rassen maar aanhangers van een bepaald geloof.
Persoonlijk??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga niet eens op jou schandalige persoonlijke aanval en reactie in.
ik kopieer jou goedkeuring .. ik zal je herrinneren dat je een aanslag op onschuldigen niet erg vindt als het maar moslims zijn
Als ik zo naar het nieuws kijk zijn het toch vooral de moslims zelf die goed zijn in het vermoorden van onschuldige moslims.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:52 schreef Meki het volgende:
ik zal je herrinneren dat je een aanslag op onschuldigen niet erg vindt als het maar moslims zijn
oow dit is echt niet te gelovenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:54 schreef Kjew het volgende:
[..]
Volgens mij keurt hij niks goed, hij concludeert slechts dat bepaalde bewegingen reactionaire bewegingen tot gevolg kunnen hebben... Een kettingreactie van kwaad tot erger met een explosie van geweld tot gevolg...Gewoon afwachten, net als de dollar...
Ga je naar anderen wijzen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo naar het nieuws kijk zijn het toch vooral de moslims zelf die goed zijn in het vermoorden van onschuldige moslims.
Dan kun je alles wel racisme noemen. Homohaat is dan ook racisme? Dus als homo's zich beledigd voelen mogen ze iedereen die wat naars over ze zegt beschuldigen van racisme?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme, dat soms leidt tot fanatisme.
Juist, iets wat ik al een paar jaar roep.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:54 schreef Kjew het volgende:
[..]
Volgens mij keurt hij niks goed, hij concludeert slechts dat bepaalde bewegingen reactionaire bewegingen tot gevolg kunnen hebben... Een kettingreactie van kwaad tot erger met een explosie van geweld tot gevolg...Gewoon afwachten, net als de dollar...
blijf je nog doorgaan om racisme te verdedigen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan kun je alles wel racisme noemen. Homohaat is dan ook racisme? Dus als homo's zich beledigd voelen mogen ze iedereen die wat naars over ze zegt beschuldigen van racisme?
Oh ja... zo blij...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dit is echt niet te geloven
jullie zijn echt blij met deze nieuws
Wow! Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme, dat soms leidt tot fanatisme.
jah natuurlijk wie weigert hier nou extreem rechts af te keuren net als andere extreministen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef Kjew het volgende:
[..]
Oh ja... zo blij...Het probleem ligt weer bij "jullie" he...
Wat je net wel deed is het wel verdedigenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef Perrin het volgende:
Ik verdedig racisme nooit, ik erger me wel aan mensen die racisme overal bijhalen.
Zullen we het hele concept 'ras' maar eens begraven als het om mensen gaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Perrin het volgende:
Negers zijn een 'ras', Aziaten zijn een 'ras'.. Christenen, moslims, joden, hindoestanen, boeddhisten.. dat zijn geen rassen maar aanhangers van een bepaald geloof.
quote:How Biology Refutes Our Racial Myths
[...]DNA extracted from five volunteers, three women and two men, who were ethnically African American, Chinese American, Hispanic, and Europeon American. Their results showed that at the DNA level you could clearly tell the females from the males (due to the genetic differences in the X and Y chromosomes), but you could not identify the race of the individual from the DNA.
Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat je net wel deed is het wel verdedigen
je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
Verdiep je eens in de politiek dan zie je dat Wilders het ook wel eens over andere dingen heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft het enkel over allochtonen
Even voor de duidelijkeheid Wilders is niet mijn leider!! Laat dat even duidelijk zijn!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
stop nou eens mee op om telkens voor je leider op te nemen
Dan zou ik het topic eens goed doorlezen ik ben de eerste die een vraag aan jou steelt. want in je hele OP is geen vraag te vinden en je eerst reactie op een post van mij is een constatering er geen vraag.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Meki het volgende:
ik vroeg als eerste een vraag jij ontwijkt steeds die vraag
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Stropopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
dat zijn allemaal extreem rechtse mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef BladE-l----- het volgende:
In slecht nederlands Wilders in verband brengen met Michiel Smit en en passant nog even een schietpartij in Antwerpen van een jaar terug gebruiken als voorbeeld van het oprukkende rechts-extremisme in Nederland.
Meki, ga een ander vervelen..
Je had een foutje gemaakt, heb het even voor je in orde gemaakt, geen dank, astu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme fanatisme, dat soms leidt tot fanatisme racisme.
Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.
Dat is niet racistisch... dat is een "andere" visie op een bepaalde groep soortgenoten, vergelijkbaar met hoe deze soortgenoten neerkijken op bijvoorbeeld homo`s, (Westerse) vrouwen, "infidels", etc...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn allemaal extreem rechtse mensen
of waren dat andere soort mensen ??
hoe wil jij die mensen gaan noemen ??
ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.
oow sorry hoor ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.
Moslims vallen aan met woorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??
mag je dan met woorden vele genocides ontkennen ?? om zo mensen te kwetsen
Waardeloos stuk, niet racistisch en uit de context gerukt. Jij ziet wat je graag wilt zien, om je eigen ongeluk een plaats te kunnen geven: "Zie je wel, het ligt allemaal aan hen."quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent
[b]
-knip-
Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:
Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent
<blaat>
Hypocriet mannetjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
oow sorry hoor ...
waar waarom scheren jullie alle Moslims over een kam dan
natuurlijk kan je niks ontdekken als je zelf hetzelfde denkt als Wildersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |