quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Trigalti het volgende:
En het zal ook weer eens niet.. een fout in de TT
en ondertussen uitgeschakeldquote:
met twee vingers in de neus zondagquote:
Ik ben weer beter (dat schreef ik toch ook?)quote:
Dat de CU hier mee komt oké, maar Liberaal VVDquote:CU: werk maken van blowverbod
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2008 @ 09:56
Coalitiepartij ChristenUnie wil dat het kabinet snel werk maakt van een landelijk verbod op het gebruik van (soft)drugs in de openbare ruimte.
In 2005 nam de Tweede Kamer een voorstel hiervoor van ChristenUnie en VVD aan, maar sindsdien is er weinig meer van vernomen, constateerde ChristenUnie-fractievoorzitter Arie Slob gisteravond tijdens een partijbijeenkomst in Utrecht.
Het was de bedoeling met een blowverbod op straat en openbare gelegenheden de verloedering van de publieke ruimte aan te pakken. In het regeerakkoord van het kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie is een blowverbod niet opgenomen.
Op gemeentelijk niveau is een blowverbod al mogelijk. Zo maakte het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes gisteren bekend dat het geldende blowverbod op het Mercatorplein wordt verlengd.
Marloesquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen allemaal
Eerst even administatie, honden uitlaten, dan boodschappen doen, schoonmaken en dan studeren.. dus ergens in de middag spreek ik jullie wel!
Nah, ik zie welquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Nou en
Zit hier ook met andere mensen om me heen, lekker alt-tabben
En dan nog, moet kunnen toch??
Al blow je niet, dan snap ik niet dat dit je niet boeit. Dit om meerdere zaken, waarvan ik er nu even 2 ga noemen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:02 schreef Deansensitized het volgende:
Dat blowverbod krijgen ze er toch niet door. En dan nog, blow niet, dus mij zal het jeuken
Regels zijn altijd van toepassing, dus daar moet je ook ten alle tijde over nadenken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:04 schreef Loontjah het volgende:
Jezus wat maken jullie je druk om op zo'n vroege morgen!!!
Heb je nieuw te vertellen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:12 schreef Loontjah het volgende:
Ach ja, ben toch afgestudeerd!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat om blowen in openbare plekken, dat vind ik wel ok.
Blowen in een coffeshop KAN je niet verbieden, daar zijn ze voor, en dan blijft gewoon de controle en raken de mensen niet aangewezen op de illegaliteit.
Je hebt, in dit geval, gelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef Loontjah het volgende:
Kaheem, jij moet nodig eens een keer GOED uitslapen.
Het gaat steeds slechter met je.
ik ben dan ook benieuwd hoe de overgangsfase zal zijn als alle shops gesloten zouden worden en er opeens duizenden figuren zonder wiet komen te zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al blow je niet, dan snap ik niet dat dit je niet boeit. Dit om meerdere zaken, waarvan ik er nu even 2 ga noemen.
1, wanneer blowen illegaal wordt, zullen degenen die willen blowen aangewezen zijn op de lokale dealer i.p.v. de coffeeshop. Mensen raken in contact met de illegaliteit, met een dealer die ook hard drugs verkoopt waardoor de overstap makkelijker wordt. Tevens is de overheid de mogelijkheid tot controle kwijt aangezien de coffeeshops er niet meer zijn.
Al zal 1 promille van de mensen hierdoor de overstap op hard drugs eerder maken en rare dingen gaan doen, dan is het toch nog in jou voordeel dat dit niet gebeurd?
2, wanneer men softdrugs legaliseert kan men het gehele traject controleren en er belasting over heffen. Er vanuit gaande dat een verbod het gebruik van softdrugs niet doet afnemen, maar het alleen de illegaliteit indrinkt, zal de regering een mogelijke bron van inkomsten missen. De regering heeft toch geld nodig dus dit zal nu wel op een andere manier binnengehaald worden. Waardoor jij misschien ook wel weer meer zal betalen.
Verder ben ik gewoon een groot tegenstander van betutteling en het denken dat alles maar met regels geregeld kan worden!
Ja, maar ze heeft mij nog niet aangegeven waar ze van afgestudeerd is enzo. Daar zit ik nog steeds op te wachten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Hans
Iets nieuws? Maar Siebren toch, dat roept ze de laatste week al
Beetje opletten dude
niet echt, heb het druk met de afronding van de stage.quote:
Inderdaad. Het nieuwbericht erbij was alleen niet echt super...quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben dan ook benieuwd hoe de overgangsfase zal zijn als alle shops gesloten zouden worden en er opeens duizenden figuren zonder wiet komen te zitten.
- Veel sjagarijnige personen op straat, vernielingen enzo
- Een nieuwe markt voor kleine dealertjes incl. de bijkomende machtstrijd
Wees maar gerust Hosti, het is softdrugs dus maak je niet druk. Daarnaast verwacht ik niet dat een verbod er voor zorgt dat je het niet krijgen kan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Als ze wiet gaan verbieden ga ik fuckin' dood...
ik hoop dat ze dan ook nog steeds voorgedraaid blijven aanbiedenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wees maar gerust Hosti, het is softdrugs dus maak je niet druk. Daarnaast verwacht ik niet dat een verbod er voor zorgt dat je het niet krijgen kan.
Harddrugs kun je ook overal en nergens krijgen, waarom zou je softdrugs als het verboden is dan niet kunnen krijgen op de hoek van elke straat!
Ik heb het ook even nagezocht op vanDale, maar je bent inderdaad afgestudeerd. Weet je al wat voor opleiding je in september mee aanvangt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Loontjah het volgende:
ICT beheerder
Weet ik, is dan ook een lichtelijk overdreven statement. Maar dan nog. Ik rook niet, ik blow alleen. Best wel veel ook nog eens, dus ik zou het vervelend vinden als ik niet zomaar een shop binnen kan wandelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wees maar gerust Hosti, het is softdrugs dus maak je niet druk. Daarnaast verwacht ik niet dat een verbod er voor zorgt dat je het niet krijgen kan.
Harddrugs kun je ook overal en nergens krijgen, waarom zou je softdrugs als het verboden is dan niet kunnen krijgen op de hoek van elke straat!
Iemand die zegt dat die dood gaat zonder blowen en zelf niet draaien kan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan ook nog steeds voorgedraaid blijven aanbieden
Euhm, dat was ik, en ik draai meesterwerkjes; pure kunst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat die dood gaat zonder blowen en zelf niet draaien kan?
Jezus ik lijk wel echt moe, ik vergis me overal steeds in!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, dat was ik, en ik draai meesterwerkjes; pure kunst.
Heb een paar posts hierboven mijn mening er al over gegeven. Van mij hoef je het diploma niet in te scannen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Woensdag superofficieel.
Diplomauitreiking, dan wil ik hem wel even scannen hoor.
Het wordt Grafisch Ontwerpen of Fotografie.
Denk ik
Dat zijn studies die je ook best duaal of in de avond uren kan doen. Is misschien ook een optie voor je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Het wordt Grafisch Ontwerpen of Fotografie.
mondelingen bij een ICT opleiding, waar moet ik dan aan denken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Loontjah het volgende:
Trouwens terug te komen op Kaheem.
Mijn studievertraging is niet opgelopen omdat ik de stof niet aankon, maar omdat ik meer in de kroegen zat of op bed lag en niet op school. Daarbij heb ik ook nog een periode last gehad van faalangst, vooral bij mondelingen.
Ik schaam mij er niet voor, maar ben zelfs er trots op dat ik het nu wel gehaald heb.
zeker, ik zou het helemaal doen als je ook iets van een bref hebt van het bedrijf waar ze over je stage schrijven, hoe het ging enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan/mag stages toch ook als werkervaring op je CV zetten?
HBO of MBO verkort?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga nu dus een verkorte opleiding doen voor multimedia, maar stageman van school zei dat ik die al voor 80% binnen heb, aangezien de werkzaamheden hier.
Ik heb in het laatste jaar van het 3e jaar, 4 x 30 minuten mondeling gehad van de vakken:
- Database
- Linux
- Netwerken
- Progammeren
Vorig jaar heb ik een mondeling van MCP moeten doen.
Pff.. tot straks!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Eerst even administatie, honden uitlaten, dan boodschappen doen schoonmaken en dan studeren.. dus ergens in de middag spreek ik jullie wel!
De meeste mensen die een opleiding Duaal gaan doen hebben geen ervaring, dat is vaak geen probleem omdat de bedrijven (waar de onderwijsinstelling als het goed is contact mee heeft) hier vanuit gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:22 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben erg gesteld op vrijheid, maar ik snap dat dit niet door kan gaan tot mijn 65e.
Geld is wel handig, aangezien ik nu op mij eigen woon.
Probleem is dat ik niet weet of ik ergens aangenomen wordt, met zo weinig ervaring.
Dan hoop ik voor je dat het HBO een beetje goed gaat. Het MBO heb ik op een heel erge 2 vingers in de neus manier gehaald, een combi van veel drank, veel werken en zelden wat doen. Hierdoor heb ik ook geen hoge dunk van het MBO.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Loontjah het volgende:
Trouwens terug te komen op Kaheem.
Mijn studievertraging is niet opgelopen omdat ik de stof niet aankon, maar omdat ik meer in de kroegen zat of op bed lag en niet op school. Daarbij heb ik ook nog een periode last gehad van faalangst, vooral bij mondelingen.
Ik schaam mij er niet voor, maar ben zelfs er trots op dat ik het nu wel gehaald heb.
De tijden van een topic per half uur zijn voorbijquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:36 schreef HansU het volgende:
het tempo zit er niet meer in hier. De helft is al klaar met de stage en wij zijn nog steeds bezig.
Arme wij
Inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De tijden van een topic per half uur zijn voorbij
Oe, lekkah!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
heerlijk broodje gerookte zalm gehad
een half uur is een beetje overdreven, maar 2 tp's op een middag heb ik wel gezien ja. Al is het dan nog best lastig om aandachtig te volgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:44 schreef Goover het volgende:
[..]
De tijden van een topic per half uur zijn voorbij
Ik wil je die trots ook helemaal niet afpakken hoor. Ik geeft alleen mijn mening erover en geef ook aan dat ik voor je hoop dat je het op het HBO ook gewoon doet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:56 schreef Loontjah het volgende:
Jij kan mij die trots niet afpakken, ook al probeer je aan te geven dat ik niet trots hoef te zijn.
Ja dat heb ik gedaan hoorquote:
Nou, ik deed het heel vaak (3 a 4 x per week)quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Je zwemt vaker of niet Kiwi.
Goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan hoor
Ik heb eindelijk die rot opdracht waar ik al zooolang mee bezig was af
En daarmee dus ook alle andere huishoudelijke taken voor vandaag.
Straks weer zwemmen!
Dank je!quote:
Nou dat ben ik absoluut niet met je eens!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef Loontjah het volgende:
Zwemmen is zo
Je wordt er het minst moe van, terwijl je veel calorien verbrandt.
Over 1,5 week zwembad van Kempervennen eens verkennen.
Nee hoor! Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Doe ik iets fout bij zwemmen, dat ik veel sneller kapot ben in het water dan op bijvoorbeeld de racefiets?
Nou, ik heb echt spierpijn nog steeds van het zwemmen van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Ik doe aan vrije tijds zwemmen.
Scheelt misschien omdat wij altijd thuis een zwembad gehad hebben, maar ik word er hoogstens slaperig van.
Gewoon 25 meterquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben Kiwi. Ik zwem zomers vaak genoeg een paar kilometer (gewoon in de mooie friese kanalen en meren) en dan ben ik op het eind behoorlijk kapot.
Ps. hoe groot is dat zwembad Kiwi?
Logischquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik denk dat de callorie verbranding die gekoppeld is aan het zwemmen, niet verbonden is aan het een beetje ronddobberen in het water. Ik denk dat men hiervoor serieus in een snel tempo afstanden moet af leggen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gewoon 25 meter
Maar ik zwem dan nu ook maar 30 a 35 minuten hoor.
Ik zwem nu dus 1 km. En wil ik opvoeren na 2 a 3 km.
Maar dat moet je wel trainen, anders krijg je blessures!
Wat jij doet is dan ook echt niet verstandig he. Je hebt echt kans op blessures etc!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo constant in. Als zomers de kanalen warm genoeg zijn begin ik uit het niets weg een paar keer per week ook zo'n 2 a 3 kilometer te zwemmen. Jij zal dit vast een stuk sneller doen en de eerste keren is dit voor mij ook vreselijk afzien (kramp, spierpijn en de hele shit). Maarja het is altijd ook wel weer lekker.
Iets anders wat er altijd wel leuk aan is, is dat wanneer je in het zwembad komt je inneens het verschil in water merkt. Wat is dat "sloot" water dan zwaar om in te zwemmen!
Dat zou ik zo niet weten eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is de beste sport/activiteit om af te vallen dan?
De tweede wereldoorlog nadoen, incluis deportages en dergelijke. Hongerwintertje spelen. Anorexia Nervosa fanatiek aanhangen. Zulk soort zaken vooral denk ik!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is de beste sport/activiteit om af te vallen dan?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De tweede wereldoorlog nadoen, incluis deportages en dergelijke. Hongerwintertje spelen. Anorexia Nervosa fanatiek aanhangen. Zulk soort zaken vooral denk ik!
Het gaat mij er ook niet om of ik er iets aan heb, het gaat mij erom dat ik het lekker vind om te doen. Maar je moet er inderdaad een beetje mee oppassen, vooral kramp is in open water niet altijd even ideaal (aangezien er geen badmeesters en andere mensen hoeven te zijn). Van blessures heb ik eigenlijk nooit last gehad!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat jij doet is dan ook echt niet verstandig he. Je hebt echt kans op blessures etc!
Je moet echt opbouwen, anders heb je er ook niks aan volgens mij. Pas maar op!
Dat kan inderdaad flink misgaan! Maar dan kom ik je redden, want ik heb mijn reddingsbrevetten ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het gaat mij er ook niet om of ik er iets aan heb, het gaat mij erom dat ik het lekker vind om te doen. Maar je moet er inderdaad een beetje mee oppassen, vooral kramp is in open water niet altijd even ideaal (aangezien er geen badmeesters en andere mensen hoeven te zijn). Van blessures heb ik eigenlijk nooit last gehad!
Dit deed ik altijd in Friesland, dus ik denk dat de kans klein is dat je er vroeg genoeg bij bent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad flink misgaan! Maar dan kom ik je redden, want ik heb mijn reddingsbrevetten ook
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De tweede wereldoorlog nadoen, incluis deportages en dergelijke. Hongerwintertje spelen. Anorexia Nervosa fanatiek aanhangen. Zulk soort zaken vooral denk ik!
En het minst belastend voor je gewrichten. Vooral voor oudjes is dat fijn, maar als je vrij zwaar bent, dan is hardlopen bijvoorbeeld nogal een belasting op je knieen en enkels.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
LogischMaar zwemmen is niet de sport om af te vallen ofzo.
Wel om conditie op te bouwen en wat spieren te kweken
Ja, wat is beter, eind [hard]lopen, of een stuk [door]fietsen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En het minst belastend voor je gewrichten. Vooral voor oudjes is dat fijn, maar als je vrij zwaar bent, dan is hardlopen bijvoorbeeld nogal een belasting op je knieen en enkels.
Hardlopen is ook stom trouwens, dan ga ik nog liever een stuk fietsen.
Volgens mij is hardlopen wel beter om calorieen te verbranden, maar ik vind er geen moer aan, dus fietsen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is beter, eind [hard]lopen, of een stuk [door]fietsen?
Waarom wi je wat beter is? Doe gewoon wat je leuker vindt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is beter, eind [hard]lopen, of een stuk [door]fietsen?
Ik woon er, ik slaap er! Tuurlijk ben ik in de stad. Ik denk trouwens dat ik eerst even in Cardinge zit, even schaatsen. Daarna zal ik wel thuis belanden, want stappen en stage gaan niet samen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben je morgen avond ook in de stad kaheem?
Hmm okeequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon er, ik slaap er! Tuurlijk ben ik in de stad. Ik denk trouwens dat ik eerst even in Cardinge zit, even schaatsen. Daarna zal ik wel thuis belanden, want stappen en stage gaan niet samen!
Er is een vrij riante kans dat ik de Peperstraat en de Grote Markt nog wel even over kom hoor. Dus er is altijd kans!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm okee
Ik ga morgen uiteten, bios, wat drinken in de stad.
Maar dan zal ik je wel niet tegenkomen denk ik !
Pathe, film is nog niet helemaal zekerquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is een vrij riante kans dat ik de Peperstraat en de Grote Markt nog wel even over kom hoor. Dus er is altijd kans!
Welke bios/film ga je heen?
Ik ben er ook wel veel mee bezig geweest de laatste tijd hoor. Gelukkig krijg ik alle tijd en hoef ik hiernaast momenteel even niet zo veel te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Wou dat ik zo ver was Angel!
Oké, kaheem verdwijnt liever in de Images omdat daar mijns inziens meer intressante films gedraaid worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Pathe, film is nog niet helemaal zeker
Waar de rest zin in heeft!
Respect!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stageverslag af, Plan van aanpak af, Stagedocument af, Overzicht werkzaamheden of, Adviesrapport bijna af.
Er zijn zometeen mensen bij InHolland die iets te lezen hebben.
Succesquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag.
Net de hele ochtend en een gedeelte van de middag zitten leren. Morgen tentamen..
Het is morgen ook mijn laatste schooldag in Zwedenquote:
Dank je. Ik moet zeggen dat ik er best trots op ben, als ik er zo doorheen blader. Het ziet er netjes uit, de feedback is positief.quote:
Hufters.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat vinden de heren en dames stagiaires eigenlijk van dierenactivisten die mensen bedreigen, zoals in Venray gebeurt?
Gewoon even een crackertje met kaasquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Aparte tijd om te eten Kiwi!
Gewoon je eten inderdaad verdelen over de dag, in plaats van drie keer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Ja ik hoorde dat dat schijnt te helpen, vaker eten`!
En verschillende dingen eten, dat helpt ook. Vandaag heb ik dan ook:quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon je eten inderdaad verdelen over de dag, in plaats van drie keer.
Broodjes, daar is toch niks mis mee? En een appelflap, daar zit ook nog fruit in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker gezond eten ook allemaal
En vergeet de vis niet, ook gezond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Broodjes, daar is toch niks mis mee? En een appelflap, daar zit ook nog fruit in.
van de weegschaal af val bedoel je.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En verschillende dingen eten, dat helpt ook. Vandaag heb ik dan ook:
's morgens vroeg een saucijzenbroodje,
om 10 uur een broodje filet,
12:30 broodje gehaktbal met, lekkerbekje en broodje kroket,
15:00 appleflappen,
17:30 gehaktstaaf en een satékroket
19:30 warm eten, ik weet niet wat.
Als ik nu niet afval
Had ik niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En vergeet de vis niet, ook gezond.
Wat dan, goed gevarieerd eten toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef HansU het volgende:
[..]
van de weegschaal af val bedoel je.
Doordat je zo fokkin' moddervet bent dat je je eigen voeten niet meer kan zien
nee man, met goed gevarieerd bedoelen ze dat je op je saucijzen broodje Curry moet doen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had ik niet eens over nagedacht.
[..]
Wat dan, goed gevarieerd eten toch?
gisteravond heb ik "luxueus gedineerd" in de nieuwste KFC van nederland. (naast de Kuip/Rotterdam)quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
De restaurantketen McDonalds vind ik niet echt geweldig. Het eten vind ik ondermaats voor de prijs wanneer je het vergelijkt met een snackbar! Maar je kan natuurlijk ook niet van een restaurant verwachten dat hij van hetzelfde prijs niveau is als een snackbar.
De fris is te smaakloos en het minst van alles de sfeer in zo'n restaurant. Er zit werkelijk geen sfeer in!
Loontjah is ook aan het gevarieerd eten! Afvallen allemaal, dat zie je zo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:45 schreef Loontjah het volgende:
Sow, net genoten van appelflappen en vlaai
restaurant...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
De restaurantketen McDonalds vind ik niet echt geweldig. Het eten vind ik ondermaats voor de prijs wanneer je het vergelijkt met een snackbar! Maar je kan natuurlijk ook niet van een restaurant verwachten dat hij van hetzelfde prijs niveau is als een snackbar.
De fris is te smaakloos en het minst van alles de sfeer in zo'n restaurant. Er zit werkelijk geen sfeer in!
slechte instelling..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Als ik het iedere dag zou eten, dan zou ik het hier niet melden drolletje.
Bij de weg heb toch overgewicht dus die 200 grams appelflap kan er ook wel bij.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:58 schreef Loontjah het volgende:
jaja, en vertrouw je die persoon dan meteen ?
Ik zou ook voor 2 kiezen.. maar het blijft toch jouw beslissing.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef DeuceFour het volgende:
Godver vage naaiende k**ker organisaties![]()
. Nu moet ik 1) in drie dagen een alternatieve (afstudeer)stage-opdracht vinden 2) een kutopdracht uitvoeren en m'n diploma halen 3) een jaar wachten en een leuke opdracht uitvoeren.
Wat zouden jullie kiezen? Rationeel lijkt me 2 het beste
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zou eerst proberen een alternatieve oplossing te zoeken, lukt dat niet dan zou ik voor optie 2 kiezen!
alvast veel succes gewenstquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Qunix het volgende:
Morgen moet ik presenteren voor een docent wie ik niet ken. Ik presenteer aan hem wat ik gedaan heb in de afgelopen half jaar. Als hij mij goed beoordeeld, dan ga ik naar het assessment, zo niet ben ik gezakt en kan ik een herkansing doen. Bij het assessment ga ik naar een aparte locatie. Daar zullen een aantal mensen uit het vak mij beoordelen door middel van mijn verslagen te lezen. Daarover gaan zij vragen stellen en die moet ik juist beantwoorden, als bewijs dat ik de verslagen gemaakt heb en de projecten gedaan heb. Als uiteindelijk dat goed is kan ik zeggen dat ik dan geslaagd ben! Ik ben benieuwd!
Kijk hier maar eens!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De nieuwe laptop? Zag een klein stukje erover staan in Nrc next, dat het de dunste laptop zou zijn ofzo, maar heb er niet zo veel aandacht aan besteed.
Je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n mooie laptop hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zonder DVD/CD rom
Hoe kansloos is dat
Die gebruik ik nu ook zelden tot nooit op mijn laptop. Kan ik dus net zo goed een externe aan hangen via USB. Dat is wat mij betreft geen probleem.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zonder DVD/CD rom
Hoe kansloos is dat
Dat heb ik nu ook, echt vaak heb ik geen cd in mijn laptop.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die gebruik ik nu ook zelden tot nooit op mijn laptop. Kan ik dus net zo goed een externe aan hangen via USB. Dat is wat mij betreft geen probleem.
Je hebt ook externe dvd-rom spelers, maar dvd-romvrije notebooks komen toch sporadisch voor hoor. Die Solid State harde schijf is best interessantquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zonder DVD/CD rom
Hoe kansloos is dat
Hallo Miss, mijn afstudeervoorstel is deels afgekeurd.. moet het toch ietsje meer theoristischer maken..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo!
Zo, daar ben ik ook weer een keertje!
Vandaag lesbezoek gehad van iemand van de Hogeschool. Ik was erg zenuwachtig maar het ging erg goed!!Kids gedroegen zich keurig, zoals altijd, ik heb al m'n stof kunnen behandelen wat ik wilde en alles ging smooth!!
Als feedback... Je bent hulpvaardig, misschien soms té! Je wilt echt dat de leerlingen alles goed snappen en daardoor leg je soms te snel de stof nog een keer uit. Laat het ze zelf ontdekken!
Nou, dat was dus niet zo negatief! Ik ben blij
Alleen beetje stom, dit ging 'heel goed'... nu hangt alleen van m'n verslag af wat voor cijfer ik krijg. En laat ik nou net geen tijd hebben om een goed en mooi verslag te schrijven. Ik wil het gewoon kort maar krachtig doen..maar ja, geen idee hoe deze docent dat vindt. Dus ik ga toch maar m'n best doen...zou zonde zijn als door het verslag mijn beoordeling omlaag zou gaan (is me vorig jaar ook al overkomen)
Hoe is het hier? Iemand anders nog tussentijdse beoordelingen of zijn jullie al klaar??
Ik heb destijds een laptop gehad van stage, die was ook best klein en had een dock met cd speler. Vond dat destijd een coole laptop!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt ook externe dvd-rom spelers, maar dvd-romvrije notebooks komen toch sporadisch voor hoor. Die Solid State harde schijf is best interessant
Hey PB! Ik dacht dat je inmiddels al thuis zou zijn...maar dit weekend dus! Dat is wel jammer zeg! Wel leuk dat je een afscheidsfeestje krijgt! Gaan er nog meer studenten weg, of ben je de enige?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Miss, mijn afstudeervoorstel is deels afgekeurd.. moet het toch ietsje meer theoristischer maken..
en zaterdagavond afscheidsfeestje![]()
![]()
Dus je moet nog een keer heen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Loontjah het volgende:
Kreeg net een mailtje dat het bedrijf in de veronderstelling was, dat ik tot vrijdag zou blijven. En dat ze niks geregeld hadden, omdat ze een stagiaire nooit met lege handen naar huis zullen laten gaan.
Heel netjes Jackson. Had je de griep?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen
Zo, 3 dagen niet op stage geweest vanwege ziekheid. Nu weer aanwezig en morgen vrij. Had eigenlijk vandaag vrij maar denk zal goede wil tonen
Ja, ik was even grondig naar de klote de afgelopen dagen zeg... bah bah. Nu gaat het wel weer. Ik doe rustig aan vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heel netjes Jackson. Had je de griep?
Ja, goed rekening mee houden inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik was even grondig naar de klote de afgelopen dagen zeg... bah bah. Nu gaat het wel weer. Ik doe rustig aan vandaag
Klinkt ook niet top neequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, goed rekening mee houden inderdaad.
Ik ben vorige week een beetje naar de kloten geweest, gelukkig net tot het weekend uit kunnen zitten en toen zaterdag de hele dag op bed. Zondag iets fitter, maar na 4 biertjes al boven de wc hangen omdat alles er weer uit komt. Dan ben je nog niet helemaal gezond.
Nu gaat het wel weer, alleen ik ben nog wat kapot van het apparte slaap ritme!
Daar heb je een redelijk goed puntquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Etcetera het volgende:
je moet ook niet gaan drinken als je ziek bent
Soms probeer je wat Etc. Soms ben je er van overtuigt dat het wel weer aardig gaat! Maarja achteraf had het gewoon niet gemoeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Etcetera het volgende:
je moet ook niet gaan drinken als je ziek bent
Maar ze hebben gelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Soms probeer je wat Etc. Soms ben je er van overtuigt dat het wel weer aardig gaat! Maarja achteraf had het gewoon niet gemoeten.
Tegelijk is drank hier (op deze stageplaats) een vaak aangeraden medicijn. Vooral door de Friezen valt me op. Wanneer je last van je keel hebt, verkouden bent of wat grieperig wordt zeggen ze altijd "vanavond even een paar Beerenburgjes drinken en dan ben je er morgen weer".
Ja?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:58 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen allemaal
ik was al druk aan het werk
Wanneer je een paar op de juiste wijze (2) gebruikt, dan is het nog niet echt overdreven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ze hebben gelijk
Beerendburch is myn sjirurch
Een paar is wellicht overdreven, maar even eentje helpt zeker!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer je een paar op de juiste wijze (2) gebruikt, dan is het nog niet echt overdreven.
Een man van een jaar of 78 vertelde mij een keer in volle overtuiging over Ficks (dat blauwe spul wat je op je nek moet smeren). "De keelpijn die zit toch aan de binnenkant en niet aan de buitenkant, dan moet je dat spul ook aan de binnenkant hebben anders werkt het nooit. Ik eet dat spul dan ook altijd gewoon op!".
Als je echt ziek bent gaan ze er toch verrekte lastig in hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
Nah, Dampo lopen slikken lijkt me niet echt relax
En twee neutjes kan best inderdaad! Ellende dat het zo lekker is, kan de hele avond wel doordrinken
Ben niet zo van het pure beerenburg drinken, doe me dan maar een jachtbittertje of een Jagermeister!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
Nah, Dampo lopen slikken lijkt me niet echt relax
En twee neutjes kan best inderdaad! Ellende dat het zo lekker is, kan de hele avond wel doordrinken
Allemaal troep wat mij betreftquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben niet zo van het pure beerenburg drinken, doe me dan maar een jachtbittertje of een Jagermeister!
Gewoon een simpel pilsje eigenlijk. Witbier doet het altijd goed en corona nog veel beter. Desperado gaat er ook prima in op zijn tijd. Als het dan echt iets anders moet zijn wil een safari-cola of een bacardi-cola ook nog wel lukken. Wit wijntje gaat ook prima en de wat minder zwaar smakende rode wijn is ook een optie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat mag jongenman, wat drink jij het liefst dan?
Tof! Met wie ga je etenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog een paar huishoudelijke klusjes en dan kan ik weer gaan studeren.. vanavond uit eten en de stad in dus ik klaar niet
Hoiiquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes
Vanavond weer oefenen met de band
quote:
Ik waarschijnlijk pizzaquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
Môgge Marloes,
Uit eten ja? hm kweet nog niet wat ik ga eten
Witbier, Desperado en Corona heeft bij mij alle 3 weinig toevoegende waarde. Doe mij maar een gewoon pilsje of een bruin biertje (niet zwart dus geen Guiness).quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon een simpel pilsje eigenlijk. Witbier doet het altijd goed en corona nog veel beter. Desperado gaat er ook prima in op zijn tijd. Als het dan echt iets anders moet zijn wil een safari-cola of een bacardi-cola ook nog wel lukken. Wit wijntje gaat ook prima en de wat minder zwaar smakende rode wijn is ook een optie.
Hehe klinkt goed. Welke pizza gaat t worden??quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk pizzaKan ook zijn dat ik pasta kies, maar dat denk ik niet
Ga jij maar eens aan de Rakiquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Witbier, Desperado en Corona heeft bij mij alle 3 weinig toevoegende waarde. Doe mij maar een gewoon pilsje of een bruin biertje (niet zwart dus geen Guiness).
Meestal drink ik trouwens bier, daarna beerenburg cola en ook nog wel eens gin tonic. Andere drankjes zijn iets sporadischer
Anijs drankjes hebben ook niet mijn voorkeur!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens aan de Raki
Dat weet ik nog niet hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:46 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hehe klinkt goed. Welke pizza gaat t worden??
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Pizza vult wel, verder vind ik het een behoorlijk nietszeggende maaltijd!
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Net mijn tentamen overleeft
Pauper!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef Okiedokie86 het volgende:
margarita pizza en dan veel knoflooksaus
Wanneer ga jij trouwens eens een fotoboek aanmakenquote:
Gezellig! Niet teveel wijn drinken hehquote:
quote:
Nou, ik hoef niet meer te rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig! Niet teveel wijn drinken heh
vraag maar aan Deanquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwens eens een fotoboek aanmaken?
quote:
Zonde, misschien is ze stiekem wel erg lekker. Ach, weet je wat... ze is gewoon mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
En jackson, daar zeur ik ook al maanden om, maar het komt er nooi van denk ik
Dat is dan weer minder. Kan erg gezellig zijn op donderdagavondquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niet meer te rijden![]()
Nee, ik moet morgen gewoon de hele dag studeren dus een kater zit er niet echt in!
Het zit er echt wel in hoor, gewoon je best doen. Slaap je in het mooie Groningen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou, ik hoef niet meer te rijden![]()
Nee, ik moet morgen gewoon de hele dag studeren dus een kater zit er niet echt in!
Heb me al een hele voorstelling gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde, misschien is ze stiekem wel erg lekker. Ach, weet je wat... ze is gewoon mooi. Geen fotoboek dan maar wat fantasie
Goed zo! Dan hoeven die foto's ook niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb me al een hele voorstelling gemaakt hoor
Ach.... Dan zul je haar over moeten halen tot het mailen van foto's denkquote:
Shit.... mislukt. Volgende week maar een andere insteek proberenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
zolang jullie ervan overtuigd zijn dat ik een lekker ding ben, ga ik toch geen foto's plaatsen waarbij ik het risico loop dat ik tegenval
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder. Kan erg gezellig zijn op donderdagavond
Nee, ik slaap gewoon in mijn eigen bedjequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het zit er echt wel in hoor, gewoon je best doen. Slaap je in het mooie Groningen?
You go girl!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
zolang jullie ervan overtuigd zijn dat ik een lekker ding ben, ga ik toch geen foto's plaatsen waarbij ik het risico loop dat ik tegenval
Maar ik heb vaak een heel andere visie op mooi dan de meeste anderen om me heen, dus misschien voldoe je wel aan mijn beeld van ideale droomvrouwquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Je weet natuurlijk nooit hoe de avond loopt!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee, ik slaap gewoon in mijn eigen bedje
Zeg je nu, dat je verwacht dat de meeste mensen haar niet mooi vinden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ik heb vaak een heel andere visie op mooi dan de meeste anderen om me heen, dus misschien voldoe je wel aan mijn beeld van ideale droomvrouw
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit hoe de avond loopt!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ik heb vaak een heel andere visie op mooi dan de meeste anderen om me heen, dus misschien voldoe je wel aan mijn beeld van ideale droomvrouw
Eén foto, please, Etc??
Stuur mij een fotoquote:
Das waar! Maar ik weet zeker dat ik gewoon in mijn eigen bedje slaap hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik nou ook weer niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Zeg je nu, dat je verwacht dat de meeste mensen haar niet mooi vinden?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Stuur mij een foto
Dan kunnen we ze jaloers maken!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik nou ook weer niet!
Kut
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik nou ook weer niet!
Kut
Misschien kom je je prins op het witte paard danwel je student in de blauwe engel vanavond wel tegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Das waar! Maar ik weet zeker dat ik gewoon in mijn eigen bedje slaap hoor!
Hooguit in het bed van 1 van mijn vriendinnen maar verder komt het niet!
En daar gaat de fantasie weer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hooguit in het bed van 1 van mijn vriendinnen maar verder komt het niet!
Mail mij anders een, ik zweer je dat ik hem niet zal plaatsen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
maar dan ga je 'm zeker plaatsen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mail mij anders een, ik zweer je dat ik hem niet zal plaatsen!
Ben nu echt wel heel erg benieuwd geworden na al die maanden hoor
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
En daar gaat de fantasie weer...
*wat kijk je afwezig*... ja, ik denk na
Nee echt niet! Dat zou wel heel laag zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
maar dan ga je 'm zeker plaatsen
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien kom je je prins op het witte paard danwel je student in de blauwe engel vanavond wel tegen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
En daar gaat de fantasie weer...
*wat kijk je afwezig*... ja, ik denk na
Hmm, als het een hoofdstuk is dat alleen over dat onderwerp gaat zou ik er geen nieuw hoofdstuk aan wijden. Dan zou ik kiezen voor een bijlage of in het hoofdstuk zelf. Je kunt het hoofdstuk toch op delen in subjes en dan een subje daaraan wijden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens ook nog ineens een inhoudelijke vraag van mijn kant. Jazeker ik doe hier ook wat.
Ik ben bezig met een oplossing te beschrijven en heb nu een heel hoofdstuk met de wensen van allemaal verschillende afdelingen en de mogelijke oplossingen die er voor handen zijn. (Het gedeelte wordt afgesloten met een samenvatting van wat de oplossing gaat worden) Nu vroeg ik me af of ik het kostenplaatje wat verbonden is met deze mogelijke oplossingen het best in het hoofdstuk zelf kan noemen, in de bijlage kan noemen of in een appart kosten/baten stuk?
Dan moeten we eerst weten wat voor rapport is het lijkt mequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Trouwens ook nog ineens een inhoudelijke vraag van mijn kant. Jazeker ik doe hier ook wat.
Ik ben bezig met een oplossing te beschrijven en heb nu een heel hoofdstuk met de wensen van allemaal verschillende afdelingen en de mogelijke oplossingen die er voor handen zijn. (Het gedeelte wordt afgesloten met een samenvatting van wat de oplossing gaat worden) Nu vroeg ik me af of ik het kostenplaatje wat verbonden is met deze mogelijke oplossingen het best in het hoofdstuk zelf kan noemen, in de bijlage kan noemen of in een appart kosten/baten stuk?
@ Dean, mail je hem mij ook evne!
Dan moet je gewoon gaan voor kosten en baten. Tenzij het 3 regels zijn dan kan het wel in een subtitel. Het is belangrijk dat de essentie van het rapport bekend is alvorens dit soort beslissingen te nemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, als het een hoofdstuk is dat alleen over dat onderwerp gaat zou ik er geen nieuw hoofdstuk aan wijden. Dan zou ik kiezen voor een bijlage of in het hoofdstuk zelf. Je kunt het hoofdstuk toch op delen in subjes en dan een subje daaraan wijden?
Ja nouja, ik gaf ook maar wat raadquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon gaan voor kosten en baten. Tenzij het 3 regels zijn dan kan het wel in een subtitel. Het is belangrijk dat de essentie van het rapport bekend is alvorens dit soort beslissingen te nemen
Tuurlijk wel, zo werkt dat tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat zou kunnenMaar dan nog hoef ik er niet gelijk te blijven slapen toch?
Primaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb zelf al even nagedacht over hoe ik dit hoofdstuk wil hebben en volgens mij ben ik er nu aardig uit!
Haha, nou zo werkt dat bij mij niet hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo werkt dat toch
Wie heeft het hier uberhaupt over slapen?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef Etcetera het volgende:
ik ga geen namen noemen maar pm'en werkt niet hoor
klik hier en de 5e afbeelding, dat is der. komen je dromen uit dean?]quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Plaats nou gewoon even een
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me niet verlaagd tot dat![]()
Nou impliceer je weer dat ze zichzelf lelijk vindtquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Vrouwen en hun mysterieusch gedoe altijd
Ik vind mezelf ook lelijk, maar post ook zo een foto hoor!
Echte liefde wacht!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, nou zo werkt dat bij mij niet hoor!
Wat is er mis met telefoonnummer uitwisselen en de volgende dag of weekend erna weer iets afspreken? Niks volgens mij!Als het dan toch die prins op het wiite paard is wacht die heus wel ff hoor!
Groot gelijk heb je daarin.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, nou zo werkt dat bij mij niet hoor!
Wat is er mis met telefoonnummer uitwisselen en de volgende dag of weekend erna weer iets afspreken? Niks volgens mij!Als het dan toch die prins op het wiite paard is wacht die heus wel ff hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |