De kleding die ze aan heeft is niks, maar verder ziet ze er verrassend goed uit, veel beter dan anders!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:22 schreef Nuna het volgende:
Rumer Willis. De dochter van, ja.
[ afbeelding ]
Chronicles of Narnia, The Beach..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Tilda Swinton, ik ken haar naam wel vaag van een paar films en zo, maar ze moet wel heel goed kunnen acteren, want van d'r looks moet ze het niet hebben
Op zich is de jurk wel mooi, hij hangt alleen zo achterlijk laag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Rumer Willis. Erg lelijk model jurk
Oh die psycho leider van de groep! Nu herken ik d'r meteen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:20 schreef Nuna het volgende:
The Beach..
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mijn god die jurk van Kylie...Veel te truttig, trek weer eens wat geilers uit de kast
Gut, iemand is op d'r teentjes getraptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!
Oh, ik dacht serieus dat het een pruik wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Dat nieuwe kapsel van Katie lijkt net een pruik, echt fucking lelijk
Alsof je nadat je borstkanker hebt gehad lelijke, truttige jurken moet gaan dragenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja joh Kylie, vergeet die borstkanker nou maar, en doe eens wat uit!
Ja, ik snap het verband ook niet zo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Alsof je nadat je borstkanker hebt gehad lelijke, truttige jurken moet gaan dragen
Outfit valt wel mee maar ze heeft zo'n vervelend hoofdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Mwoah. Hilary Swank.
[ afbeelding ]
Ik vind die jurk nog niet eens zo heel erg (al kan Kylie wel wat frivolers aantrekken) waar ik nog meer van schrok:quote:
Prachtig!!! Vraag me af hoe het gemaakt is, en hoe het voelt!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
Het is dan misschien wel couture, maar ik kan er niet mee omgaan. WAT LELIJK!!!
Lucy Liu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een tentquote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het net een tent:
Dit vind ik geweldigquote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef Koningin het volgende:
Deze komt uit een ander topic.
Ik vind het net een tent:
[ afbeelding ]
Brad ziet er wel goed uit!
Op zich ziet ze er goed uit hoor, mooi figuurtje wel. Alleen dan trek je dát toch niet aan!?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ook die is vergeten dat ze geen maatje 34 meer heeft?
En zo te zien met het restje van de kleur van Angelinaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zijn haar gekleurd.
Dat doet Brad al zijn hele leven, heb daar ooit eens een mooie fotocollage van gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En zo te zien met het restje van de kleur van Angelina
Die schoenen zijn leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef MmLelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft haar hondje beter gekleed dan zichzelf..
Omgquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Mwoah. Hilary Swank.
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:58 schreef Elounda het volgende:
Van deze mevrouw word ik langzamerhand erg verdrietig:
[ afbeelding ]
In die tweede foto lijkt haar linkerboob (voor de kijker rechts) een ongeleid projectiel.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:50 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Beyonce ziet eruit als een barbie on crack
Leuke slipquote:Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding]
Actrice Reyhan Sahin op het filmfestival van Berlijn
Als je het ziet als ze optreedt vind ik het er leuk uit zien hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:42 schreef Aventura het volgende:
Tina, wat doe je(Optreden gisteren, Grammy's 2008)
[ afbeelding ]
Opzich vind ik het doorzichtige wel leuk, maar had je haar slip niet moeten zienquote:Op maandag 11 februari 2008 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuke slip
Leuke jurk op zich, maar waarom nou dat doorzichtige stuk?
Ik vind die jurk van Nelly niet eens zo vreselijk. De kleur staat haar prachtig en ik vind die plooien wel wat hebben. Mooi zandloperjequote:Op maandag 11 februari 2008 11:50 schreef Aventura het volgende:
Nog meer Grammy's:
[ afbeelding ]
Nelly Furtado:
Vreselijk, dat haar, die heupen in die jurk. Beide doen niets voor haar.
[ afbeelding ]
Beyonce ziet eruit als een barbie on crack
Nelly Furtado is qua uiterlijk wel veranderd zeg, sinds Im like a bird. Ik vind deze wulpse vormen niet zo bij haar gezicht passenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die jurk van Nelly niet eens zo vreselijk. De kleur staat haar prachtig en ik vind die plooien wel wat hebben. Mooi zandloperje
Het haar is daarentegen een ramp.
Ja en het is al zon dikzak.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef MmLelle het volgende:
[ afbeelding ]
Scarlett Joahnsen en Natalie Portman; die jurk van Scarlett maakt haar dik!
Wat jij zegt.... Jezus zegquote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef oceanpony het volgende:
oh Lord.......net als je denkt dat het niet erger kan worden met Paris
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt. Zo niet, dan is je beeld van wat dik/dun is totaal verknipt en hoop ik dat je je waanideeën niet op anderen probeert over te brengen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:14 schreef MmLelle het volgende:
[ afbeelding ]
Scarlett Joahnsen en Natalie Portman; die jurk van Scarlett maakt haar dik!
Wat een reactie zeg. Ze bedoelt natuurlijk dat Scarlett met die jurk aan ineens 20 kg zwaarder lijktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 05:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je een grapje maakt. Zo niet, dan is je beeld van wat dik/dun is totaal verknipt en hoop ik dat je je waanideeën niet op anderen probeert over te brengen.
Staat haar leuk vind ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kylie. Raar model jurk en lelijke kleuren.
OMG hoe lelijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Aventura het volgende:
Katie ziet er leuk uit...
[ afbeelding ]
als ze 75 was geweest.
Soort van yin-yang, hammmm salami worst?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Will Ferrel probeert een nieuwe trend te zetten ofzo
[ afbeelding ]
Jee, ze lijkt echt een kolos zo, naast Tom!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n leuke jurk. Voor als je 75 bent. Die gare Jackie O.- oma look past niet bij iemand van 28/29 jaar!!!
Haar en make-up vind ik daarentegen heel leuk, en ze lacht!
Die is nog aan het ontzwangeren he...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:43 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die ketting echt hideous. Verder ziet ze ere een beetje opgeblazen uit (niet alleen bij haar decolletee).
"Kut! De wagen met kleding heeft pech, nu hebben we helemaal geen outfit!"quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Kut! De wagen met kleding heeft pech, nu hebben we helemaal geen outfit!"
-"Koop dan snel even wat!"
"Ja maar alles is gesloten!"
-"Wacht! De Christine le Duc is nog wel open op dit uur!"
Hadden paarse moeten zijn idd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef supkaa het volgende:
Wederom Rihanna
[ afbeelding ]
Die blauwe schoenen vind ik er echt niet bij passen
Cavalli ontwerp?quote:
zo vreselijk was dat toch niet???quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
dat rare zijdige ding?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Ole het volgende:
Iemand al een pic van Wendy van Dijk vanavond?
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Weer zo'n leuke jurk. Voor als je 75 bent. Die gare Jackie O.- oma look past niet bij iemand van 28/29 jaar!!!
Haar en make-up vind ik daarentegen heel leuk, en ze lacht!
Dat denk ik ook ja, dat kan je écht alleen maar aan als je maatje 0 hebt. Dyanne heeft echt geen smaakquote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
OMG...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:43 schreef Smash-it het volgende:
Het is dan misschien wel couture, maar ik kan er niet mee omgaan. WAT LELIJK!!!
Lucy Liu;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vrouw voelt zich nu aangesproken door dit bijschrift: "'Figuurloos...voor elke gelegenheid.."quote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens onze topstyliste Dyanne is het een echte faschiontrend en ideaal voor je probleemzones"
http://www.dyanne.nl/fashiontrends.php?onderwerp=Figuurloos
Nu heb ik alleen maar probleemzones, maar dit![]()
Ik heb geen probleemzone's, maar als ik dat aantrek wordt ik opeens één grote probleemzonequote:Op zondag 2 maart 2008 08:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb alleen maar probleemzones als ik die aandoe zal ik een paar x per dag de vraag krijgen hoelang ik al zwanger ben
wie is dat wijf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:44 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
CocoOpzich is het nog best een jurkje dat bedekt, dat moet ik toegeven
Dr figuur is raarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef Aventura het volgende:
De ho van Ice T. Komt hier toch zeer regelmatig voorbij
Wat een rare benen heeft zij, zo kort.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day (Danity Kane):
[ afbeelding ]
Ze kijkt ook constant alsof ze net volgeblaft isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo Camelto weer!
[ afbeelding ]
Ze lijkt op een Real Dollquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ze kijkt ook constant alsof ze net volgeblaft is![]()
Haar lippen moeten er toch inmiddels wel afgevallen zijn wegens geen doorbloeding?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo Camelto weer!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haar lippen moeten er toch inmiddels wel afgevallen zijn wegens geen doorbloeding?
KUIK KUIK KUIK KUIK KUIK IK BEN EEN KUIKENTJEquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
De abominatie Chris -LEAVE BRITNEY ALONE! Crocker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de bovenkant ook trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe Kravitz (dochter van.) Het jurkje is best leuk, maar de onderkant is om te janken
Is het dochter van Lenny én Cosby dinges?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:23 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe Kravitz (dochter van.) Het jurkje is best leuk, maar de onderkant is om te janken
tuurlijk!quote:
Ikquote:Op donderdag 17 april 2008 11:39 schreef Smash-it het volgende:
Mary-Kate O. Wie het begrijpt, mag het zeggen..
[ afbeelding ]
En die banaan in haar hand doet ons geloven dat ze wel 's wat gezonds eetquote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
IkIk
![]()
Zo kun je niet zien dat ze maar twintig kilo weegt.
De lippendokter van ma is trouwens ook nogal uitgeschoten met zijn botox spuit!quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Weston Cage en zijn moeder Christine Fulton. Pa is Nicholas Cage.
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel opquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat lijk of op z'n moeder?quote:
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik het lelijk vind.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:57 schreef apestaartje het volgende:
Als ik de diverse glossy's moet geloven is dit precies de trend voor komende zomer. Ik zie daarin het ene na het andere gebloemde jaren 70-gewaad opduiken. Als hip zijn haar bedoeling was, heeft ze het dus goed gedaan. Of het echt móói is, is weer een ander verhaal.
Als je even door de make-up, dat zwarte haar en dat death metal tenue heen kijkt, heeft hij een knap gezicht, vind ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:02 schreef godigita het volgende:
[..]
Als je even door de make-up, dat zwarte haar en dat death metal tenue heen kijkt, heeft hij een knap gezicht, vind ik
is hij niet een beetje te oud voor zo een lookquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het een ordinair ding is wat je hier ook op de markt zou kunnen kopenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:59 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wat is er mis met die strandjurk van Alba?
Ik vind het haar anders prima staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef rena het volgende:
[..]
Dat het een ordinair ding is wat je hier ook op de markt zou kunnen kopen
Bai Ling. Maarja, eigenlijk te makkelijk. Heb haar nog nooit in iets flatteus gezien.quote:
Bolero en top zijn top.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:13 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft de pijpen van haar broek zover opgerold dat de voeringzakken eronderuit hangen en de rest ziet er ook niet uit![]()
[ afbeelding ]
Ja, die heeft van die noppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Wynter het volgende:
Is dat een omlaag gedrukte tepel?
En dan vergeet je nog:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Het Costume Institute Gala in het Metropolitan Museum of Art in NYC afgelopen maandag leverde ook weer wat lelijke outfitjes op:
Ze is zwanger... vandaar de tent.. ik vind hem leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef rena het volgende:
[..]
Dat het een ordinair ding is wat je hier ook op de markt zou kunnen kopen
Ik had het niet eens over het feit dat het een tent is, maar meer over de ordinaire Veerkampjes-printquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is zwanger... vandaar de tent.. ik vind hem leuk
Wat ziet ze er oud uit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Wassen beeld Victoria Beckham heeft haar duster aangedaan
[ afbeelding ]
Heeee, ze heeft mijn oma's kast leeggejatquote:
Ik mag toch hopen dat dat alleen voor "ik doe Beyonce na" verkleedpartijtjes is...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Hakken voor een meisje van, wat is het? 4 jaar? Wtf?Noujaaaa.
![]()
Dat schijnt ze opzettelijk te doen, na kritieken over haar magere figuur.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, haar OC figuurtje lijkt ook te verwateren.
Alsof je in deze outfit nog iets van een figuur kan zien. Het is echt zo'n Engelse oma van 70 outfit *brrr*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, haar OC figuurtje lijkt ook te verwateren.
Voor als we d'r naam vergeten staat het ook nog eens op haar t-shirtquote:
Die cameltoe is niet eens subtiel meer te noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:43 schreef Modus het volgende:
Oude foto, dus ms al eens geplaatst.
Mr & Ms Ice-T.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Die cameltoe is niet eens subtiel meer te noemen![]()
Dat is Ice-T toch niet, bij wie ze op schoot hangt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:43 schreef Modus het volgende:
Oude foto, dus ms al eens geplaatst.
Mr & Ms Ice-T.
[ link | afbeelding ]
Ik denk niet dat dat Donatella Versace is. Donatella heeft een kruising van een enorme neus en te grote lippen, ergens midden in haar gezicht.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef kvd het volgende:
Donatella Versace
[ afbeelding ]
En dat zit in de mode?
En ze is volgens mij een stuk bruiner en heeft langer haarquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Donatella Versace is. Donatella heeft een kruising van een enorme neus en te grote lippen, ergens midden in haar gezicht.
Tsja, op internet staat dat ze het is, was op TMZ.com, meestal toch wel een betrouwbare site.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Donatella Versace is. Donatella heeft een kruising van een enorme neus en te grote lippen, ergens midden in haar gezicht.
Dat was ze in die groene jurk toch ook? Vond ik vele malen beter dan dit gordijn. En de kleur werkt ook niet echt voor d'r, vind ik dan....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:45 schreef Toeps het volgende:
Je hee, ze was hoogzwanger van een tweeling. Mag ze?
ja en?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:45 schreef Toeps het volgende:
Je hee, ze was hoogzwanger van een tweeling. Mag ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |