jah natuurlijk wie weigert hier nou extreem rechts af te keuren net als andere extreministen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef Kjew het volgende:
[..]
Oh ja... zo blij...Het probleem ligt weer bij "jullie" he...
Wat je net wel deed is het wel verdedigenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef Perrin het volgende:
Ik verdedig racisme nooit, ik erger me wel aan mensen die racisme overal bijhalen.
Zullen we het hele concept 'ras' maar eens begraven als het om mensen gaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Perrin het volgende:
Negers zijn een 'ras', Aziaten zijn een 'ras'.. Christenen, moslims, joden, hindoestanen, boeddhisten.. dat zijn geen rassen maar aanhangers van een bepaald geloof.
quote:How Biology Refutes Our Racial Myths
[...]DNA extracted from five volunteers, three women and two men, who were ethnically African American, Chinese American, Hispanic, and Europeon American. Their results showed that at the DNA level you could clearly tell the females from the males (due to the genetic differences in the X and Y chromosomes), but you could not identify the race of the individual from the DNA.
Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat je net wel deed is het wel verdedigen
je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
Verdiep je eens in de politiek dan zie je dat Wilders het ook wel eens over andere dingen heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft het enkel over allochtonen
Even voor de duidelijkeheid Wilders is niet mijn leider!! Laat dat even duidelijk zijn!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:51 schreef Meki het volgende:
stop nou eens mee op om telkens voor je leider op te nemen
Dan zou ik het topic eens goed doorlezen ik ben de eerste die een vraag aan jou steelt. want in je hele OP is geen vraag te vinden en je eerst reactie op een post van mij is een constatering er geen vraag.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Meki het volgende:
ik vroeg als eerste een vraag jij ontwijkt steeds die vraag
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme, dat soms leidt tot fanatisme.
Stropopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
je weigert maar te zien dat Wilders racistisch is tegenover Moslims en minderheden.
dat zijn allemaal extreem rechtse mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef BladE-l----- het volgende:
In slecht nederlands Wilders in verband brengen met Michiel Smit en en passant nog even een schietpartij in Antwerpen van een jaar terug gebruiken als voorbeeld van het oprukkende rechts-extremisme in Nederland.
Meki, ga een ander vervelen..
Je had een foutje gemaakt, heb het even voor je in orde gemaakt, geen dank, astu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten racisme, maar de ergste is religieus racisme fanatisme, dat soms leidt tot fanatisme racisme.
Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Doe eens een exacte quote dan van zo'n rascistische uitspraak.
Dat is niet racistisch... dat is een "andere" visie op een bepaalde groep soortgenoten, vergelijkbaar met hoe deze soortgenoten neerkijken op bijvoorbeeld homo`s, (Westerse) vrouwen, "infidels", etc...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn allemaal extreem rechtse mensen
of waren dat andere soort mensen ??
hoe wil jij die mensen gaan noemen ??
ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hij ze aanvalt met woorden, dat staat vast. Dat is niet hetzelfde als racisme, sterker nog het heeft er helemaal niks mee te maken. En dat hij ze aanvalt met woorden, moet hij zelf weten. Het staat je helemaal vrij hem te negeren, lijkt me zelfs erg verstandig. Wilders zie ik niet snel minister-president worden, en tot die tijd is hij 1 van de 150 kamerleden.
oow sorry hoor ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je generaliseerd als een gestoorde Meki, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.
Moslims vallen aan met woorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Meki het volgende:
[..]
ok . en met woorden aanvallen mag wel ?? om zo andere mensen te kwetsen ??
mag je dan met woorden vele genocides ontkennen ?? om zo mensen te kwetsen
Waardeloos stuk, niet racistisch en uit de context gerukt. Jij ziet wat je graag wilt zien, om je eigen ongeluk een plaats te kunnen geven: "Zie je wel, het ligt allemaal aan hen."quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent
[b]
-knip-
Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef Meki het volgende:
Lees dit maar .. maar waarom zou je het lezen ?? als je een van de extreem rechtse groep bent
<blaat>
Hypocriet mannetjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
oow sorry hoor ...
waar waarom scheren jullie alle Moslims over een kam dan
natuurlijk kan je niks ontdekken als je zelf hetzelfde denkt als Wildersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarin kan ik niks ontdekken hoor. En ik vroeg om een echte quote van Wilders. Probeer het nog een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |