abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56059199
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef Kjew het volgende:

[..]

Oh ja... zo blij... Het probleem ligt weer bij "jullie" he...
jah natuurlijk wie weigert hier nou extreem rechts af te keuren net als andere extreministen ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56059223
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef Perrin het volgende:
Ik verdedig racisme nooit, ik erger me wel aan mensen die racisme overal bijhalen.
Wat je net wel deed is het wel verdedigen
je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:00:13 #78
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56059225
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Perrin het volgende:
Negers zijn een 'ras', Aziaten zijn een 'ras'.. Christenen, moslims, joden, hindoestanen, boeddhisten.. dat zijn geen rassen maar aanhangers van een bepaald geloof.
Zullen we het hele concept 'ras' maar eens begraven als het om mensen gaat?
quote:
How Biology Refutes Our Racial Myths
[...]DNA extracted from five volunteers, three women and two men, who were ethnically African American, Chinese American, Hispanic, and Europeon American. Their results showed that at the DNA level you could clearly tell the females from the males (due to the genetic differences in the X and Y chromosomes), but you could not identify the race of the individual from the DNA.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_56059237
Kom naar Vlaanderen, hier mag alles, buiten één verkeerde zin naar een minderheid, dan hang je.
pi_56059238
In slecht nederlands Wilders in verband brengen met Michiel Smit en en passant nog even een schietpartij in Antwerpen van een jaar terug gebruiken als voorbeeld van het oprukkende rechts-extremisme in Nederland.

Meki, ga een ander vervelen..
  Donald Duck held dinsdag 15 januari 2008 @ 22:01:34 #81
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56059247
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:

[..]

je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:01:50 #82
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56059254
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft het enkel over allochtonen
Verdiep je eens in de politiek dan zie je dat Wilders het ook wel eens over andere dingen heeft.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
stop nou eens mee op om telkens voor je leider op te nemen
Even voor de duidelijkeheid Wilders is niet mijn leider!! Laat dat even duidelijk zijn!!!

Ik stem geen Wilders en zal het ook nooit doen. wat hij is te extreem in diverse van zijn opvattingen.

Maar we leven in een vrij land en hij mag zegen wat hij wil en dat schijn of wil jij niet respecteren.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Meki het volgende:
ik vroeg als eerste een vraag jij ontwijkt steeds die vraag
Dan zou ik het topic eens goed doorlezen ik ben de eerste die een vraag aan jou steelt. want in je hele OP is geen vraag te vinden en je eerst reactie op een post van mij is een constatering er geen vraag.

Daarna vraag ik iets aan jou dus kom maar op met je antwoord. Of antwoord je alleen als het in je straatje valt?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56059257
Hey meki ze bijten weer goed hey. hahaha
pi_56059259
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme, dat soms leidt tot fanatisme.
O.a. religies zijn de basis voor dit soort problemen kereltje... Die denken namelijk allemaal dat er maar één denkwijze bestaat en dat is de eigen. Ofwel: een gebrek aan tolerantie... Daarnaast zijn er natuurlijk de verschillen in vooruitgang van de levensstandaard, wij/zij- denken, onderontwikkeling, onwil, etc.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:01:56 #85
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56059260
quote:

[..]

Stropop
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_56059262
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef BladE-l----- het volgende:
In slecht nederlands Wilders in verband brengen met Michiel Smit en en passant nog even een schietpartij in Antwerpen van een jaar terug gebruiken als voorbeeld van het oprukkende rechts-extremisme in Nederland.

Meki, ga een ander vervelen..
dat zijn allemaal extreem rechtse mensen
of waren dat andere soort mensen ??
hoe wil jij die mensen gaan noemen ??
pi_56059282
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme fanatisme, dat soms leidt tot fanatisme racisme.
Je had een foutje gemaakt, heb het even voor je in orde gemaakt, geen dank, astu.
pi_56059300
Meki, weer in die speciale tijd van de maand terechtgekomen?
'The first casualty of war is innocence'
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:04:29 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_56059322
quote:

[..]

Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_56059323
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.

Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent

Ongetwijfeld bent u op de hoogte van de recentelijk door parlementarier de heer G Wilders, voorzitter van de PVV [www.pvv.nl] gedane uitspraken, waarin hij in een aan de Volkskrant toegezonden ingezonden stuk, een pleidooi heeft gehouden voor een verbod op de Koran en daarenboven dit voor moslims Heilige Boek heeft vergeleken met ''Mein Kampf''

Het is evident, dat deze opmerkingen niet alleen de uiterste consequentie vormen van zijn op racisme en haatzaaierij gebaseerd gedachtegoed, waaraan ik reeds eerder in een artikel aandacht heb geschonken
Eveneens heeft hij mijns inziens hiermee definitief de oorlog verklaard aan de fundamentele universele grondrechten en mensenrechten

Evident is, dat hij in zijn pleidooi voor de beeindiging van de religievrijheid, eveneens alle registers opentrekt tav de door hem genoemde associatie tav de Islam in het algemeen en het ''islamterrorisme'' in het byzonder, zonder het aanbrengen van enige nuance, uiteraard het feit negerend, dat religieuze bewegingen van radicale herkomst bij alle religies voorkomen

De heer Wilders kennende, mag uiteraard in zijn schotschrift een directe racistische aanval, niet ontbreken op ''leugenaars en criminelen'' [de Wilders-versie van voor oorlogsgeweld, vervolging en economische ellende gevlucht zijnde vluchtelingen en asielzoekers] en ''criminele allochtonen'' [in de Wilders-visie is de belangrijkste in Nederland voorkomende criminaliteit, gelegen in de aanwezigheid van ''niet-westerse'' allochtonen]
Recentelijk refereerde hij in verband met verdachten van een steekpartij in Almere, nog aan ''drie beesten van Surinaamse afkomst''
pi_56059332
quote:

[..]

Dat is niet racistisch... dat is een "andere" visie op een bepaalde groep soortgenoten, vergelijkbaar met hoe deze soortgenoten neerkijken op bijvoorbeeld homo`s, (Westerse) vrouwen, "infidels", etc...
pi_56059352
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn allemaal extreem rechtse mensen
of waren dat andere soort mensen ??
hoe wil jij die mensen gaan noemen ??
Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.
pi_56059369
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.
ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??
mag je dan met woorden vele genocides ontkennen ?? om zo mensen te kwetsen
pi_56059393
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Vamps het volgende:

[..]

Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.
oow sorry hoor ...
waar waarom scheren jullie alle Moslims over een kam dan
pi_56059394
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Meki het volgende:

[..]

ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??
mag je dan met woorden vele genocides ontkennen ?? om zo mensen te kwetsen
Moslims vallen aan met woorden.
Moslims kwetsen anderen met woorden.
Moslims ontkennen genocide met woorden.
Dit is dezelfde generalisatie die jij afkeurd, maar wel toepast bij extreem-rechts.
pi_56059398
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent
[b]
-knip-
Waardeloos stuk, niet racistisch en uit de context gerukt. Jij ziet wat je graag wilt zien, om je eigen ongeluk een plaats te kunnen geven: "Zie je wel, het ligt allemaal aan hen."
  Donald Duck held dinsdag 15 januari 2008 @ 22:07:44 #97
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56059400
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:

<blaat>
Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56059417
Evident is, dat de heer Wilders zowel aanzet tot haat als racisme, waarmee zijn gedachtegoed een bedreiging is voor de Nederlandse rechtsstaat
pi_56059432
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef Meki het volgende:

[..]

oow sorry hoor ...
waar waarom scheren jullie alle Moslims over een kam dan
Hypocriet mannetje
pi_56059457
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.
natuurlijk kan je niks ontdekken als je zelf hetzelfde denkt als Wilders
waarom zou ik voor jou de moeite doen. verandert jou kijkgedrag dan ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')